Fly4free.pl

Jedna z najgorszych rzeczy w hotelach znika! Meldujesz się i wyjeżdżasz, kiedy chcesz

Foto: Monkey Business Images / Shutterstock

Znana sieć hotelowa Peninsula zapowiedziała, że od stycznia zlikwiduje dobę hotelową. Oznacza to, że goście mogą się teoretycznie zameldować nawet o 6 rano i przebywać w swoim pokoju do godziny 22 następnego dnia, płacąc tylko za jedną noc!

Gdybyśmy mieli wybierać najbardziej irytującą rzecz w hotelach, to pewnie jedno z czołowych miejsc zajęłaby doba hotelowa – zaczynająca się najwcześniej w okolicach godziny 15, a kończąca się o 11 następnego dnia. W wielu sytuacjach nie ma pewnie kłopotu z tym, żeby zameldować się w pokoju nieco wcześniej, ale kto nie był nigdy w sytuacji, gdy jego samolot ląduje wczesnym rankiem i przez kilka godzin pozostaje nam błąkanie się po mieście lub przesiadywanie w hotelowym lobby. W drugą stronę jest podobnie – niedziela, nie chce ci się wstawać, a zegarek nieubłaganie przypomina, że za chwilę skończy się doba hotelowa.

I właśnie z tego założenia wyszła grupa hotelowa Peninsula, która ma swoje obiekty m.in. w Hongkongu, Tokio, Nowym Jorku, Chicago, Beverly Hills, Paryżu i Bangkoku. Hotelarze ogłosili bowiem, że od stycznia 2021 roku znosi dobę hotelową we wszystkich swoich obiektach. De facto oznacza to, że w naszym pokoju hotelowym będziemy mogli spędzić… prawie dobę dłużej – najwcześniej możliwość zameldowania to 6 rano, a wymeldować możemy się nawet o godz. 22 następnego dnia.

– W obecnych czasach podróże stały się większym wyzwaniem i rozumiemy, że dodatkowy czas jest jednym z najlepszych prezentów, jakie możemy zapewnić naszym gościom – mówi Gareth Roberts z Peninsula Hotels.

Tak dobra wiadomość jest oczywiście związana z pandemią koronawirusa i faktem, że w hotelach jest obecnie dużo więcej wolnych pokoi. Z drugiej strony musimy pamiętać o tym, że Peninsula nie jest jedyną siecią oferującą takie rozwiązania. Już od dłuższego czasu zbliżoną politykę mają na przykład hotele sieci Westin, Loews czy Four Points. Metody są różne, ale łączy je kwestia elastyczności dla klientów. W hotelach sieci Salt nie ma na przykład sztywnych reguł: recepcja dzwoni do gości hotelowych, którzy informują o porze swojego przybycia i niezależnie od tego, o której to będzie, ich pokój jest gotowy. Z kolei w sieci Patina wszyscy goście, którzy rezerwują większe apartamenty, mają je do dyspozycji przez 24 godziny, niezależnie od pory zameldowania się.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »