więcej okazji z Fly4free.pl

HIT! Super tanie przeloty dookoła świata: Włochy, Japonia, Filipiny, USA i Francja za 2839 PLN!

(Aktualizacja) Najniższa cena na przeloty dookoła świata w historii! Bilety przez Włochy, Japonię, Filipiny, USA i Francję za rekordowe 2839 PLN!

Naszą wycieczkę zaczynamy w Pradze skąd po jednodniowym przystanku w Rzymie lecimy do Japonii. W dalszą podróż zmierzamy na piękne Filipiny skąd po tygodniowym pobycie w Azji mamy lot na zachodnie wybrzeże USA – Kalifornii. Lot powrotny do Kairu odbywa się długimi przesiadkami w Paryżu lub Rzymie, możemy więc tutaj zakończyć naszą podróż.

Noclegi, kody zniżkowe znajdziesz na Hotel4free >>

Najtańsze przeloty dostępne są na podróże od października do końca marca 2015. Oczywiście dostępnych dat jest naprawdę sporo i elastycznie możemy modyfikować pobyt zostając dłużej lub krócej w każdym miejscu!

Bilety w tytułowej cenie zarezerwujecie na stronach pośredniczących w sprzedaży biletów np. Flipo.pl Pierwszy odcinek podróży na pokładzie włoskiej Alitalia lub francuskiej Air France. Druga część to przeloty z Philippine Airlines. W cenie mamy bagaż rejestrowany, ale zalecamy w taką podróż wybrać się tylko z bagażem podręcznym.

Jak kupić?

Wybieramy np. na stronie Flipo opcję przelotu złożonego „powrót na innej trasie” i następnie wpisujemy przykładowe 2 odcinki lotów:

1) Praga  (PRG) – Tokio (NRT)
2) Los Angeles (LAX) – Kair (CAI)

Lot dookoła świata złożymy zakładając dwie następujące rezerwacje:

Pierwszy odcinek podróży (przykładowa rezerwacja >>, kalendarz dostępnych terminów >>):

1

Drugi odcinek (przykładowa rezerwacja >>kalendarz dostępnych terminów >>):

2

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
...a z Kairu to hulajnogą?
facepalm, 25 kwietnia 2014, 12:07 | odpowiedz
facepalm…a z Kairu to hulajnogą?
Najpierw czytamy tekst, potem komentujemy.
Hubert Olender, 25 kwietnia 2014, 12:08 | odpowiedz
Oferta super ale chciałbym prosić o radę. Nadaję bagaż przykładowo w Pradze a chcę go odzyskać w Paryżu. Nie mogę tego zrobić bo w LAX przy check in przecież go skierowali na całą trasę (czyli aż do Kairu). Jest na to jakiś sposób? Z góry uprzedzam, że komentarz w stylu "jedź z podręcznym" mnie nie interesuje - to nie jest rozwiązanie problemu tylko jego obejście. Dzięki
jaro, 25 kwietnia 2014, 12:16 | odpowiedz
jaroOferta super ale chciałbym prosić o radę. Nadaję bagaż przykładowo w Pradze a chcę go odzyskać w Paryżu. Nie mogę tego zrobić bo w LAX przy check in przecież go skierowali na całą trasę (czyli aż do Kairu). Jest na to jakiś sposób? Z góry uprzedzam, że komentarz w stylu „jedź z podręcznym” mnie nie interesuje – to nie jest rozwiązanie problemu tylko jego obejście. Dzięki
Bagaż nadajemy w Los Angeles i możemy poprosić o dostęp do walizki przy długiej przesiadce w Paryżu na przebranie się czy odświeżenie.
Hubert Olender, 25 kwietnia 2014, 12:20 | odpowiedz
chyba się skuszę:) tylko do 2 tygodni to muszę skrócic
Gayu, 25 kwietnia 2014, 12:23 | odpowiedz
i znowu taka mała niechlujność... do pełnego RTW wypadałoby dodać jakigoś ryana lub wizza do PL (tej Pragi już się czepiał nie będę ;) ), czyli ok. 2950-2990 pln, co jest i tak świetną ceną
matematyk, 25 kwietnia 2014, 12:50 | odpowiedz
Co by później nie było płaczu. Alitalia może ale NIE MUSI pozwolić na zakończenie podróży bez ostatniego odcinka. A ostatnio coraz częściej odmawia. A jeśli bez porozumienia z check-in nie pojawimy się w samolocie do CAI, to będzie czekała surowa dopłata.
nielotek, 25 kwietnia 2014, 12:50 | odpowiedz
Hubert OlenderBagaż nadajemy w Los Angeles i możemy poprosić o dostęp do walizki przy długiej przesiadce w Paryżu na przebranie się czy odświeżenie.
Zazwyczaj można też nadać bagaż na część trasy, twierdząc że potem nadasz go ponownie. W Air Berlin/Etihad na trasie BKK-AUH-BER-BUD przy nadawaniu bagażu nadaliśmy od razu do Berlina, ba, nawet przyznaliśmy się, że prawdopodobnie nie udamy się na odcinek BER-BUD i bagaż był do odbioru w Berlinie.
Karakorum, 25 kwietnia 2014, 12:55 | odpowiedz
Wypowiem sie na temat Alitalii i problemow jakie mialem przy okazji PROMOJP. Mialem wykupiony powrot z USA na trasie MIA-FCO-VCE, przy czym chcialem wysiasc na FCO. Oczywiscie w MIA byl problem z pracownikami Alitalii, ze to promocyjny bilet i ze nie mozna nadac bagazu tylko do Rzymu.. i ze jak chce do Rzymu to musze kupic drugi bilet. Duzo stresu, bo w Rzymie juz byl kupiony Ryanair do ojczyzny. A co sie okazalo na miejscu w Rzymie? Po 1. bagaz bez problemu mozna bylo odebrac na transferze. Jest stanowisko Alitalii. Po 2. z zaczerpnietych informacji od pracownika ground services dowiedzialem sie ze ze wzgledow bezpieczenstwa jesli pasazer nie zamelduje sie na pokladzie samolotu, to bagaz takiego delikwenta przed samym odlotem jest wyladowywany z luku. Pozdrawiam.
arqs, 25 kwietnia 2014, 13:01 | odpowiedz
@nielotek , na nadanie bagażu do pośredniego miejsca nie muszą się zgodzić, ale nikt nie zmusza cię do wejścia do następnego samolotu - po prostu reszta rezerwacji jest kasowana , nie ma żadnych dopłat. Ale jeśli masz realny przykład podaj go.
jasiub, 25 kwietnia 2014, 13:05 | odpowiedz
A co sie okazalo na miejscu w Rzymie? Po 1. bagaz bez problemu mozna bylo odebrac na transferze. Jest stanowisko Alitalii. Po 2. z zaczerpnietych informacji od pracownika ground services dowiedzialem sie ze ze wzgledow bezpieczenstwa jesli pasazer nie zamelduje sie na pokladzie samolotu, to bagaz takiego delikwenta przed samym odlotem jest wyladowywany z luku. Pozdrawiam.
diss, 25 kwietnia 2014, 13:05 | odpowiedz
nielotekCo by później nie było płaczu. Alitalia może ale NIE MUSI pozwolić na zakończenie podróży bez ostatniego odcinka. A ostatnio coraz częściej odmawia. A jeśli bez porozumienia z check-in nie pojawimy się w samolocie do CAI, to będzie czekała surowa dopłata.
faktycznie, ja miałam ostatnio taką sytuację; chciałam zakończyć podróż odcinek wczesniej, a wiec zabrać i swój bagaż; nie chcieli mi go dac; rozmawialiśmy dlugo, zaczęli nadawać bagaż na następny lot - i wtedy pojawiłam się ja (wczesniej rozmawiał z nimi moj mąż i kolega); zaczęłam udawać chorą, byłam blada i że jestem w ciązy :-D Zazwyczaj dobrze mi to idzie :) Chcieli karetkę wzywać :D I dopiero to pomogło; zgodzili sie oddać wyjątkowo bagaż, ale opóźnilismy nastepny lot :) Takze łatwo nie było....
Iwo, 25 kwietnia 2014, 13:16 | odpowiedz
Mieliśmy ciekawą sytuację. Kupiliśmy ( dzieki F4F) bilety do Nowej Zelandii. Wylot i powrót z Barcelony. Z wylotem było ok- chcieliśmy troszkę pobyć w BCN. Powrót zaplanowaliśmy wysiąść w Londynie - stąd Wizzem do Gdańska.. Skontaktowałam sie z linią lotniczą - BA w sprawie wcześniejszego zakończenia naszej podróży- wyładowania bagażu itp... zostałam potraktowana bardzo niesympatycznie i nastraszona jakimiś karami finansowymi, na pytanie kto miałby je egzekwować dowiedziałam się że lotnisko (???). Bagaż oczywiście muszą wypakować - bez pasażera nie poleci dalej - takie przepisy.. - może to spowodować opóźnienie startu i stąd miałyby być te kary.../ My postanowiliśmy zaryzykować i wszystko odbyło się bez żadnych komplikacji.. Jestem ciekawa czy ktoś rzeczywiście został kiedyś obciążony takimi karami za niestawienie się na pokład...przecież mógł np. zasnąć w poczekalni
kk, 25 kwietnia 2014, 13:53 | odpowiedz
Czy ktoś został kiedyś obciążony opłata za niestawienie się na ostatni odcinek lotu? W najbliższym czasie mam bilet powrotny z Abu Dhabi do Londynu z przesiadką w Rzymie. Planuję zakończyć swoją podróż w Rzymie. Będę leciał tylko z bagażem podręcznym.Czy mogę zostać obciążony jakąś karą za niestawienie się na lot?
Nieświadomy, 25 kwietnia 2014, 14:04 | odpowiedz
NieświadomyCzy ktoś został kiedyś obciążony opłata za niestawienie się na ostatni odcinek lotu? W najbliższym czasie mam bilet powrotny z Abu Dhabi do Londynu z przesiadką w Rzymie. Planuję zakończyć swoją podróż w Rzymie. Będę leciał tylko z bagażem podręcznym.Czy mogę zostać obciążony jakąś karą za niestawienie się na lot?
\ bosze :) oczywiscie ze nie :D skad cos takiego przychodzi Wam do głowy :D I tak macie zapłacony ostatni odcinek, brakuje tylko Waszego ciała na pokładzie, a dla wszystkich to nawet lepiej, bo samolot lżejszy ;)
Iwo, 25 kwietnia 2014, 14:13 | odpowiedz
kkMieliśmy ciekawą sytuację. Kupiliśmy ( dzieki F4F) bilety do Nowej Zelandii. Wylot i powrót z Barcelony. Z wylotem było ok- chcieliśmy troszkę pobyć w BCN. Powrót zaplanowaliśmy wysiąść w Londynie – stąd Wizzem do Gdańska.. Skontaktowałam sie z linią lotniczą – BA w sprawie wcześniejszego zakończenia naszej podróży- wyładowania bagażu itp… zostałam potraktowana bardzo niesympatycznie i nastraszona jakimiś karami finansowymi, na pytanie kto miałby je egzekwować dowiedziałam się że lotnisko (???). Bagaż oczywiście muszą wypakować – bez pasażera nie poleci dalej – takie przepisy.. – może to spowodować opóźnienie startu i stąd miałyby być te kary…/ My postanowiliśmy zaryzykować i wszystko odbyło się bez żadnych komplikacji.. Jestem ciekawa czy ktoś rzeczywiście został kiedyś obciążony takimi karami za niestawienie się na pokład…przecież mógł np. zasnąć w poczekalni
Też leciałem na tej trasie. Koniec trasy miałem w Barcelonia i podobnie jak Ty podróż chciałem zakończyć w Londynie. Nadając bagaż poprosiłem o nadanie tylko do Londynu. Bagaż odebrałem w Londynie. Nie musisz nikogo wprowadzać w błąd i celowo utrudniać pracy na lotnisku przesiadkowym, aby odebrać bagaż tam, gdzie chcesz. Zgadzam sie z obsługą BA, osoby, które celowo nadają bagaż do miejca, do którego nie lecą i próbują bagaż ten odzyskać na lotnisku przesiadkowym powinny być ... karane ! Szkoda czy nie jesteś ciekawa czy lot do Barcelony nie był opóźniony z powodu poszukiwania Twojego bagażu... Czekam na minusy :-)
zfr, 25 kwietnia 2014, 14:13 | odpowiedz
Ja mam pytanie, jak wyszukiwac loty na flipo i miec dostep do kalendarza? biorac np ten sam lot a do rzymu to wychodzi o wiele drozej, co jest nielogiczne troche bo do kaira lot wiecej a taniej o wiele. Prosze o pomoc
lukasz354, 25 kwietnia 2014, 14:28 | odpowiedz
Czy ktos juz moze kupil ten bilet? Ja wciaz czekam na potwierdzenie.
nennie, 25 kwietnia 2014, 14:45 | odpowiedz
zfr
kkMieliśmy ciekawą sytuację. Kupiliśmy ( dzieki F4F) bilety do Nowej Zelandii. Wylot i powrót z Barcelony. Z wylotem było ok- chcieliśmy troszkę pobyć w BCN. Powrót zaplanowaliśmy wysiąść w Londynie – stąd Wizzem do Gdańska.. Skontaktowałam sie z linią lotniczą – BA w sprawie wcześniejszego zakończenia naszej podróży- wyładowania bagażu itp… zostałam potraktowana bardzo niesympatycznie i nastraszona jakimiś karami finansowymi, na pytanie kto miałby je egzekwować dowiedziałam się że lotnisko (???). Bagaż oczywiście muszą wypakować – bez pasażera nie poleci dalej – takie przepisy.. – może to spowodować opóźnienie startu i stąd miałyby być te kary…/ My postanowiliśmy zaryzykować i wszystko odbyło się bez żadnych komplikacji.. Jestem ciekawa czy ktoś rzeczywiście został kiedyś obciążony takimi karami za niestawienie się na pokład…przecież mógł np. zasnąć w poczekalni
Też leciałem na tej trasie. Koniec trasy miałem w Barcelonia i podobnie jak Ty podróż chciałem zakończyć w Londynie. Nadając bagaż poprosiłem o nadanie tylko do Londynu. Bagaż odebrałem w Londynie. Nie musisz nikogo wprowadzać w błąd i celowo utrudniać pracy na lotnisku przesiadkowym, aby odebrać bagaż tam, gdzie chcesz. Zgadzam sie z obsługą BA, osoby, które celowo nadają bagaż do miejca, do którego nie lecą i próbują bagaż ten odzyskać na lotnisku przesiadkowym powinny być … karane ! Szkoda czy nie jesteś ciekawa czy lot do Barcelony nie był opóźniony z powodu poszukiwania Twojego bagażu… Czekam na minusy
my oczywiście próbowalismy nadac bagaż do miejsca, gdzie chcieliśmy zakończyć (lecieliśmy z Japonii), ale niestety nie pozowolono nam na to. Na nic zdały sie nasze błagania. Nie mielismy więc wyjscia. Miłego weekendu! :D
Iwo, 25 kwietnia 2014, 15:18 | odpowiedz
Hubert OlenderBagaż nadajemy w Los Angeles i możemy poprosić o dostęp do walizki przy długiej przesiadce w Paryżu na przebranie się czy odświeżenie.
Da się tak? Nie chcą za to kasy? KLM nie pozwala na takie zabawy...zawsze zależy od linii lotniczej....
jak, 25 kwietnia 2014, 15:24 | odpowiedz
zfr
kkMieliśmy ciekawą sytuację. Kupiliśmy ( dzieki F4F) bilety do Nowej Zelandii. Wylot i powrót z Barcelony. Z wylotem było ok- chcieliśmy troszkę pobyć w BCN. Powrót zaplanowaliśmy wysiąść w Londynie – stąd Wizzem do Gdańska.. Skontaktowałam sie z linią lotniczą – BA w sprawie wcześniejszego zakończenia naszej podróży- wyładowania bagażu itp… zostałam potraktowana bardzo niesympatycznie i nastraszona jakimiś karami finansowymi, na pytanie kto miałby je egzekwować dowiedziałam się że lotnisko (???). Bagaż oczywiście muszą wypakować – bez pasażera nie poleci dalej – takie przepisy.. – może to spowodować opóźnienie startu i stąd miałyby być te kary…/ My postanowiliśmy zaryzykować i wszystko odbyło się bez żadnych komplikacji.. Jestem ciekawa czy ktoś rzeczywiście został kiedyś obciążony takimi karami za niestawienie się na pokład…przecież mógł np. zasnąć w poczekalni
Też leciałem na tej trasie. Koniec trasy miałem w Barcelonia i podobnie jak Ty podróż chciałem zakończyć w Londynie. Nadając bagaż poprosiłem o nadanie tylko do Londynu. Bagaż odebrałem w Londynie. Nie musisz nikogo wprowadzać w błąd i celowo utrudniać pracy na lotnisku przesiadkowym, aby odebrać bagaż tam, gdzie chcesz. Zgadzam sie z obsługą BA, osoby, które celowo nadają bagaż do miejca, do którego nie lecą i próbują bagaż ten odzyskać na lotnisku przesiadkowym powinny być … karane ! Szkoda czy nie jesteś ciekawa czy lot do Barcelony nie był opóźniony z powodu poszukiwania Twojego bagażu… Czekam na minusy
my oczwiście próbowalismy nadac bagaż tylko do miejsca, gdzie chcielismy skonczyc podróz, ale nie dało się - powiedzieli "nie"; to było w Japonii i nawet jakiś chcłopaczek z obsługi dzwonił do Włoch do Alitalii, aby zapytać o zgodę i nie dali jej; dlatego zostało nam tylko to, co zostało; Miłego weekendu :D
Iwo, 25 kwietnia 2014, 15:47 | odpowiedz
jak tak bardzo się boicie nadawania bagażu, to zamówcie bilet na ostatni odcinek 24h później. Jak jest bardzo długi layover to zawsze można odebrać bagaż.
cedric, 25 kwietnia 2014, 16:54 | odpowiedz
inna sprawa, że jak wszyscy zaczną eksploatować tego dumpa fco cai, to opcja z tanimi lotami DOJ w AZ szybko zniknie
cedric, 25 kwietnia 2014, 16:59 | odpowiedz
Ludzie, w czym problem, wydadzą nie wydadzą bagażu. Zróbcie po prostu jednodniowa przerwę w ROM lub PAP lecąc do tego zakochanego CAI-tylko nie dłuższą żeby nie było >24h/wtedy liczone jak stopover - i mogą was "cmoknac" w bagaż. Muszą oddać rzeczy po drodze, "przecież macie nocleg w hotelu i 10 czy 20h przesiadki" . Nikt wam słowa na temat bagażu nie powie. Pozdrawiam.
Pracowałem w AZ, 25 kwietnia 2014, 19:17 | odpowiedz
Iwo
nielotekCo by później nie było płaczu. Alitalia może ale NIE MUSI pozwolić na zakończenie podróży bez ostatniego odcinka. A ostatnio coraz częściej odmawia. A jeśli bez porozumienia z check-in nie pojawimy się w samolocie do CAI, to będzie czekała surowa dopłata.
faktycznie, ja miałam ostatnio taką sytuację; chciałam zakończyć podróż odcinek wczesniej, a wiec zabrać i swój bagaż; nie chcieli mi go dac; rozmawialiśmy dlugo, zaczęli nadawać bagaż na następny lot – i wtedy pojawiłam się ja (wczesniej rozmawiał z nimi moj mąż i kolega); zaczęłam udawać chorą, byłam blada i że jestem w ciązy Zazwyczaj dobrze mi to idzie Chcieli karetkę wzywać I dopiero to pomogło; zgodzili sie oddać wyjątkowo bagaż, ale opóźnilismy nastepny lot Takze łatwo nie było….
zalosne, naprawde
dr, 25 kwietnia 2014, 19:19 | odpowiedz
... Przerwe w ROM czy PARRR.. oczywiście. Spelling:) a promocja lepiej niż zacna. Pozdrawiam
Ex AZ, 25 kwietnia 2014, 19:26 | odpowiedz
Trasę można rozszerzyć, praktycznie w tej samej cenie o HKG, z Japoni za ok 200-300zł mamy przelot do HKG, a z HKG z postojem w MNL do SFO mamy loty w cenie ok 1490zł
Rydzyk, 25 kwietnia 2014, 19:58 | odpowiedz
Oferta fajna. Jako ze nie lubie LA. zmodyfikowalem loty i wybralem San Francisco.Ta sama cena. pozniej tylko 30 funtow lot SFO- LAX. Ja chetnie bym sie wybral w te podroz tylko z bagazem recznym. W 2007 i 2008 roku zrobilem dwa razy RTW. raz lecialem na wschod raz na zachod. 20 przystankow w kazdej podrozy z British A i One World. Za pierwszym razem mialem bagaz nadawany, za drugim razem juz nie. Zaoszczedzilem na tym mnostwo czasu. Zwlaszcza ze przy 20 przystankach spedzilem 3 dni na lotniskach przy nadawaniu i odbieraniu bagazu. 8kg bagaz- wystarczy..wyprobowalem-dziala bylem przy tym w roznych strefach klimatycznych.
darek, 25 kwietnia 2014, 19:59 | odpowiedz
zfr
kkMieliśmy ciekawą sytuację. Kupiliśmy ( dzieki F4F) bilety do Nowej Zelandii. Wylot i powrót z Barcelony. Z wylotem było ok- chcieliśmy troszkę pobyć w BCN. Powrót zaplanowaliśmy wysiąść w Londynie – stąd Wizzem do Gdańska.. Skontaktowałam sie z linią lotniczą – BA w sprawie wcześniejszego zakończenia naszej podróży- wyładowania bagażu itp… zostałam potraktowana bardzo niesympatycznie i nastraszona jakimiś karami finansowymi, na pytanie kto miałby je egzekwować dowiedziałam się że lotnisko (???). Bagaż oczywiście muszą wypakować – bez pasażera nie poleci dalej – takie przepisy.. – może to spowodować opóźnienie startu i stąd miałyby być te kary…/ My postanowiliśmy zaryzykować i wszystko odbyło się bez żadnych komplikacji.. Jestem ciekawa czy ktoś rzeczywiście został kiedyś obciążony takimi karami za niestawienie się na pokład…przecież mógł np. zasnąć w poczekalni
Też leciałem na tej trasie. Koniec trasy miałem w Barcelonia i podobnie jak Ty podróż chciałem zakończyć w Londynie. Nadając bagaż poprosiłem o nadanie tylko do Londynu. Bagaż odebrałem w Londynie. Nie musisz nikogo wprowadzać w błąd i celowo utrudniać pracy na lotnisku przesiadkowym, aby odebrać bagaż tam, gdzie chcesz. Zgadzam sie z obsługą BA, osoby, które celowo nadają bagaż do miejca, do którego nie lecą i próbują bagaż ten odzyskać na lotnisku przesiadkowym powinny być … karane ! Szkoda czy nie jesteś ciekawa czy lot do Barcelony nie był opóźniony z powodu poszukiwania Twojego bagażu… Czekam na minusy
sliv, 25 kwietnia 2014, 21:00 | odpowiedz
Iwo
zfr
kkMieliśmy ciekawą sytuację. Kupiliśmy ( dzieki F4F) bilety do Nowej Zelandii. Wylot i powrót z Barcelony. Z wylotem było ok- chcieliśmy troszkę pobyć w BCN. Powrót zaplanowaliśmy wysiąść w Londynie – stąd Wizzem do Gdańska.. Skontaktowałam sie z linią lotniczą – BA w sprawie wcześniejszego zakończenia naszej podróży- wyładowania bagażu itp… zostałam potraktowana bardzo niesympatycznie i nastraszona jakimiś karami finansowymi, na pytanie kto miałby je egzekwować dowiedziałam się że lotnisko (???). Bagaż oczywiście muszą wypakować – bez pasażera nie poleci dalej – takie przepisy.. – może to spowodować opóźnienie startu i stąd miałyby być te kary…/ My postanowiliśmy zaryzykować i wszystko odbyło się bez żadnych komplikacji.. Jestem ciekawa czy ktoś rzeczywiście został kiedyś obciążony takimi karami za niestawienie się na pokład…przecież mógł np. zasnąć w poczekalni
Też leciałem na tej trasie. Koniec trasy miałem w Barcelonia i podobnie jak Ty podróż chciałem zakończyć w Londynie. Nadając bagaż poprosiłem o nadanie tylko do Londynu. Bagaż odebrałem w Londynie. Nie musisz nikogo wprowadzać w błąd i celowo utrudniać pracy na lotnisku przesiadkowym, aby odebrać bagaż tam, gdzie chcesz. Zgadzam sie z obsługą BA, osoby, które celowo nadają bagaż do miejca, do którego nie lecą i próbują bagaż ten odzyskać na lotnisku przesiadkowym powinny być … karane ! Szkoda czy nie jesteś ciekawa czy lot do Barcelony nie był opóźniony z powodu poszukiwania Twojego bagażu… Czekam na minusy
my oczywiście próbowalismy nadac bagaż do miejsca, gdzie chcieliśmy zakończyć (lecieliśmy z Japonii), ale niestety nie pozowolono nam na to. Na nic zdały sie nasze błagania. Nie mielismy więc wyjscia. Miłego weekendu!
Ja leciałem tą samą trasą co koleżanka z Gdańska i wtym samym terminie a nawet w tym samym samolocie:), lot do Barcelony nie był przez Nich opóźniony. Przy złej woli obsługi lotniska mogą nadać bagaż do końca podróży. Ale to już taka polska przypadłość zawsze przekombinowywać prawie jak naród ze wschodu. Po to są warunki promocji aby je respektować jeśli chcemy z niej korzystać.Amen!
sliv, 25 kwietnia 2014, 21:06 | odpowiedz
A na czym - i jak w tej konfiguracji- zarezerwować odcinek Tokyo - Filipiny - Los Angeles ?
Zuzka, 26 kwietnia 2014, 9:42 | odpowiedz
Byc może wyraziłam sie nieprecyzyjnie.. Oczywiście że próbowaliśmy nadac bagaż tam gdzie chcieliśmy wysiąśc ( tak również sie odprawiliśmy) właśnie po to by innym nie utrudniac podróży-i zrobilismy to skutecznie dzięki uprzejmości obsługi lotniska w Sydney- były to jednak linie stowarzyszone z BA a nie same BA...(chyba Quantas) Natomiast po rozmowie z BA przed wylotem byłam troche zaniepokojona bo zostaliśmy dośc mocno nastraszeni karami w przypadku niestawienia sie na ostatni odcinek lotu..
kk, 26 kwietnia 2014, 11:46 | odpowiedz
Pozdrowienia dla towarzyszy podróży : )
kk, 26 kwietnia 2014, 11:58 | odpowiedz
Czy ktos sie orientuje czy jest opcja pominiecia USA w tej podrozy (powrot z Filipin do Europy)?
Tomek, 26 kwietnia 2014, 21:27 | odpowiedz
kkPozdrowienia dla towarzyszy podróży : )
DziękujemY!
sliv, 27 kwietnia 2014, 21:28 | odpowiedz
A ja miałam przykra historie z Air Berlin. Kupiłam ja i mąż 2 bilety AB ABU- MUC- TXL i TXL - WAW z przerwa w Berlinie 25'. Jakdobieglam ostatnia do samolotu ( całe seciurity nikt nie chciał słuchać ze mam boarding wlasnie teraz) i powiedziałam Pani ze mąż walczy jeszcze w walizkami to ona przyjęła na pokład gościa co przebiegł za mną !!!! A mi powiedziała żebym sobie poszła bo ona mnie NIE WEŹMIE ! na moje próby wyjaśniania i pytania WHY? Odpowiedziała SHOUT UP!!!
Traveler, 28 kwietnia 2014, 21:40 | odpowiedz
nennieCzy ktos juz moze kupil ten bilet? Ja wciaz czekam na potwierdzenie.
dostałeś potwierdzenie?
luki, 3 maja 2014, 14:01 | odpowiedz
czy ktoś kupił bilety na te loty?
luki, 3 maja 2014, 14:02 | odpowiedz
nielotekCo by później nie było płaczu. Alitalia może ale NIE MUSI pozwolić na zakończenie podróży bez ostatniego odcinka. A ostatnio coraz częściej odmawia. A jeśli bez porozumienia z check-in nie pojawimy się w samolocie do CAI, to będzie czekała surowa dopłata.
a na jakiej podstawie ta doplata? skad takie info?
kotnielot, 5 maja 2014, 11:27 | odpowiedz
TravelerA ja miałam przykra historie z Air Berlin. Kupiłam ja i mąż 2 bilety AB ABU- MUC- TXL i TXL – WAW z przerwa w Berlinie 25′. Jakdobieglam ostatnia do samolotu ( całe seciurity nikt nie chciał słuchać ze mam boarding wlasnie teraz) i powiedziałam Pani ze mąż walczy jeszcze w walizkami to ona przyjęła na pokład gościa co przebiegł za mną !!!! A mi powiedziała żebym sobie poszła bo ona mnie NIE WEŹMIE ! na moje próby wyjaśniania i pytania WHY? Odpowiedziała SHOUT UP!!!
shout up!?!?! a to niemiecka meda, lol :D
kotnielot, 5 maja 2014, 11:28 | odpowiedz
Jakie jest prawdopodobieństwo, że Alitalia anuluje bilet? Mam niemiłe doświadczenie z Qatarem, więc z ostrożnością zaczynam podchodzić do "super okazji".
Max, 5 maja 2014, 12:45 | odpowiedz
Tak z ciekawości: na czym polega aktualizacja tego artykułu? (jakoś nie widzę różnic)... i druga ciekawość - czy objawi się ktoś, kto kupił tę część AlItaliańską? ;-) wszystko wystawione jak należy?
man4business, 5 maja 2014, 13:49 | odpowiedz
Kupiłem dziś część Alitalii. Z segmentami Tokyo-LAX poczekam, bo cena z artykułu to norma, a ja chcę jeszcze poszukać kilku możliwych opcji rozwinięcia trasy (PVG, HKG, BKK, może SYD?). Dostałem na razie numer rezerwacji i potwierdzenie of Flipo. Nie wiem, czy to wszystko czy mam oczekiwać czegoś jeszcze. Przeczytałem też warunki taryfy - dopuszczają open jaw, więc nie ma tu raczej błędu jak z promojp.
JB, 5 maja 2014, 14:08 | odpowiedz
JBKupiłem dziś część Alitalii. Z segmentami Tokyo-LAX poczekam, bo cena z artykułu to norma, a ja chcę jeszcze poszukać kilku możliwych opcji rozwinięcia trasy (PVG, HKG, BKK, może SYD?). Dostałem na razie numer rezerwacji i potwierdzenie of Flipo. Nie wiem, czy to wszystko czy mam oczekiwać czegoś jeszcze. Przeczytałem też warunki taryfy – dopuszczają open jaw, więc nie ma tu raczej błędu jak z promojp.
jan, 5 maja 2014, 20:14 | odpowiedz
kupiłem całość trasy na listopad, otrzymałem e-tickety.
jan, 5 maja 2014, 20:18 | odpowiedz
"promocja" już chyba nieaktualna... podatki wzrosły do magicznych XXXX PLN
noaxik_pl, 5 maja 2014, 20:28 | odpowiedz
heyoo! Co z wizą do USA (Los Angeles) da się załatwić na lotnisku?
szwarcenator, 22 czerwca 2014, 15:27 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »