Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 16 Sty 2020 00:32 

Rejestracja: 16 Sty 2020
Posty: 2
Zwracam się do was z nietypowym problemem. Miałem rezerwacje na Airbnb 14-18 stycznia. Nasz lot 14 stycznia linią Wizzair zostal odwołany ze względu na warunki pogodowe (mgła) Nie było możliwosci lotu w najblizszym innym terminie.
Niefortunny zbieg okolicznosci jak na pierwsz lot samolotem i pierwsze wakacje poza granicami kraju.
Nie zjawilismy sie na miejscu, nie z naszej winy, a rezerwacja w Rzymie przez Airbnb została opłacona.
Przełożyc sie jej nie da bo jej data sie rozpoczeła, gospodarz jest bardzo slabo kontaktowy. Nie odpowiada wiecej niz jednym zdaniem a polowa odpowiedzi z jego strony to "ok".

Czy jest jakaś opcja by odzyskac pieniądze za rezerwacje z której nie skorzystalismy? Jeśli tak to prosilbym o wyjasnienie jak to zrobic i gdzie sie skierowac.
Z gory dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 16 Sty 2020 00:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5707
HON fly4free
Zazwyczaj jeśli gospodarz sam z dobrej woli nie zwróci (a ma takie prawo) to niestety nie odzyskasz kasy.Może wykupiłeś jakieś ubezpieczenie podróżne ,które w warunkach zawiera opcję zwrotu kosztów poniesionych w sytuacji anulowania podróży z przyczyn losowych.
Góra
 Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 16 Sty 2020 10:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2015
Posty: 404
niebieski
Z drugiej strony też nie jest to wina gospodarza, że nie skorzystaliście z rezerwacji i z jakiej racji miałby oddać pieniądze. On wywiązał się z umowy i jest tak jak napisał @miriam
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 16 Sty 2020 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1612
Loty: 339
Kilometry: 495 715
srebrny
Gdyby gospodarz miał każdemu kto nie doleci, zmianił plany itd oddawać kasę to słabo kręciłby mu się biznes.
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 16 Sty 2020 11:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2607
Loty: 436
Kilometry: 1 034 928
złoty
Na takie okolicznosci jest ubezpieczenie podrozne.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
LonDynia uważa post za pomocny.
 
 
 [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], rav4 oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group