Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Kwi 2013 07:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 149
Hej,

mam taki problem: jakiś czas temu kupiłem bilet Rygge-Łódź (Ryanair) 14:20 -> 16:00, w tym tygodniu dostałem już Pierwsze i Drugie (wczoraj) powiadomienie o zmianie czasu wylotu/przylotu dla rezerwacji i link celem akceptacji zmiany godziny wylotu:

Cytuj:
PROSIMY KLIKNAC TUTAJ W CELU ZAAKCEPTOWANIA ZMIANY GODZINY LOTU

http://schchng.ryanair.com ...


Zmiana jest tak naprawdę kosmetyczna 14:10 -> 16:00, ale trochę mi się pozmieniały plany i nie wykorzystam tego odcinka.
W związku z tym mam pytanie czy jest jakaś szansa na anulowanie mojej rezerwacji i zwrot całej kasy?
W mailach nie ma żadnej informacji o takiej możliwości, jedynie ten link do akceptacji. Ile jest takich powiadomień? I co się stanie jak nie zaakceptuję zmiany?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
#2 PostWysłany: 27 Kwi 2013 13:06 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 701
Zbanowany
niebieski
Refundacja przysluguje przy zmienie o minimum +-3 godziny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 28 Kwi 2013 07:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 149
Dzięki za odpowiedź!
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 24 Wrz 2013 20:46 

Rejestracja: 26 Maj 2013
Posty: 42
Loty: 202
Kilometry: 210 225
Ryanair przysłał mi ostatnio coś takiego:

Cytuj:
Szanowni Państwo,

Ryanair pragnie poinformować, iż od 30 września 2013 r. wszystkie loty z/do Warszawy będą odbywać się z lotniska w Modlinie. Od tego dnia, wszystkie zaplanowane loty z/do lotniska Chopina, będą operować z lotniska w Modlinie (które jest oddalone o 40 km na północny wschód od lotniska Chopina).

PROSIMY KLIKNAC TUTAJ W CELU ZAAKCEPTOWANIA ZMIANY GODZINY LOTU


Zastanawiam, się czy kliknąć czy nie. Czy są jakieś konsekwencje jeśli kliknę lub nie, bo w mailu nie są takowe podane. Ktoś już to rozkminiał?

Będę się starał od zwrot kosztów transferu z Chopina do Modlina, więc boję się że kliknięcie spowoduje zrzeczenie się moich praw (bo zaakceptowałem zmianę). Dodatkowo nadmienię, że w moim przypadku nie ma zmiany godzin lotu tylko zmiana lotniska.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 24 Wrz 2013 20:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 285
A kiedy masz rejs?
_________________
HUMBAK
Wherever I travel my destination is getting to know people. Prefer sitting in a café or at an airport; seeing the place I visit without any rush.
Travelling is better when it's in terms of visiting rather that having a sightseeing tour.

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 24 Wrz 2013 23:10 

Ja mialem podobna sytuacje tylko ze moj lot zostal przelozony o jakies 4h, to w momencie jak sie nie zgodzilem na zmiane to po prostu mi zwrocili pieniadze.

Zakladam ze w Twoim jest podobnie:
a) zgadzasz sie to nic nie dostaniesz za free
b) nie zgadzasz sie to Ci oddadza za bilet..
Góra
 PM off  
      
#7 PostWysłany: 24 Wrz 2013 23:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1647
srebrny
Cytując naszego forumowego specjalistę:

marek2011 napisał(a):
Samo zaakceptowanie zmiany nie wyklucza prawa do odszkodowania, wyklucza natomiast prawo do żądania zarotu nalezności za bilet.


Czyli możesz zaakceptować zmiany i ubiegać się o zwrot kosztów dojazdu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 26 Wrz 2013 18:38 

Rejestracja: 26 Maj 2013
Posty: 42
Loty: 202
Kilometry: 210 225
Dzięki za pomoc i utwierdzenie w przekonaniu, że pod linkiem nie kryje się jakiś haczyk. Nie chce rezygnować z lotu, więc zaakceptuje zmiany.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 06 Lis 2013 18:56 

Rejestracja: 06 Lis 2013
Posty: 3
witam,
mam kupioną rezerwację dla 4 osób na lot 2 grudnia poznań - rzym i 7 grudnia rzym - poznań z ryanaira.

rezerwację robiłam 19.10 natomiast 29.10 otrzymałam maila o tym, że jest zmieniona godzina wylotu z 10 na 6 rano i mogę albo ją zaakceptować albo prosić o zwrot pieniędzy.

po otrzymaniu tego maila kliknęłam na stronie ryana, że zgadzam się na zmianę godziny, jednak dzisiaj w systemie rezerwacyjnym wypatrzyłam, że te same bilety są o 40 zł tańsze (przy 4 osobach robi się 160 zł),

czy jeśli już wcześniej zaakceptowałam zmianę godziny, to jest jeszcze teraz szansa za zwrot pełnej kwoty zapłaconej za tamtą starą rezerwację ? gdyby tak było to po prostu kupiłabym teraz te bilety po tańszej cenie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 06 Lis 2013 18:59 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
parowkisojowe33 napisał(a):
witam,
mam kupioną rezerwację dla 4 osób na lot 2 grudnia poznań - rzym i 7 grudnia rzym - poznań z ryanaira.

rezerwację robiłam 19.10 natomiast 29.10 otrzymałam maila o tym, że jest zmieniona godzina wylotu z 10 na 6 rano i mogę albo ją zaakceptować albo prosić o zwrot pieniędzy.

po otrzymaniu tego maila kliknęłam na stronie ryana, że zgadzam się na zmianę godziny, jednak dzisiaj w systemie rezerwacyjnym wypatrzyłam, że te same bilety są o 40 zł tańsze (przy 4 osobach robi się 160 zł),

czy jeśli już wcześniej zaakceptowałam zmianę godziny, to jest jeszcze teraz szansa za zwrot pełnej kwoty zapłaconej za tamtą starą rezerwację ? gdyby tak było to po prostu kupiłabym teraz te bilety po tańszej cenie ;)

Zaakceptowałaś zmiany = klamka zapadła. Nie można już tego cofnąć.
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 06 Lis 2013 19:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4825
Loty: 307
Kilometry: 514 401
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
pozamiatane :(
zaakceptowales kasy nie zwroca
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 06 Lis 2013 19:16 

Rejestracja: 06 Lis 2013
Posty: 3
dzięki za odpowiedź :)

p.s. orientujecie się czy jest jakiś termin na zaakceptowanie takiej zmiany ? tzn. co by się stało gdybym po otrzymaniu tego maila ani nie zaakceptowała ani nie wnioskowała o zwrot płatności ?
po jakimś czasie bezczynności z mojej strony ryan "przyjąłby", że akceptuję ? czy może jednak nie ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 08 Lis 2013 16:03 

Rejestracja: 29 Mar 2013
Posty: 30
parowkisojowe33 napisał(a):

p.s. orientujecie się czy jest jakiś termin na zaakceptowanie takiej zmiany ? tzn. co by się stało gdybym po otrzymaniu tego maila ani nie zaakceptowała ani nie wnioskowała o zwrot płatności ?
po jakimś czasie bezczynności z mojej strony ryan "przyjąłby", że akceptuję ? czy może jednak nie ?


Nie wiem po jakim czasie "samo się akceptuje, czy nie", ale mi kiedyś tez wysłali e-maila, że zmienia mi się godzina wylotu (ale to było 10 minut tylko więc mi nie przeszkadzało), i nic nie zaakceptowałem, bo po prostu nie zauważyłem tego. Po jakimś czasie wysłali mi jeszcze jednego e-maila (takiego samego) i wtedy doczytałem do końca, że albo właśnie akceptuje, albo oddają mi za bilet. Ja zaakceptowałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 08 Lis 2013 16:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1839
Loty: 266
Kilometry: 487 169
niebieski
Z tego co mi wiadomo wg polskiego prawa niemożliwe jest, żeby akcpetacja zalezała od bierności, wiec już raczej spodziewam sie zwrotu jesli nie zaakceptujesz.
Podobnie sprawa wyglada np.z mailami czy listami - nie mogę np.uzaleznić twojej opłaty od braku odpowiedzi.
Zdarzaly sie sytucje wysłania do ludzi przesylek i jakas zawartością, i w przypadku nie odesłania tego do jakiegos terminu umowa wchodziła w zycie- jest to niedopuszczalne, nawet bodajze kilka lat temu wypowiadal się o tym RPO, wiec terminu nie znam, ale spodziewam sie, iz w braku akceptacji do pewnego terminu nastapi automatyczny zwrot pieniedzy zwiazany z wykresleniem konkretnej osoby z listy pasazerów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 15 Gru 2013 17:55 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 928
niebieski
Mam niewielką zmianę godziny lotu. Bilet był opłacony częściowo voucherem, a reszta z karty. Jak zażądam zwrotu za bilet to dostanę całą wartość biletu, czy tylko to co pobrali z karty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 15 Gru 2013 18:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 367
Loty: 219
Kilometry: 464 968
niebieski
JJ2010 napisał(a):
Mam niewielką zmianę godziny lotu. Bilet był opłacony częściowo voucherem, a reszta z karty. Jak zażądam zwrotu za bilet to dostanę całą wartość biletu, czy tylko to co pobrali z karty?

Tylko to co pobrali z karty. Voucher w tym przypadku przepada.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:03 

Rejestracja: 21 Sty 2014
Posty: 1
Dostałem maila od Ryanair'a o zmianie godzin wylotu i powrotu o ponad 2 godziny.
Czy mogę zaakceptować zmianę w locie powrotnym a z wylotu zrezygnować i żądać zwrotu kasy?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 21 Sty 2014 21:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 285
looke.bo napisał(a):
Dostałem maila od Ryanair'a o zmianie godzin wylotu i powrotu o ponad 2 godziny.
Czy mogę zaakceptować zmianę w locie powrotnym a z wylotu zrezygnować i żądać zwrotu kasy?


Jak najbardziej, jeśli oba są przesunięte o >2hrs.

Tylko po co "żądać" od razu? Wystarczy miło napisać.
_________________
HUMBAK
Wherever I travel my destination is getting to know people. Prefer sitting in a café or at an airport; seeing the place I visit without any rush.
Travelling is better when it's in terms of visiting rather that having a sightseeing tour.

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 22 Sty 2014 19:15 

Rejestracja: 22 Sty 2014
Posty: 3
Witam wszystkich.
Mam pytanie - kupiłam bilet w obie strony - z Krakowa do Barcelony i z powrotem. Ryanair zmienił godzinę wylotu z Barcelony (róznica ponad 3 godziny) - jeżeli zaakceptuję zmiany to na własną odpowiedzialność, jeżeli wyślę formularz z prośbą o zwrot kosztów - to:
1. Czy zwrócą mi koszty tylko tego jednego lotu? tak?...
2. I bilet będzie zwyczajnie anulowany?..., ale tylko ten powrotny?...
3. czy mogę go zamienić na inny lot? np. dzień wcześniej?...
Proszę wszystkich doświadczonych o podpowiedź i pomoc (lecę pierwszy raz w ogóle :) )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 22 Sty 2014 22:14 

Rejestracja: 31 Sty 2012
Posty: 112
Loty: 4
Kilometry: 14 401
na ile przed lotem zostalas poinformowana ?
1) nie
2) tak, nie
3) mozesz probowac - infolinia :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 188 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group