Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 23 Sie 2020 14:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Sty 2012
Posty: 203
niebieski
Czy Easyjet oferuję zwrot $ jeśli zmieni godziny lotów lub możliwość darmowego przebookowania -30/+60dni tak jak np. ma to miejsce w WizzAir gdzie jest to czytelne po wejściu do rezerwacji. Dostałem maila od Easyjet'a, że zmieniły się godziny, ale żadnej dodatkowej informacji o zwrocie nie ma. Z tego co widzę to oferuje zmianę bez opłaty administracyjnej <14dni przed wylotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2 PostWysłany: 24 Sie 2020 07:51 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4038
złoty
Opłata jest zniesiona, zreszta dla wszystkich. Jednak różnicę z cenie musisz pokryć, chyba, że zmiana większa, niż pięć godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 19 Lis 2020 13:54 

Rejestracja: 05 Mar 2015
Posty: 97
Loty: 81
Kilometry: 143 024
Dzwonilem 2x w podobnej sytuacji do easyjeta - za pierwszym razem zostalem poinformowany ze moge tylko zmienic caly lot bez oplat z powodu covida, ale przesuniecie godziny (doslownie) nie upowaznia mnie do otrzymania voucheru - niestety, teraz leciec nie bardzo jest jak (na maderze test na wlocie + kwarantanna tak dlugo az nie bedzie negatywny w przypadku pozytywnego) i nie umielismy sie z ekipa dogadac na kolejny lot,

zadzwonilem jeszcze raz - zostalem poinformowany, ze musiala zajsc pomylka i zmiana godziny upowaznia do otrzymania vouchera - voucher mam otrzymac do 48h - jedyny problem jest taki, ze za 24h bede miec <14 dni do wylotu, takze jezeli mnie gosc na infolini oszukal to 740 eur w plecy :o - nie dostalem maila z potwierdzeniem, zadzwonilem jeszcze raz i dostalem numer referencyjny rozmowy na ktory mam sie powolywac w razie gdyby voucher nie przyszedl.

polecam zadzwonic i sie dowiedziec moze w Twoim przypadku rowniez tak sie da.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group