Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 28 Wrz 2017 13:54 

Rejestracja: 28 Wrz 2017
Posty: 1
Cześć,
ostatnio przydarzyła się mi taka sytuacja. Mieliśmy lecieć czarterem z Gdańska (linie Travel Service). Lot opóźnił się o ponad 6h. Z informacji przewoźnika wynika, że obsługa lotniska przy załadunku bagaży uszkodziła luk bagażowy w samolocie i przewoźnik sprowadzał nowy samolot z Katowic.
Do kogo ubiegać się o odszkodowanie? Do przewoźnika, czy do lotniska? Czy przepisy dotyczące opóźnionych lotów dotyczą w takim samym stopniu lotnisk?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#2 PostWysłany: 28 Wrz 2017 14:05 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Lotniska mają swoje przepisy odszkodowawcze,ale myślę,że tu powinnaś zwrócić się jednak do przewoźnika, a sprawę winy ,czy nie lotnisko i linia powinny załatwić między sobą.Chyba,że linia w odpowiedzi przekieruje cię o dochodzenie roszczeń ,bezpośrednio od lotniska.Jednak dla mnie mało to prawdopodobne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 28 Wrz 2017 14:15 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2790
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Składasz reklamację do przewoźnika. Nie Twoje zmartwienie kto zawinił. Linia w odpowiedzi na reklamację powinna się do tego ustosunkować i wykazać, że opóźnienie było spowodowane czynnikami niezależnymi od nich. Zawsze też pozostaje Ci skarga do ULC na przewoźnika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: ansbach1 oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group