Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 14 Wrz 2016 13:35 

Rejestracja: 21 Mar 2016
Posty: 26
Linie lotnicze zmieniły mi terminy lotu - o jeden dzień. Rezerwacji apartamentu dokonywałem przez Airbnb i w/w firma za zmianę zażądała dopłaty około 200 Euro.
Linie lotnicze odpowiedziały mi, że zgodnie z prawem nie mogę od nich żądać zadośćuczynienia za dodatkowo poniesione koszta.
Czy tak jest?

Linie zmieniły termin około 2 miesiące prze planowanym wylotem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 14 Wrz 2016 13:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2832
Loty: 439
Kilometry: 1 037 948
niebieski
Zmiana lotu na dzien wczesniej czy dzien pozniej, bo nie jest to jasne. Potrzebujesz dodatkowa noc czy chcesz skrocic pobyt i odzyskac czesc pieniedzy?

Jak lot dzien wczesniej, to moze uda sie znalezc tani nocleg na jeden dzien ekstra. Mialam kiedys podobna historie z Eurostar i wypieli sie na mnie, tak samo jak dwaj ubezpieczyciele i hotel. Chcialam skrocic pobyt o 1 dzien, bo Eurostar mial strajk ostatniego dnia.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 14 Wrz 2016 14:21 

Rejestracja: 21 Mar 2016
Posty: 26
Wylot i przylot miał być we wtorek, a linie zmieniły na środę.
Potrzebuję tylko odpowiedź na zadane pytanie. Już wróciłem z pobytu. Na odpowiedź linii czekałem ponad 3 miesiące.

Linie lotnicze odpowiedziały mi, że zgodnie z prawem nie mogę od nich żądać zadośćuczynienia za dodatkowo poniesione koszta.
Czy tak jest?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 14 Wrz 2016 14:33 

Rejestracja: 14 Lis 2010
Posty: 342
Loty: 116
Kilometry: 151 005
niebieski
Tak jest. Linie lotnicze nie odpowiadają za tzw. pre i post-flight arrangements, czyli wszystko, co zaplanujesz sobie przed/po locie (transport na/z lotniska, wynajem aut, zakwaterowanie itp)
_________________
Image

*Karpik też jest kobietą, powtarzam, Karpik też jest kobietą* ;)
Góra
 Relacje PM off
roso uważa post za pomocny.
 
 
 [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group