Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 15 Wrz 2015 22:06 

Rejestracja: 17 Lip 2014
Posty: 31
Witam
Czy jest szansa na jakieś odszkodowanie lub pokrycie kosztów przesunięcia odlotu o jeden dzień? Flipo poinformowal, że German Wings anulował lot i zaproponowali lot dzień później, co wiąże się z kosztami za hotel.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 16 Wrz 2015 00:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2015
Posty: 132
Jeśli chodzi o odszkodowanie, to zależy czy odwołanie było wcześniej niż 14 dni przed lotem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 18 Wrz 2015 15:35 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
Cześć dumdum1988,

czy mogę Cię prosić o przesłanie numeru rezerwacji w prywatnej wiadomości? Następnie sprawdzę całą sytuację.

Timo
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 18 Wrz 2015 15:52 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 693
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
Mi Flipo niewiele pomogło, kiedy linia lotnicza skasowała mi wszystkie loty (zmiana godzin lotów) i trzeba było ułożyć cały plan na nowo; Flipo nie poczuło się za bardzo, żeby się postarać sprostać naszym oczekiwaniom; musiałem zrezygnować z 2 biletów do USA, a potem mnie jeszcze skasowali za rezygnację (tak jakby to było z naszej winy)!!! kiedy napisałem im, że i tak straciłem na tym dwa tysiące złotych, to napisali mi bezczelnie, że nie są instytucją charytatywną; a co ciekawe to pracownik Flipo "straszył" mnie, że jak mi się nie podoba trasa którą proponuje mi linia lotnicza, to mogę zrezygnować z moich promocyjnych biletów i kupić sobie bilety w normalnej cenie, a jak zdecydowałem się na taką ewentualność, to powiedzieli, że jednak nie mogę (chyba, że ze stratą 80% ceny biletu); ale i tak najbardziej żenujący był fakt skasowania mnie za rezygnację, bo nie odpowiadały mi nowe godziny lotów, które powodowały, że do miasta wylotu musiałbym dolecieć dzień wcześniej, a tego nie mogłem zrobić;
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 20 Wrz 2015 19:38 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
Cześć lukasz666,

bardzo dziękuje za Twoją wiadomość.
Nazywam się Timo i jestem pracownikiem działu marketingowego flipo.pl
Po przeczytaniu twojej wiadomości jest mi niestety bardzo trudno o poprawną ocenę powstałej sytuacji dlatego bardzo Cię proszę o podanie numeru rezerwacji w prywatnej wiadomości na forum lub na naszej stronie facebookowej. Następnie skonslutuje krok po kroku co się stało z naszym centrum obsługi klienta i jeżeli błąd powstał po naszej stronie, to postaramy się przygotować dla Ciebie należytą kompensację.

Dziękuje i Pozdrawiam

Timo
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 20 Wrz 2015 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 814
niebieski
lukasz666 napisał(a):
Mi Flipo niewiele pomogło, kiedy linia lotnicza skasowała mi wszystkie loty (zmiana godzin lotów) i trzeba było ułożyć cały plan na nowo; Flipo nie poczuło się za bardzo, żeby się postarać sprostać naszym oczekiwaniom; musiałem zrezygnować z 2 biletów do USA, a potem mnie jeszcze skasowali za rezygnację (tak jakby to było z naszej winy)!!! kiedy napisałem im, że i tak straciłem na tym dwa tysiące złotych, to napisali mi bezczelnie, że nie są instytucją charytatywną; a co ciekawe to pracownik Flipo "straszył" mnie, że jak mi się nie podoba trasa którą proponuje mi linia lotnicza, to mogę zrezygnować z moich promocyjnych biletów i kupić sobie bilety w normalnej cenie, a jak zdecydowałem się na taką ewentualność, to powiedzieli, że jednak nie mogę (chyba, że ze stratą 80% ceny biletu); ale i tak najbardziej żenujący był fakt skasowania mnie za rezygnację, bo nie odpowiadały mi nowe godziny lotów, które powodowały, że do miasta wylotu musiałbym dolecieć dzień wcześniej, a tego nie mogłem zrobić;


Najlepiej żebyś zamieścił zrzuty ekranu korespondencji z flipo jako przestroga dla potomnych. Rozumiesz, ludzie piszą różne rzeczy w internecie które nie mają żadnego pokrycia w rzeczywistości a taki screenshot rozwiewa wszelkie wątpliwości.
E: literówki
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group