Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wikipost dotyczący możliwości zmian rezerwacji w linii Wizzair (aktualizacja 30 września 2021 r.)

W przypadku modyfikacji pierwotnego terminu lotu przynajmniej/minimum o 2 godziny dostępne są opcje :

1) zaakceptuj -- nikt nikomu nic nie zwraca i nie trzeba dopłacać, po prostu mamy nowy termin lotu taki, jak przedstawiona propozycja

2) rozpocznij zmianę rezerwacji -- nikt nikomu nic nie zwraca i nie trzeba dopłacać, ale sami wybieramy sobie nowy termin lotu w zakresie -14 dni ... +30 dni od daty wylotu dla lotu, który został zmieniony. Do niedawna Wizzair ze względu na ograniczenia lotów z powodu pandemiii zezwalał na zmiany -14 dni .. +60 dni od daty wylotu. Upewnij się jaki terminy zmian lotu znajduje się w mailu od Wizzair. W razie możliwości +30 dni a potrzeby przełożenia na termin mieszczący się w +60 dni, można też próbować dokonać zmian na infolinii.

Pytanie 1: czy można w tym wariancie zmieniać lotniska w kraju wylotu/docelowym?
Odpowiedź: tak, można. są tzw. lotniska alternatywne. zazwyczaj kilka najbliższych z siatki Wizza. Lista lotnisk alternatywnych tworzona przez forumowiczów znajduje się tutaj: lista-lotnisk-alternatywnych,226,152194

Pytanie 2: czy wcześniej wykupiona usługa flex też się zachowuje?
Odpowiedź: tak

3) wnioskuj o zwrot środków -- i teraz tu są warianty:
a) zmiana poniesionych kosztów na 100% w postaci punktów Wizzair: dostępna jeśli pierwotna opłata odbyła się punktami Wizzair. (Od rezerwacji dokonanych przed lipcem 2020 i opłaconych punktami, może być jeszcze zwrot na starych zasadach tzn. 120% na konto Wizz)

b) zmiana poniesionych kosztów na 120% w postaci punktów Wizzair: dostępna, jeśli pierwotna opłata odbyła się gotówką.
uwaga! 120% to trochę skrót myślowy, bo 120% otrzymuje się tylko za bilety, a za wszystkie dodatkowe usługi (np. priority, bagaż rejestrowany, miejsca, wizz flex) otrzymuje się 100%.

Przykładowa informacja z emaila rezerwującego lot:
Fare price 4x49 PLN (w zwrocie: 120%, czyli 4x58,8 PLN)
Seat Fee 226 PLN (w zwrocie: 100%, czyli 226 PLN)
Administration fee 148 PLN (w zwrocie: 120%, czyli 177,6 PLN)
FLXP 20 PLN (w zwrocie: 100%, czyli 20 PLN)
Priority Boarding 320 PLN (w zwrocie: 100%, czyli 320 PLN)
Grand total 910 PLN (w zwrocie: 4x58,8 + 226 + 177,6 + 20 + 320 = 978,8)

Dodatkowo, jest możliwy wariant:

c) zwrot 100% poniesionych kosztów na wskazaną kartę/konto bankowe - możliwy jedynie w przypadku opłacenia rezerwacji gotówką. W tym wariancie należy najpierw wnioskować o zwrot w postaci punktów w wysokości 120% poniesionych kosztów na konto Wizz (czyli wykorzystać wariant 3b) a następnie zamienić otrzymane 120% punktów na 100% w gotówce:
https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz

Pytanie 3: dla wariantu (3a) i (3b) -- jak długo są ważne zwrócone środki w wysokości 100% / 120% w postaci punktów Wizzair? kiedyś były bezterminowo, a teraz?
Odpowiedź: 1 rok

Pytanie 4: dla wariantu (3a) -- czy jest możliwy zwrot w postaci 100% w gotówce na kartę lub konto bankowe jeśli bilety były opłacone wyłącznie punktami Wizzair?
Odpowiedź: nie jest to możliwe.

Pytanie 5: dla wariantu (3c) -- czy najpierw dokonuje się zwrotu w postaci 120% na punkty, a później wnioskuje się o zmianę tych 120% na 100% w postaci gotówki na kartę lub na konto? czy też od razu jest dostępna opcja 100% na kartę/konto?
Odpowiedź: najpierw trzeba przyjąć zwrot w postaci punktów. jeśli płatność była gotówką to jest to 120% poniesionych kosztów. następnie trzeba złożyć odpowiedni wniosek o przekształcenie otrzymanych 120% punktów na 100% gotówki. opcja (3c) jest możliwa tylko, gdy opłacaliśmy gotówką (przelewem, kartą płatniczą itp). w przypadku, gdy opłacaliśmy bilety punktami, jest tylko możliwość zwrotu 100% poniesionych kosztów w postaci punktów.

Pytanie 6: co mogę zrobić w przypadku zmiany terminu lotu o mniej niż 2 godziny?
Odpowiedź: w takim przypadku otrzymujemy jedynie maila informacyjnego od Wizzair o zmianie godzin lotu. Nic nie musimy zatwierdzać, zmiana jest dokonywana w rezerwacji automatycznie - stosowny komunikat widoczny jest w szczegółach rezerwacji po zalogowaniu się na konto (nie ma go w aplikacji).

Podziękowania za zebranie informacji dla @geos @ZENNNEK @dg72 @smieci @Misiatek @miriam @maczala1


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1685 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 85  Następna
Autor Wiadomość
#841 PostWysłany: 28 Lut 2020 11:23 

Rejestracja: 28 Lut 2020
Posty: 3
Cześć Wszystkim!

Poradźcie proszę co robić w poniższej sytuacji...
7.02 wykupiliśmy lot z Katowic do Stavanger na 24.04.2020 i powrotny 27.04.2020. Po 2 tyg przypadkiem odkrywam w aplikacji mobilnej, żeby wejść na stronę wizzair i sprawdzić nowy rozkład lotów. Przesunęli tylko wszystko o 1 dzień czyli 25.04.2020 i powrót 28.04.2020.
Mogliśmy na szczęście przebukować nocleg także daty nam dalej pasują. No i teraz tak.. mieliśmy wykupione w poprzednim locie miejsca. Do dzis nie zwrócili mi 131zł za miejsca i nie jestem w stanie wybrać miejsc w zmienionym locie. Klikałam AKCEPTUJ ZMIENIONE LOTY już chyba miliard razy i ciągle wywala tą informację mimo, że nic się już nie zmienia.
W mailu napisali, że mogę ubiegać się o zwrot za miejsca wybrane w anulowanym locie lub pieniądze te wykorzystać na poczet wyboru nowych miejsc.
Zastanawia mnie też czy to ze ciągle wisi ta informacja AKCEPTUJ ZMIENIONE LOTY wpłynie np. na dostępność do karty pokładowej? Na odprawę? Czy ten komunikat powinien zniknąć? Czy on cały czas się będzie pojawiał?
Góra
 Profil Relacje PM off
Eric Leon lubi ten post.
 
      
Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu
Przedłużony weekend w Stambule za 889 PLN. Loty Turkish Airlines z Krakowa + 3 noce w 4* hotelu Przedłużony weekend w Stambule za 889 PLN. Loty Turkish Airlines z Krakowa + 3 noce w 4* hotelu
#842 PostWysłany: 28 Lut 2020 11:51 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Zadzwonić na infolinię i opisać problem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
krzysztof1350 uważa post za pomocny.
 
      
#843 PostWysłany: 03 Mar 2020 09:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Cze 2016
Posty: 329
Loty: 56
Kilometry: 155 526
niebieski
Mam pytanie do bardziej wtajemniczonych ;) Odwołali mi loty do Malagi w czerwcu, a że kupione były za punkty wizz to mam zamiar odebrać 120% zwrot. Teraz pytanie jak długo ważne są takie zwrócone punkty? Żeby nie było tak łatwo to drugie pytanie co się stanie z tymi punktami kiedy skończy mi się WDC w lipcu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#844 PostWysłany: 03 Mar 2020 09:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1791
srebrny
Powinni oddać punkty ważne bezterminowo. Wygaśnięcie WDC nie ma tutaj nic do rzeczy.
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Profil Relacje PM off
czarny38 uważa post za pomocny.
 
      
#845 PostWysłany: 03 Mar 2020 10:34 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4802
platynowy
Oczywiście pkt wizz po zwrocie będą ważne do kiedyś tam wykorzystania i w momencie zakupu z racji, iż mają najdłuższy czas ważności zostaną pobrane jako ostatnie.
By kupić ze zniżką wdc trzeba cos zakupić z siatki lotów Wizzair do dnia przed terminem ważności wizz discount club czyli u kolegi do któregoś tam lipca br.
Góra
 Profil Relacje PM off
czarny38 uważa post za pomocny.
 
      
#846 PostWysłany: 03 Mar 2020 10:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
Zapłacić punktami można również kupując lot lub bagaż bez zniżki WDC.
Góra
 Profil Relacje PM off
czarny38 uważa post za pomocny.
 
      
#847 PostWysłany: 03 Mar 2020 13:04 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 575
niebieski
U mnie punkty z takiego zwrotu 120% były oznaczone Expires: never
Góra
 Profil Relacje PM off
czarny38 uważa post za pomocny.
 
      
#848 PostWysłany: 04 Mar 2020 15:59 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Chyba wrzucę tutaj, żeby było zarchiwizowane na forum. Wizzair w końcu odniósł "po imieniu" się do sprawy odwołanych lotów w marcu 2020 r. i na stronie pojawiła się informacja o koronawirusie. Wklejam poniżej pełną treść wg stanu na 4 marca.

Coronavirus information

1. Why did Wizz Air cancel some of its flights?

Due to a decrease in demand across the airline’s network, a number of low-capacity Wizz Air flights are subject to cancellations. Passengers with bookings affected by these cancellations are automatically informed (in most cases at least 14 days prior to their original date of travel) and reaccommodated (automatically re-booked) on an alternative route at the earliest possible date. Customers who have booked directly on wizzair.com or via the airline’s mobile app will receive an email notification, in which they are offered the free re-booking or full refund or 120% refund of the original fare in airline credit.

2. Which routes are affected by cancellations?

Wizz Air continuously monitors the performance of all its routes across the entire network and those with a significant decrease in demand might be cancelled.

3. What kind of refund or re-book options are offered to those, whose flights have been cancelled?

Passengers with bookings affected by these cancellations are automatically informed (in most cases at least 14 days prior to their original date of travel) and reaccommodated on an alternative route. Customers who have booked directly on wizzair.com or via the airline’s mobile app will receive an email notification in accordance with our General Conditions of Carriage, except as otherwise provided by the Regulation (EC) No 261/2004 (the “Regulation”) establishing common rules on compensation and assistance to passengers in the event of cancellation of flights. Passengers can choose between the below options by clicking on the link in the e-mail and choosing the best option via our self-service platform.

• Re-book for another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, at the earliest opportunity, subject to availability of seats.

or

• Refund of the Total Fare paid for the cancelled flight. We will refund the Total Fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector, within 7 days after receiving refund request and relevant bank details from you.

or

• Credit the full value of the payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector on the passenger’s WIZZ Account. This credit can be used towards any Wizz Air flight.

Please note that the airline can only inform passengers who made their booking via wizzair.com or the airline’s mobile app. Passengers who made their bookings via travel agencies – including online travel agencies – should get in touch with the company where they purchased their tickets.

4. How will affected passengers be notified of the cancellations?

All customers affected by flight cancellations will be notified in advance via e-mail (in most cases at least 14 days prior to their original date of travel) and will have the opportunity to select one of three options by logging into their Wizz Air account:

• Re-book for another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, at the earliest opportunity, subject to availability of seats.

or

• Refund of the Total Fare paid for the cancelled flight. We will refund the Total Fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector, within 7 days after receiving refund request and relevant bank details from you.

or

• Credit the full value of the payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector on the passenger’s WIZZ Account. This credit can be used towards any Wizz Air flight.

Please note that Wizz Air is unable to notify passengers who have made their bookings through Online Travel Agencies, and strongly advises customers to book tickets directly through wizzair.com or via the airline’s mobile app in the future.

5. How can passengers redeem their refund or re-book?

All passengers whose flights have been cancelled will receive and an email (in most cases at least 14 days prior to their original date of travel) offering one of three self-service options:

• Re-book for another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, at the earliest opportunity, subject to availability of seats.

or

• Refund of the Total Fare paid for the cancelled flight. We will refund the Total Fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector, within 7 days after receiving refund request and relevant bank details from you.

or

• Credit the full value of the payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector on the passenger’s WIZZ Account. This credit can be used towards any Wizz Air flight.

Please note that Wizz Air is unable to notify passengers who have made their bookings through Online Travel Agencies, and strongly advises customers to book tickets directly through wizzair.com or via the airline’s mobile app in the future.

6. Will Wizz Air pay EC261 compensation for cancelled flights?

Wizz Air follows respective international and national laws and regulations. Wizz Air shall not be obliged to pay the compensation if the cancellation is caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken.


Załącznik:
W6_EC261.JPG
W6_EC261.JPG [ 21.1 KiB | Obejrzany 2232 razy ]



Extraordinary circumstances refers to, but is not limited to, the following reasons: air traffic control, weather, industrial action (other than industrial action by Wizz Air employees), terrorist alert or security reason, airport or runway closure, civil unrest, acts of God, flight safety reasons.

Please see the following three possibilities when your flight is cancelled:

In case Wizz Air cancelled your flight at least 14 days before your trip: You are entitled to claim the original fare price of your ticket(s), however there is no EC261 compensation due

In case passengers cancel their flights voluntarily: you are entitled to claim for a refund for your ticket, however a cancellation fee will be charged (see terms here); and you are not eligible for any EC261 compensation either. To make sure you get your money back in case you cancel your flight voluntarily due to any reason, we suggest you purchase WIZZ Flex and rest assured, you will be refunded without flight change fee.

In case authorities restrict Wizz Air to fly to certain airports/countries: You are entitled to claim the original fare price of your ticket(s), however there is no EC261 compensation due

7. My flight was changed by Wizz Air. What shall I do?

In case of flight schedule change or flight cancellation initiated by Wizz Air before the scheduled departure time of your flight, we will inform you about the changes and your options in connection with those via e-mail on the address you provided when making your reservation. Please note that the airline can only inform passengers who made their booking via wizzair.com or the airline’s mobile app.

Passengers can choose between the below options by clicking on the link in the e-mail and choosing the best option via our self-service platform.

• Re-book for another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, at the earliest opportunity, subject to availability of seats.

or

• Refund of the Total Fare paid for the cancelled flight. We will refund the Total Fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector, within 7 days after receiving refund request and relevant bank details from you.

or

• Credit the full value of the payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight, including if applicable the return sector on the passenger’s WIZZ Account. This credit can be used towards any Wizz Air flight.

Passengers can choose between the above options by clicking on the link in the e-mail and choosing the best option via our self-service platform or logging in their Wizz Air account. Passengers who made their bookings via travel agencies – including online travel agencies – should get in touch with the company where they purchased their tickets who can manage the requested changes. Passengers who are not the booking owners should get in touch with the person who made their booking who can manage the requested changes.

8. I haven’t received any email about my cancelled flight. What shall I do?

Log in to your WIZZ Profile and re-book your trip free of charge to another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, subject to the availability of seats. If you are not satisfied with the available flights, we will offer you refund options in the re-booking process online. Should you have any problem re-booking your trip or opting for a refund, please contact our call centre (please see call centre contact details here).

Please be aware that if you have created your reservation with a travel agency, you need to contact that agency, which will be able to process your request.

Please be aware that if you are not the booking owner, you need to contact the person who booked your ticket on your behalf, who will be able to process your request.

9. After my flight was cancelled I was placed on different flight (another departure/arrival airport or even another country). What can I do?

After logging in to your WIZZ Account you can proceed with re-booking if date and location serve your needs. Otherwise you can request refund of the Total Fare paid for the cancelled flight or credit the full value of the payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight on your WIZZ Account. This credit can be used towards any Wizz Air flight in the future.

Passengers can choose between the above options by clicking on the link in the e-mail and choosing the best option via our self-service platform or logging in their Wizz Air account. Passengers who made their bookings via travel agencies – including online travel agencies – should get in touch with the company where they purchased their tickets who can manage the requested changes. Passengers who are not the booking owners should get in touch with the person who made their booking who can manage the requested changes.

10. I can’t reach call centre to change my booking. How can I get in touch with Wizz Air?

Please log in to your WIZZ Account or click on the link received via email to perform all desired changes. That is the fastest way to perform changes that serve your needs.

11. I received a notification that I was a passenger on a flight with confirmed Coronavirus case. What should I do?

Please contact your local health authority immediately and follow any guidance that is given.

12. I suspect I was a passenger on a flight with confirmed Coronavirus case but I did not receive any notification from the airline. What should I do?

Please be aware that if you are not the booking owner, you need to contact the person (agency) who booked your ticket on your behalf, to understand if they received any notification. In case you have doubts, you should contact your local health authority immediately and follow any guidance that is given.

13. I don’t want to travel anymore even if my flight was not cancelled. Can I apply for refund?

Wizz Air does not offer refund when the trip is voluntarily cancelled by the passenger. However in case anyone is locked down in obligatory quarantine (for example in hotel), we can offer refund (original fare price) or re-book based on proof. To make sure you get your money back in case you cancel your flight voluntarily due to any reason, we suggest you purchase WIZZ Flex and rest assured, you will be refunded without flight change fee.

14. Which flights were affected by frequency reduction and cancellations?

Please check your flight itinerary and WIZZ Account to see if your flight has been affected by the cancellation.

15. Which countries have introduced any type of travel ban?

Montenegro has suspended flights from Italy
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
juggler5 lubi ten post.
 
      
#849 PostWysłany: 05 Mar 2020 22:00 

Rejestracja: 06 Sie 2013
Posty: 57
ile czasu mamy na akcpetację bądź odrzucenie zapropowanego przez Wizz alternatywnego lotu?
do 3h przed odlotem proponowanego lotu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#850 PostWysłany: 05 Mar 2020 22:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
Tak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#851 PostWysłany: 06 Mar 2020 01:48 

Rejestracja: 06 Mar 2020
Posty: 2
Witam, może temat trochę podciągnięty pod dyskusje ale pewnie jesteście mi w stanie pomóc a mianowicie;

zakupiliśmy z żoną bilety 2 miesiące temu z WizzaAir KRK-NCE 18 marca powrót 22 marca, dokupiliśmy ubezpieczenie z wizzair "chubb" wszystko było by pięknie ładnie gdyby nie moja choroba, myślałem że do terminu wylotu się jakoś wykaraskam z tego ale zamiast iść do przodu to jest coraz gorzej ale nie o tym mowa.
Z racji mojej choroby wylot jest pod znakiem zapytania i chciałbym być przygotowany na ewentualne zmiany dlatego chciałbym prosić o poradę jak to najlepiej ugryźć. Pisałem czytałem i dowiedziałem się tylko tyle
-anulowanie biletu nieopłacalne zapłaciliśmy za lot za osobę (krk-nce 110zł nce-krk 114zł) tak na marginesie dodam że posiadamy członkostwo wizz discount club
-zmiana rezerwacji jest to koszt 154 PLN za jednego pasażera za jeden odcinek lotu także też nieopłacalne
W takim wypadku chciałbym zapytać się co mamy zrobić czy jest jakaś opcja jeszcze dla nas żeby coś odzyskać. Wiadomo że kwoty za dwoje osób nie są jakieś kosmiczne ale zawsze można odłożyć na następną podróż. Czy można do tego podejść w jakiś inny sposób lub poprzez tego ubezpieczyciela Wizz można ewentualnie jakoś wyegzekwować jakiś zwrot kosztów.
Dziękuje za wszelaką pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#852 PostWysłany: 06 Mar 2020 08:18 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 575
niebieski
Na przyszłość kupić sobie ubezpieczenie od odwołania lotu z powodu choroby? Ubezpieczyciele mają takie opcje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#853 PostWysłany: 06 Mar 2020 08:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
@rp.blady Jeśli to choroba uniemożliwia wam lot to zapoznaj się z tematem wizzair-anulowanie-w-przypadku-smierci-lub-choroby,225,72054 Mam nadzieję,że uzyskasz zaświadczenie lekarskie o przeciwwskazaniu do odbycia lotu i odzyskacie środki ,może chociaż w postaci pkt. na następne podróże. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
      
#854 PostWysłany: 06 Mar 2020 14:32 

Rejestracja: 07 Lis 2014
Posty: 4
Loty: 40
Kilometry: 81 505
Jaki jest czas oczekiwania na zwrot kasy za zmieniony przez Wizzair lot? Bo wybrałam opcję anulowania rezerwacji i czekam juz tydzień na zwrot, a nie ukrywam, ze chcicłabym odzyskać te pieniądze
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#855 PostWysłany: 06 Mar 2020 14:39 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4802
platynowy
Post z wczoraj
kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1311801&hilit=kontakt#p1311801

że obecnie zwrot pieniędzy trwa do 2 tygodni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#856 PostWysłany: 07 Mar 2020 17:05 

Rejestracja: 07 Mar 2020
Posty: 3
Cześć, bardzo Was proszę o poradę :)

Wizzair zmienił mi termin lotu 12 lipca z Rzymu do Warszawy. Z 9.55 na 20.35, co niestety totalnie mi nie pasuje.
Najbardziej chciałbym znaleźć lot 12 lipca, ale o wcześniejszej porze, może być nawet z innego miasta (Neapol) i na inne lotnisko w Polsce. Oczywiście proponują wiadome możliwości - akceptację zmiany, zwrot pieniędzy, zmianę rezerwacji na inny lot na tej samej lub podobnej trasie "na inny dzień" 14 dni przed lub 30 dni po odwołanym locie i 120 proc. na konto.

1. Jak mogę wybrać opcję 120 proc.? Bo na koncie mam do wyboru trzy warianty: "zaakceptuj zmianę (zmiany)", "rozpocznij ponowną rezerwację" i "wnioskuj o zwrot środków". I czy to faktycznie jest zwrot 120 proc. całej zapłaconej kwoty? Jeśli zapłaciłem 400 zł wraz z rezerwacją miejsca i bagażem, to mogę liczyć na zwrot na konto wizzair 400 zł + 20 proc. i z tego wybrać lot?
2. Jeśli wybiorę zmianę rezerwacji na inny lot i na inny dzień na tej samej lub podobnej trasie, to czy mogę się jakoś dowiedzieć wcześniej, co to znaczy podobna trasa dla Wizzaira? Czy np. zamiast Rzymu mogę wtedy wybrać lot z Neapolu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#857 PostWysłany: 07 Mar 2020 17:17 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4802
platynowy
Pod pozycją rozpocznij ponowną rezerwację będziesz mógł sprawdzić na jakie inne trasy możesz zmienić.
Po kliknięciu na zawnioskuj o zwrot pieniędzy i zaakceptowaniu po kilku minutach na konto myWizzair zapewne wróci 120 % kwoty zapłaconej do wykorzystania np. na kolejne rezerwacje

Przy małym doświadczeniu czy zmiany tylko jednego z dwóch lotów można zadzwonić na ich nr telefonu 22 128-49-05
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#858 PostWysłany: 07 Mar 2020 17:27 

Rejestracja: 07 Mar 2020
Posty: 3
dg72 napisał(a):
Pod pozycją rozpocznij ponowną rezerwację będziesz mógł sprawdzić na jakie inne trasy możesz zmienić.
Po kliknięciu na zawnioskuj o zwrot pieniędzy i zaakceptowaniu po kilku minutach na konto myWizzair zapewne wróci 120 % kwoty zapłaconej do wykorzystania np. na kolejne rezerwacje

Przy małym doświadczeniu czy zmiany tylko jednego z dwóch lotów można zadzwonić na ich nr telefonu 22 128-49-05


Bardzo dziękuję za informację. A jeśli wybiorę "rozpocznij ponowną rezerwację", ale propozycje Wizzaira nie będą mi pasować, mogę wrócić do innych opcji (w tym do opcji "zwrot środków"), czy to już będzie wtedy za późno?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#859 PostWysłany: 07 Mar 2020 17:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
salvaCK napisał(a):
Cześć, bardzo Was proszę o poradę :)



1. Jak mogę wybrać opcję 120 proc.? Bo na koncie mam do wyboru trzy warianty: "zaakceptuj zmianę (zmiany)", "rozpocznij ponowną rezerwację" i "wnioskuj o zwrot środków". I czy to faktycznie jest zwrot 120 proc. całej zapłaconej kwoty? Jeśli zapłaciłem 400 zł wraz z rezerwacją miejsca i bagażem, to mogę liczyć na zwrot na konto wizzair 400 zł + 20 proc. i z tego wybrać lot?
2. Jeśli wybiorę zmianę rezerwacji na inny lot i na inny dzień na tej samej lub podobnej trasie, to czy mogę się jakoś dowiedzieć wcześniej, co to znaczy podobna trasa dla Wizzaira? Czy np. zamiast Rzymu mogę wtedy wybrać lot z Neapolu?

Neapol powinien ci się pokazać jako lotnisko alternatywne dla Rzymu.Nie bój się zrobić symulacji bo zobaczysz na co można zmienić a z ostateczną akceptacją zmiany można poczekać lub wybrać inną opcję.Zwrot 120% jest od kwoty biletu,za bagaż i rezerwację miejsc zwracają tylko 100% zapłaconej kwoty .


Ostatnio edytowany przez miriam, 07 Mar 2020 17:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#860 PostWysłany: 07 Mar 2020 17:31 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4802
platynowy
@salvaCK

Póki niczego nie zaakceptujesz to możesz sprawdzać :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1685 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 85  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group