Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Telefon do WizzAira
(22)1284905


 [ 1019 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 51  Następna
Autor Wiadomość
#741 PostWysłany: 02 Paź 2019 11:35 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7393
Loty: 143
Kilometry: 256 138
@pasta na Dubaj nie zmienią, ale na Katanię jak najbardziej powinni.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#742 PostWysłany: 02 Paź 2019 15:00 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 587
niebieski
Kashpir napisał(a):
@pasta na Dubaj nie zmienią, ale na Katanię jak najbardziej powinni.

Wiem
Ale lot mial byc 1.11, więc im bardziej na południe tym lepiej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#743 PostWysłany: 02 Paź 2019 15:01 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 587
niebieski
miriam napisał(a):
Zwrot 120% na konto będzie bezterminowy.Jeśli druga opcja to zwrot zostanie podzielony.Gotówka na konto bankowe, pkt. na wizz.


W drugiej opcji pkt wizz będą terminowe czy bezterminowe?
Góra
 Relacje PM off  
 
#744 PostWysłany: 02 Paź 2019 15:08 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1887
srebrny
Bezterminowo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#745 PostWysłany: 02 Paź 2019 15:11 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6301
HON fly4free
Miałam bezterminowe.
Góra
 Relacje PM off  
 
#746 PostWysłany: 02 Paź 2019 15:56 

Rejestracja: 12 Cze 2018
Posty: 21
Ja proponuję uważać.
Miałem podobną sytuację, zmieniono mi datę wylotu do Dubaju.
Otrzymałem taką informację:
"Anulujemy Twoją rezerwację i dopiszemy do Twojego „konta klienta” pełną kwotę płatności za odwołany lot i ewentualny lot powrotny oraz 20% opłaty za odwołany lot."
Miałem wykupioną opcję "elastyczny pasażer", czyli możliwość podania nazwiska pasażera do 3 godzin przed odlotem. Taka opcja kosztuje 45zł od osoby.
Przy rezygnacji opłata za tą opcję NIE JEST ZWRACANA !!!
Jak to się ma do "pełnej kwoty płatności za odwołany lot" ?
Oczywiście zgłosiłem do Wizzair reklamację, ale na rozpatrzenie mogę czekać do 30 dni.
Moim zdaniem jest to zwykłe oszustwo, bo nigdzie nie ma informacji, że w kwoty pełnej płatności za lot wyłączona jest ta usługa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#747 PostWysłany: 02 Paź 2019 17:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6301
HON fly4free
@TOMI_HALIK Masz 100% racji,ale chyba póki ktoś nie zareklamuje tego "wyżej"ciągle stosują swoją krzywdzącą klienta interpretację i mają to w głębokim poważaniu.Jakoś w identycznej sytuacji usługa "Flex dowolna liczba zmian" mimo ,że oznaczona też jako bezzwrotna jest zwracana,czyli można tylko trzeba chcieć zrozumieć,że to zmiana z ich strony powoduje czasem konieczność rezygnacji i brak możliwości wykorzystania tejże usługi.Daj znać jak tym razem potraktują twoją reklamację.Cały czas mam nadzieję,że może w końcu ktoś tam pójdzie po przysłowiowy rozum do głowy ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#748 PostWysłany: 02 Paź 2019 18:04 

Rejestracja: 12 Cze 2018
Posty: 21
Nie zamierzam odpuszczać. W razie nie uznania reklamacji mam zamiar skorzystać z Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów (ODR).
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#749 PostWysłany: 02 Paź 2019 18:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6301
HON fly4free
Tylko czy tym sposobem nie trafi to ostatecznie do rzecznika praw pasażera(który póki co jest ,a jakby go nie było ;) ) przy naszym ULC?
Góra
 Relacje PM off  
 
#750 PostWysłany: 02 Paź 2019 18:25 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 317
niebieski
Odnośnie europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) - Wizz do nich odsyła, ale nie respektuje. W przypadku braku reakcji Wizz dostaniesz odpowiedź, że jest im przykro, ale z powodu braku odpowiedzi sprzedawcy nie mogą nic zrobić i zapraszają do Sądu.

Zgłosiłem tam kiedyś wniosek o WDC Grupa w ramach karty Wizz (zgodnie z regulaminem powinna być grupa, był standard) i dostałem tylko taką informację:


Niestety, minął 30-dniowy termin wyznaczony na platformie internetowego rozstrzygania sporów (ODR) w odniesieniu do Państwa skargi na uzgodnienie organu rozstrzygającego spory.

Nr ref. skargi: 2019/xxxxx

W przypadku wniesienia skargi na platformę ODR strony mają 30 dni na uzgodnienie organu rozstrzygającego spory, który rozpozna skargę.

Ponieważ to się nie udało, upłynął termin wyznaczony w odniesieniu do Państwa skargi na platformie i Państwa sprawa została zamknięta.

Prosimy o udział w krótkiej ankiecie i poinformowanie nas, czy rozwiązali już Państwo swoją sprawę, co pozwoli nam udoskonalić platformę.



Co ciekawe, WDC "standard" w appce było grupowe, więc niepotrzebnie tylko się napracowałem ze skargą :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#751 PostWysłany: 08 Paź 2019 17:34 

Rejestracja: 27 Maj 2019
Posty: 15
TOMI_HALIK napisał(a):
Ja proponuję uważać.
Miałem podobną sytuację, zmieniono mi datę wylotu do Dubaju.
Otrzymałem taką informację:
"Anulujemy Twoją rezerwację i dopiszemy do Twojego „konta klienta” pełną kwotę płatności za odwołany lot i ewentualny lot powrotny oraz 20% opłaty za odwołany lot."
Miałem wykupioną opcję "elastyczny pasażer", czyli możliwość podania nazwiska pasażera do 3 godzin przed odlotem. Taka opcja kosztuje 45zł od osoby.
Przy rezygnacji opłata za tą opcję NIE JEST ZWRACANA !!!
Jak to się ma do "pełnej kwoty płatności za odwołany lot" ?
Oczywiście zgłosiłem do Wizzair reklamację, ale na rozpatrzenie mogę czekać do 30 dni.
Moim zdaniem jest to zwykłe oszustwo, bo nigdzie nie ma informacji, że w kwoty pełnej płatności za lot wyłączona jest ta usługa.


Dostałem dziś odpowiedź na reklamację w sprawie braku zwrotu za elastycznego towarzysza podróży:
"Szanowny Panie,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Uprzejmie informuję, iż opłata za Elastycznego Towarzysza Podróży jest bezzwrotna. Reguluje to regulamin usługi, dostępny na naszej stronie internetowej: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sz-podrozy

"1. Usługa ta podlega stosownej opłacie za pasażera na lot. Usługa Elastyczny towarzysz podróży jest odpłatna, gdy dokonujesz rezerwacji dla siebie i swojego towarzysza podróży, bez podawania imienia i nazwiska. Cena biletu i opłaty za wszystkie wybrane usługi dla wszystkich pasażerów są płatne przy dokonywaniu rezerwacji. Opłata za usługę Elastyczny towarzysz podróży nie podlega zwrotowi."

Zgodnie z powyższym niestety nie jestem w stanie rozpatrzyć Pana reklamacji pozytywnie.

Dziękujemy za wybranie Wizz Air."
Góra
 Relacje PM off  
 
#752 PostWysłany: 08 Paź 2019 21:56 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7393
Loty: 143
Kilometry: 256 138
Beton. Niestety jedyne rozwiązanie jakie widzę, to zgłosić takie praktyki do UOKiKu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#753 PostWysłany: 09 Paź 2019 00:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6301
HON fly4free
Jak to jest,że podobny zapis dotyczy usługi wizz flex,a były informacje,że za nią zwracali przy rezygnacji spowodowanej zmianą rozkładu "Rezerwacja może zostać anulowana najpóźniej 3 godziny przed rozkładową godziną lotu do miejsca docelowego, a ewentualny zwrot środków nastąpi na konto WIZZ. Informujemy, że cena zakupu zostanie pomniejszona o koszt usługi WIZZ Flex, za którą nie przysługuje zwrot." Dodatkowo natrafiłam na informację cyt.Środki na koncie Wizz możesz wykorzystać na zakup nowych lotów i usług na stronie wizzair.com, z wyłączeniem usług świadczonych przez firmy zewnętrzne i rocznych członkostw. Czy to oznacza,że ze środków na koncie wizz nie można opłacić rocznego WDC,czy też to co piszą nie zawsze jest stosowane?
Góra
 Relacje PM off  
 
#754 PostWysłany: 09 Paź 2019 19:54 

Rejestracja: 27 Maj 2019
Posty: 15
Wysłałem odpowiedź na reklamację. Przekażę Wam informację zwrotną jaką dostanę z Wizzair. Poniżej treść mojej odpowiedzi.

"Witam,

dziękuję za odpowiedź na reklamację. Jednak nie zgadzam się z rozstrzygnięciem.

Podczas anulowania rezerwacji miałem informację że strony Wizzair:
"Anulujemy Twoją rezerwację i dopiszemy do Twojego „konta klienta” pełną kwotę płatności za odwołany lot i ewentualny lot powrotny oraz 20% opłaty za odwołany lot."

Podczas procesu anulowania nie miałem informacji o kwocie która zostanie zwrócona na moje konto WIZZ. Zgodnie z powyższym komunikatem spodziewałem się zwrotu pełnej zapłaconej przeze mnie kwoty za rezerwację łącznie z usługą elastycznego pasazera podróży. Gdybym podczas anulowania miał informację z podglądem zwracanej kwoty nie zdecydowałbym się na anulowanie lotu. Według mnie to nieuczciwe, że zwrocona kwota jest niższa niż kwota, którą zapłaciłem za rezerwację zwłaszcza biorąc pod uwagę przytoczony powyżej komunikat podczas procesu anulowania rezerwacji.

Proszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji dotyczącej zwrotu kwoty 86 zl za usługę elastycznego pasazera podróży.

Z góry dziękuję."
Góra
 Relacje PM off
baja lubi ten post.
 
 
#755 PostWysłany: 13 Paź 2019 08:53 

Rejestracja: 27 Maj 2019
Posty: 15
Otrzymałem odpowiedź z Wizzair. Poddaję się i odpuszczam tą sprawę.

"Szanowny Panie,

Dziękuję za odpowiedź.

Uprzejmie informuję, iż niestety nie mogę przychylić się do Pana prośby. Usługa Elastycznego Towarzysza Podróży objęta jest osobnym regulaminem, dostępnym na naszej stronie internetowej: https://wizzair.com/static/docs/default ... a5cb1d.pdf.

Jak można w nim przeczytać:
11. Ogólne warunki przewozu mają zastosowanie do wszystkich nieuregulowanych tutaj spraw.

Kwestię zwrotu reguluje punkt 1. i jasno określa on, iż opłata ta jest bezzwrotna.

Mam nadzieję, że to wyjaśnia zaistniałą sytuację. W przypadku dalszych pytań lub trudności zapraszam do ponownego kontaktu."
Góra
 Relacje PM off
baja lubi ten post.
 
 
#756 PostWysłany: 17 Paź 2019 20:53 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 709
niebieski
miriam napisał(a):
@wopi1989 Zwróć uwagę na post
baja napisał(a):
Takie szybkie pytanie - przesunięto mi lot standardowo zaproponowano trzy opcje (zwrot, alternatywna trasa, powiększony zwrot na konto Wizz) - wybrałem zwrot środków na konto Wizz (powiększony o 20%).
Pierwotny lot miałem z dokupioną usługą anonimowego drugiego pasażera czyli 88 zł w obie strony.
To normalne, że przy anulowaniu Wizz zwraca na konto w systemie nie całość pierwotnej transakcji powiększonej o 20% ale wartość transakcji bez tej usługi?
Bo wychodzi mi, że wartość pierwotnej transakcji została najpierw pomniejszona o wartość usługi i dopiero powiększona o te 20%, po czym trafiła na konto Wizz :/
Oczywiście szły w takich sprawach reklamacje,ale nie potrafię znaleźć na szybko czy finalnie skuteczne.Może ktoś napisze czy już z tym nie ma problemu.


Otrzymałem wreszcie odpowiedź na moje wnioski, wklejam:

Cytuj:
Szanowny Panie,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Uprzejmie informuję, iż kwestię zwrotu usługi Elastycznego Towarzysza Podróży reguluje jej regulamin, dostępny na naszej stronie internetowej: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sz-podrozy

"1. Usługa ta podlega stosownej opłacie za pasażera na lot. Usługa Elastyczny towarzysz podróży jest odpłatna, gdy dokonujesz rezerwacji dla siebie i swojego towarzysza podróży, bez podawania imienia i nazwiska. Cena biletu i opłaty za wszystkie wybrane usługi dla wszystkich pasażerów są płatne przy dokonywaniu rezerwacji. Opłata za usługę Elastyczny towarzysz podróży nie podlega zwrotowi."

Zgodnie z powyższym niestety nie jestem w stanie rozpatrzyć Pana reklamacji pozytywnie.

Dziękuję za poświęcony czas i w imieniu Wizz Air przepraszam za niedogodności.


Droga redakcjo Fly4Free, może łaskawie temat znajdzie swoje miejsce na pierwszej stronie portalu? Wystarczy spojrzeć na posty wyżej, ta sytuacja uderza w całą społeczność podróżujących z landryną, a użytkownik jest zwyczajnie wprowadzany w błąd na stronie bo informuje się go o zwrocie całości kwoty. Poza tym gdzie tu jakaś etyka, przecież to linia zmienia nagle plan lotu i pozbawia nas kwoty za wcześniej wykupioną usługę będącą integralną częścią opłaty za lot. To są złodziejskie praktyki bo inaczej trudno to określić :evil:
Kiedy pojawiły się informacje o planowanych zmianach w zniżkach dla uczestników WDC to szybko poleciało od redakcji portalu oficjalne zapytanie do przedstawiciela Wizz i od razu artykuł. Tutaj sprawa aż prosi się o takie wyjaśnienie ze strony linii ale jakoś nikt nie widzi w tym interesującego tematu :roll: Jest szansa? Proszę podbijać i lajkować ten post jeśli zgadzacie się ze mną i popieracie inicjatywę artykułu na pierwszej stronie fly4free.pl
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#757 PostWysłany: 17 Paź 2019 21:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6301
HON fly4free
@baja Masz 100% racji.Ta praktyka w przypadku rezygnacji z powodu zmian rozkładu leżących po stronie przewoźnika jest niesłuszna ,powoływanie się na regulamin nieuczciwe.Ten punkt regulaminu powinien dotyczyć tylko przypadków nie wynikających z winy W6.Jeśli rezygnujemy bo przewoźnik zmienił nam pierwotny plan podróży, obowiązkiem linii jest oddać pełną zapłaconą kwotę bez jakichkolwiek potrąceń.Redakcja jak najbardziej powinna oficjalnie wystąpić z zapytaniem do W6 w tej sprawie w naszym imieniu. @JIK czy jest jakaś szansa ?
Góra
 Relacje PM off
baja lubi ten post.
 
 
#758 PostWysłany: 18 Paź 2019 09:31 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 5796
Loty: 228
Kilometry: 534 135
@miriam przekaże sprawę koledze z działu publi, może się czegoś dowie.
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
miriam uważa post za pomocny.
 
 
#759 PostWysłany: 18 Paź 2019 15:33 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 709
niebieski
@JIK dziękuję i z góry przepraszam za nieco prowokacyjny ton ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#760 PostWysłany: 21 Paź 2019 23:50 

Rejestracja: 21 Paź 2019
Posty: 1
Witam serdecznie mam problem, wizzair wysłał mi wiadomość o zmianie lotu i konieczności zalogowania się i zaakceptowania zmian. Status rezerwacji to potwierdzona, nigdzie nie mam takiej opcji żeby zaakceptować zmiany. Natomiast nie mogę się odprawić ponieważ napisane jest ze odprawa niedostępna a już jest niecała doba do wylotu. Czy mogę prosić o pomoc ?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1019 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 51  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group