Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Paź 2014 09:30 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 13
Cześć,
pierwszy raz rezerwowałam bilety za pośrednictwem portalu flipo.pl nie zauważyłam, że przy szukaniu lotu uwzględniony był zakres "+/-3dni". Wyszukałam lot: Warszawa-Ryga,Tallin-Warszawa na marzec 2015, zobaczyłam cenę która była dla mnie do zaakceptowania, zarezerwowałam i po godzinie zorientowałam się, że nie jest to data piątek - niedziela, a wtorek-poniedziałek (24.03-30.03). Od razu próbowałam się dodzwonić do biura, ale działa ono do godz. 18stej, a była 21. Napisałam im maila z prośbą o anulowanie rezerwacji/zmianę daty - cokolwiek (regulamin: VOID – opłata manipulacyjna za anulację biletu w dniu jego wystawienia 20,00 PLN/os). Nie odpisali do dzisiaj. Kolejnego dni z rana zadzwoniłam i zostałam poinformowana, że tylko w tym samym dniu mogą anulować rezerwacje (pomimo mojej wiadomości wysłanej tego samo dnia), więc zgłosiłam reklamacje. Napisałam również do Rzecznika Praw konsumenta, który przekierował mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (flipo ma siedzibe na Słowacji) z prośbą o poradę, jak odstąpić od umowy. Napisałam też prośbę do LOTu.
Może spotkaliście się z podobnym przypadkiem, czy mam szanse odzyskać pieniądze?

NIKT/NIC? :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Lato w Grecji: Ateny i wyspa Egina za 440 PLN (loty z Katowic + prom) Lato w Grecji: Ateny i wyspa Egina za 440 PLN (loty z Katowic + prom)
Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty do Alicante z Gdańska za 260 PLN. Dużo terminów
#2 PostWysłany: 08 Paź 2014 11:05 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
importowaniaWWA napisał(a):
Cześć,
pierwszy raz rezerwowałam bilety za pośrednictwem portalu flipo.pl nie zauważyłam, że przy szukaniu lotu uwzględniony był zakres "+/-3dni". Wyszukałam lot: Warszawa-Ryga,Tallin-Warszawa na marzec 2015, zobaczyłam cenę która była dla mnie do zaakceptowania, zarezerwowałam i po godzinie zorientowałam się, że nie jest to data piątek - niedziela, a wtorek-poniedziałek (24.03-30.03). Od razu próbowałam się dodzwonić do biura, ale działa ono do godz. 18stej, a była 21. Napisałam im maila z prośbą o anulowanie rezerwacji/zmianę daty - cokolwiek (regulamin: VOID – opłata manipulacyjna za anulację biletu w dniu jego wystawienia 20,00 PLN/os). Nie odpisali do dzisiaj. Kolejnego dni z rana zadzwoniłam i zostałam poinformowana, że tylko w tym samym dniu mogą anulować rezerwacje (pomimo mojej wiadomości wysłanej tego samo dnia), więc zgłosiłam reklamacje. Napisałam również do Rzecznika Praw konsumenta, który przekierował mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (flipo ma siedzibe na Słowacji) z prośbą o poradę, jak odstąpić od umowy. Napisałam też prośbę do LOTu.
Może spotkaliście się z podobnym przypadkiem, czy mam szanse odzyskać pieniądze?

NIKT/NIC? :?

Dzień dobry

dziękujemy za komentarz. Nasi agenci sprawdzą możliwość anulacji według warunków taryfy danego biletu (warunki linii lotniczej LOT) i będą się z Państwem kontaktować.
Pozdrawiamy,

Flipo.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
Mixer lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 10 Paź 2014 09:39 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 13
Czekam w takim razie na wiadomość od Państwa. Dodatkowo sprawa jest weryfikowana przez Europejskie Centrum Konsumenckie, które zasugerowało, iż mam prawo do zwrotu z uwagi na wysłaną wiadomość z prośbą o anulację tego samego dnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 12 Paź 2014 12:05 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3878
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Jak nie prosba to grozba ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 12 Paź 2014 12:10 

Rejestracja: 09 Sty 2014
Posty: 147
Loty: 2
Kilometry: 3 770
imo to po prostu trzymanie się prawa :)
Góra
 Profil Relacje PM off
ciacho_majonez lubi ten post.
 
      
#6 PostWysłany: 13 Paź 2014 08:45 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 13
Groźbą nic się nie zdziała. Zapis o anulacji tego samego dnia jest w regulaminie. Do prawa skorzystania z konsultacji z rzecznikiem ma każdy. Jego zdaniem wywiązałam się z warunków zawartych w regulaminie, więc skąd pomysł groźby? Chciałabym po prostu anulować lot. Nie otrzymałam tutaj podpowiedzi, czy ktoś miał podobny temat, wiec napisałam do nich. Chyba proste.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 13 Paź 2014 09:16 

Rejestracja: 14 Cze 2011
Posty: 195
importowaniaWWA napisał(a):
Zapis o anulacji tego samego dnia jest w regulaminie.

Zapis w regulaminie jest następujący: "W przypadku, że klient żąda anulowania biletu lotniczego w dzień wystawienia, i doręczy odpowiedni wniosek jeszcze w ten sam dzień podczas godzin pracy flipo.pl, zostanie mu poza opłatą za wystawienie biletu lotniczego, która nie podlega refundacji, naliczona również opłata manipulacyjna według aktualnej tabeli opłat Regulaminu część D na osobę."

Sama piszesz, że maila wysłałaś ok. 21-tej, a biuro jest czynne do 18-tej, więc o co chodzi?
Dlaczego ludzie czytają regulaminy "po", a nie "przed", a poźniej zaczynają się żalić na forach, portalach społecznościowych, itd... ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 13 Paź 2014 13:44 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 13
Nie mówię, że przeczytałam regulamin przed - bo tak nie było. Wiadomo, pali się - gasimy pożar. Nie obsmarowuje też nikogo, a szukam pomysłu. Myślałam, że może kontakt z liniami lotniczymi, rzecznikiem (odstąpienie od umowy) coś pomoże. Szukałam sposobu. Jestem laikiem i nie latam dużo, a to była zwykła pomyłka. Nic poza tym.

Dodam jeszcze: zarezerwowałam lot dla 3ch osób, wiec nie chodzi tutaj o 250zł. Dla mnie to po prostu dużo kasy.
Góra
 Profil Relacje PM off
ciacho_majonez lubi ten post.
 
      
#9 PostWysłany: 14 Paź 2014 10:56 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 13
Flipo.pl - czy coś w tej sprawie możliwe będzie do zrobienia? Lot jest "dopiero" w marcu. Spokojnie możliwy do ponownej sprzedaży - tak myślę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 14 Paź 2014 11:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
importowaniaWWA napisał(a):
Flipo.pl - czy coś w tej sprawie możliwe będzie do zrobienia? Lot jest "dopiero" w marcu. Spokojnie możliwy do ponownej sprzedaży - tak myślę.


Jeśli lot był wykupiony w taryfie bezzwrotnej to nie mogą go sprzedać ponownie, bo bilet już jest na Twoje dane i linie lotnicze za niego nie zwrócą. Zmiana nazwiska na bilecie w LO jest niemożliwa, więc to też nie jest opcja.

Zmiana terminy? W niskich taryfach zazwyczaj możliwa za opłatą i dopłatą do ceny bilety w terminie który chcesz (pewnie wyższe ceny).

Rozumiem, że pomyłka, rozumiem że trochę kasy, ale niestety wszystko wskazuje na to, że Flipo nie będzie miało możliwości bezstratnego anulowania i zwrotu tego biletu, Ty też nie dopełniłaś regulaminowych wymogów zwrotu. A to oznacza tylko tyle, że Twoje szanse tkwią głównie w ich dobrej woli i chęci wliczenia straty z Twojego biletu w koszty obsługi klienta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 14 Paź 2014 11:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2011
Posty: 61
Loty: 120
Kilometry: 235 123
kiew napisał(a):
importowaniaWWA napisał(a):
Flipo.pl - czy coś w tej sprawie możliwe będzie do zrobienia? Lot jest "dopiero" w marcu. Spokojnie możliwy do ponownej sprzedaży - tak myślę.


Jeśli lot był wykupiony w taryfie bezzwrotnej to nie mogą go sprzedać ponownie, bo bilet już jest na Twoje dane i linie lotnicze za niego nie zwrócą. Zmiana nazwiska na bilecie w LO jest niemożliwa, więc to też nie jest opcja.

Zmiana terminy? W niskich taryfach zazwyczaj możliwa za opłatą i dopłatą do ceny bilety w terminie który chcesz (pewnie wyższe ceny).

Rozumiem, że pomyłka, rozumiem że trochę kasy, ale niestety wszystko wskazuje na to, że Flipo nie będzie miało możliwości bezstratnego anulowania i zwrotu tego biletu, Ty też nie dopełniłaś regulaminowych wymogów zwrotu. A to oznacza tylko tyle, że Twoje szanse tkwią głównie w ich dobrej woli i chęci wliczenia straty z Twojego biletu w koszty obsługi klienta.


To chyba nie jest mozliwe, aby pomylka klienta zostala wciagnieta w koszt obslugi klienta. To tak jakby Flipo mialo dac nowe bilety za darmo. Zaden posrednik tak nie dziala, a jak bilety byly kupione w najnizszych taryfach to ani zmiana, ani zwrot nie przysluguje. Nie pomoga tu zadne Urzedy, rzecznicy etc. Regulamin to regulamin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 14 Paź 2014 12:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
Magma napisał(a):
kiew napisał(a):
importowaniaWWA napisał(a):
Flipo.pl - czy coś w tej sprawie możliwe będzie do zrobienia? Lot jest "dopiero" w marcu. Spokojnie możliwy do ponownej sprzedaży - tak myślę.


Jeśli lot był wykupiony w taryfie bezzwrotnej to nie mogą go sprzedać ponownie, bo bilet już jest na Twoje dane i linie lotnicze za niego nie zwrócą. Zmiana nazwiska na bilecie w LO jest niemożliwa, więc to też nie jest opcja.

Zmiana terminy? W niskich taryfach zazwyczaj możliwa za opłatą i dopłatą do ceny bilety w terminie który chcesz (pewnie wyższe ceny).

Rozumiem, że pomyłka, rozumiem że trochę kasy, ale niestety wszystko wskazuje na to, że Flipo nie będzie miało możliwości bezstratnego anulowania i zwrotu tego biletu, Ty też nie dopełniłaś regulaminowych wymogów zwrotu. A to oznacza tylko tyle, że Twoje szanse tkwią głównie w ich dobrej woli i chęci wliczenia straty z Twojego biletu w koszty obsługi klienta.


To chyba nie jest mozliwe, aby pomylka klienta zostala wciagnieta w koszt obslugi klienta. To tak jakby Flipo mialo dac nowe bilety za darmo. Zaden posrednik tak nie dziala, a jak bilety byly kupione w najnizszych taryfach to ani zmiana, ani zwrot nie przysluguje. Nie pomoga tu zadne Urzedy, rzecznicy etc. Regulamin to regulamin.


Szanse znikome, ale są firmy które w imię dobre PRu są zdolne robić takie rzeczy. Choć nie sądzę, aby to akurat tyczyło flipo i ogólnie firm z tej branży.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 15 Paź 2014 11:17 

Rejestracja: 06 Paź 2014
Posty: 13
Czyli mam się wyleczyć z wszelkich złudzień? :|
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 15 Paź 2014 11:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3411
srebrny
Złudzeń możesz się pozbyć dopiero po przeczytaniu poniższych wątków.

flipo-nie-wywiazalo-sie-z-kupna-biletow-i-teraz-milczy,1498,55400
brak-zwrotu-pieniedzy-za-odwolany-lot-ethiopian-z-posrednictwem-flipo,1498,52962
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group