Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zmiana płatnika
#1 PostWysłany: 05 Maj 2017 13:57 

Rejestracja: 05 Maj 2017
Posty: 2
Witam, mam do Was pytanie może i śmieszne, może nawet i głupie (choć ponoć nie ma głupich).
Mianowicie wczoraj kupowałam znajomemu bilet przez https://www.fly4free.pl/. Nie dokonałam wcześniej rejestracji, ale rezerwacja zakończyła się sukcesem i za bilet zapłaciłam. Jednakże w podsumowaniu - w miejscu płatnik, zobaczyłam imię i nazwisko mojego znajomego. Czy to w jakiś sposób będzie utrudniać skorzystanie z biletu, albo może przyniesie mi jakieś konsekwencje?
Proszę Was o opinie, bo bardzo się denerwuje, że przez moją głupotę znajomy będzie mieć problem z lotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka do Marrakeszu od 936 PLN. Loty Lufthansą z 3 miast + 5 nocy w tradycyjnym riadzie Wycieczka do Marrakeszu od 936 PLN. Loty Lufthansą z 3 miast + 5 nocy w tradycyjnym riadzie
Odkryj Afrykę: loty do Kilimandżaro z dużym bagażem z Warszawy od 2768 PLN Odkryj Afrykę: loty do Kilimandżaro z dużym bagażem z Warszawy od 2768 PLN
 Temat postu: Re: Zmiana płatnika
#2 PostWysłany: 05 Maj 2017 14:02 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
Jeśli kupiłaś bilet korzystając z wyszukiwarki na stronie głównej fly4free, to serwisem, który Ci je sprzedał, jest eSKY.pl. Jeśli bardzo się stresujesz, to możesz napisać do nich maila, jednak moim zdaniem zupełnie nie ma potrzeby.

To bez znaczenia, kto płaci za bilet, liczy się wyłącznie to, kto jest wpisany jako pasażer i tyle. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Zmiana płatnika
#3 PostWysłany: 05 Maj 2017 14:06 

Rejestracja: 05 Maj 2017
Posty: 2
silvershark napisał(a):
Jeśli kupiłaś bilet korzystając z wyszukiwarki na stronie głównej fly4free, to serwisem, który Ci je sprzedał, jest eSKY.pl. Jeśli bardzo się stresujesz, to możesz napisać do nich maila, jednak moim zdaniem zupełnie nie ma potrzeby.

To bez znaczenia, kto płaci za bilet, liczy się wyłącznie to, kto jest wpisany jako pasażer i tyle. ;)




Bardzo dziękuję za odpowiedź. Uspokoiłeś mnie :))
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Zmiana płatnika
#4 PostWysłany: 05 Maj 2017 16:02 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4055
tymbarocholiczka napisał(a):
Czy to w jakiś sposób będzie utrudniać skorzystanie z biletu, albo może przyniesie mi jakieś konsekwencje?
Proszę Was o opinie, bo bardzo się denerwuje, że przez moją głupotę znajomy będzie mieć problem z lotem.
Kłopoty może mieć, jeśli Ty osobiście zgłosisz tę transakcję jako "fraud". Ale jak rozumiem to świadomie sama zakupiłaś mu ten bilet. Nie powinno być więc żadnych problemów. Rzadko kiedy linie lotnicze życzą sobie przy odprawie na lotnisku okazanie karty kredytowej, którą były zakupione bilety.
_________________
Ιαπόνκα76


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 05 Maj 2017 17:44, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Zmiana płatnika
#5 PostWysłany: 05 Maj 2017 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 684
Zasadniczo nie powinno być żadnego problemu. Ważne na kogo bilet wystawiony. Jak figuruje jako pasażer - leci.
Niektóre linie, obawiając się fraudów i jako forma zabezpieczenia przed nimi chcą okazania karty jaka była użyta do płatności przy check-in jeśli pasażer nie jest płacącym. Z reguły linne te informuja uprzednio o takiej konieczności i mozna to ominąć (np. twoje oświadczenie z ewentualnym skanem karty, wcześniejszy mail do linii itp). To są naprawdę wyjątki (z reguły linie z Zatoki Perskiej) i informują o tym uprzednio.
Sama pozycja "płatnik" nie ma większego znaczenia. Chyba, że chciałby rozliczyć bilet w księgowości jako delegacja czy koszty to nawet lepiej, że on figuruje jak płatnik.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group