Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 24 Wrz 2021 15:07 

Rejestracja: 27 Lip 2011
Posty: 42
Loty: 164
Kilometry: 275 786
Aktualizacja:
Jestem w trakcie załatwiania zmiany nazwiska żony. Najpierw wysłałem prośbę ze skanami na info@wizzair.com. Potem trzeba zadzwonić (ale jest inny sposób bez dzwonienia - poniżej).
Węgierski numer z tego postu już nie działa. Pod numerem telefonu 22 128 49 05 niestety nie da się tego załatwić - Pan mówi, że to nie ta infolinia i że prawidłowa to telecentrum które podane jest na stronie - czyli ten numer za 4,92zł/min. Pod tym numerem trzeba poinformować, że się wysłało maila i dogadać szczegóły. [po wysłaniu na maila info@wizzair.com bez telefonu sprawa nie zostanie rozpatrzona].

Jednak Pan powiedział mi też, że jest sposób bez dzwonienia na infolinię - wystarczy przesłać prośbę wraz z dokumentami poprzez formularz reklamacyjny na stronie wizzair. Wtedy oni odpowiedzą na to bez dzwonienia. Jest napisane, że starają się odpowiadać do tygodnia czasu.. ale teoretycznie mają 30 dni na odpowiedź więc jeżeli komuś się spieszy (lot za kilka dni) to podejrzewam, że lepiej zadzwonić.
Ja wysłałem formularz dopiero dzisiaj więc będę edytował posta na bieżąco w miarę rozwoju sytuacji!
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 25 Paź 2021 11:09 

Rejestracja: 27 Lip 2011
Posty: 42
Loty: 164
Kilometry: 275 786
[Update:]
Sposób opisany przeze mnie z wysłaniem dokumentów przez formularz reklamacyjny zadziałał.
Jednak zajęło im to 28 dni (Sic!). Na szczęście lot miałem dokładnie miesiąc później niż wysłałem zgłoszenie więc zmienili mi to 2 dni przed lotem. Także albo chcieli mnie wziąć na przeczekanie żebym jednak zadzwonił na płatną infolinię albo mają taki zapieprz, że zajmują się tylko sprawami jak się robią pilne. Przyznam, że byłem już bliski zadzwonienia na infolinię :P
Także wniosek taki, że sposób działa i WizzAir nie robi z tym problemów jednak przy bliskich wylotach trzeba brać pod uwagę, że trzeba będzie się wykosztować na tą infolinię za 4,92zł/min. Podejrzewam, że może to zająć z 10 min (?).
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group