Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 21 Sie 2018 13:24 

Rejestracja: 03 Lis 2017
Posty: 38
Witam,
W niedzielę leciałem z Krakowa do Dortmundu. Lot Ryanair FR4925 był opóźniony 90 minut. Dodatkowo po wylądowaniu pilot oznajmił że lot został przekierowany i jesteśmy w Kolonii oraz że będą podstawione autobusy do Dortmundu.
Informacja Ryanair na lotnisku była zamknięta, a informacja która pełniła dyżur, nie chciała mi na piśmie potwierdzić że lot został zmieniony, jedynie dostałem informację że mogę ubiegać się o zwrot za hotel w Kolonii, ale może to nie być łatwe bo Ryanair podstawił autobus. O godz 23 gdy schodziłem na kolej do centrum, ludzie dalej stali i czekali na autobus do Dortmundu.
W Dortmundzie miałem wykupiony hotel przez pracodawcę, ale następnego dnia rano miałem jechać pociągiem właśnie do Kolonii na spotkanie z klientem. W zaistniałej sytuacji nie było sensu jechać do Dormundu i następnego dnia przed 8 wracać, szczególnie że wylądowaliśmy o godzinie 22. Wykupiłem hotel w centrum Kolonii na koszt pracodawcy.
Jakie przysługują mi w tej sytuacji prawa- Czy mój pracodawca może ubiegać się o zwrot pieniędzy za hotel - który? Ten w Dortmundzie czy w Kolonii?
Czy mi - osobie podróżującej przysługują jakieś odszkodowania?
Z góry dziękuję za informację i pomoc co mogę zrobić w takiej sytuacji.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 21 Sie 2018 14:01, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 21 Sie 2018 13:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1443
platynowy
Wszystko zalezy z jakiej przyczyny wyladowaliscie w Kolonii
a takze jakie ubezpieczenie podroznicze miales

Jak nie miales zadnego, a przekierowanie z powodu burzy to raczej za wiele nie zdzialasz..


Ostatnio edytowany przez Abcn, 21 Sie 2018 13:56, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 21 Sie 2018 13:54 

Rejestracja: 03 Lis 2017
Posty: 38
Da się gdzieś sprawdzić dlaczego lot został przekierowany?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 21 Sie 2018 14:00 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2687
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Nie ma potrzeby niczego sprawdzać. Składaj reklamację przez formularz EU261 na stronie Ryanaira i czekaj na ich odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 21 Sie 2018 14:01 

Rejestracja: 03 Lis 2017
Posty: 38
Jakieś sugestie co tam pisać ? czy wystarczy opisanie sytuacji jak wyżej ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 21 Sie 2018 14:55 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2687
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Po prostu musisz wypełnić formularz. Nie ma tam za bardzo miejsca na Twoje przemyślenia :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group