Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 16 Gru 2017 14:26 

pawelekwch napisał(a):
To jakaś kpina że mogą człowieka tak urządzić i za to nie odpowiadają :/


Nie gniewaj się, ale trochę bezmyślne jest to, że masz do kogoś pretensje o to, że Ty zachowałeś się mało rozsądnie i po locie transatlantyckim zaplanowałeś jedynie 3,5 godziny czasu na lot przesiadkowy na osobnym bilecie.

Gdzie jak gdzie, ale na długich trasach ryzyko opóźnień i innych komplikacji jest bardzo duże. Dodatkowo różne procedury trwają dłużej (np. wypakowanie bagażów zajmuje znacznie więcej czasu niż normalnie)
Góra
 PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#82 PostWysłany: 16 Gru 2017 14:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2012
Posty: 96
Loty: 58
Kilometry: 164 935
Jak mogę nie mieć do kogoś pretensji za to, że nie wykonał opłaconej przeze mnie usługi zgodnie z umową ?:) mam mu podziękować za to ?:) Na przyszłość już będę wiedział, że nie ma co ryzykować i brać przesiadki 3,5 godziny tylko wezmę 5 godzin. A co jak się opóźni 6 godzin? też mam do nich nie mieć pretensji bo może im się to zdarzyć ? idąc tym tokiem rozumowania najlepiej będzie zawsze brać nocleg i kolejny lot na następny dzień bo jak kolejne połączenie będzie innymi liniami to i tak się na mnie wypną.
Ja rozumiem że może się coś wydarzyć, zepsuć samolot itp itd, ale dlaczego tylko ja mam być na tym stratny ?:)
Ba ! kolejny lot musiałem wykupić w NORWEGIANIE, więc przez swoje opóźnienie zarobili na mnie kolejny raz :lol:
No cóż...nikt nie mówił że będzie łatwo ;) dzięki
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 16 Gru 2017 14:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13036
HON fly4free
Zimą NIESTETY i tyle czasu jak piszesz między lotami nie mając ich na jednym bilecie trzeba wygospodarować
Napisano ci jak sprawa prawnie wygląda, ciśnie się na usta " to ześ chłopie przyoszczędził" na tanich dalekosiężnych lotach Norwegian
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 16 Gru 2017 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 924
pawelekwch napisał(a):
Na przyszłość już będę wiedział, że nie ma co ryzykować i brać przesiadki 3,5 godziny tylko wezmę 5 godzin. A co jak się opóźni 6 godzin? też mam do nich nie mieć pretensji bo może im się to zdarzyć ?

Wtedy dostaniesz odszkodowanie, które pokryje Twoje straty.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 16 Gru 2017 15:20 

pawelekwch napisał(a):
Jak mogę nie mieć do kogoś pretensji za to, że nie wykonał opłaconej przeze mnie usługi zgodnie z umową ?:)i


Ty tak na poważnie? Jeśli faktycznie uważasz, że przewoźnik nie wykonał należycie usługi, którą Ty wykupiłeś, to być może przysługuje Tobie zwrot w ramach tzw. "chargeback". :D

pawelekwch napisał(a):
idąc tym tokiem rozumowania najlepiej będzie zawsze brać nocleg i kolejny lot na następny dzień bo jak kolejne połączenie będzie innymi liniami to i tak się na mnie wypną.


A co w tym dziwnego? Wiele osób tak robi, woli skorzystać z noclegu czy dłużej zostać na miejscu "przesiadkowym", aby ograniczyć ryzyko jakie niesie korzystanie z lotów kombinowanych na różnych biletach. Nie zawsze warto na wszystkim oszczędzać - w większości przypadków obejdzie się bez komplikacji, jednak czasem można stracić dużo więcej z powodu opóźnień/komplikacji w przypadku zaplanowanej krótkiej przesiadki (o czym Ty mogłeś się przekonać).

Każdy postępuje jak uważa. Część osób podejmuje "ryzyko", korzystając z możliwie jak najkrótszych przesiadek. Tylko trzeba mieć świadomość tego, że czasem mogą pojawić się jakieś problemy, a nie w razie mieć pretensje do przewoźnika i całego świata. Nie jesteś pierwszy, ani ostatni, który znalazł się w takiej sytuacji. Trzeba to wziąć "na klatę" i tyle. Frustracja nic nie daje.

pawelekwch napisał(a):
Ba ! kolejny lot musiałem wykupić w NORWEGIANIE, więc przez swoje opóźnienie zarobili na mnie kolejny raz :lol:


Nie musiałeś kupować dodatkowych biletów w Norwegianie. Zawsze mogłeś kupić bilety u konkurencji i nie dać im więcej zarobić. :o


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 16 Gru 2017 15:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#86 PostWysłany: 16 Gru 2017 15:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2012
Posty: 96
Loty: 58
Kilometry: 164 935
Haha źle to odebrałeś. Złożyłem tutaj zapytanie w celu upewnienia się czy coś uda się odzyskać . Jak nie to nie. Zapytać nie zaszkodzi.
Ciekawe tylko skąd ta pewność ze chciałem przyoszczędzić ? Gdybym chciał tak zrobić to bym wrócił RyanAirem z Torp ;)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez pawelekwch, 16 Gru 2017 15:31, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 16 Gru 2017 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13036
HON fly4free
Problem był lot z Las Vegas i Ryanairem tam/z nie polecisz 8-)
Ostudzić emocje proponuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 16 Gru 2017 15:37 

pawelekwch napisał(a):
Ciekawe tylko skąd ta pewność ze chciałem przyoszczędzić ? Gdybym chciał tak zrobić to bym wrócił RyanAirem z Torp ;)


Loty Ryanairem z Torp do Polski kupowane na ostatnią chwilę są z natury bardzo drogie. Do tego byś musiał dodatkowo zapłacić za bagaż rejestrowany (co też nie jest jakąś małą kwotą). Dodatkowo musiałbyś jakoś dojechać na lotnisko Torp, co w przypadku Norwegii nie jest zbyt tanie. W sumie by mogło Ciebie wyjść to nawet więcej niż to co zapłaciłeś za dodatkowy lot Norwegianem.

Również proponuję ostudzić emocje i po prostu wziąć to wszystko na "klatę" i wyciągnąć racjonalne wnioski na przyszłość.
Góra
 PM off  
 
#89 PostWysłany: 16 Gru 2017 15:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2012
Posty: 96
Loty: 58
Kilometry: 164 935
Nie czytacie uważnie i tworzycie niemiła atmosferę rozmowy 😂 nie będę tego kontynuował.
Przyjąłem odpowiedz do mojego pytania na klatę, a Wasze gadki typu ze zes przyoszczędzll chłopie są na tym forum nie na miejscu 😂Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 16 Gru 2017 16:09 

@pawelekwch - oj tak, zdecydowanie wziąłeś na "klatę" odpowiedź jaką udzieliła Tobie @miriam :lol:

pawelekwch napisał(a):
To jakaś kpina że mogą człowieka tak urządzić i za to nie odpowiadają :/


A tak ogólnie, to nikt by nie chciał się znaleźć w takiej sytuacji jak Ty. To nigdy nie jest przyjemne. A na Twoją sytuację złożyło się kilka czynników - opóźnienie po stronie przewoźnika i błąd po Twojej stronie (zbyt optymistycznie podszedłeś do zaplanowanego krótkiego czasu przesiadki). Gdyby opóźnienie było nieco większe, to przynajmniej byś otrzymał odszkodowanie - troszkę pecha miałeś w tej całej sytuacji.
Góra
 PM off  
 
#91 PostWysłany: 21 Lut 2018 10:33 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 10
Loty: 18
Kilometry: 37 040
Czy jestem w stanie coś ugrać w Wizzair w takiej sytuacji:

Miałem zakupiony bilet na trasie EIN - KTW na godzinę 16:30, linia sugeruje aby przy boardingu stawić się 30 min wcześniej czyli w tym przypadku o 16:00. Nie wiem o której byłem przy pierwszych bramkach, ale na pewno było to przed 16:00. Przy owych bramkach okazało się, że bilet "nie przechodzi". Pani z obsługi skierowała mnie do "service" gdzie dowiedziałem się, że godzina wylotu została zmieniona na 16:20 (nie zostałem poinformowany przez linię o tej zmianie, używam aplikacji i przy odprawie w ten sam dzień rano godzina była niezmieniona). Wydrukowali mi nowy bilet, jednak ponowne przejście przez bramki i security sprawiło, że przy boardingu stawiłem się 16:10. Tutaj obsługa powiedziała, że bramka jest zamknięta i po kontakcie z pilotem ten nie zgodził się wpuścić nas na pokład (w takiej sytuacji jak ja było 5 innych osób). Zmuszony byłem przekudować swój bilet na kolejny dzień i oczywiście ponieść tego koszty.

Są szanse uzyskać rekompensatę w tej sytuacji? Gdyby nie zmieniona godzina wylotu bez wcześniejszego powiadomienia mnie stawiłbym się przy Gate przed sugerowaną godziną wylotu (jest to chyba możliwe do sprawdzenia, o której była 1 próba odbicia się przy bramkach).
Góra
 Relacje PM off  
 
#92 PostWysłany: 21 Lut 2018 10:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4835
platynowy
Cytuj:
przy boardingu stawiłem się 16:10

A zatem bez znaczenia, czy odlot byłby o 16.30, czy był o 16.20. Nie byłeś minimum 30 minut wcześniej.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 21 Lut 2018 10:43 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 10
Loty: 18
Kilometry: 37 040
Nie byłem bo musiałem wydrukować nowy bilet w okienku "service". W aplikacji cały czas miałem zły kod, który nie przechodził. Czyli nie ma szans się z nimi dochodzić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 21 Lut 2018 10:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4835
platynowy
Ale to nie jest wina przewoźnika.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 21 Lut 2018 10:58 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 10
Loty: 18
Kilometry: 37 040
To niezła praktyka. Równie dobrze mogliby przesunąć godzinę lotu o 2h czy więcej, bez żadnej informacji i tłumaczyć się nie swoją winą ... a ja bym próbował się dostać do samolotu, który już wylądował w kraju :lol: co za bezsens. Dzięki za odpowiedź
Góra
 Relacje PM off  
 
#96 PostWysłany: 21 Lut 2018 11:02 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4835
platynowy
O czym Ty piszesz? Przy bramce byłeś 20 minut przed godziną odlotu, która była Ci znana - a to byłoby za późno.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#97 PostWysłany: 21 Lut 2018 11:14 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 10
Loty: 18
Kilometry: 37 040
Gdyby nie zmiana godziny lotu na wcześniejszą to przy bramkach byłbym wskazane 30 minut bez problemu. Gdyby nie konieczność przeciskania się pomiędzy ludźmi i czas poświęcony przy okienku "service" to bez problemu przy Gate byłbym przed 16:00. Poszedł bym od razu po nowy bilet, a nie dpiero w momencie jak mnie bramka nie wpuściła. Ziomek nie pomagasz. Nie odpowiadaj jeśli znów masz pisać, że nic się nie da zrobić, bo szukam pomocy a nie zbędnego gadania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 21 Lut 2018 11:21 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4835
platynowy
Przy bramce byłeś za późno - i nie z winy przewoźnika. Koniec, kropka.
Na drugi raz stawiaj się wcześniej, biorąc poprawkę na różne możliwe zdarzenia.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 21 Lut 2018 11:29 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 10
Loty: 18
Kilometry: 37 040
A co gdyby godzina wylotu była przesunięta na 14:30 i nie dostałbym informacji o zmianie tak jak teraz? Tez by była moja wina, że jestem za późno ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 21 Lut 2018 11:32 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4835
platynowy
A co by było, gdyby babcia miała wąsy?

Twoja sytuacja była inna, nie ma co dywagować.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], neverstopexploring oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group