Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 31 Sie 2018 09:48 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 361
Loty: 18
Kilometry: 24 438
niebieski
Jeśli było, to nie bijcie, nie mam doświadczenia...

20.08 Kupiłam lot w Ryanair (1 rezerwacja) Kraków-Pafos-Kraków lot 24-31.10
Dziś dostałam maila o zmianie godziny wylotu na powrocie (zmiana z 18:30 na 20:35 - tak jest w mailu, na stronie R. podana już godzina 20:25) - zmiana nie robi mi wielkiej różnicy. W mailu mam informację:
PROSIMY KLIKNĄĆ TUTAJ W CELU ZAAKCEPTOWANIA ZMIANY GODZINY LOTU
Zwrot kosztów
Ponieważ Państwa lot został zmieniony o więcej niż 2 godziny, mogą Państwo ubiegać się o zwrot kosztów klikając poniższy link i wypełniając wymagane dane.


Pierwszy raz mam taką sytuację i kilka pytań/wątpliwości:
1. W mailu jest zwrot bo >2 godz., z rozkładu to nie wynika - to co jest wiążące jeśli bym się zdecydowała na zwrot to nie będzie nagle problemów?
2. Czy zwrot jest za całą rezerwację czy tylko za powrót?
3. Kiedy najpóźniej mogę dokonać akceptacji lub zdecydować się na zwrot kosztów? (nie klikałam jeszcze na link bo boję się, że to automatycznie będzie akceptacja, a wolę przemyśleć sprawę). Szczerze to polowałam na lot na Kanary, ale nie osiągnął zadowalającej ceny, a ten na Cypr tak i jeśli teraz miałabym okazję kupić jednak lot na Kanary to zdecydowałabym się na ten lot, a za Cypr zwrot kasy. PS. mogę kupić na swoim koncie bilet dla tych samych 3 osób na nakładający się termin?
Góra
 Relacje PM off  
 
#162 PostWysłany: 31 Sie 2018 14:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
@piekara114 1.Wiążące jest powiadomienie mailowe i ze zwrotem nie powinno być kłopotu.2.Jeśli bilety kupowałaś razem zwrócą za RT3.Nawet dzień przed możesz zdecydować,choć będą ci mailowo pewnie kilka razy jeszcze przypominać.
Góra
 Relacje PM off
piekara114 uważa post za pomocny.
 
 
#163 PostWysłany: 31 Sie 2018 18:53 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 361
Loty: 18
Kilometry: 24 438
niebieski
-- 31 Sie 2018 18:28 --

Dziękuję za informację.
Właśnie zakończyłam czat i dostałam taką informację:
1. nie zapytałam się, zapomniałam
2. zwrot jest tylko za odcinek z przesuniętym odlotem, czyli tylko odcinek Pafos-Kraków - miriam, masz doświadczenie w lataniu, czy masz jakąś podstawę o zwrocie za cały lot RT? To ewentualnie by mnie interesowało, jakbym tanie Kanary upolowała (choć nie wiem cy poniżej 400 zł na koniec października się uda, Berlin za daleko)...
3. Zaakceptować zmianę mogę na dzień przed planowanym odlotem, czyli 30.10 (lot 31.10)

-- 31 Sie 2018 18:53 --

I z czystej ciekawości pytanie techniczne:
co w przypadku jak nie zaakceptuję zmiany godziny? Czy w mojej rezerwacji (jak się zaloguję) jest opcja "nie akceptuję zmiany"-na razie nie wchodzę, bo boję się, że wejście będzie równoznaczne z akceptacją...
Góra
 Relacje PM off  
 
#164 PostWysłany: 31 Sie 2018 20:28 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 691
niebieski
No to i ja się podłączę: pierwszy raz mam taką sytuację z Ryanairem (dziesiątki lotów). Dostałam dwa maile o zmianie godzin POZ-KPB-WMI. Ale w nich nie ma wcale zmiany ani o minutę. Również weszłam na szukanie lotów-te same. A formułka o możliwym zwrocie jest. Inna sprawa, że miałam zrezygnowac z tej podróży, więc pasuje mi. Trochę czekałam na te zapowiadane zmiany w bagażu i ewentualną wówczas rezygnację. Loty mają być w XI, więc już po wejściu w życie tych nowości. Zwroty małe, bo bilety tanie.Ale zawsze :) . Czy ktoś dostał coś podobnego?
Ps. Przynajmniej FR wysyła maile dużo przed, a nie jak Wizz, gdzie o anulacjach/zmianach dowaduje się z wpisów na forum, albo wchodząc na swoje rezerwacje ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#165 PostWysłany: 31 Sie 2018 20:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
piekara114 napisał(a):
-- 31 Sie 2018 18:28 --

2. zwrot jest tylko za odcinek z przesuniętym odlotem, czyli tylko odcinek Pafos-Kraków - miriam, masz doświadczenie w lataniu, czy masz jakąś podstawę o zwrocie za cały lot RT? To ewentualnie by mnie interesowało, jakbym tanie Kanary upolowała (choć nie wiem cy poniżej 400 zł na koniec października się uda, Berlin za daleko)...


co w przypadku jak nie zaakceptuję zmiany godziny? Czy w mojej rezerwacji (jak się zaloguję) jest opcja "nie akceptuję zmiany"-na razie nie wchodzę, bo boję się, że wejście będzie równoznaczne z akceptacją...

Nie ma opcji "nie akceptuję zmiany",samo wejście w swoją rezerwację/podgląd po zalogowaniu nie jest równoznaczne z akceptacją więc można to zrobić bez obaw.Co do pkt.2 to dziwnej informacji ci udzielono, jeśli masz jeden nr na oba odcinki.Przecież jeśli np. z ważnych powodów nie możesz pozwolić sobie na powrót 2 godziny później i chcesz zrezygnować to logiczne,że możesz też z całej podróży a nie tylko powrotu.Dodatkowo nie ma problemu jeśli mając jeszcze tą rezerwację chcesz kupić nowe loty na innej trasie nawet jak daty się zazębiają.
Góra
 Relacje PM off
piekara114 uważa post za pomocny.
 
 
#166 PostWysłany: 31 Sie 2018 21:21 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 361
Loty: 18
Kilometry: 24 438
niebieski
Miriam, dziękuję. Też wydawało mi się że jak mam wszystko na jednej rezerwacji to zwrot dotyczy całości, niestety na stronie R. nie ma o tym informacji.... Juto na spokojnie sprawdzę sobie w mojej rezerwacji co tam jest... I spróbuję za kilka dni znowu na czacie się czegoś dowiedzieć... Tyle u nich zmian, że kto wie...
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#167 PostWysłany: 01 Wrz 2018 11:02 

Rejestracja: 12 Kwi 2010
Posty: 191
niebieski
Jak obecnie wygląda praktyka zmiany lotu na inny w przypadku znacznej zmiany godziny? Mam lot gdn-bgy-gdn, czy jest szansa zamienić na coś ekstra typu Eilat czy kanary?

Pytam, gdyż jakieś 6 lat temu takie cuda odstawiano powszechnie ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#168 PostWysłany: 01 Wrz 2018 15:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2018
Posty: 35
piekara114 napisał(a):
Jeśli było, to nie bijcie, nie mam doświadczenia...

20.08 Kupiłam lot w Ryanair (1 rezerwacja) Kraków-Pafos-Kraków lot 24-31.10
Dziś dostałam maila o zmianie godziny wylotu na powrocie (zmiana z 18:30 na 20:35 - tak jest w mailu, na stronie R. podana już godzina 20:25) - zmiana nie robi mi wielkiej różnicy. W mailu mam informację:
PROSIMY KLIKNĄĆ TUTAJ W CELU ZAAKCEPTOWANIA ZMIANY GODZINY LOTU


Widzę, że nie tylko mi napsuli nerwów tym mailem... Miałem wracać z Cypru 24.10.

Najlepsza była ta część maila: [i]"Należy pamiętać, że Ryanair nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wydatki, bezpośrednio lub pośrednio związane z rezerwacją w wyniku zmiany rozkładu"


I 7 dych poszło się kochać za bilet do Gdańsk bo miałem chwile na przesiadkę w KRK :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#169 PostWysłany: 01 Wrz 2018 17:42 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 361
Loty: 18
Kilometry: 24 438
niebieski
Guest3 - Tobie też zmienili lot odlot z Pafos? A może na chacie zmienią Ci na bezpośrednio do GD...
Góra
 Relacje PM off  
 
#170 PostWysłany: 27 Wrz 2018 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2018
Posty: 35
-- 27 Wrz 2018 10:51 --

Tak, mi też przesuneli godzinę odlotu.
Jak mieliby mi zamienić lot na bezpośredni do Gdańska jak oni nie latają z Cypru do Gdańsk? :)

-- 27 Wrz 2018 11:00 --

Ryanair zmienił mi godzinę powrotu z Bergamo z 20:10 na 9:25 bez jakiejkolwiek informacji na ten temat, po prostu przypadkiem zauważyłem em aplikacji, że coś się nie zgadza. Czy w związku z tym przysługuje mi jakieś prawo do zwrotu kosztów? Przy weekendowymy locie średnio opłaca się w ogóle lecieć...
Spotkał się ktoś z taką sytuacją?
Góra
 Relacje PM off  
 
#171 PostWysłany: 27 Wrz 2018 11:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
Przy takiej istotnej zmianie masz prawo zrezygnować z podróży za 100% zwrotem kosztu biletów jeśli to jest RT.
Góra
 Relacje PM off  
 
#172 PostWysłany: 02 Paź 2018 19:53 

Rejestracja: 02 Paź 2018
Posty: 2
Pany i Panie problem

Iberia zmieniła mi lot powrotny (styczeń '19) z Małych Antyli do Paryża i przesunęła na późniejszą godzinę, gdzie nie zdążę zmienić lotniska z ORY->BVA (3h) na samolot powrotny do Polski, który mam już wykupiony (Ryanair). Co w tym przypadku mogę zrobić kupić nowy lot powrotny do Polski bo zmiana lotu w Ryan' nie opłaca się. Proszę o poradę cbo nigdy w takiej sytuacji nie byłem :?: .
Góra
 Relacje PM off  
 
#173 PostWysłany: 02 Paź 2018 19:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 460
Loty: 198
Kilometry: 491 387
niebieski
Rozmowa z Iberią aby przebukowali Cię na lot wczesniejszy ( kwestia kiedy jest poprzedni , jesli czekanie w Paryzu Ci nie przeszkadza ).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#174 PostWysłany: 18 Paź 2018 09:21 

Rejestracja: 24 Mar 2010
Posty: 7
Cześć Wszystkim!

Prośba o pomoc i opinię.
Kupiłem lot czarterowy w ITAKA (powrotny z Krety). Gdy kupowałem lot miałem podaną datę wylotu w niedzielę o godz. 19 z Chania. Taki też PDF po zakupie wpadł mi na skrzynkę, jako potwierdzenie. Na dzień przed odlotem, na miejscu na Krecie dostałem SMS'a, że godzina odlotu się zmienia na godzinę 8.00 rano, na szczęście tego samego dnia. Do biletu dołączona była obowiązkowa składka na ubezpieczenie (Turystyczny Fundusz Gwarancyjny).

Pytanie. Czy mogę dochodzić jakiegokolwiek odszkodowania w związku ze zmianą godziny wylotu, tak znaczącą zmianą?
Zadzwoniłem od razu po otrzymaniu SMS'a na infolinię ITAKA, aby dopytać co mogę w tym przypadku zrobić. Pani powiedziała, że nie ma innego lotu w tym dniu, aby mi ewentualnie zmienić rezerwację. Na pytanie czy mogę dochodzić odszkodowania to Pani stwierdziła, że przecież możemy zmienić godziny lotu i nic mi nie przysługuje.

Ze swojej strony, musiałem zmienić rezerwację samochodu, straciłem śniadanie w hotelu. Kupiłem ten dokładnie lot bo pasował mi wieczorny powrót, a ostatecznie okazal się, że wyszło słabo.

Dajcie proszę znać.

dzięki i pozdrawiam,
Bruno
Góra
 Relacje PM off  
 
#175 PostWysłany: 11 Lis 2018 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1117
Loty: 104
Kilometry: 466 167
srebrny
ptrk90 napisał(a):
EDIT: Przepraszam za post pod postem, ale nie mam możliwości edycji - widzę, że linia @UIA ma oficjalny profil na forum, niestety równiez nie mogę wysłać wiadomości PW...



co zalatwiles w tej sprawie?
_________________
Pokolenie indywidualistów i roszczeniowych gwiazd
Góra
 Relacje PM off  
 
#176 PostWysłany: 27 Lis 2018 19:43 

Rejestracja: 19 Kwi 2018
Posty: 4
luftairways napisał(a):
ptrk90 napisał(a):
EDIT: Przepraszam za post pod postem, ale nie mam możliwości edycji - widzę, że linia @UIA ma oficjalny profil na forum, niestety równiez nie mogę wysłać wiadomości PW...



co zalatwiles w tej sprawie?


Decyduję się napisać o tym na forum "otwartym" - być może to przestroga dla innych, którzy rozważają podróż liniami @UIA. Biuro obsługi klienta zlało z góry na dół wszystkie moje prośby i jakiekolwiek próby kontaktu. Pisałem do nich kilka maili w tej sprawie, na żadnego z nich nie otrzymałem choćby jednej odpowiedzi, która nie byłaby automatycznie wygenerowanym mailem typu "dziękujemy za kontakt, odezwiemy się". Tak więc jeśli kiedyś zdecydujecie się na wydaniu paru tysięcy złotych na bilety, miejcie na uwadze jak wygląda potem traktowanie klienta. Oczywiście nie muszę dodawać, że żadnego kontaktu ze strony profilu @UIA, który znajduje się na tym forum również nie było (opisywałem tą sytuację już w maju). Z moich informacji wynika, że nie jestem jedyną osobą która również nie otrzymała JAKIEJKOLWIEK informacji od @UIA i jej próby kontaktu są ignorowane.
Ale to nie koniec. Żeby było jeszcze zabawniej, mój kolega zwrot pieniędzy otrzymał :D. Kolega, który złożył dokładnie taki sam wniosek, w tym samym terminie. Kolega, który bilety miał na tej samej rezerwacji co ja, bo ja dokonywałem kupna i ja za te bilety płaciłem :D. Wystosowałem później zapytanie do linii, żeby przynajmniej wyjaśnili mi swój proces selekcji osób uprawnionych do odszkodowania, ale oczywiście - zgadliście - zero odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#177 PostWysłany: 05 Gru 2018 19:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 874
Loty: 278
Kilometry: 294 176
niebieski
Zmiana godziny wylotu w Ryanair o jakieś 12 godzin. Chcę zmienić na czacie wylot z 16 grudnia na 12 stycznia.

Informacja od konsultanta: lot można zmienić tylko na taki 14 dni przed lub 20 dni po. Tymczasem jakiś miesiąc wcześniej na tym samym czacie dostałem informację, że jest to 30 dni po oryginalnej dacie lotu.

Pytanie - jest to gdzieś zapisane na ich stronie? Ja niestety nie mogę tego znaleźć. Z tego co kojarzę, to zawsze było to 30 dni.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#178 PostWysłany: 05 Gru 2018 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13188
HON fly4free
A w e-mail od nich z informacją o zmianie tego nie ma?
Możesz też napisać na Czacie, by podali z czego wynika te + 20 dni
Próbuj do skutku
Góra
 Relacje PM off  
 
#179 PostWysłany: 05 Gru 2018 20:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 807
Loty: 87
Kilometry: 122 533
złoty
mozesz sprobowac na angielskim czacie, a jak sie czepiaja to pisz ze ostatnio zmieniales i nie bylo zadnego problemu. no i probuj do skutku. na czacie ryanaira prawie zawsze udawalo mi sie zalatwic to co chcialem, jak nie za pierwszym razem to za ktoryms :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#180 PostWysłany: 06 Sty 2019 21:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5816
Loty: 36
Kilometry: 49 420
HON fly4free
Opiszę pokrótce sytuację.

Linia lotnicza: Aegean

OTA: gotogate.pl

Pierwotnie zakupione bilety: z Warszawy do Tirany via Ateny, czyli 4 odcinki. Bilety w najtańszej taryfie, w gotogate nie brałem żadnych dodatkowych usług.

Problem: na checkmytrip zauważyłem, że ostatni odcinek Ateny-Warszawa (wtorek w maju) mam podany jako Cancelled. Najpierw zignorowałem, bo błędnie wyrzuca mi sporo lotów FR, że skasowane. Ale dzisiaj postanowiłem sprawdzić rezerwację poprzez stronę Aegean i okazuje się, że Aegean zlikwidował do końca maja bezpośrednie wtorkowe loty z Aten do Warszawy, a ja na rezerwacji mam teraz powrót do Warszawy dopiero następnego dnia, w środę o 8:20 (zamiast we wtorek 15:45). Jest mi to wybitnie nie na rękę - w środę rano powinienem być w pracy, a poza tym dochodzi dodatkowy nocleg w Atenach.

Pytania:
- czy taka zmiana o zmianie daty ostatniego lotu jest wyłączną decyzją przewoźnika czy może OTA dostaje jakieś opcje do wyboru i zmienia mi rezerwację?
- kiedy gotogate powinien mi przysłać informację o zmianach i czy mam prawo do odmowy zaakceptowania tych zmian i w związku z tym prawo do pełnego zwrotu za bilety?
- czy da się w tym przypadku wynegocjować jakieś zmiany? Np. widzę na stronie A3, że we wtorek można lecieć do Warszawy via Frankfurt i po przylocie z Tirany bezproblemowo na ten lot do Frankfurtu zdążymy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group