Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 285 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 06 Gru 2014 04:20 

Rejestracja: 24 Wrz 2013
Posty: 410
niebieski
Bezproblemowo zmienili mi przez call center na wybrana przeze mnie date (2-6 stycznia takze idealy dlugi weekend), mimo ze te terminy kosztowaly ponad 1300zl RT :) Takze zmiana godzin wyszla mi na duzy plus.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
#42 PostWysłany: 06 Gru 2014 08:24 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4038
złoty
Bo to jest najlepsza linia europejska pod tym wzgledem, uwzgledniajac nawet linie tradycyjne.

Ja mialem na ich koncie 15funtow i by nie przepadly, postanowilem dokupic bagaz rejestrowany w jedna strone dla jednej osoby.
Tez musialem wykonac telefon,bo emailowo sie nie dalo. Pomimo,ze srodki byly niewystarczajace na oplacenie bagazu, to konsultantka go dopisala do rezerwacji bez doplaty gotowkowej.
Jakie bylo moje zdziwienie,gdy wczoraj robiac odprawe odkrylem, ze mam bagaz rejestrowany w dwie strony i na dodatek dla kazdej z osob z rezerwacji, czyli w sumie 6x19GBP.

Cos takiego tylko w EasyJet! :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 06 Gru 2014 14:45 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 353
niebieski
Czy ktoś kiedyś próbował na drodze sądowej/urząd ochrony konsumenta innej niż ULC ubiegać się o zwrot poniesionych dodatkowych kosztów za zepsucie składaka przez linię lotniczą typu Wizzair? Pozbierałem rachunki wyjazdu w kilka osób i wyszło ponad 500zł, więc nie wiem czy nie zawalczyć na podstawie zasad ogólnych polskiego KC. Niestety będzie problem w związku z ustaleniem jurysdykcji sprawy, bo koszty zostały poniesione w Polsce i Holandii (zakup nowego biletu lotniczego i koszt noclegu), a zmiana dotyczyła lotu z Holandii poza UE.
_________________
Swiat konczy sie tam, gdzie nie dociera Ryanair
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 06 Gru 2014 14:59 

gulakov napisał(a):
Czy ktoś kiedyś próbował na drodze sądowej/urząd ochrony konsumenta innej niż ULC ubiegać się o zwrot poniesionych dodatkowych kosztów za zepsucie składaka przez linię lotniczą typu Wizzair? Pozbierałem rachunki wyjazdu w kilka osób i wyszło ponad 500zł, więc nie wiem czy nie zawalczyć na podstawie zasad ogólnych polskiego KC. Niestety będzie problem w związku z ustaleniem jurysdykcji sprawy, bo koszty zostały poniesione w Polsce i Holandii (zakup nowego biletu lotniczego i koszt noclegu), a zmiana dotyczyła lotu z Holandii poza UE.


Biorąc o uwagę ostatnie zawirowania pogodowe żywo zainteresowany tematem (kilka czekających mnie składaków zimą) po jakimś tam zbadaniu sprawy pozwolę sobie napisać:
- linie lcc jasno w regulaminie przewozów zaznaczają, że każdy bilet lotniczy to osobny lot i odpowiedzialność prawna np. z prawem do odszkodowania za opóźnienie tylko za ten lot (choć zdarzają się wyjątki, bo pisano tu o przypadkach pomocy ze strony easyjet w zmianie lotu późniejszego w składaku z powodu opóźnienia lotu pierwszego)
- sprawę tą powinno załatwić wcześniejsze ubezpieczenie się, ale warunki polisy są tak niejasne, że nie do końca wiadomo co otrzymujemy w cenie polisy
Góra
 PM off  
      
#45 PostWysłany: 08 Gru 2014 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1134
Loty: 392
Kilometry: 429 122
niebieski
W Ryanie twierdzą, że jeśli przesunęli wylot tylko o pół godziny, to nic mi nie przysługuje. Rzeczywiście tak jest? Macie jakieś sposoby na przekonanie konsultanta, żeby zmienił loty? A może jakiś formularz online? Bo kojarzę, ze ktoś pisał, że zmienił Gdańsk-Modlin na Kraków.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 08 Gru 2014 20:16 

W Ryanair stawiają sprawę jasno (dla siebie oczywiście): zmiana co najmniej 2-godzinna, wtedy tylko nieodpłatna zmiana (nie każda) lub zwrot pieniędzy za rezerwację
Góra
 PM off  
      
#47 PostWysłany: 08 Gru 2014 21:31 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Aczkolwiek zawsze można próbować dzwonić, na różne wersje językowe infolinii (i płacić niestety). W związku z zamknięciem lotniska w Modlinie przeniesiono mój przylot na WAW. Dzwoniąc na polską infolinię bez problemu udało mi się wtedy załatwić zmianę na KRK.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 13 Lut 2015 21:13 

Rejestracja: 05 Maj 2011
Posty: 263
niebieski
Miałem miec trasę BGY-WRO (niedziela), ale przenieśli to na poniedziałek, czy da radę dostać w zamian BGY-KRK?
A czy ktoś ma doświadczenia , czy można takie sprawić załatwić na czacie? czy pozostaje tylko telefon?
_________________
http://flightdiary.net/futrzak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 13 Lut 2015 21:16 

bez dokupywania innych usług na czacie powinni bez problemu za darmo zmienić (bo też żadnej łaski nie robią, zmiana całkowicie z ich winy)
Góra
 PM off
futrzak uważa post za pomocny.
 
      
#50 PostWysłany: 22 Mar 2015 16:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 1629
Zbanowany
futrzak napisał(a):
A czy ktoś ma doświadczenia , czy można takie sprawić załatwić na czacie? czy pozostaje tylko telefon?


Można na czacie. Ryanair przyspieszył wylot z Modlina do Gdańska o 2h. Nie bardzo mi to pasowało. Przed chwilą na czacie wszystko załatwiłem i zamiast jednodniówki, mam weekend w Warszawie. Potwierdzenie na mailu jeszcze podczas czatowania :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 18 Wrz 2017 19:45 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 27
Dostałem maila o przesuniętym locie o 30 minut od Wizzair. Nie jest to duży problem, ale jeśli mógłbym polecieć w innym terminie to czemu nie.

Poszukałem na forum podobnych sytuacji, pomocny okazał się zwłaszcza ten wątek.

Mimo to chciałbym zapytać o mój konkretnym przypadek, gdybym chciał skorzystać z wariantu zwrotu kosztów biletu, jeśli kupiłem:
- bilet Tam (kupiony wraz z WDC), który został przesunięty przez Wizzaira
- bilet Powrotny na następny dzień mam na oddzielnej rezerwacji (mogłem go kupić w ramach tej samej?)

Jeśli zdecyduje się na skorzystanie ze zwrotu biletu, co tak naprawdę zwróci mi Wizzair? Zapewne tylko bilet Tam?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 18 Wrz 2017 19:51 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1743
Loty: 106
Kilometry: 170 376
niebieski
Jeśli są dwie osobne rezerwacje to wizzair odda tylko za ten lot, którego czas wylotu zmienił.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 18 Wrz 2017 20:27 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 27
Ile czasu mam na podjęcie decyzji, jeśli jednak chciałbym polecieć Tam np. dzień wcześniej (teraz mam taką możliwość)? Maila o przesunięciu lotu dostałem dzisiaj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 18 Wrz 2017 20:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Nie jest to precyzyjnie określone,ale na kilka dni przed lotem wypada poprosić o zwrot jeśli nie chcesz skorzystać z podróży lub przesunąć termin ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
w0st uważa post za pomocny.
 
      
#55 PostWysłany: 18 Wrz 2017 20:48 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1743
Loty: 106
Kilometry: 170 376
niebieski
No właśnie, nie mogę znaleźć takiej informacji, w mailu też nic nie ma. Opłata za WDC nie zostanie zwrócona.

w0st napisał(a):
Mimo to chciałbym zapytać o mój konkretnym przypadek, gdybym chciał skorzystać z wariantu zwrotu kosztów biletu, jeśli kupiłem:
- bilet Tam (kupiony wraz z WDC), który został przesunięty przez Wizzaira
- bilet Powrotny na następny dzień mam na oddzielnej rezerwacji (mogłem go kupić w ramach tej samej?)

Na stronie wizz'a masz możliwość rezerwowanie lotów w dwie strony, albo w jedną.
Tak, mogłeś te rezerwacje zrobić za jednym razem, wtedy byłaby jedna rezerwacja.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off
w0st uważa post za pomocny.
 
      
#56 PostWysłany: 18 Wrz 2017 20:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
jekyll napisał(a):
Opłata za WDC nie zostanie zwrócona.

Ale cały rok masz prawo korzystać przy zakupie następnych lotów z obniżonej ceny ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 18 Wrz 2017 21:12 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 27
Dzięki za cenne odpowiedzi, warto wiedzieć co mogę zrobić w takiej sytuacji na przyszłość. Może komuś jeszcze się przydadzą :)
Prawdopodobnie zostanę przy obecnym locie, ew. polecę dzień wcześniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 18 Wrz 2017 21:21 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1743
Loty: 106
Kilometry: 170 376
niebieski
@w0st sprawdź ten drugi lot na stronie wizz'a (w rezerwacjach) czy nie ma też zmienionego czasu odlotu. Ostatnio miałam taki przypadek, że nie dostałam maila na lot TAM (a czas zmienili) a dostałam maila na POWRÓT.
Możesz też wnioskować o zwrot 120 % ceny biletu na konto wizz i wtedy możesz te środki wykorzystać na inny lot.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#59 PostWysłany: 09 Paź 2017 14:24 

Rejestracja: 20 Maj 2015
Posty: 278
niebieski
W ostatnich dniach dostałem maile od Ryana o zmianie wylotu/przylotu dla dwóch różnych rezerwacji (Porto i Berlin). Nie byłoby w tym nic dziwnego, bo nieraz różne linie zmieniały mi godziny wylotu i musiałem potwierdzić czy mi pasują nowe, czy chcę zwrot - ALE teraz proponowane nowe godziny (oraz daty) są dokładnie takie same, jak pierwotne, nic się nie różnią.

Czy to jest jakiś błąd w systemie Ryana związany z całym bałaganem z odwołanymi lotami czy faktycznie jest/będzie zmiana godzin, ale przypadkiem nowe podali błędnie?
I jeśli teraz je zaakceptuję, a za jakiś czas okaże się, że jednak się zmieniły to nie będę mógł nic zrobić, bo już je zatwierdziłem - mieliście podobną sytuację :?:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 09 Paź 2017 14:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2216
złoty
Kraków -> Porto : Twój profil - 11:40, RyanAir - 11:50
Kraków -> Berlin : Twój profil - 8:40, RyanAir - 9:35
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Bartec uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 285 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group