Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
Zjadacz napisał(a):
dzwoniłem tam dwa dni temu (w związku z pierwsza zmiana ) i umywali ręce („prosze wszystko załatwiać z pośrednikiem”). A budgetair wysyła standardowe mailowe formułki

@Zjadacz , jesli nie pomoze do zadzwon:
Kod:
Tel 1-514-393-3333

Pamietaj wszystko zalezy, jak z nimi rozmawiasz, napewno nic nie wymusisz, staraj sie nic nie wymyslac.
Gdyby Cie odsylali to posrednika, to powiedz ze sie juz kontaktowales i nic nie wskorales.
Prawda zawsze najlepsza.
Powodzenia!
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW


Ostatnio edytowany przez krasnal, 03 Lut 2018 12:44, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:55 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
Dzięki @becek za wiadomość, dużo wniosła do tematu ;)

Załatwię z nimi i dam znać, pytałem o Wasze doświadczenia i ew. Czy widzicie jakieś podstawy przy tych zmianach w lotach

Jak cos uda mi sie dogadać , to dam znac ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3491
złoty
podstawy sa , tylko trzeba czytać ze rozumieniem
każdy przypadek kończy się tak samo-negocjacje z linia/pośrednikiem
nikt z forum tego za ciebie nie zrobi
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 03 Lut 2018 13:16 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
Jesli widzisz podstawy, to czy możesz podać podstawy prawne Ew. Interpretacje określonych przepisów proszę ?

Jeśli tak - bede wdzięczny, jeśli nie, zakończmy proszę dyskusje, bo zaczyna być jałowa.

Czytam ze zrozumieniem, tylko widze tez różnice, miedzy twardymi podstawami do negocjacji a liczeniem na uznaniowa decyzje pośrednika / przewoźnika
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 03 Lut 2018 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
becek napisał(a):
każdy przypadek kończy się tak samo-negocjacje z linia/pośrednikiem
nikt z forum tego za ciebie nie zrobi

@becek, mysle ze moglbym sprobowac pomoc, jesli kolega mnie o to poprosi, ale nic nie obiecuje i prawdopodobnie dopiero w poniedzialek. ;)
Nie byloby to pierwszy raz na forum.
Pozdr. i fajnego weekendu.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW


Ostatnio edytowany przez cccc, 03 Lut 2018 13:49, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 03 Lut 2018 13:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3491
złoty
Zjadacz napisał(a):
Jesli widzisz podstawy, to czy możesz podać podstawy prawne Ew. Interpretacje określonych przepisów proszę ?

Jeśli tak - bede wdzięczny, jeśli nie, zakończmy proszę dyskusje, bo zaczyna być jałowa.

Czytam ze zrozumieniem, tylko widze tez różnice, miedzy twardymi podstawami do negocjacji a liczeniem na uznaniowa decyzje pośrednika / przewoźnika

piszesz jak dziecko bez ładu i składu, zacznij pisać całym zdaniem(szkoła podstawowa się kłania)
pytasz o "podstawy", wiec w tym wątku "podstawa" dla ciebie jest post #10
marek2011 napisał(a):
Nie ma nigdzie wprost podanych zakresów zmian znaczących i nieznaczących , skutek zmiany nawet relatywnie niewielkiej może też być bardzo różny w zależności od planów określonej osoby, jej dalszych przesiadek itd.
Punktem odniesienia są zasady dotyczące opóźnień i odwołań lotów: w przypadku opóźnienia w dotarciu do miejsca docelowego o 3 godziny jest sytuacja równoznaczna, z pkt widzenia ochrony pasażerów, z odwołaniem lotu (-> odszkodowanie i świadczenia), zaś opóźnienie 5 h daje możliwość rezygnacji z lotu i żądania zwrotu należności za bilet (niezaleznie od ewentualnego odszkodowania). I do tych ram trzeba odnieść programowe zmiany w rozkładach lotów.


przeczytaj dwukrotnie ze zrozumieniem i przygotuj się do rozmowy z infolinią


jeśli uważasz ze coś ci się należy to udaj się po poradę do prawnika
on na pewno jest ci w stanie pomoc

@cccc to napisz do niego priva i zostań jego niańką, nikt Ci tego broni
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
#47 PostWysłany: 03 Lut 2018 13:59 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
Do argumentów ad personam nie bede sie odnosił, zakończmy ta dyskusje w tym miejscu ;)

@cccc dzięki za możliwość pomocy, sporobuję sam podziałać w temacie, jeśli nie bedzie wyboru pewnie sie odezwę :)

Dobrego weekendu wszystkim !
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
 
#48 PostWysłany: 01 Mar 2018 12:19 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
zamykając wątek Budgetair / Air Canada

po rozmowach z ich infolinią w Kanadzie [nr przytoczony przez użytkownika @cccc] rozmowach i długa korespondencją z Air Canada w PL, Budgetair w PL, temat domknął się pomyślnie tzn. zostały zmienione mi terminy lotów na bardziej dogodne.

Duże znaczenie miały rozmowy z linią lotnicza [szczególnie biurem w Kanadzie], generalnie obsługa w Air Canada bardzo miła i rzeczowa. Pośrednik zgodził się na zmiany dopiero po drugim, oficjalnym stanowisku linii lotniczej.

dzięki @SPLDER za rzeczowy wkład do rozmowy na prv i @cccc za możliwość pomocy ;)
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
 
#49 PostWysłany: 01 Mar 2018 13:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
@Zjadacz nie ma sprawy i ciesze sie, ze pozytywnie. :)
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 12 Cze 2018 20:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Maj 2017
Posty: 260
Loty: 164
Kilometry: 195 089
na początku lipca wracam z Londynu do KRK przez FRA (było tak taniej)
dziś dostałem maila o zmianie godziny lotu tego drugiego.
obawiam się, że to przekreśla możliwości na przesiadkę :( 20minut...

London STN - FRA 8:00-10:35
FRA - KRK 14:10-15:45
zmiana:
FRA - KRK 10:55-12:30

co mogę teraz zrobić?
wyczytałem, iż zmiana jest ponad 2h to mogę ten drugi lot odwołać i koszty odzyskam.
tylko to nadal nie załatwia niczego.

czy od Ryanair mogę czegoś się domagać?
anulowania tego lotu londyn-FRA? i zamianę na Londyn-KRA bezpośredni?
pokrycia kosztów innego lotu w tym dniu?
kolejny lot FR jest następnego dnia? czy w tym przypadku jest możliwość pokrycia kosztów noclegu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 12 Cze 2018 20:27 

Oba loty FR, poproś na Czacie o zmianę na bezpośredni lub inną możliwą rotację
Dobrze jest się przygotować i poszukać innego wariantu i go zasugerować jak bezpośredni nie wypali
Góra
 PM off  
 
#52 PostWysłany: 13 Cze 2018 22:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Maj 2017
Posty: 260
Loty: 164
Kilometry: 195 089
podczas czatu niestety nie wiele mi pomogli.
powołali się na to, że to nie lot przesiadkowy a więc ten pierwszy odcinek ich nie interesuje.
zaproponowali to co musieli, zamianę drugiego odcinka lub zwrot kosztów za bilet :(

czy przyjąć zmianę na następny dzień ? tylko co z dodatkowymi kosztami np. nocleg?
jest jakaś szansa aby się od nich tego domagać? zwrotu kosztów? jakieś dyrektywny czy przepisy to regulują?
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 13 Cze 2018 22:20 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1881
Loty: 136
Kilometry: 298 404
srebrny
@4989341: ja miałem podobny problem jak Ty - ale mi odwołali zupełnie lot danego dnia i musiałem przenieść się na dzień kolejny - na szczęście dostałem od nich maila co mi przysługuje: zobacz tutaj: ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109&hilit=ryanair?start=1260#p1078985 -> co potem przy rozliczaniu kosztów było zbawienne bo za pierwszym razem wysłali mnie na drzewo. nie wiem jak jest jak zmieniają godziny ale jeśli masz opcję zwrot albo zmiana daty to powinno być podobnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 13 Cze 2018 22:26 

Bardzo pomaga zadzwonienie na angielską infolinię Ryanair czy skontaktowanie się z Czat UK

Ale też jak pisałem próbując trzeba im pomóc, czyli poszukać alternatywy na co innego zmienić z przesiadką, gdyby jednak bezpośredni nie przeszedł

Oba loty FR, tak więc zapewne za którymś razem pochylą się z odpowiednią powagą do problemu i co najwaqżniejsze to tylko wyłacznie ich wina czy też zmiana
Góra
 PM off  
 
#55 PostWysłany: 08 Paź 2018 19:48 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1016
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Do starych wyjadaczy :D
Kupiłem czarter Tui Katowice-Bodrum RT zmienili mi operatora lotu z Enter na Sun Express i godziny powrotu z 14:00 na 7:05 zmiany na 3 dni przed wylotem (10 dni przed powrotem), czyli o 7h, czy zmianę na wcześniejszy lot można skutecznie reklamować? Czy tylko opóźnienie można reklamować?
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 08 Paź 2018 20:45 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1238
Loty: 85
Kilometry: 125 454
niebieski
Nie jestem starym wyjadaczem, wydaje mi się, że się należy, ale reklamować to dopiero po powrocie, "nie otrzymacie odszkodowania, jeżeli zostaliście poinformowani o odwołaniu lotu w okresie od 2 tygodni do 7 dni przed planowanym czasem odlotu i równocześnie zaproponowano wam zmianę planu podróży – umożliwiającą wam wylot nie wcześniej niż 2 godziny przed planowanym i przylot do miejsca docelowego nie później niż 4 godziny po planowanym; U Was jest 7 godzin więc?
Góra
 Relacje PM off
Krzysztof76 uważa post za pomocny.
 
 
#57 PostWysłany: 08 Paź 2018 22:05 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 269
7.PODRÓŻ SAMOLOTEM

https://n-2-5.dcs.redcdn.pl/file/o2/TUI ... 295454.pdf
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 11 Paź 2018 21:52 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 121
LOT zmienił mi wylot bezpośredniego lotu do SIN o równe +24h. Czy prośba o zmianę tego połączenia na inne przez FRA w ramach sojuszu SA, tak abym na miejscu był mniej więcej o pierwotnej porze ma według Was szansę na akceptację?
Jeśli nie, takie same pytanie, ale o zmianę na inny bezpośredni ale -48h wobec zakładanego (najbliższy wcześniejszy bezpośredni).
Góra
 Relacje PM off  
 
#59 PostWysłany: 11 Paź 2018 22:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 4711
platynowy
Na drugą opcję na pewno się zgodzą, na pierwszą za nic w świecie nie będą chcieli chociaż masz do niej prawo.
Góra
 Relacje PM off
dormozg uważa post za pomocny.
 
 
#60 PostWysłany: 19 Paź 2018 15:57 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1016
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Nawiązując do mojego poprzedniego posta w tym temacie
Rezerwując lot czarterowy z Tui (sam lot) została zmieniona godzina wylotu oraz przewoźnik. Zmiana nastąpiła 3 dni przed planowanym wylotem. Lot miał sie odbyć Enterair Katowice- Bodrum-Katowice 11.10 g. 9.30 powrót 18.10 g 14.00 zmieniony lot na Sun Expres 11.10 g 9.35 a powrót znacznie wcześniej bo 18.10 g 7.00 (skrócenie pobytu o 7H) Biuro w regulaminie ma że może zmienić lot lub przewoźnika na 48H przed lotem, jednak z tego co wiem jak mam sam bilet na lot to obowiązują przepisy takie jak w przypadku lotów rejsowych. Nie ma w przepisach nigdzie informacji o wcześniejszym wylocie tylko o opóźnieniach. Zwracanie się w tej sprawie do Sun express jest chyba bezsensu bo to nie oni zmienili godziny lotu tylko biuro Tui . Jak sądzicie co można w tej sytuacji ugrać?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group