Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 22 Maj 2014 15:26 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 3911
Loty: 350
Kilometry: 796 591
srebrny
nie ma szans :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 02 Wrz 2016 14:44 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 387
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
tak na szybko....
ktoś wie jak wygląda to w AirAsia
Rezerwowałem bilet z Chiang Mai do Krabi lot w styczniu 2017
Wylot miał być 6:25 teraz patrzę na rezerwację i mam godzinę 13:10 więc zmiana jest znacząca
Mogę dokonać zwrotu?? Ogólnie dziwna sprawa bo o zmianie godziny w żaden sposób mnie nie poinformowali.
Wiszę na ich czasie już 45 minut ale mam jeszcze 55 osób w kolejce :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 02 Wrz 2016 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sty 2016
Posty: 153
Loty: 149
Kilometry: 236 905
Co do Air Asia powiadamianie rzeczywiście dziwnie działa. Na maila AirAsia nie napisała mi nic o zmianie, przyszedł tylko SMS.
Sprawy zgłasza się na infolinii - chacie, kolejki trzeba pilnować, bo szacowany czas do połączenia się zmienia.
Dali mi trzy opcje, przesunięcie na inny termin, kupon w cenie do wykorzystania na inny lot oraz full refund. Akurat pasowało mi to ostatnie. Trzeba było wypełnić formularz, trwało to coś koło miesiąca, ale kasę zwrócili.
_________________
Lądy i morza przemierzam, kulę ziemską z otwartym czołem. Polski mam paszport na sercu. Skąd, pytam, skąd go wziąłem? A wziąłem go z dumy i trudu, ze znoju codziennej pracy, ze stali, z żelaza, z węgla. A węgiel to koks, to antracyt.
Góra
 Relacje PM off
Razem lubi ten post.
Razem uważa post za pomocny.
 
 
#24 PostWysłany: 20 Kwi 2017 13:15 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 684
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
Mam taki problem - w zeszłym roku kupiłem przez edreams bilety na loty z Wiednia do Indii przez Abu Dhabi; bilety wystawione są przez ETIHAD (2 loty są z nimi); w grudniu zauważyłem na checkmytrip, że mam zmienioną większość lotów - po pierwsze nie mam już bezpośredniego lotu z Wiednia do Abu Dhabi z Niki Airlines, tylko zmieniono mi loty na Airberlin z przesiadką w Berlinie; a co najważniejsze lot jest o 7 godzin później niż początkowo; nie odpowiadały mi te zmiany, więc napisałem do edreams i linii lotniczych, że nie akceptuje tych zmian i zaproponowałem inne loty; linie oczywiście odpisały, że to sprawa edeams; edreams odpisało, że przepraszają za miany, że skontaktują się z liniami, ale że mam jeszcze kupę czasu, bo loty będą dopiero w maju; 30 stycznia ponownie się upomniałem, więc napisali, że linia nie zgadza się na moją propozycję, że ich kontr propozycja to.....; odpisałem, że mi to nie odpowiada, że chcę w takim razie taką trasę....; bardzo długo nie odpisywali, potem przepraszali, bo mieli problemy z systemem, dlatego nie pisali tak długo itd. zaproponowali inną opcję lub pełny zwrot; odpisałem, że w takim razie proszę o pełny zwrot; nie odpisywali przez miesiąc, ja się upominałem; po interwencjach telefonicznych i mailowych odpisali, że nic mi już nie zaproponują, żadnych zmian nie będzie, a refundacji też linia nie potwierdziła; ktoś coś mądrego podpowie? rzeczywiście nie przysługuje mi możliwość rezygnacji z pełnym zwrotem?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 20 Kwi 2017 13:25 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1402
niebieski
dzwoń bezpośrednio do Etihad, jak za połączeniem z pierwszym konsultantem nic nie uda Ci się zmienić to dzwoń kolejny raz.
Podobną zmianę właśnie u nich w ten sposób załatwiałem. Generalnie pośrednicy są mało pomocni, a konsultanci w Etihad często niekumaci dlatego trzeba próbować kilka razy dzwonić, aby trafić na "kumatego hindusa". Nie polecam mailowania z Etihad, to nie przynosi zupełnie żadnego efektu, jedynie telefonicznie jesteś w stanie zmienić loty na pasujące. Oczywiście bądź przygotowany na co dokładnie chcesz zmienić, oczywiście tylko w ramach Etihad/sojusz.
Góra
 Relacje PM off
lukasz666 lubi ten post.
 
 
#26 PostWysłany: 20 Kwi 2017 13:34 

@lukasz666 - olej pośrednika, dzwoń bezpośrednio do linii lotniczych. Dzwoń do skutku - oczywiście opisz dokładnie całą sytuację. Jeśli przedstawisz im dokładnie co by Tobie odpowiadało, powinno udać się Tobie załatwić sprawę. Przygotuj się na to, że może się nie udać załatwić tego od razu - niektórzy są mało kumaci lub mało chętni do pomocy (w końcu trafisz na odpowiednią osobę).
Góra
 PM off
lukasz666 lubi ten post.
 
 
#27 PostWysłany: 20 Kwi 2017 13:46 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 684
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
teraz to mi już zależy tylko na refundacji, którą zaproponował edreams 9 marca - bo na to się przygotowałem i nie mam kupionych dolotów i lotów wewnętrznych, a uważam, że przy zmianie lotu o 7 godzina mam do tego prawo; natomiast 2 razy rozmawiałem z etihad i twierdzą, że o rezygnacji mogę rozmawiać tylko z edreams, ale spróbuję ponownie;
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 21 Sty 2018 13:18 

Rejestracja: 02 Lip 2017
Posty: 21
Loty: 10
Kilometry: 40 282
Witam
Lecę AirCanada na Kubę i właśnie otrzymałem informację ze mój powrót został przesunięty z 05 maja o 21:00 na 04 maja o 11:40 przez co tracimy 2 dni na miejscu i będziemy dłużej czekać o ten czas w Toronto bo tam zostało bez zmian . Czy linia może tak po prostu skrócić mój pobyt ? Czy mogę czegoś wymagać od linii ? Nie ukrywam ze zależało mi na tym aby być tam tyle na ile kupowałem bilet a tu zonk . Z góry dziękuje za pomoc :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 21 Sty 2018 13:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7062
platynowy
Możesz poprosić ,by spróbowali znaleźć bardziej dogodne połączenie do Toronto lub pokryli hotel i wyżywienie w okresie przymusowo wydłużonego pobytu w tym mieście.
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 21 Sty 2018 13:39 

Rejestracja: 06 Lis 2017
Posty: 4
Skontaktuj się z Air Canada i podaj swoje oczekiwania. Możesz prosić o znalezienie innego połączenia lub np. zmiany terminu podróży "tam" - oczywiście domagając się jednocześnie pokrycia poniesionych wcześniej kosztów np. na hotel, z którego nie skorzystasz itp. Później czekaj na ich reakcję. Bez informacji z Twojej strony linie lotnicze nie będą wiedziały, co zrobić. Zaproponuj rozwiązanie, które Ciebie naprawdę usatysfakcjonuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 21 Sty 2018 17:50 

Rejestracja: 02 Lip 2017
Posty: 21
Loty: 10
Kilometry: 40 282
A jak to wygląda od strony praw pasażera , oni mogą coś dać od siebie z dobrej woli czy maja jakieś obowiązki wobec pasażera w takiej sytuacji ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 21 Sty 2018 18:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7062
platynowy
W przypadku powiadomienia z tak dużym wyprzedzeniem trudno mówić o obowiązkach,raczej o dobrej woli ;) Chociaż jeśli masz to na jednym bilecie i czas przesiadki się wydłuża do następnego dnia,to hotel powinni dać w Toronto.Masz też prawo zrezygnować za zwrotem kosztów, lub zmienić cały plan podróży na bardziej ci pasujący.
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 03 Lut 2018 01:17 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
Dostałem kolejną informację o zmianie harmonogramu lotów, sprawa wygląda tak, że kupiłem lot do USA [deal z AC] za pośrednictwem budgetair, wczoraj przyszła informacja o półtoragodzinnym późniejszym przylocie do PL (lot powrotny), dziś z kolei informacja o półtoragodzinnym późniejszym wylocie do Toronto (na przesiadkę, lot tam).

Przewoźnik uraczył mnie kiedyś następującą formułką "Pragniemy przedstawić Państwu wyjaśnienie. W przypadku niewielkiej zmiany harmonogramu lotów (mniejszej niż 3 godziny) przebukowanie rezerwacji lub zwrot poniesionych kosztów nie jest możliwe. Jest to ogólna zasada Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA)"

czy mogę sobie zsumować zmiany w harmonogramie lotów i ubiegać się o przebukowanie / anulowanie, czy zmiana musi dotyczyć konkretnego lotu i takie zmiany na różnych lotach nie dają mi podstaw do niczego?

będę wdzięczny za info :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 03 Lut 2018 10:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7062
platynowy
@Zjadacz Nie możesz sobie zsumować ,wylatujesz półtorej godziny później i wracasz o tyle samo później do kraju . Tak czy siak, zmiana jest o 1,5 godz. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:11 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
Zeby było ciekawiej, w nocy znów była delikatna zmiana godzin lotów. Teraz sytuacja wyglada tak, że wylot mam 1.5h pózniej plus lot przesiadkowy opóźnił się o 0.5h. Powrót 1.5h pózniej w stosunku do lotu powrotnego. Dopatrzyłem sie też zmiany numerów lotów, dla dwóch przelotów (a podobno może to być podstawa dla uznania rejsu za odwołany?)

Dla jasności załączam screeny biletów pierwotnych i aktualnych (widze ze dodały sie w rożnej kolejności). Myślicie że coś można ugrać w tej sprawie ? Zależy mi na zmianie terminów lotu o kilka dni ew. anulowaniu biletów i zwrot kosztów. Przejrzałem poradnik i wiele stron forum ale trudno o jednoznaczne wnioski


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
Zjadacz napisał(a):
Dla jasności załączam screeny biletów pierwotnych i aktualnych (widze ze dodały sie w rożnej kolejności). Myślicie że coś można ugrać w tej sprawie ? Zależy mi na zmianie terminów lotu o kilka dni ew. anulowaniu biletów i zwrot kosztów. Przejrzałem poradnik i wiele stron forum ale trudno o jednoznaczne wnioski

@Zjadacz, sprobuj jak najszybciej skontaktowac sie z posrednikiem czy liniami. ;)
Zdarzaly sie przypadki, ze nawet rzeczy niemozliwe stawaly sie mozliwe.
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2012
Posty: 1351
Loty: 33
Kilometry: 39 451
srebrny
Według mnie nie dostaniesz żadnego odszkodowania. Czas dolotu jest w granicach normy, a zmiana numeru lotu to nie jego odwołanie.

Jak kolega wyżej, zadzwoń i powiedz, że musisz być na daną porę gdzieś i aktualne przeloty psują Ci wszystkie plany i chciałbyś odwołać/przesunąć. Może akurat się uda.
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:25 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
Na odszkodowaniu mi nie zależy prawdę mówiąc tylko na zmianie terminu lotu o 1-2 dni.

Panowie rozumiem, że powinienem kontaktować sie z AC, bo budgetair odpowiada tylko formułkami (dzwoniłem do Holandii to spuścili mnie do Polski, gdzie nie ma infolinii a jest tylko mail)
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4717
Zbanowany
srebrny
Powiedz, ze ta zmiana powrotu Cie nie urzadza i dlatego musisz przesunac o 1-2 dni.
Kod:
Air Canada
Tel 48-22-696-85-21
Tel 00 800 669 92222 (0,35 zloty)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off
Zjadacz lubi ten post.
 
 
#40 PostWysłany: 03 Lut 2018 12:35 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 472
niebieski
Spróbuje z nimi porozmawiać, ale dzwoniłem tam dwa dni temu (w związku z pierwsza zmiana ) i umywali ręce („prosze wszystko załatwiać z pośrednikiem”). A budgetair wysyła standardowe mailowe formułki ;)

No ale nie zaszkodzi spróbować jeszcze raz :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group