Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 15 Sty 2019 19:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4735
platynowy
Ciesz się, że Cię przebukowali, bo to nie była ich wina.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
LLAP lubi ten post.
LonDynia uważa post za pomocny.
 
 
#42 PostWysłany: 15 Sty 2019 19:13 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 387
srebrny
@Piatek
Z mojego doświadczenia:
Twoimi atutami są:
- linia + opersonel naziemny wiedzieli, że sytuacja jest "niehalo" i odesłali Cię do Gate'u. Na tym opierałbym swą linię ubiegania się o rekompensatę.
- fakt, że jest to Lufa, która w mojej ocenie jest bardzo szczodra w tych sytuacjach

Twoimi minusami są:
- brak twardych dowodów jak to wyglądało (słowo przeciwko słowu)
- utknięcie na CBP - czy Twój lot pojawił się jako "Short Connections"? To był MUC czy FRA, czy coś innego? Prosiłeś obsługę o FastTracka?
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 05 Mar 2019 03:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2015
Posty: 114
Loty: 130
Kilometry: 281 806
Cześć,

dostałem z Emirates informację o zmianie lotu POWROTNEGO (trasa BKK-DXB-WAW) ze względu na zmianę rozkładu lotów. Zmieniła się godzina wylotu oraz NUMER LOTU.

Lot tam: początek kwietnia, lot powrotny koniec czerwca.

Pierwotnie lot powrotny:
EK377 BKK: (15:50) - DXB (19:00)
stopover: 13 godzin 10 minut
EK 179: DXB (8:10) - WAW (12:15)

Po zmianie lot powrotny:
EK373 BKK: (21:25) - DXB (00:50)
stopover: skrócony (jestem później w Dubaju)
EK 179: Bez zmian, do WAW dolatujemy wg pierwotnego rozkładu

Zupełnie mi to nie pasuje. Celowo dobrałem loty tak, aby wylot z BKK nie był na noc (podróż z dzieckiem, nie ma opcji, żeby w eko zasnąć, a biznes czasowo na tej trasie to jednak zbytek - bardziej sensownie wydało mi się wybrać eko na tak krótkich lotach z długą przesiadką umożliwiającą odpoczynek i loty w dzień), przylecieć do Dubaju późnym wieczorem (dla naszych organizmów wg czasu tajskiego), wyspać się w hotelu, uniknąć niepotrzebnego zmęczenia i rano poleciec dalej do WAW.

Zmiana powoduje oczywiście konieczność lotu nocnego. Odpada.

Sprawdziłem aktualny rozkład lotów i zlikwidowali zupełnie połączenie popołudniowe - są tylko nocne lub wcześniejsze, od rana (wylot z BKK 9 rano czasu lokalnego, długi stopover w Dubaju). Zmiana na ten lot ewentualnie może być (jeszcze nic nie potwierdziłem, ani nie dzwoniłem na infolinię).

Pytanie jednak, czy i jakie mam opcje alternatywne?
Taryfa Economy Saver.

Interesuje mnie czy mogę zupełnie zrezygnować w tej sytuacji z rezerwacji (w obie strony) - raczej nas to nie interesuje, ale byłaby to opcja do rozważenia?

Jak rozmawiać z infolinią, może jest opcja np. na hotel przy takiej zmianie?

Dziękuję za pomoc :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 25 Mar 2019 20:34 

Rejestracja: 24 Sty 2019
Posty: 5
Witam

Pytanie. Lece z LON do Melbourne przez AMS i CAN a następnie wracam z MEL do LON przez CAN

Gdy kupowałem bilet miałem 3.5 h przesiadkę w CAN a teraz mi zmienili i mam 15 h
Oczywiście kupowałem przez pośrednika BudgetAir i pytali czy się zgadzam. Zgodziłem się bo inna opcję były jeszcze gorsze.

Niemniej tak sobie myślę czy aby nie za szybko się zgodziłem.

Pytanie brzmi czy w związku z 15 godzinami w Chinach przysługuje mi cokolwiek (jedzenie, spanie) a jeśli tak to do kogo się zgłosić o to??
No chyba że jak się zgodziłem na tak długą przerwę to już za późno i sam sobie muszę radzić

Lece na 1 bilecie liniami China Sounther
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 25 Mar 2019 20:40 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13439
Loty: 341
Kilometry: 444 219
https://www.csair.com/en/tourguide/tran ... modations/
_________________
Nie odpowiadam na PW/powiadomień więc radźcie sobie sami
Z poważaniem, najgorszy użytkownik forum
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 26 Kwi 2019 11:20 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 129
Loty: 88
Kilometry: 212 865
Jesteśmy na Tajwanie. Chodzi o powrót.
Linie lotnicze - Turkish Airlines.
Trasa: Tajpej - Istambuł - Warszawa

Zmiana - przesunięcie 1 dobę do przodu lotu Tajpej - Istambuł, oraz o 11h lotu z Istambułu do Warszawy. Czyli nie dość, że pierwszy lot dzień później to jeszcze z pięknej 2h przesiadki zrobiło mi się 11h czekania w Istambule.

Nie wyrobili się w 14 dni. Pierwszą informację, że coś jest nie tak z lotem do Warszawy dostałem 13 dni wcześniej a o zmianie Tajpej - Istambuł 12 dni wcześniej. Pierwszą informację dostałem zarówno od Turkish Airlines i od BudgetAir - gdzie kupowałem bilet, a drugą - tą poważniejszą tylko od BudgetAir. Mam potwierdzić akceptację zmiany przez kliknięcie linku.

Trochę zamieszania będzie - rezerwacja dodatkowego noclegu to pikuś, ale będę musiał pomieszać w pracy z urlopem, którego za bardzo nie mam.

Przysługuje mii odszkodowanie?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 26 Kwi 2019 17:04, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 26 Kwi 2019 12:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5315
HON fly4free
@rafafi Nie w oparciu o EU 261/2004.Każdy przewoźnik w przypadku zmiany planu podróży ,może coś pasażerowi zaoferować więc napisać można,jednak co to będzie i czy będzie to raczej w tym przypadku niewiadoma.
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 26 Kwi 2019 16:56 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 129
Loty: 88
Kilometry: 212 865
A dlaczego nie w oparciu o EU 261/2004? Turkish już raz mi zwrócił 600 euro za kiblowanie 12h na lotnisku z ich winy. Ta sytuacja się w umie niewiele różni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 26 Kwi 2019 17:18 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 400
niebieski
Odszkodowanie przysługuje o ile pasażerowie
Cytuj:
zostali poinformowani o odwołaniu w okresie od dwóch tygodni do siedmiu dni przed planowym czasem odlotu i zaoferowano im zmianę planu podróży, umożliwiającą im wylot najpóźniej dwie godziny przed planowym czasem odlotu i dotarcie do ich miejsca docelowego najwyżej cztery godziny po planowym czasie przylotu
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 26 Kwi 2019 17:28 

Rejestracja: 22 Lip 2015
Posty: 377
niebieski
rafafi napisał(a):
A dlaczego nie w oparciu o EU 261/2004? Turkish już raz mi zwrócił 600 euro za kiblowanie 12h na lotnisku z ich winy. Ta sytuacja się w umie niewiele różni.


Wydaje mi się, że ważniejsze jest to, że Turkish nie jest linią unijną oraz lot jest spoza UE. Dyrektywa nie przewiduje odszkodowań w takiej sytuacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 26 Kwi 2019 18:10 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1283
złoty
ale 11h czekania, to przysługuje hotel od TK, tylko trzeba kupić wizę
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 27 Kwi 2019 06:14 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 129
Loty: 88
Kilometry: 212 865
Najśmieszniejsze jest to, że Turkish cały czas sprzedaje bilety na moje pierwotne połączenie a to już fair nie jest. Napisałem do polskiego biura z zapytaniem o to ale wiadomo - jest weekend to będą zwlekać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 27 Kwi 2019 06:36 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1387
Loty: 85
Kilometry: 174 406
platynowy
@rafafi:zadzwoń na infolinię i przedstaw sytuację - może przeniosą Cię na loty innym przewoźnikiem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 29 Kwi 2019 16:34 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 129
Loty: 88
Kilometry: 212 865
Po wymianie maili z Turkish Airlines mam nowy obraz sytuacji. Który nie polepsza mojej sytuacji.

Bilet był kupowany przez Budgetair. Dość wcześnie przed wylotem więc dla pewności wykupiłem tzw obsługę biletu.

W ciągu kilku miesięcy harmonogram był kilka razy zmieniany i ostatecznie "uleżał się"

Ostatni odcinek był z Stambułu do Warszawy LOTem poprzez code share z Turkishem start o 7:10. Miałem na przesiadkę 2h

W czasie mojego pobytu na Tajwanie LOT przesunął godzinę wylotu ze Stambułu na 6:35 i czas na przesiadkę zmalał do 1h:25minut
Mało ale do zaakceptowania. Turkish akceptował taką przesiadkę.

Z niewiadomych przyczyn Budgetair postanowił całkowicie zmienić harmonogram o 24h później i ze słabą przesiadką jak pisałem wcześniej. Czyli Budgetair zasłaniając się w sumie niewielką zmianą zmienił mój harmonogram.
Zbombardowałem ich mailami bo nie podają numeru infolini - z żądaniem przywrócenia poprzedniego harmonogramu ale oni są nie ryuchawi więc zobaczymy co się stanie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 29 Kwi 2019 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12907
HON fly4free
Jest kwestia czy problem wielokrotnie tu poruszany "minimalnego czasu przesiadki"

Nie wiesz jaki jest dla nowego lotniska w Stambule
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 29 Kwi 2019 17:32 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 129
Loty: 88
Kilometry: 212 865
Nie wiem, ale wystarczy poszukać połączenia na stronie Turkisha. Skoro takie można kupić tzn uważają, że jest wystarczający.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 11 Maj 2019 14:15 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 129
Loty: 88
Kilometry: 212 865
Tutaj: budgetair-pl,1568,101030&start=100#p1212673

Ciąg dalszy tej historii w informacjach o BudgeAir.
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 10 Sie 2019 21:12 

Rejestracja: 29 Paź 2013
Posty: 39
bilet kupiony na stronie przewoźnika Emirates
Wylot 13.08 WAW-DXB-KTM (Lot do KTM obsługiwany przez Flydubai kod lotu EK2156 / FZ0576, to chyba sharecode ?)
Powrót 18.09
pierwotnie 01:10 KTM 04:15 DXB
08:10 DXB 12:15 WAW

8.08 dostałam mail od Emiratów z prośba o kontakt "change in your booking due to operational reasons."
Od pani z infoliniii dowiedziałam się , że mój lot z KTM został skancelowany i że w systemie zaproponowany lot KTM 9:20 DXB 12:30
i następnego dnia DXB 8:10 WAW 12:15 (czyli 1 24h później niż kupiony)
Trochą się dziewczyny naszukały i zaproponowały mi wylot z KTM 19:20 przylot do DXB 22:30 (nie widać tego na moim koncie na stronie, choć miała to podczepić)
wylot z DXB do WAW 8:10 ( ten , który miał byc od początku)
To jest nie 4 godziny na przesiadkę, a prawie 10 h oczekiwania w nocy na lotnisku, co mi się wcale nie widzi.
Kiedy zapytałam o hotel, dowiedziałam się, że emirates nic mi nie moze zaoferować, ponieważ zmiana jest nie z ich winy tylko flydubai.
Argument, ze są sprzedawcą biletu był, dla niej nieistotny, odesłała do kontaktu z flydubai, podając adres mailowy.
Co mi sie należy i od kogo powinnam sie upominać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#59 PostWysłany: 10 Sie 2019 22:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5315
HON fly4free
Spróbuj tak jak ci poradzono powalczyć o ten hotel.Sprawa dotyczy lotu powrotnego za ponad miesiąc więc raczej jeśli nie ma bardziej dogodnej przesiadki nic więcej nie zyskasz.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group