Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 183 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 10 Lip 2018 15:08 

Rejestracja: 23 Lut 2015
Posty: 17
Cześć wszystkim,
Mi oprócz zmiany godziny zmienili również lotnisko. Miałem lecieć Air China z Londynu do Sydney i powrót z Brisbane do Londynu. Dziś zmienili mi powrót na Sydney czyli 1000km od lotniska planowanego. Do call center nie jestem w stanie się dodzwonić. Jakie mam opcje w tej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Genua na 4 dni od 1397 PLN. Loty Lufthansą z 7 miast + noclegi w centrum Genua na 4 dni od 1397 PLN. Loty Lufthansą z 7 miast + noclegi w centrum
Wycieczka do Marrakeszu od 936 PLN. Loty Lufthansą z 3 miast + 5 nocy w tradycyjnym riadzie Wycieczka do Marrakeszu od 936 PLN. Loty Lufthansą z 3 miast + 5 nocy w tradycyjnym riadzie
#22 PostWysłany: 10 Lip 2018 15:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
Masz takie opcje:
1. Zgodzić się.
2. Nie zgodzić się. Albo zaproponują coś innego, albo zrezygnujesz z lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 11 Lip 2018 10:18 

Rejestracja: 04 Paź 2017
Posty: 12
Aktualizacja w sprawie glownego posta jest taka ze posrednik odpisal cos takiego

Cytuj:
We have checked for alternative flights for you. Unfortunately, there are no other flights available. An accommodation is not offered by the airline.
If this alternative is not possible for you at all, we can request a full refund due to the schedule change, but we can not guarantee that the airline accepts.
If a full refund is accepted by the airline, all of the flights will be cancelled and you will get your money back for the flight price and taxes (service fee and service package excluded).

Please let us know if the alternative is alright or if you want us to request a full refund and contact the airline Air China.


AirChina jeszcze bez odpowiedzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 11 Lip 2018 10:36 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2277
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
@rakomir: dziwne, bo rozumiem że zmienili Ci lot z godziny 19 na 12 - bo taka zmiana dla Genewy zaszła (i dotknęła też mnie) - ja po kontakcie z OTA miałem zmieniony lot na 14.55 na GVA-FRA-PEK reszta trasy bez zmian. To dalej jest wcześniej niż 19 ale inaczej się nie dało i było to dla mine do przyjęcia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 11 Lip 2018 11:22 

Rejestracja: 04 Paź 2017
Posty: 12
Nie nie. Mi wylotu z Genewy sie nie zmienil. Zawsze mialem 12:20 od początku. Zmienila sie przesiadka w Pekinie

Bylo 3:05h

Genf (GVA) Ab 12:20 Air China (CA 862)
Peking (PEK) An 05:40 Air China (CA 862)
Peking (PEK) Ab 08:45 Air China (CA 723)
Chiang Mai (CNX) An 13:00 Air China (CA 723)

Teraz jest 12h:
Peking (PEK) Ab 17:40 Air China (CA 823)
Chiang Mai (CNX) An 22:10 Air China (CA 823)

Tak jak pisalem ja nie mam ultra spiny z tego powodu. Jest to tyle ze meczące. Z lounge moge skorzystac z tego co sie orientowalem, do Pekinu wyjsc tez w razie checi wiec jakos damy rade.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 11 Lip 2018 11:30 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2277
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
@rakomir: aaa to może tam faktycznie nia ma na co Was "przerzucić" ;) to musiałeś stosunkowo niedawno kupować lot jak masz wylot 12.20 oryginalnie, ja kupowałem w na początku maja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 30 Wrz 2018 18:13 

Rejestracja: 02 Paź 2017
Posty: 30
Witam, pierwszy raz będę leciał lotem z przesiadką i mam pytanie. Na przesiadkę w Warszawie mam 1,5h, lecę z Poznania LOTem. Ostatnio ten lot ma często opóźniania i stąd moje wątpliwości czy uda mi się zdążyć. Co w sytuacji gdybym nie zdążył na przesiadkę do Tokio? Lot mam w piątek, rozumiem, że leciałbym kolejnym lotem do Tokio czyli w sobotę, ale czy przysługuje mi w tej sytuacji jakiekolwiek odszkodowanie, zapewnienie noclegu itp.?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 30 Wrz 2018 18:29 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2277
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
@Tomek_22: nocleg tak, odszkodowanie w zależności od przyczyny opóźnienia.
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomek_22 uważa post za pomocny.
 
      
#29 PostWysłany: 30 Wrz 2018 18:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
@Tomek_22 Nocleg jak najbardziej,można rzec jak psu buda ;) Odszkodowanie zależy od przyczyny opóźnienia,ale jeśli żadne nadzwyczajne okoliczności usprawiedliwiające przewoźnika nie zajdą to zgodnie z UE 261/2004 masz prawo wnioskować.
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomek_22 uważa post za pomocny.
 
      
#30 PostWysłany: 30 Wrz 2018 19:57 

Rejestracja: 02 Paź 2017
Posty: 30
Rozumiem, tylko zastanawiam się nad tym: lot z Poznania będzie opóźniony załóżmy o 2h (czyli za mało na odszkodowanie) i nie zdążę na lot do Tokio, przewoźnik jest zobowiązany zapewnić mi miejsce w najbliższym samolocie ale kolejny lot jest na następny dzień. Czyli mam rozumieć, że moje opóźnienie klasyfikujące się do odszkodowania to ponad 24h?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 30 Wrz 2018 20:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
Tak.
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomek_22 uważa post za pomocny.
 
      
#32 PostWysłany: 13 Sty 2019 19:51 

Rejestracja: 14 Lis 2018
Posty: 20
Czy ktoś z Was doświadczył podobnej sytuacji (jak poniżej) z PLL LOT?

Całość zakupiona na jednym bilecie LAX-WAW-WRO, przesiadka w WAW 45 min, wylot dopiero 30.04.2019r. Dwa dni temu nastąpiła zmiana czasu na przesiadkę w WAW, nie dostałem żadnego powiadomienia tylko przypadkiem zauważyłem zmianę przy logowaniu na rezerwację na stronie LOT. Na początku była notka, że przesiadka będzie wynosiła 20 min, po kilku godzinach zmienili całkowicie lot (z 13:45 na 16:35). Przez nieszczęsną zmianę, na lotnisku spędzimy niespełna 3h więcej. Pisałem do LOT w tej sprawie... odpisali, że nic nie mogą zrobić.
Pytanie do Was, czy jest jakakolwiek opcja żeby przycisnąć LOT np. o darmowy wybór miejsc w samolocie LAX-WAW? (teraz jest płatny bodajże 100pln od osoby)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 13 Sty 2019 20:00 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2277
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
@John Tyree: wybór darmowy będzie przy odprawie, Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Zmiana nastąpiła powyżej 14 dni przed odlotem więc nie ma żadnych podstaw.
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
John Tyree uważa post za pomocny.
 
      
#34 PostWysłany: 13 Sty 2019 20:00 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1852
srebrny
nie
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#35 PostWysłany: 13 Sty 2019 21:31 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Jakiś czas temu drobna zmiana rozkładu dawała możliwość zmiany daty lotu. W TK jest to +/- 7 dni. A może spróbujesz zmienić dzień jeśli to nie jest problem dla Ciebie, chyba że zwiększyli czas na przesiadkę, bo boją się że lot się opóźni i nie zdążysz i będzie trzeba wypłacić odszkodowanie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 15 Sty 2019 18:05 

Rejestracja: 04 Cze 2018
Posty: 10
Temat się dobrze pozycjonuje w Google, więc pozwolę sobie dokończyć historię.

Zadzwonili do mnie z infolinii. Zapytali czy mogę w końcu potwierdzić mój lot/rezerwację, bo zostały trzy tygodnie do wylotu, a lot powrotny (ten przełożony) nie jest wciąż potwierdzony.

Zapytałem o ufundowanie mi noclegu w Singapurze. Pan z infolinii powiedział, że oddzwoni, bo musi złożyć w moim imieniu wniosek do menadżera w Singapurze. Oddzwonił i powiedział, że manager zaakceptował mój wniosek. Nic nie dostałem na piśmie. Jedynie dostałem telefoniczne zapewnienie słowne, a sam zaakceptowałem przełożone połączenie. Nie dostałem żadnego info, jak to ma wyglądać w praktyce. Nie było maila z potwierdzeniem ani nic takiego. Pomyślałem - ładnie mnie wyrolowali. Naopowiadali mi bajek o hotelu, bym tylko nie rezygnował z biletu.

Przed samym wylotem dzwoniłem na infolinię, ale nie było szans się dodzwonić. Napisałem e-maila i na facebooku. Otrzymałem odpowiedzi w stylu "skoro tak Pana zapewnili, to tak będzie" i "po przylocie do Singapuru proszę udać się do bramki LOT z odwołanym lotem, tam będzie czekał na mnie voucher na hotel".

Tak zrobiłem. Na miejscu nic nie wiedzieli. Byli bardzo zdziwieni. Co ciekawe, była co najmniej jedna para z Polski, która miał dokładnie taki sam bilet, jak ja. Oni nie otrzymali żadnych świadczeń.

Oczywiście moja historia o zapewnieniach na infolinii nie była niczym poparta. Chcieli zgodę na piśmie. Pokazałem im maila, ale nie znali polskiego. Wrzuciłem w translator korzystny dla mnie fragment z gmaila o tym, że "proszę udać się do bramki i będzie voucher". Po godzinie zamieszania (a było po północy, a ja nie miałem żadnej rezerwacji noclegu), dostałem kartkę z adresem hotelu. Pięć gwizdek blisko centrum, w tym trzy posiłki full wypas, plus taksówka z i do lotniska.

Trochę przez przypadek, PLL LOT ufundowały mi dwa dni wakacji w mega drogim Singapurze.

Wam również życzę tyle szczęścia i pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#37 PostWysłany: 15 Sty 2019 18:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 932
złoty
Miałem na jednej rezerwacji lot z pkt A do pkt C z godzinną przesiadką w pkt B. Lot A-B został odwołany i przebookowali mi całość na 24h później (oczywiście dali hotel jedzenie etc). Następnego dnia lot A-B przebiegł planowo, lecz pomimo godzinnej przesiadki nie zdążyłem na lot B-C (zmiana terminalu, bardzo długie kolejki do ponownej security i paszportowej). Linia przebookowała mnie na lot z przesiadką w pkt. D. Moje pytanie jest następujące, czy jeżeli dla tej rezerwacji dostałem już odszkodowanie za odwołany lot A-B to czy przysługuje mi kolejne za niezdążenie na przesiadkę z nie swojej winy na dalszy odcinek podróży?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 15 Sty 2019 18:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
A nie zdążyłeś to niby z czyjej winy - przewoźnika?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 15 Sty 2019 18:58 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 458
Cóż @Piatek, to "niezdążenie" to bardzo indywidualna sprawa - kluczowe pytanie jaki jest MCT (minimalny czas "connectu" - mogłem przekręcić litery) na tym lotnisku i o której godzinie wylądował Twój samolot. Gdyby z miejsca wypłacali odszkodowanie w takim wypadku to nikt by nie zdążał na takie przesiadki ;-) A ja ostatnio na Minneapolis robiłem 29 minut ;-) Jeżeli Twój samolot wylądował o czasie to masz szczęście, że linia Cię przebookowała, bo mogła zwyczajnie określić to jako "no-show" ;-)
Tak więc podrzuć konkretne dane - najlepiej z FR24.
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 15 Sty 2019 19:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 932
złoty
@LLAP Sęk w tym, że lądowanie i odlot były planowe. Po odwołaniu lotu A-B na lotnisku A od razu dali kartę pokładową na lot A-B następnego dnia ale nie dali jej na A-B-C jak pierwotnie, bo twierdzili, że nie mogą tak wystawić i jutro na lotnisku B mam odebrać kartę na odcinek B-C. Po przylocie do punktu B w automacie nie dało się odprawić (komunikat "DELAY It is not possible to reach your flight LH XXXX in time. If you have any questions please refer to Lufthansa Service counter."). Po pójściu do Service Center po kartę na dalszy odcinek lotu pracownik który wpuszczał do kolejki powiedział, że jest za mało czasu i mam do gate się udać i tam dadzą mi kartę. To idę do gatu, okazało się, że drogowskazy wyprowadziły mnie do strefy ogólnodostępnej bo te strefy nie są ze sobą połączone, ale odebrałem tam kartę na odcinek B-C poza kolejką. Problemem była kolejka 15 minut do kontroli paszportowej i 20 minut do security a do tego długi czas przejścia między strefami, przez co przy gate byłem 10 minut po jego zamknięciu gdzie wyświetlał się już inny lot
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 183 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Michal Szyszka oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group