Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Wizzair] Zlecona płatność, brak potwierdzeń
zlecona-platnosc-brak-potwierdzen,181,43448
Strona 1 z 1

Autor:  Revan_ [ 08 Mar 2014 11:52 ]
Temat postu:  [Wizzair] Zlecona płatność, brak potwierdzeń

Hej!
Dzisiaj po raz pierwszy zamówiłem sobie bilety w Wizzair, przeszedłem przez cały proces wypełniania rubryczek. Wpisałem dane swojej karty, ogólnie zleciłem płatność. Po potwierdzeniu rezerwacji (musiałem się zalogować na stronę banku - sms potwierdzający) przeniosło mnie do zakładki dane kontaktowe, a w koszyku nie było wybranych żadnych lotów. Minęło już ok. 30 min, a ja nadal nie mam żadnego potwierdzenia złożenia rezerwacji, ani na emailu, ani na koncie wizz. Do tego nie pobrało mi pieniędzy z konta. Czy to oznacza, ze rezerwacja nie przeszła?

Autor:  zales [ 08 Mar 2014 12:17 ]
Temat postu:  Re: [Wizzair] Zlecona płatność, brak potwierdzeń

Czegoś tutaj nie rozumiem... płaciłeś kartą czy przelewem? Jak kartą to po co logowałeś się do banku?

Autor:  Revan_ [ 08 Mar 2014 12:20 ]
Temat postu:  Re: [Wizzair] Zlecona płatność, brak potwierdzeń

Kartą Mastercard Debit z pekao sa. Mój bank uruchomił mi idiotyczną usługę 3DSecure. Powoduje ona, że podczas każdej transakcji w internecie, muszę potwierdzić ją smsem.

Autor:  karin861 [ 20 Mar 2014 15:31 ]
Temat postu:  Re: [Wizzair] Zlecona płatność, brak potwierdzeń

Jeśli nie pobrało Ci kasy z konta i nie masz w transakcjach oczekujących (zablokowanych na koncie) to musisz jeszcze raz zrobić rezerwację - też tak miałam kilka dni temu, wszystko dobrze szło, przeszłam do płatności i myślałam że jest ok a tutaj ani biletów, ani @ ani też pobrania kasy.

Spokojnie zrób rezerwacje raz jeszcze :) powinno przejść bez problemu i pojawi się status POTWIERDZONY oraz na koncie WIZZ będą widnieć rezerwacje które zrobiłeś.

Autor:  travellista [ 20 Mar 2014 23:12 ]
Temat postu:  Re: [Wizzair] Zlecona płatność, brak potwierdzeń

Miałem niedawno identyczną sytuację - też mam konto w Pekao S.A. i płaciłem kartą Mastercard = przekierowanie na stronkę banku 3D Secure, logowanie na swoje konto i wpisywanie kodu. Też nic się nie pojawiło, odczekałem nieco i z drugim razem przeszło. Co ciekawe, wczoraj dokonałem rezerwacji za pomocą aplikacji na smartfona i nie było żadnego 3D Secure :-P

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/