Autor: | lluukk [ 18 Sie 2021 15:49 ] | ||
Temat postu: | Re: ZEN.com | ||
Mam prośbę, może ktoś sprawdzić jak się ma jego konto ZEN? Bo moje tak:
|
Autor: | opo [ 18 Sie 2021 16:12 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
@lluukk u mnie też nie działa |
Autor: | lluukk [ 18 Sie 2021 16:19 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Miejmy nadzieję, że "mały problem techniczny" ![]() |
Autor: | opo [ 18 Sie 2021 16:28 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
i tradycyjnie za ten miesiąc nie pobiorą opłaty ![]() |
Autor: | iwan-82 [ 22 Sie 2021 23:15 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
@opo skąd info, że nie pobiorą? Była jakaś wiadomość email bo do mnie nie dotarła. |
Autor: | opo [ 23 Sie 2021 06:34 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
To była tylko spekulacja na zasadzie żartu. Ciężko oczekiwać braku opłaty przy np. godzinnej awarii. |
Autor: | kruczi [ 07 Wrz 2021 11:47 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Załącznik: Zrzut ekranu z 2021-09-07 11-47-28.png [ 113.68 KiB | Obejrzany 7040 razy ] |
Autor: | michcioj [ 22 Wrz 2021 22:21 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
czy zen ma swoj program polecen ? co takie polecenie daje ? |
Autor: | kruczi [ 23 Wrz 2021 00:20 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
nie ma |
Autor: | iwan-82 [ 29 Wrz 2021 11:29 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Na Trustpilocie strasznie psioczą na Zen, że blokują ludziom konta. Niby niesłusznie. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Ja używam Zen od 10 miesięcy, w tym często za granicą i często robię przelewy i nigdy nie miałem zablokowanego dostępu do konta. |
Autor: | correos [ 29 Wrz 2021 11:41 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Platnosci karta za granica bez zarzutu. Nawet w miniony weekend we Francji ktora bywa problematyczna dla polskich kart. Revolut i Curve odbijalo sie od terminala Zen smigal bez zarzutu. |
Autor: | szymonpoznan1 [ 29 Wrz 2021 12:37 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Ja wczoraj wypłaciłem całą kasę z zen i zamknąłem konto. Ich support to tragedia. Odrzucało po 10 razy prostą płatność na amazonie z winy ZENa, a i ch support nie potrafił nic powiedzieć poza tym że mam napisać sobie reklamację i czekać kilka dni. Odpowiedzi pracowników na czacie chamskie i bezczelne i żadnej konkretnej pomocy poza głupimi radami typu: 'zapłać sobie apple pay', gdzie amazon nie akceptuje takiej płatności. A specjalnie doładowałem ZENa na 9k zeby szybko zapłacić za coś z promocji. Podziękowałem, mam gdzies ich cashback itp., dla mnie to niepoważna firma której nie powierzę już ani złotówki :/ |
Autor: | correos [ 29 Wrz 2021 12:58 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Nie chce wyjsc na forumowego adwokata ZENa. Oplacalem ostatnio przez net ZENem, koleje/autobusy francuskie, AIRBNB, Flixbusa, rezerwacje parkingow czasem wymaga jedynie zatwierdzenia transakcji w aplikacji. Ksiegowanie tego w aplikacji troche malo intuicyjne moze dlatego ze mialem wylacznie PLNy. Mnie sie bardzo podoba, ze kwota obciazenia nie ulega zmianie, bez wzgledu na ruchy kursowe. Top troche jak z Curve, na forum chwala, a ja stale odmowy, limity itd ![]() Natomiast 9k nie wrzucilbym jednorazowo w Revoluta po informacjach od forumowiczach z blokadami kont itd brrrr za stary na takie nerwy |
Autor: | opo [ 29 Wrz 2021 13:37 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
szymonpoznan1 napisał(a): a i ch support nie potrafił nic powiedzieć poza tym że mam napisać sobie reklamację i czekać kilka dni. Odpowiedzi pracowników na czacie chamskie i bezczelne i żadnej konkretnej pomocy poza głupimi radami Jeżeli Cię to pocieszy to niestety support jest beznadziejny wszędzie, poczynając na Revo, przez Zen, Aion, po polskie banki, a na private banking kończąc. Jeżeli patrzyłbym tylko na poziom obsługi klienta to musiałbym zamknąć wszystkie konta i płacić tylko gotówką. Również cierpię z tego powodu, jednak niestety nie spotkałem na razie na rynku żadnego podmiotu bankowego czy fintechowego, którego poziom wsparcia byłby chociażby powyżej (bardzo, bardzo niskiej) przeciętnej. Wszyscy "doradcy" do private bankingu nie mają nic wspólnego z opiekunem klienta, to po prostu handlarze wciskający tylko kolejne produkty. |
Autor: | szymonpoznan1 [ 29 Wrz 2021 15:01 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Ja placiłem wczoraj przez zen - to znaczy chciałem. Wyskakiwała weryfikacja 3d-secure - potwierdzałem i niby było ok. A i tak potem odrzucało... (bo amazon robi weryfikację a zdejmuje z konta kilka minut później) Na revolucie nigdy się to nie zdarzyło przy płatności na amazon, ale nie o to chodzi. Na revolut też bywają problemy - ale support w 99% przypadków sprawę rozwiązuje od ręki. Tutaj miałem wrażenie że rozmawiam z przedszkolakiem i nawet nie wiedzieli dlaczego tak się dzieje a co dopiero jak rozwiązać problem - kilkukrotnie kończyli czas bez uprzedzenia nie wiedząc co odpowiedzieć. Revolutowi ufam i używam, miałem groźbę blokady konta przez za wysokie obroty i fakt - 2 tygodnie mi zajęło wytłumaczenie że nie musze zarabiać XXXXX zł żeby wydawać XXXXX zł ale się udało i blokady finalnie nie założyli. Ogólnie ZEN ma lepsze kursy w weekendy i po to mi był potrzebny. Normlanie revolut czy ZEN to 1:1 w tygodniu ale w weekend różnica a EUR potrafi być 5-6gr a przy płatnościach po kilka tys eur to robi różnicę. Jednak nie może być tak że doładowuję kartę, a potem nic nie mogę opłacić, ani wyjaśnić z supportem od ręki co jest powodem, zwłaszcza że wina leżała po ich stronie, bo nawet dostawałem komunikat: 'zablokowaliśmy transakcję, skontaktuj się z czatem'... A na czacie nie wiedzieli nic. Mega nieprofesjonalne a to jednak chodzi o pieniądze :/ Może i zen daje radę jak większość kart przy płatnościach fizycznych ale przy internetowych zawiódł nie pierwszy raz, a wczoraj przegięli :/ @opo - i mimo wszystko ja wiem że poziom supportów leży wszędzie, ale to co robi zen to przegięcie. Choć i revolut tak ma ale odpisują lepiej... Mnie wkurza ze wszystko teraz sprowadza się do czatów gdzie rozmawiasz z pakolem który pisze przez google translate... W normalnych bankach jednak jest trochę lepiej, masz choć telefon jak odpowiednio opierd***sz kogo trzeba to przełączą Cię do przełożonego który załatwi wszystko ![]() |
Autor: | witekkowal [ 29 Wrz 2021 15:45 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
To chyba coś z tym Amazonem jest nie tak. Jakiś czas temu miałem sytuację, że nie mogłem zapłacić Curve na Amazonie. Musiałem się wtedy posiłkować ZEN i z tego co pamiętam, to też były jakieś akcje, bo ZEN dwa razy pobrał (zablokował) kasę. Dopiero po kilku dniach pieniądze zostały odblokowane. To prawda, że support jest tragiczny (szczególnie w Curve, gdzie nie działa czat, a na odpowiedź na maila trzeba czekać czasem po kilka dni). Lubię za to np. mBank i ich support. Jakiś czas temu, ze względów bezpieczeństwa zablokowali kartę, a jej odblokowanie nastąpiło po kilku minutach rozmowy. |
Autor: | iwan-82 [ 08 Paź 2021 21:30 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Dziwne z tymi problemami z płatnością na Amazon. Często dokonuję zakupów na tym portalu. Głównie elektronikę - czytniki Kindle itp. Wybrałem Zen bo mam automatycznie przedłużoną gwarancję na czytniki. Nigdy nie miałem problemów z płatnościami na Amazon. Płaciłem kartami wirtualnymi Zen, 3D Security, kilka minut i blokady płatności kartą na koncie Zen. Płaciłem sporo razy kartami Zen, na Amazon PL, DE I nigdy nie wystąpiły problemy o których piszecie. Z tego co wiem to transakcje na Amazon są ręcznie akceptowane, wpierw płatność 3D Security a sama blokada po kilku - kilkunastu minutach od zakupu jak obsługa Amazon ją zatwierdzi. Może problem leży gdzieś po stronie akceptacji Amazon? |
Autor: | szymonpoznan1 [ 09 Paź 2021 10:07 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Problem był po stronie ZENa co sami przyznali ale nie potrafili powiedzieć jaki. Ogólnie w amazonie jest tak jak piszesz a dokładnie nie że ręcznie ktoś klepie transakcję tylko najpierw jest płatność, potwierdzenie 3D, a obciążenie czasem po kilku minutach czasem po kilku dniach, generalnie w momencie jak zamówienie idzie do pakowania. Czyli jak jest coś na stanie to dośc szybko a jak np wysyła za tydzien to za tydzień itp. Tak jest często np w Apple Store itp. Niemiej błędy się zdarzają (wcześniej też płaciłem na amazonie raz czy dwa ZENem (bo na ogóle Revolutem) ale sposób ich rozwiązywania a raczej nie rozwiązania jest karygodny więc podziękowałem choć w ZENie kursy w weekend są dużo lepsze. |
Autor: | iwan-82 [ 09 Paź 2021 22:24 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
Hmm dobrze wiedzieć na przyszłość. Znów awaria w Zen. W piątek. U mnie brak widocznego salda w pln a ludzie w komentarzach w sklepie Google i na ich Fb piszą, że nie otrzymali przelewów lub nie mogli ich zrealizować lub doładować konta. Wkurza mnie, że mają tak niedopracowaną apkę. Ciężko im powierzyć codzienne pieniądze, w sensie przerzucić się w 100 procentach na Zen. A w sumie tak chciałem. |
Autor: | witekkowal [ 10 Paź 2021 09:25 ] |
Temat postu: | Re: ZEN.com |
@iwan-82, ja w sobotę doładowałem konto przez Google Pay i niestety pieniędze się nie pojawiły. Po kontakcie z supportem stwierdzili, że mają jakieś problemy... Na szczęście po kilku godzinach konto zostało doładowane. Mam wrażenie, że ciągle mają jakieś problemy. |
Strona 4 z 44 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |