Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 26 Maj 2017 09:31 

Rejestracja: 23 Sty 2015
Posty: 2
Witajcie!

Piszę pracę na studia o wejściu Wizz Air'a na rynek azerski. Wie ktoś może jakie techniki stosują linie lotnicze przy wejściu na nowy rynek? Tradycyjne techniki to: bezpośrednie inwestycje zagraniczne, eksport, franczyza, licencja... ciężko mi to odnieść do rynku lotniczego. Byłabym wdzięczna za odpowiedź!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#2 PostWysłany: 26 Maj 2017 10:19 

W przypadku tanich linii lotniczych trudno mówić o tradycyjnych technikach.

Bardzo popularną przyczyną wejścia linii lotniczych na danych rynek lub rozwinięcia siatki połączeń z danego lotniska to tzw. dopłaty samorządowe, w niektórych mniejszych krajach finansowanie może pochodzić nawet z budżetu państwa.

Nie wiem jak to wygląda na rynku azerskim, ale na rynku unijnym bezpośrednie dofinansowanie tras jest zabronione, jest to oczywiście odpowiednio obchodzone - stosuje się tzw. opłaty marketingowe. To jest zgodne z prawem. Oficjalnie, jest to promocja miasta, państwa albo nawet samego portu lotniczego (np. promocja w magazynie pokładowym, wydrukowanych kartach pokładowych czy ewentualnie w postaci reklamy na stronie internetowej linii lotniczej). Faktycznie jest to ukryta dopłata, od którego często przewoźnik uzależnia otwarcie nowej trasy czy też po prostu "wejście" do danego portu lotniczego.
Góra
 PM off
Grzegorz40 uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 27 Maj 2017 14:06 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1632
niebieski
Czyli mówiąc krótko piszesz pracę o czymś o czym nie masz najmniejszego pojęcia. :? Może łatwiej zmienić temat, po co się tak męczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group