Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: onnibus.fi
#1 PostWysłany: 02 Cze 2014 13:47 

Rejestracja: 17 Sty 2014
Posty: 136
Loty: 47
Kilometry: 119 178
czesc, ktos moze sie orientuje kiedy dokladnie ruszaja przejazdy z Turku do Helsinek? i z jakim wyprzedzeniem i na jaki okres beda te bilety?


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 02 Cze 2014 14:00, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#2 PostWysłany: 02 Cze 2014 14:20 

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 521
Loty: 300
Kilometry: 496 386
niebieski
Kiedy zobaczyłem, że w Finlandii wystartuje coś na wzór Polskiego Busa to prawie skakałem z radości, ale widzę, że póki co to jest lekka lipa - trasy tylko na samym południu i nawet nie ma tak podstawowego połączenia jak Helsinki-Turku.
Liczyłem na rozwiniętą siatkę połączeń z uwzględnieniem północy kraju...
Pozostaje tylko liczyć, że z czasem zaczną się rozwijać.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#3 PostWysłany: 02 Cze 2014 15:05 

Rejestracja: 17 Sty 2014
Posty: 136
Loty: 47
Kilometry: 119 178
no to ja dokladnie mialam tak samo, znalazlam fajne ceny z Gdanska na luty 2015, liczylam, ze da sie tez tanio podrozowac po samej Finlandii juz na miejscu, co zreszta sie zbieglo z czasem z tym linkiem http://www.fly4free.pl/polskibus-com-wj ... od-1-euro/ ale jak widac na stronie omnibusa jest bardzo mala siatka polaczen do wyboru ;(
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#4 PostWysłany: 02 Cze 2014 16:06 

Rejestracja: 19 Sie 2011
Posty: 57
Mysle ze musicie po prostu troche zaczekac:

Dear Passenger,
We are sorry that you are not able to book a seat for travel on this Line at present. This is due to an unforeseen difficulty. If you have purchased a ticket already, all tickets will be honoured by the coach operator until 30 June 2014. However, OnniBus.com is presently developing a new national network of Inter-City express coach Lines, mostly operated by new high specification coaches. It is hoped that you will be able to book tickets on these new Lines very soon. In the meantime, please accept our sincere apologise and we hope to see you on our coaches very soon. For further information, please do not hesitate to contact: neuvonta@onnibus.fi

Ja korzystalam z onnibusa kilka razy juz na trasie Turku Airport-Helsinki i bardzo sobie chwale. Pamietam ze wtedy dostepne byly trasy do Oulu nawet, a nie mozna powiedziec zeby to bylo na poludniu. Z tego co pamietam najtansze bilety kupowalam po EUR3, wiec ok 10x taniej niz podrozowanie pociagiem. Mysle ze jak juz sie ogarna po zmianie wlasciciela to bedzie jeszcze lepiej.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#5 PostWysłany: 19 Cze 2014 08:43 

Rejestracja: 19 Sie 2011
Posty: 57
No i juz sie ogarneli. Pojawilo sie duzo nowych destynacji, w tym Oulu najbardziej na polnoc. Dostepny terminy do konca sierpnia i duzo biletow za EUR1.
Góra
 Relacje PM off
dmirstek lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#6 PostWysłany: 23 Lip 2014 09:28 

Rejestracja: 19 Sie 2011
Posty: 57
Nie wiem czy ktos zauwazyl, ale na nowej stronie Onnibusa widac od dzisiaj polaczenie z Oulu na polnocny-wschod, wyglada mi to jak okolice Kuusamo. Niestety nie jest ono jeszcze dostepne w sprzedazy (przynajmniej ja nie widze). Moje przypuszcznie jest takie, ze wrzuca je razem z nowa pula biletow na wrzesien. Byloby ekstra!

http://www.onnibus.com/EN/index.htm
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#7 PostWysłany: 30 Lip 2014 16:13 

Rejestracja: 19 Sie 2011
Posty: 57
Wrzucili wlasnie bilety na wrzesien. Dostepnosc biletow za EUR1 praktycznie 100%. Strona dziala plynnie hehe. Niestety nie dorzucili zadnych nowych destynacji z tego co widze, ale Turku-Oulu za EUR4 BW zabukowane (jako bonus po dniu w Helsinkach i Lahti) :D
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#8 PostWysłany: 03 Mar 2015 14:09 

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 113
Pytanie do osób, które podróż onnibusem mają już za sobą. Może trochę histeryzujące, ale kto pyta nie błądzi.
Chodzi mi o to, czy faktycznie wystarcza sam numer rezerwacji zanotowany na jakiejś kartce (nie na wydruku maila z onnibusa) czy w komórce, czy może wymagają jednak wydrukowanych biletów?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#9 PostWysłany: 12 Lis 2015 11:09 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Maj 2010
Posty: 1136
Loty: 188
Kilometry: 335 734
Trochę z poślizgiem, ale może przyda się dla innych.
Numer biletu można mieć gdzieś zanotowany czy też pokazać go z komórki. Moje ostatnie doświadczenia: podczas pierwszego przejazdu kierowca tylko spoglądał na numer rezerwacji i nie sprawdzał jego poprawności, natomiast podczas drugiego przejazdu konfrontował nasz nr rezerwacji ze swoją listą, którą miał na tablecie
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#10 PostWysłany: 02 Sie 2016 12:46 

Rejestracja: 10 Kwi 2014
Posty: 391
Loty: 123
Kilometry: 291 994
niebieski
a ja mam takie pytanie...W tamtym roku przeglądałem połączenia Helsinki-Rovaniemi
System wyszukiwał połączenia normalnie.Nie zwracałem uwagi na przesiadkę ( czy była czy nie ) ale można było kupić wszystko na jednym bilecie.Obecnie system nie wypluwa żadnych połączeń na tej trasie.Owszem można dokonać zakupu robiąc składak ale wymaga zakupu 2 biletów Hel-Oulu i Oulu-Rovaniemi...Ktoś się orientuje OCB ?? Kurs nocny dociera do Oulu na 8 rano i po 15 min rusza nowy do Rov.Trochę ryzykowna sprawa :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#11 PostWysłany: 02 Sie 2016 14:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 465
Loty: 308
Kilometry: 552 357
niebieski
Hmm...Linia F4 Onnibusa jedzie z Helsinek do Rovaniemi, 11,5 h. Sprawdzilam jakas randomowa date we wrzesniu i znajduje, dostepne sa 2 polaczenia, i wyglada na to,ze postoj w Oulu wynosi 15 min (http://www.onnibus.com/EN/timetables.htm) :


Departs 11:30 - 16.09.2016
Helsinki (Kamppi)

Arrives 22:45 - 16.09.2016
Rovaniemi (linja-autoasema)

albo

Departs 23:59 - 16.09.2016
Helsinki (Kamppi)

Arrives 11:30 - 17.09.2016
Rovaniemi (linja-autoasema)
_________________
https://liswplecaku.pl/2023/01/29/punta-arenas-i-ziemia-ognista-lisw-plecaku-na-koncu-swiata
Podróże z mojej perspektywy:)
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: onnibus.fi
#12 PostWysłany: 26 Lis 2019 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2013
Posty: 1323
HON fly4free
Byłby ktoś zainteresowany dwoma biletami w terminie 06.03 z TKU do HEL? ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group