Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 08 Wrz 2019 13:46 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2869
złoty
Tak na szybko, na stronie rentalcars jest napisane: "The main driver will still need to have their own credit card with them when they pick up the car – regardless of what type of card was used to pay for the car online. This is because it is the main driver who signs the rental agreement and is legally responsible for the car during the rental, so only their card can be used."
Na przyszłość, lepiej jednak samemu nie uznawać,
Cytuj:
że to nie ma znaczenia
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
#162 PostWysłany: 09 Wrz 2019 08:40 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 359
niebieski
Wczoraj wypożyczyłem auto w Locauto przez rentalcars.
Niestety padł akumulator i już go nie mogę odpalić (przy odbiorze nie rozpoznałem ze akumulator jest padnięty).
Jak wyglada teraz kwestia wymiany/naprawy i kosztów z tym związanych?

Mam podstawowa polisę world wire insure i dali mi auto prawdopodobnie z zepsutym alternatorem.

Pomóżcie proszę bo utknąłem na parkingu w Scilla i szykują się zmarnowane wakacje...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#163 PostWysłany: 09 Wrz 2019 09:11 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2869
złoty
Dzwoń do Locauto proś o odholowanie, Jeśli powiedzą, że holowanie jest płatne, dzwoń do worldwide insure i z nimi ustalaj sprawę holowania.
Locauto powinno auto wymienić bez problemu, tylko pytanie jak wygląda u nich sprawa odholowania, lub assistance.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#164 PostWysłany: 09 Wrz 2019 10:00 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
@totti
I naprawdę z parkingu szukasz pomocy na forum, zamiast skontaktować się z wypożyczalnią???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 09 Wrz 2019 11:17 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 359
niebieski
Już wezwałem assistance. Odpalił mi auto i pojechałem je wymienić do locauto.
Niestety chcą kolejne 400e depozytu za rzekome sprawdzenie auta u mechanika. Czy to moja wina czy ich.
Nie wierze w takie sprawdzanie akumulatora i nie wiem co robić...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 09 Wrz 2019 11:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
A co mówią o takim przypadku zapisy umowy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#167 PostWysłany: 09 Wrz 2019 11:46 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2869
złoty
Cytuj:
Renter shall pay Lessor: [...]at the car drop off: the amount necessary to restore the original fuel tank level, other than the refueling service; this obligation is waived when Renter purchases the Fuel Prepaid Option service; the excess related to damage and theft other than the related management fee; any eventual extra day charges; the delivery to a location different from the one of pick up (one-way fee); the roadside assistance, any penalties indicated in the Special Rental Conditions, where applicable, and any other amounts deriving from any kinds of services used by Renter.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#168 PostWysłany: 09 Wrz 2019 16:28 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 359
niebieski
Samochód wymieniłem.
Teraz zastanawiam się tylko, co z kosztami „road assistance”.

1. Kiedy i w jakich okolicznościach dowiem się czy zostałem za to obciążony?
2. Czy to, że dostałem takie auto ma znaczenie dla kwestii ponoszenia przeze mnie kosztów w tym zakresie?
3. Czy world wire insure pokryje taki koszt (odpalenie samochodu z rozładowanym akumulatorem)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 13 Wrz 2019 11:00 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 72
Głupie pytanie , gdzie na stronie Rentalcars moge wpisać kod zniżkowy ? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#170 PostWysłany: 13 Wrz 2019 13:00 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3354
złoty
Przy platnosci

Tapniete z telefonu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 13 Wrz 2019 13:20 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 72
Dziwna sprawa bo jest tylko karta i nigdzie nie ma żadnego info , chyba ze kod z pyszne.pl nie obowiązuje na wynajem w Izraelu .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 07 Paź 2019 15:05 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 21
totti napisał(a):
Wczoraj wypożyczyłem auto w Locauto przez rentalcars.
Niestety padł akumulator i już go nie mogę odpalić (przy odbiorze nie rozpoznałem ze akumulator jest padnięty).
Jak wyglada teraz kwestia wymiany/naprawy i kosztów z tym związanych?

Mam podstawowa polisę world wire insure i dali mi auto prawdopodobnie z zepsutym alternatorem.

Pomóżcie proszę bo utknąłem na parkingu w Scilla i szykują się zmarnowane wakacje...


czy polecasz world wide insure ? jesteś już pewnie po doświadczeniach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#173 PostWysłany: 28 Paź 2019 16:59 

Rejestracja: 04 Paź 2018
Posty: 3
Witam,

wykupiłem pełne ubezpieczenie przez rentacars.com, zarysowałem lekko felge przy parkowaniu, wypożyczalnia obciążyła mnie kosztem ok. 170 eur.

W związku z tym mam nastąpujące pytania:

1. Czy jeśli zapłacę za wyrządzona szkodę to rentalcars zwróci mi również koszty dodatkowe (mam na myśli koszty przewalutowania przez bank)?
2. Czy są jakieś pułapki przez nich stosowane kiedy odmawiają wypłaty odszkodowania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 28 Paź 2019 17:08 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Rentalcars nic nie zwraca - ubezpieczenie masz od innej firmy. Generalnie przeczytaj dokładnie warunki, przekaż wszystkie wymagane dokumenty, wskaż konto i czekaj na kontakt z ich strony.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 04 Lis 2019 15:58 

Rejestracja: 04 Lis 2019
Posty: 1
Wypożyczałem ostatnio samochód, zdecydowałem się na ubezpieczenie worldwide. Niestety w rentalcars też kliknąłem pełne ubezpieczenie. Po kilku sekundach zrezygnowałem z ubezpieczenia (w rentalcars). Z konta została pobrana oczywiście większa/pierwotna kwota (z ubezpieczeniem), ale po kilku dniach różnica wróciła na konto.

Wypożyczalnia Maggiore (lotnisko Katania), czekałem około 30 minut - dosyć dużo klientów, ale obsługiwało 2 pracowników, wszystko szło dosyć sprawnie.
Samochód miał być Reno Clio, był Fiat Qubo - nie robiło mi to specjalnej różnicy więc OK. Pan w wypożyczalni jeden raz zaproponował pełne ubezpieczenie, powiedziałem o ubezpieczeniu w worldwide - wyjaśnił tylko, że w razie jakiegoś problemu oni obciążą moją kartę, a ja dopiero później odzyskam środki od worldwide.

Karta Revolut nie przeszła (ale tego się spodziewałem). Z kartą mBank nie było problemu, to co mnie zaskoczyło to wielkość blokady - tylko 100 euro, spodziewałem się blokady do wkładu własnego (a ten wynosił 1800 euro). Zarówno w kuponie z rentalcars była kwota depozytu (czy to odpowida kwocie blokady?) 100 euro, jak również Pan z wypożyczalni powiedział biorąc kartę, że kwota blokady to 100 euro.

Na google jest mnóstwo negatywnych komentarzy o tej konkretnej wypożyczalni - przeczytałem je niestety już po wynajęciu samochodu...... 294 opinie, 99% bardzo negatywne.

Samochód oddałem brudny, w środku było sporo piasku (na stacjach benzynowych brak odkurzacza). Zgubiłem zawieszkę do kluczyków z numerem rejestracyjnym - Pan przy zwrocie powiedział, że to nie jest problem. Zwrot samochodu trwał dosłownie chwilę, depozyt odblokowany po 2 dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off
teoriamoral lubi ten post.
 
      
#176 PostWysłany: 04 Lis 2019 16:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
Jan99 napisał(a):
miał być Reno Clio, był Fiat Qubo

Ale że Reno nie mieli, dziwne...
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#177 PostWysłany: 09 Lis 2019 21:54 

Rejestracja: 13 Sie 2017
Posty: 54
Loty: 80
Kilometry: 201 234
Mam pytanie o możliwość zmiany wypożyczalni po dokonaniu rezerwacji w serwisie rentalcars. Obserwuje ceny na sierpień 2020 w USA i po opiniach zdecydowanie wybrałbym Alamo, jednak co czym jestem zainteresowany jest o około 600 zł droższe niż np w Budget czy Thrifty w tym samym terminie. Nie wiem tez jaki jest najlepszy czas na dokonanie rezerwacji i pomyślałem, że zrobię tą tańsza rezerwację a ewentualnie potem zmienię o ile się da. Zadzwonił bym do rentalcars ale przez weekend nie pracuje infolinia. Z góry dzięki za podpowiedź
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 10 Lis 2019 22:37 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Większość rezerwacji w rentalcars ma darmowe anulowanie - musisz sprawdzić warunki konkretnej oferty. Korzystałem raz czy dwa z tej opcji - po anulowaniu kasa po kilku dniach wracała na rachunek karty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#179 PostWysłany: 04 Mar 2020 14:36 

Rejestracja: 09 Sty 2020
Posty: 47
Loty: 16
Kilometry: 33 033
-- 28 Lut 2020 12:13 --

Cześć,

Ja wypożyczyłam samochód z Renatcars 3. raz. Zawsze z pełnym ubezpieczeniem.

Cypr, Larnaka 2019 - Budget - bezproblemowo, kaucja zwrócona po paru dniach

Katania 2019 - B-Rent -
bezproblemowo, kaucja zwrócona po około 7 dniach

Katania 2020 - B-Rent
- Otrzymaliśmy samochód z paliwem na poziomie 6/8 - jest to opisane w protokole. Oddaliśmy je w takim samym stanie, Pan nam dopisał "no damage". 3. dnia pobrano od nas 250zł za 2/8 brakującego paliwa, dołączyli nawet paragon. Tłumaczenie, że w protokole jest jasno napisane, że samochód nie był z pełnym bakiem nie nic pomaga. Dowiedzieliśmy się, że wskazówka paliwa była zepsuta, a samochód był zatankowany do pełna. Klasyczne zagranie. Dodatkowo dostaliśmy informację, że na zwrot kaucji mają 21 dni roboczych...
Mija 12. dzień, wysłaliśmy obszernego maila z tłumaczeniem, że nie mają racji, bez odpowiedzi. 3 dni temu stworzyłam również zgłoszenie w rentalcars, ale cały czas "przydzielają mi odpowiedniego pracownika do mojej sprawy".

Jestem dobrej myśli i wiem, że cała akcja skończy się dobrze (dam znać jak się skończyło), jednak ostrzegam - dwa razy wypożyczałam auto z tej samej wypożyczalni i za pierwszym razem mogłabym ich polecić, dlatego drugi raz skorzystałam z ich usług ponownie.
Dwa razy i czuję jakbym wypożyczała w dwóch różnych firmach.

Wiadomo, że wypożyczalnie zawsze próbują wcisnąć swoje ubezpieczenie. Za drugim razem w Katanii nawet nie zapytali, czy chcemy ubezpieczenie, tylko odgórnie je wliczyli w rachunek. Jak to wyłapaliśmy i powiedzieliśmy, że chcemy, aby pobrano nam kaucję, to próbowali nam wmówić, że w polisie z Rentalcars "incident" nie znaczy "accident". Jak nie znasz angielskiego, to można się wkopać bardzo szybko. Potem wzięli nas na sumienie i powiedzieli, że Sycylijczycy jeżdżą bez ubezpieczenia i uciekają z miejsca zdarzenia. Fakt, nie jeździ się najłatwiej.

-- 04 Mar 2020 14:36 --

Aktualizacja:
Sprawę skierowałam do Rentalcars i po 3 dniach zadzwoniła do mnie Pani, którą skontaktowała się z B-rent w tej sprawie. Powiedziała, że dzięki załączonej konwersacji, paragonom sprawa rozwiązała się ekspresowo - dnia następnego dostałam zwrot z Rentalcars za rzekomo nieuzupełnione paliwo.
Na zwrot kaucji B-rent ma 30 dni.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
rpilski uważa post za pomocny.
 
      
#180 PostWysłany: 02 Mar 2021 22:57 

Rejestracja: 21 Sty 2020
Posty: 7
A czy jeśli zamiast karty kredytowej poda się na potrzeby depozytu kartę debetową do złotówkowego konta to będą w między czasie jakieś przewalutowania na euro przez które wróci do mnie nominalnie mniejsza kwota w złotych czy wyjdzie na to samo? Są jakieś plusy karty kredytowej dla których warto byłoby sobie taką założyć w kontekście podróży i wypożyczanie aut? (Aktualnie żadnej nie posiadam)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group