Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 07 Kwi 2018 16:00 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 1
Wizzair niespodziewanie zmienił termin mojego wylotu na Islandię - wylot i powrót przesunięto o dwa dni w tył. Nie byłoby w tym nic szczególnie złego gdyby nie wcześniejsze rezerwacje - m.in. wypożyczenie samochodu poprzez rentalcars.

Czy ktoś z Was zmieniał rezerwację za ich pośrednictwem - jak wygląda kwestia kosztów? Przesunięcie całej rezerwacji o dwa dni w tył wg ich wyszukiwarki wynosi mniej więcej tyle, co nowa rezerwacja (nowa rezerwacja ok. 100zł taniej). Wg tego co udało mi się znaleźć istnieje możliwość bezpłatnej rezygnacji do 48h przed planowaną rezerwacją. Kwestia tylko jak z kosztami - przy pełnej zapłacie zwraca ma być cała kwota (bez zaliczki - w mojej sytuacji, chyba takowej nie było), jedynie nie jestem pewien jak sprawa ma się z ubezpieczeniem.

Czy w razie gdyby nowa rezerwacja samochodu wyniosłaby mnie więcej, czy istnieje możliwość ubiegania się u wizzaira o rekompensatę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN
Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto
#102 PostWysłany: 18 Wrz 2018 10:03 

Rejestracja: 18 Wrz 2018
Posty: 1
W tym roku podczas korzystałem z samochodu wypożyczonego przez Rental Cars w firmie Centauro Rent. Nie skorzystałem z pełnego ubezpieczenia w Centauro, a moją odpowiedzialność pokryłem ubezpieczeniem wykupionym w Rental Cars. Podczas zwrotu pracownik właściciela samochodu znalazł rysę na przednim zderzaku, którą wycenił na 225 Euro i potrącił tę kwotę z kaucji w dniu 9 wrzesnia 2018. 13 września złożyłem wniosek o zwrot tej kwoty. Opisujałem dość lakonicznie przyczynę powstania zarysowania - najechanie na zbyt wysoki krawężnik. Dodałem rachunek wystawiony przez Centauro Rent jako załącznik do zgłoszenia. 18 września 2018 na moją kartę kredytową Rental Cars zwrócił 969.99 PLN.

Podsumowując: w przypadku drobnych uszkodzeń spowodwanych przez ubezpieczonego, bez udziału osób trzecich ubezpieczenie "Full Protection" działa dość sprawnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 20 Wrz 2018 11:55 

Rejestracja: 20 Wrz 2018
Posty: 2
Cześć,

Niestety moje doświadczenia z Rental Cars nie są pozytywne. O ile rezerwacja przebiegła pomyślnie i pokrycie kosztów rezerwacji online było bezproblemowe, to pobranie kaucji już skończyło się fiaskiem.
Samochód został zarezerwowany i opłacony przez stronę Rental Cars w Inter Rent na Malcie (lotnisko). Stanowisko Inter Rent na Malcie było obsługiwane przez Europcar. Rezerwacja zgadzała się z voucherem, ale w momencie pobrania kaucji transakcja została odrzucona (1500Euro). Podkreślam, że karta kredytowa była nowa (MasterCard), aktywna, z wysokim limitem i wystarczającymi środkami. Po konsultacji telefonicznej z Bankiem dostałem informacje, że kod błędu wskazuje na "błędne odczytanie terminala". Po ponownej próbie zablokowania kaucji i braku jakiejkolwiek chęci pomocy ze strony pracownika wypożyczalni, udałem się na polską infolinie Rental Cars.
Informacje, które uzyskałem to tylko takie, że to moja wina, że nie jestem w stanie opłacić kaucji, ale w geście dobrej woli mogą anulować mi rezerwację, zrobić nową, droższą o 200PLN, na którą musiałbym czekać 2 godziny, ale kaucję (tej samej wysokości) będę musiał opłacić przy pomocy tej samej karty kredytowej. Podobną sytuację odrzucenia karty kredytowej miała osobą wypożyczająca samochód po mnie.
Po zapewnieniu, że karta jest w 100% sprawna, ale terminale w wypożyczalni jej i tak nie obsłuży, bo próbowałem trzykrotnie...pan z Rental Cars "rozłożył ręce" i powiedział, że mogę anulować rezerwację. Rezerwacja została anulowana, ale Rental Cars pobrał kwotę 3 dni wypożyczenia.
Za pośrednictwem Banku wydającego kartę dostałem opinię, że karta została użyta w niewłaściwy sposób i musi być akceptowana przez wszystkie podmioty z akredytacją MasterCard.

Z mojej perspektywy wina leży po stronie "podwykonawcy" Rental Cars i kwota rezerwacji powinna być zwrócona w 100%. Jeżeli sytuacja wygląda inaczej, to proszę o opinie.
Czy miał ktoś podobne doświadczenia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 20 Wrz 2018 12:03 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
A w czym widzisz tu winę rentalcars?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 20 Wrz 2018 12:08 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1851
niebieski
No Czesc,

To, ze Twoja karta nie zadzialala to chyba nie wina RentalCars? Nie wspominajac juz o tym, ze dosc sensowna praktyka jest posiadanie jakiejs innej kk "na wszelki wypadek" wiec nie do konca rozumiem Twoje wywody. Poza tym, przeczytales warunki przed zalozeniem rezerwacji? W wielu przypadkach jest tak, ze jezeli ja odwolasz na mniej niz 48 godzin przed rozpoczeciem najmu to cie skasuja za 3 dni.

A w wielkim skrocie: dales ciala a tu wylewasz zale.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 20 Wrz 2018 12:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
@Banik jeśli wypożyczenie nie doszło do skutku, to nie z winy rentalcars, a co najwyżej z winy wypożyczalni jeśli to rzeczywiście z powodu problemów z terminalem. Doświadczenie uczy, że warto dysponować drugą kartą (może to być nawet karta innej osoby, z którą podróżujesz), która może się przydać w takiej sytuacji. Niektóre wypożyczalnie dopuszczają również możliwość blokady na karcie debetowej.
Swoją drogą, to jaki samochód chciałeś wypożyczyć, że depozyt miał wynosić aż 1500 euro?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 20 Wrz 2018 12:50 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1851
niebieski
Depozyt 1500 EUR to nie jest jakies specjalnie niespotykane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 20 Wrz 2018 13:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Jeszcze mi się nie zdarzyło - może za małe samochody wypożyczałem we Włoszech... 8-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#109 PostWysłany: 20 Wrz 2018 14:29 

Rejestracja: 20 Wrz 2018
Posty: 2
Nie obwiniam w swoim wpisie Rental Cars jako świadczącego pośrednictwo w rezerwacji, bo ta doszła do skutku. Obwiniam firmę, w której aut wynajęciu Rental Cars pośredniczy. Samo już posiadanie terminala płatniczego zobowiązuje jego dostawcę do akceptowania kart kredytowych głównych ich dostawców, za co płaca niemałe pieniądze.
Oczywiście możemy tutaj mówić o próbowaniu transakcji kartami połowy osób na lotnisku do skutku, jednak to nie jest sposób. Posiadanie kilku kredytów chyba też nie świadczy o niczym.

Z wpisów powyżej zrozumiałem jedynie, że praktyką jest przenoszenie problemów wypożyczalni samochodów na klienta, gdzie Rental Cars jest jedynie pośrednikiem, chociaż pobierając za to odpowiednie wynagrodzenie, staje się również częścią transakcji.
Na marginesie, warunkami opłacenia kaucji jest posiadanie karty kredytowej na nazwisko osoby rezerwującej i 1500euro, to czesta praktyka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 20 Wrz 2018 14:43 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Banik napisał(a):
Cześć,

Niestety moje doświadczenia z Rental Cars nie są pozytywne.


Przypomnę twoje pierwsze zdanie. ;) Obwiniasz więc wypożyczalnię, choć wątek jest o rentalcars - twoje doświadczenie bardziej by pasowało do tematu o wynajmie samochodu we Włoszech wypozyczalnie-samochodow-temat-zbiorczy-wlochy,1407,38598
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 20 Wrz 2018 15:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
@Kashpir, takie i wyzsze blokady to dosc czesta sprawa.
A4 w Dollar/Hertz - depozyt €2,500.

A druga kk w rezerwie trzeba w podrozy miec i tyle.

Załącznik:
Capture.JPG
Capture.JPG [ 60.11 KiB | Obejrzany 6773 razy ]
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#112 PostWysłany: 20 Wrz 2018 16:02 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Robi się offtop, ale excess często bywa wyższy niż blokada - przykład z ostatniego weekendu w Niemczech: excess w Europcar 900 euro, depozyt na karcie 300 euro.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#113 PostWysłany: 09 Lut 2019 14:53 

Rejestracja: 19 Lut 2013
Posty: 537
Loty: 330
Kilometry: 616 803
niebieski
czy u Was też jest tak, że strona rentalcars ładuję się w różnych wersjach w zależności od przeglądarki?
u mnie na chrome wyskakuje jakby uboższa wersja z niższymi cenami a na IE jakby stara wersja

ta sama strona i ten sam okres a takie różnice w cenie
Załącznik:
Komentarz do pliku: chrome
chrome.JPG
chrome.JPG [ 134.76 KiB | Obejrzany 6219 razy ]


Załącznik:
IE.JPG
IE.JPG [ 149.17 KiB | Obejrzany 6219 razy ]


ktoś ma pomysł czemu tak jest i czy spotkaliście się z tym już?

edit: miałem zmieniony na dole region na US i ciasteczka to zapamiętywały
w regionie US nie ma wliczonego CDW oraz nie ma możliwości wybrania kraju karty przy płatności innej niż US czy Canada
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 05 Mar 2019 12:35 

Rejestracja: 24 Lip 2012
Posty: 111
Hej. Rental ściągnął mi kase za wynajem auta a miała być płatność na miejscu . Czy mam się liczyć z tym że zwolnią kwotę i zapłacę i czy to już jest ściągnięta kasa i czeka mnie tylko DEPOSIT?
dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#115 PostWysłany: 11 Mar 2019 12:13 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 359
niebieski
Lepiej wypożyczyć samochód w Rzymie bezpośrednio przez Locauto czy właśnie poprzez Rental Car?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#116 PostWysłany: 11 Mar 2019 13:37 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Zależy od ceny :) O ile nie ma jakiejś niesamowitej promocji bezpośrednio u przewoźnika, zwykle taniej wyjdzie przez pośrednika typu rentalcars
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 14 Mar 2019 11:04 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 3
Ja niestety nie mogę polecić Rentalcars. Po ostatniej rezerwacji samochodu w Auckland, w grudniu 2018 do tej pory nie został mi zwrócony depozyt na kartę. Oczywiście samochód został oddany bez uszkodzeń i z pełnym bakiem na co mam protokół zdawczy. Najpierw kazali czekać 30 dni roboczych, po tym czasie poradzili prowadzić sprawę przez bank, bo im "nie udało się skontaktować z wypożyczalnią ACE w Auckland". Zawsze myślałam że w razie kłopotów pomagają ściągnąć depozyt, ale olewają temat. Sprawa niestety ciągnie się do dziś :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 14 Mar 2019 11:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
a co ma Rentals do tego???? pomyśl chwile :idea:
i emajluj na wszystkie adresy wypożyczalnie w NZ
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 28 Kwi 2019 23:03 

Rejestracja: 15 Cze 2015
Posty: 25
Witam,

Dotąd nigdy nie miałem żadnych "issues" przy wynajmie samochodu z rentalcars czy innym pośrednikiem. W ten weekend wynająłem auto w Alamo na Okęciu w Warszawie właśnie przez ten serwis. Służyło ok, w nic nie wjechałem, nie zawadziłem, kamera 360 stopni, parkowanie i prowadzenie Nissana bez zarzutu. Dzisiaj cały dzień w ulewie, po drodze pobyt w knajpie w Trójmieście, podróż do domu i zwrot. Godzinę po powrocie auta dostałem maila z wypożyczalni, że odkryli na tylnym zderzaku znaczącą rysę, której wcześniej nie było i samochód idzie do autoryzowanego salonu celem wyceny. Zrobiłem wielkie oczy, bo nie miałem żadnej kolizji ani sytuacji, gdzie mogło dojść do zarysowania, nie wiem zupełnie, kiedy do tego doszło. Mam zablokowane na karcie 3300zł jako maksymalny wkład własny. Miałem też oczywiście pełne ubezpieczenie wykupione poprzez rentalcars. Czego spodziewać się dalej? Co wpisać w "protokole zdarzenia"? Jakie macie doświadczenia, jeśli chodzi o odzyskanie od rentalcars pobranej przez wypożyczalnię kwoty za naprawę szkody? Ile to trwa? Nie mam pojęcia, kiedy i kto mniee zarysował, to buduje pewną niepewność.

Będę zobowiązany za wskazówki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#120 PostWysłany: 29 Kwi 2019 06:52 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2085
srebrny
Jeśli prawdą jest to co napisałeś:
filu napisał(a):
Miałem też oczywiście pełne ubezpieczenie wykupione poprzez rentalcars

To prędzej czy później odzyskasz pieniądze, jakie Alamo ściągnie za rysę.
Nie ma co się zbytnio przejmować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 215 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group