Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 26 Wrz 2014 22:52 

Rejestracja: 24 Wrz 2013
Posty: 410
niebieski
Czesc! "Kupilem" bilety na trasie WRO-EIN od 9.01-11.01 przez eDreams.es juz w czerwcu, ale z tego co widze po wpisaniu numeru rezerwacji lot powrotny zostal przesuniety na ta sama date co wylot (o dziwo nie na 12.01) przez co z weekendu zrobila sie jednodniowka w Holandii. Czy jezeli kupilem te bilety przez posrednika, to rowniez mam opcje zmienic na inny lot, lub dostac zwrot kasy? Wystarczy wypelnic formularz reklamacyjny ze strony Wizza?
Z gory dzieki wielkie za odpowiedz!
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 26 Wrz 2014 23:03 

Wystarczy do nich jutro rano zadzwonić na ich tani nr. telefonu wizzair 22 351-94-92, zapewne zmienią na coś innego z Wrocławia (jak nie zwrot na wskazane konto 100% kwoty rezerwacji lub 120% kwoty rezerwacji bez opłat administracyjnych na konto mywizz (konsultantka zapyta o nr. rezerwacji, podany adres e-mail i nazwisko na rezerwacji)
Góra
 PM off  
 
#3 PostWysłany: 26 Wrz 2014 23:18 

Rejestracja: 24 Wrz 2013
Posty: 410
niebieski
Ale jezeli mam lot z Wroclawia na innej rezerwacji i pozostal on niezmieniony to nie ma szans na zmiane kierunku, lub zwrotu kasy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 26 Wrz 2014 23:23 

Za darmo NIE, darmowej zmianie podlega rezerwacja w wizzair OW lub RT, gdy jeden z lotów został zlikwidowany lub przesunięto godzinę odlotu o więcej niż 5-godzin.
Przy czym w twoim przypadku po zmianie są to loty jednego dnia i jeżeli pod wskazanym nr. za darmo nie będą chcieli zmienić powinny zgodzić się na zmianę poprzez ich formularz reklamacyjny na stronie wizzair (w opisie napisać, że zmiana spowodowała loty tego samego dnia)
Góra
 PM off
casper.slonina lubi ten post.
 
 
 [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group