Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wikipost dotyczący możliwości zmian rezerwacji w linii Wizzair (aktualizacja 30 września 2021 r.)

W przypadku modyfikacji pierwotnego terminu lotu przynajmniej/minimum o 2 godziny dostępne są opcje :

1) zaakceptuj -- nikt nikomu nic nie zwraca i nie trzeba dopłacać, po prostu mamy nowy termin lotu taki, jak przedstawiona propozycja

2) rozpocznij zmianę rezerwacji -- nikt nikomu nic nie zwraca i nie trzeba dopłacać, ale sami wybieramy sobie nowy termin lotu w zakresie -14 dni ... +30 dni od daty wylotu dla lotu, który został zmieniony. Do niedawna Wizzair ze względu na ograniczenia lotów z powodu pandemiii zezwalał na zmiany -14 dni .. +60 dni od daty wylotu. Upewnij się jaki terminy zmian lotu znajduje się w mailu od Wizzair. W razie możliwości +30 dni a potrzeby przełożenia na termin mieszczący się w +60 dni, można też próbować dokonać zmian na infolinii.

Pytanie 1: czy można w tym wariancie zmieniać lotniska w kraju wylotu/docelowym?
Odpowiedź: tak, można. są tzw. lotniska alternatywne. zazwyczaj kilka najbliższych z siatki Wizza. Lista lotnisk alternatywnych tworzona przez forumowiczów znajduje się tutaj: lista-lotnisk-alternatywnych,226,152194

Pytanie 2: czy wcześniej wykupiona usługa flex też się zachowuje?
Odpowiedź: tak

3) wnioskuj o zwrot środków -- i teraz tu są warianty:
a) zmiana poniesionych kosztów na 100% w postaci punktów Wizzair: dostępna jeśli pierwotna opłata odbyła się punktami Wizzair. (Od rezerwacji dokonanych przed lipcem 2020 i opłaconych punktami, może być jeszcze zwrot na starych zasadach tzn. 120% na konto Wizz)

b) zmiana poniesionych kosztów na 120% w postaci punktów Wizzair: dostępna, jeśli pierwotna opłata odbyła się gotówką.
uwaga! 120% to trochę skrót myślowy, bo 120% otrzymuje się tylko za bilety, a za wszystkie dodatkowe usługi (np. priority, bagaż rejestrowany, miejsca, wizz flex) otrzymuje się 100%.

Przykładowa informacja z emaila rezerwującego lot:
Fare price 4x49 PLN (w zwrocie: 120%, czyli 4x58,8 PLN)
Seat Fee 226 PLN (w zwrocie: 100%, czyli 226 PLN)
Administration fee 148 PLN (w zwrocie: 120%, czyli 177,6 PLN)
FLXP 20 PLN (w zwrocie: 100%, czyli 20 PLN)
Priority Boarding 320 PLN (w zwrocie: 100%, czyli 320 PLN)
Grand total 910 PLN (w zwrocie: 4x58,8 + 226 + 177,6 + 20 + 320 = 978,8)

Dodatkowo, jest możliwy wariant:

c) zwrot 100% poniesionych kosztów na wskazaną kartę/konto bankowe - możliwy jedynie w przypadku opłacenia rezerwacji gotówką. W tym wariancie należy najpierw wnioskować o zwrot w postaci punktów w wysokości 120% poniesionych kosztów na konto Wizz (czyli wykorzystać wariant 3b) a następnie zamienić otrzymane 120% punktów na 100% w gotówce:
https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz

Pytanie 3: dla wariantu (3a) i (3b) -- jak długo są ważne zwrócone środki w wysokości 100% / 120% w postaci punktów Wizzair? kiedyś były bezterminowo, a teraz?
Odpowiedź: 1 rok

Pytanie 4: dla wariantu (3a) -- czy jest możliwy zwrot w postaci 100% w gotówce na kartę lub konto bankowe jeśli bilety były opłacone wyłącznie punktami Wizzair?
Odpowiedź: nie jest to możliwe.

Pytanie 5: dla wariantu (3c) -- czy najpierw dokonuje się zwrotu w postaci 120% na punkty, a później wnioskuje się o zmianę tych 120% na 100% w postaci gotówki na kartę lub na konto? czy też od razu jest dostępna opcja 100% na kartę/konto?
Odpowiedź: najpierw trzeba przyjąć zwrot w postaci punktów. jeśli płatność była gotówką to jest to 120% poniesionych kosztów. następnie trzeba złożyć odpowiedni wniosek o przekształcenie otrzymanych 120% punktów na 100% gotówki. opcja (3c) jest możliwa tylko, gdy opłacaliśmy gotówką (przelewem, kartą płatniczą itp). w przypadku, gdy opłacaliśmy bilety punktami, jest tylko możliwość zwrotu 100% poniesionych kosztów w postaci punktów.

Pytanie 6: co mogę zrobić w przypadku zmiany terminu lotu o mniej niż 2 godziny?
Odpowiedź: w takim przypadku otrzymujemy jedynie maila informacyjnego od Wizzair o zmianie godzin lotu. Nic nie musimy zatwierdzać, zmiana jest dokonywana w rezerwacji automatycznie - stosowny komunikat widoczny jest w szczegółach rezerwacji po zalogowaniu się na konto (nie ma go w aplikacji).

Podziękowania za zebranie informacji dla @geos @ZENNNEK @dg72 @smieci @Misiatek @miriam @maczala1


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1685 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 85  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 26 Wrz 2017 19:22 

Anonymous napisał(a):
Zapewne i tak trzeba będzie zadzwonić na ich tani/darmowy nr tel. wizzair 22 128-49-05, konsultanci dedykowani tylko do tego typu zmian i ....im wygarnij "COOO JEEESSSSTTT GRRRAAAANNNNEEEEE"??????????


Najlepsze rozwiązanie z podaniem co Ci pasuje
Góra
 PM off  
      
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN
#202 PostWysłany: 03 Paź 2017 14:17 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 165
Loty: 49
Kilometry: 69 318
Wizzair zmienił mi godzinę lotu. W zasadzie to i tak mi pasuje ale....
Teraz bilety są 20 funtów tańsze zatem opłacałoby mi się zrezygnować z tej rezerwacji co mam, dostać 120% zwrotu środków na konto wizz i zrobic nową rezerwację...
Nigdy tego nie przerabiałam ale chyba nie będą robić problemów co? :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 03 Paź 2017 14:22 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1263
niebieski
Jak tak robiłem i nie było problemu :-)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Nailea lubi ten post.
 
      
#204 PostWysłany: 03 Paź 2017 14:42 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 165
Loty: 49
Kilometry: 69 318
witekkowal napisał(a):
Jak tak robiłem i nie było problemu :-)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


A najpierw robiłeś nową rezerwację a potem rezygnację ze starej czy odwrotnie? :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#205 PostWysłany: 03 Paź 2017 14:49 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1263
niebieski
Najpierw zrobiłem nową rezerwację, a potem anulowałem starą. Przez link z emaila nie dało się tego zrobić i musiałem skontaktować się telefonicznie z Wizzem.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
vivere uważa post za pomocny.
 
      
#206 PostWysłany: 03 Paź 2017 14:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Wrz 2011
Posty: 251
Loty: 154
Kilometry: 207 128
niebieski
W niedzielę robiłem taką zmianę - anulacja a następnie nowa rezerwacja.
Zwrot na konto WIZZ był w kilka minut po zrezygnowaniu ze "starego" lotu
Góra
 Profil Relacje PM off
vivere uważa post za pomocny.
 
      
#207 PostWysłany: 03 Paź 2017 22:57 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 165
Loty: 49
Kilometry: 69 318
Zrobiłam :) ODwołałam najpierw swoją rezerwację i pieniądze od razu były na koncie Wizz :)
I kupiłam bilety na ten sam lot... Została mi jeszcze połowa kasy :) Zwrócili mi 50 funtów a za bilety zapłaciłam 25... interes życia :)
Dzięki za info że kaska od razu na konto wizz trafia... :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
adik78 lubi ten post.
 
      
#208 PostWysłany: 04 Paź 2017 10:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1432
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
Kupiłem dzisaj lot wizz... niestety po zakupie sie sorientowałem ze termin mi koliduje.. czy mogę zmienić termin ta sama trasa i cena np do 24h? za darmo ktoś coś wie na ten temat? jak sie skontaktowac?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#209 PostWysłany: 04 Paź 2017 10:18 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 490
Loty: 116
Kilometry: 176 025
niebieski
Zadzwoń na telecentrum i próbuj przedstawić sprawę jako pomyłkę lub błąd systemu (podstawiła się inna data niż ogladałeś). Nic nie tracisz na takiej rozmowie. Ewentualnie proś o anulowanie rezerwacji i zwrot całości kwoty na konto wizz, a nową rezerwację zakupisz sobie ponownie.

Jak nie wyjdzie to 155 zł + różnica w cenie biletu.
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zerwacji#/
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez kow, 04 Paź 2017 10:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#210 PostWysłany: 04 Paź 2017 10:23 

Czekasz cierpliwie jak coś zmienią lub odpłatna zmiana lub przepadnie

Tak to jest w W6 niestety, co też było by wykorzystywane gdyby dało się....
Góra
 PM off  
      
#211 PostWysłany: 04 Paź 2017 10:40 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1005
niebieski
Witam. Z mojego konta dokonałem zakupu biletów na listopadowy lot do Rzymu. W ciągu miesiąca trzeci raz zmieniają termin. To wydłużają o dzień to skracają o dzień. Masakra. Ciężko nawet zarezerwować hotel bez opcji możliwości zwrotu hotelu. W sumie jak sobie przypominam to w ostatnim czasie zmieniali godziny lub daty lotów /na jesieni/ do Barcelony, Bari, Malty, Rzymu. Jeżeli chodzi lot do Bari to system umożliwia zamianę lotów jedynie na Rzym lub Neapol. W regulaminie jest napisane "na tej samej lub podobnej trasie". Czy lot zamiast do Bari do Katanii to nie jest podobna trasa? Wizz Air/system/ odmawia przebukowania biletów na Katanię ale proponuje Neapol lub Rzym. Czy wg. Was jest o co walczyć? Czy mogą zmienić swoje stanowisko? Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#212 PostWysłany: 04 Paź 2017 10:49 

Anonymous napisał(a):
W ramach -14/+30 dni dzwoniąc na ich tani/bezpłatny numer (22)1284905


A spróbuj i zadzwoń z raz czy siedem razy, nic nie tracisz

Pierdu pierdu o trzeciej zmianie, ulubionej linii W6, wcześniejszych informacjach i zmianach w podobnych przypadkach byle w ramach lotu do/z Włoch itp itd

Kiedyś było łatwiej, bo załatwiało się to pisząc e-mail na ich customer relations wizz 1 2 czy 3, ale padło i nie odpisują
Góra
 PM off  
      
#213 PostWysłany: 18 Paź 2017 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5619
HON fly4free
Jeśli ktoś w ostatnich dniach kupił za grosze loty na przyszły sezon letni np. WAW-BTS czy WAW-IEV to informuję wszem i wobec że dzisiaj dokonał się totalny przewrót w rozkładzie na tych trasach - IEV przeniesiony z poranka na wieczór (jak komuś wysypało jednodniówkę z powrotem UIA to współczuję) a w BTS poza lekką korektą godzin całkiem pozmieniały się dni operacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
szczotek99 uważa post za pomocny.
 
      
#214 PostWysłany: 18 Paź 2017 19:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2012
Posty: 947
Loty: 284
Kilometry: 456 536
niebieski
@kemot dostałeś jakieś oficjalne info na email?

by ich ch... strzelił popsuli mój idealny dolot xD
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#215 PostWysłany: 18 Paź 2017 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1649
niebieski
Maile o zmianie rozkładu lotu wysyłają OIDP na dwa miesiące przed jego terminem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#216 PostWysłany: 18 Paź 2017 20:14 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3592
srebrny
Cudownie. Już są zmiany w wielu wakacyjnych kierunkach, które kupowałem w first minute: Split, Bari, Neapol, Katania. :) Eilat też. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#217 PostWysłany: 18 Paź 2017 21:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10936
HON fly4free
Mi BTS wstępnie zmienili z pt-nd na sb-sb, czyli lot tam i po 35 minutach powrót tym samym samolotem :)
Góra
 Profil Relacje PM off
maczala1 lubi ten post.
 
      
#218 PostWysłany: 19 Paź 2017 14:00 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1689
Infolinia kieruje do pośrednika, pośrednik kieruje do linii...
Nie mam siły na dalszą walkę.
Rezerwacja robiona przez gotogate, lot gla-waw zmieniono na ltn-waw.
Pisać maile?
Do wylotu ponad miesiąc.

Czy może trafiłem na nieudolnego konsultanta u Wizzair'a?
_________________
Tu był link do flightradar
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#219 PostWysłany: 19 Paź 2017 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1183
niebieski
Popatrzyłem na rozkład W6 z WAW na lato 2018 i wygląda na to, że cisza nocna na Chopinie sałata się faktem i nastąpiła rewolucja rozkładów większości lotów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#220 PostWysłany: 19 Paź 2017 14:42 

Gadekk napisał(a):
Infolinia kieruje do pośrednika, pośrednik kieruje do linii...
Nie mam siły na dalszą walkę.
Rezerwacja robiona przez gotogate, lot gla-waw zmieniono na ltn-waw.
Pisać maile?
Do wylotu ponad miesiąc.

Czy może trafiłem na nieudolnego konsultanta u Wizzair'a?


Ale co nie masz nr. rezerwacji? Bo jeżeli masz nr i... znasz nazwisko pasażera to zmiana jest możliwa samodzielnie na stronie Wizz (chyba, że nie odpowiadają ci kierunki alternatywne czy inne lotniska wylotu z PL)
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1685 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 85  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group