Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4351 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 218  Następna
Autor Wiadomość
#3301 PostWysłany: 27 Sty 2021 21:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 425
HON fly4free
@Misiatek @mery333
Ja miałem na kwiecień loty WRO - KUT, oczywiście skasowane z rozkładu i w mailach miałem informację o możliwej zmianie -14/+60. I faktycznie jak dzisiaj chciałem zmienić na końcówkę maja, to systemowo mogę tylko zmienić na -14/+30 dni, co mocno ograniczało pole, bo loty zaczynają się z początkiem maja, a pierwotna rezerwacja była na okres wielkanocny.

Dzwoniłem przed chwilą na ten ich tani numer (22 128 49 05) i bez problemu przełożyli na datę 22-25 maja, więc zadziałał mechanizm -14/+60 dni. Ja rozmawiałem po angielsku (tam chyba od 17:00 można się tylko po angielsku dogadać), ale do 17:00 można rozmawiać z polskimi konsultantami. Zmiana rezerwacji już na mailu.

Więc konkludując - potwierdzam, że na infolinii można przełożyć na okres dłuższy niż 30 dni.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
#3302 PostWysłany: 28 Sty 2021 22:52 

Rejestracja: 18 Sty 2018
Posty: 136
Potwierdzam sam przed chwilą dzwoniłem i moje KTW-AUH już przełożone na marzec, ale nie wiem czy to przez mój słaby angielski czy przez coś innego miałem pewne problemy.

Musiałem dzwonić 2 razy żeby przełożyć osobno tam i spowrotem bo są na osobnych rezerwacjach i mają takie wytyczne, że tylko jeden rebook na telefon, dziwna sprawa.

Jak przekładałem lot tam to Hindus mi wmawiał, ze regulamin się zmienił i już nie ma 60 dni tylko 30. Jak go zapytałem kiedy zmienił się regulamin i wyszło, że lot był rezerwowany przed tą zmianą to powiedział, że sprawdzi co tam ma w systemie i finalnie przełożył.

Jak przekładałem lot spowrotem to babka mi mówiła, że lotu się nie da już przełożyć bo jest z przeszłości, na moje pytanie jakim cudem przed chwilą przełożyłem drugi odcinek skoro też był w przeszłości powiedziała tylko że sprawdzi czy ją system puści, a jeśli tak to przełoży.

Nie wiem czy mają tam taką listę kwestii które muszą powiedzieć po to zeby na którejś z nich jakaś część klientów odpadła i dała im święty spokój, ale wychodzi na to że da się załatwić tylko trzeba cierpliwie tłumaczyć i trochę nasapać do słuchawki :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3303 PostWysłany: 28 Sty 2021 23:11 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 184
niebieski
Ehh wizzair zmienia się w ryanaira w kwestii zmian ???
Oby nie....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3304 PostWysłany: 28 Sty 2021 23:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 824
niebieski
W regulaminie zmiana:
Cytuj:
We re-book You on another flight operated by Us on the same or – if necessary – a comparable
route, within 14 days before or 30 days after the scheduled date of departure of the delayed/cancelled
flight, subject to availability of seats; or


Na mailu +60. Teraz wykłócać się przy ok. 10 rezerwacjach przez infolinie :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3305 PostWysłany: 28 Sty 2021 23:24 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Rozłożysz sobie w czasie dzwoniąc na ten darmowy 221284905, bo zapewne sporo go masz do lotów, a i

Musiałem dzwonić 2 razy żeby przełożyć osobno tam i spowrotem bo są na osobnych rezerwacjach i mają takie wytyczne, że tylko jeden rebook na telefon, dziwna sprawa.

Możesz załatwić sprawę po całości w 2 minuty klikając 10 x anuluj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3306 PostWysłany: 28 Sty 2021 23:52 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
@kazudoki oficjalnie w regulaminach z lipca cały czas było te 30 dni. 60 dni było zmianą/potrzebą covidową - widocznie dostali wytyczne z góry, że wracamy do starych reguł. Teraz się cieszę, że zadzwoniłem od razu po ostatniej fali maili ze zmianami, bo jedną z rezerwacji zmieniałem o jakieś 50 dni do przodu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3307 PostWysłany: 29 Sty 2021 00:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2370
platynowy
Dzisiaj na tele nie chcieli zmienić +60 dni, jeśli samolot latał, tylko +30 dni. Konsultant stwierdził, że zmiana weszła 48 godzin temu i nie może inaczej zmienić.

Przy locie, gdzie skasowali większą liczbę miesięcy przełożyli bez problemu z marca na czerwiec, kiedy rozpoczęły się loty na tej trasie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3308 PostWysłany: 29 Sty 2021 13:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 824
niebieski
Nie udało się zmienić +60 na infolinii. Twardo stoją przy 30 dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3309 PostWysłany: 29 Sty 2021 13:20 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Jak dasz radę po angielsku to dzwoń na ten sam nr telefonu po 17
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3310 PostWysłany: 29 Sty 2021 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 824
niebieski
@dg72
Nie wiem dlaczego, ale teraz ponownie dzwoniąc na ten sam numer, mogłem rozmawiać tylko po angielsku. Zmiana wprowadzona z 9.03 na 7.05.
"Od kilku dni można już tylko +30 dni."
-Ale na mailu mam +60 dni.
"one moment, sir :lol:"
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#3311 PostWysłany: 29 Sty 2021 13:55 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Polski konsultant sztuk 1 poszedł do wc i przełączył na uniwersalną czyli angielską 7/24 h infolinię :)
Ważne, że załatwione i że się da
Góra
 Profil Relacje PM off
kazudoki lubi ten post.
 
      
#3312 PostWysłany: 29 Sty 2021 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 824
niebieski
Jest tylko problem przy zmianie na Nur Sułtan z Budapesztu zamiast Baku- agent zupełnie nie widzi możliwości zmiany na to lotnisko, jako alternatywne, a ja na stronie mam taka możliwość, tylko, że do Kazachstanu, a z powrotem widnieje już jako "sold out" :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3313 PostWysłany: 29 Sty 2021 14:09 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Takie zamiany najlepiej załatwić mając zapewne sporo czasu do lotu/ów przez ich formularz reklamacyjny
Tam rozpatrują osoby z największymi kompetencjami
Oczywiście chcąc wyjść poza +30 dni należy skopiować treści o +60 dni z e-mail informującego o zmianie rozkładu lotu
Góra
 Profil Relacje PM off
kazudoki lubi ten post.
kazudoki uważa post za pomocny.
 
      
#3314 PostWysłany: 03 Lut 2021 22:12 

Rejestracja: 20 Cze 2017
Posty: 45
Mi nie udało się zmienić +30 na +60 na infolinii (ale może rozmawiałem mało przekonująco), ale mam większego zonka

W ramach tych +30 niektóre opcje mam płatne (muszę dopłacić jakąś sumę, niewielką zazwyczaj) - ale zawsze miałem tak, że obojętnie co wybrałem w tym zakresie każda zmiana była za darmo

Czy coś się zmieniło, czy trafiłem na jakąś czarną listę (mam kilkanaście rezerwacji i często tak rolluję loty)?

ps. rozważam też możliwość, że ich system zwariował, gdyż na tej rezerwacji mam też flexa i system traktuje to jako zmianę flex, a nie odwołanie lotów
ps2. na drugiej rezerwacji ich system z weekendu ktw-lwo-ktw, zrobił mi jednodniówkę lwo-ktw-lwo (wylot i 30 minut później odlot tym samym samolotem) i nie mogę zmienić już kierunku lotu


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 03 Lut 2021 22:23, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3315 PostWysłany: 03 Lut 2021 22:21 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Post #1077 z 01.02 jak zmienić dzwoniąc na ten tani nr 22 1284905

zmiana-terminu-lotu-wizzair,225,66694&start=1060
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3316 PostWysłany: 03 Lut 2021 22:29 

Rejestracja: 20 Cze 2017
Posty: 45
Ja tylko dodam, że na infoliniii (tej 22) Pani przekazała mi, że mnie rozumie, ale nie ma takiej technicznej możliwość w systemie od 1 lutego, żebym mi przełożyć lot o więcej niż 30 dni - i doradziła, żebym złożył skargę przez stronę Wizzaira

Złożyłem skargę (dołączając maila, którego dostałem tego samego dnia z terminem 60 dni!) po czym otrzymałem odpowiedź (błyskawicznie):

Szanowny Panie,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Uprzejmie informuję, że w przypadku dokonania zmiany rezerwacji może Pan również skontaktować się z naszym telecentrum do spraw zaburzeń lotów 221284905 (obowiązują stawki lokalne).
Wówczas Agenci z telecentrum pomogą Panu w wprowadzeniu zmiany w rezerwacji.
Zmiany można dokonywać do 30 dni na przód.


Z wyrazami szacunku,
Szymon W*********
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
wizzair.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3317 PostWysłany: 03 Lut 2021 22:33 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Przeczytałeś ten wskazany post i czy masz e-mail ze zmiany z wariantem -14/+60 dni
:?:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3318 PostWysłany: 03 Lut 2021 22:38 

Rejestracja: 20 Cze 2017
Posty: 45
tak przeczytałem

zrobiłem - dokładnie tak samo (nawet zanim powstał ten komentarz) - i dostałem odpowiedź odmowną -
pani na infolinii mi powiedziała, że chciałaby mi pomóc, ale nie może
mam oficjalny numer skargi/reklamacji, dostałem nawet potem ankietę, czy jestem zadowolony z obsługi klienta

w komentarzach czytam, że niektórym się udało
nie wiem od czego to zależy - trasy/humoru konsultanta/twojego jakiegoś ukrytego rankingu klienta Wizzair czy jakiegoś czynnika losowego


Ostatnio edytowany przez Abcn, 03 Lut 2021 23:58, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3319 PostWysłany: 03 Lut 2021 22:51 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Czynnik losowy czy też szczęście :)

Dogadasz się to dzwoń teraz, spróbujesz u Anglika


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 04 Lut 2021 09:26, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3320 PostWysłany: 03 Lut 2021 22:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Decyduje tzw. czynnik ludzki.Zależy na kogo trafisz.Obecnie na tej naszej infolinii 22 ... część konsultantów pracuje zdalnie i ich uprawnienia są identyczne z tym co system dopuszcza do samodzielnej zmiany.Prawdopodobnie jest większa szansa u anglojęzycznych ;) Musisz cierpliwie robić kolejne podejścia jeśli ci bardzo zależy. Widać jednak,że robią coraz bardziej "pod górkę" Wrócili do dawnego +30 ale już zapomnieli o przywróceniu bezterminowej ważności pkt. która obowiązywała poprzednio przy zwrocie za anulowany lot.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4351 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 218  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group