Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4366 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 219  Następna
Autor Wiadomość
#2221 PostWysłany: 25 Lip 2018 11:12 

Rejestracja: 06 Lut 2017
Posty: 53
Loty: 10
Kilometry: 28 626
SIę uparłem na Maroko w styczniu i kupiłem Wizzaira z Warsaw - o ja głupi nimfoman, nie zauważyłem " lot oczekuje na zatwierdzenie regulacyjne "... :shock:

Wcześniej nie obserwowałem tej trasy - ktoś ma pomysł, czy to się utrzyma ? Kiedy może być 100 % pewności ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksemburg na weekend za 715 PLN. Loty Lufthansą z Wrocławia + 4* hotel Luksemburg na weekend za 715 PLN. Loty Lufthansą z Wrocławia + 4* hotel
City break w Puli za 503 PLN. Loty (piątek-niedziela) z Katowic i noclegi w centrum City break w Puli za 503 PLN. Loty (piątek-niedziela) z Katowic i noclegi w centrum
#2222 PostWysłany: 25 Lip 2018 11:40 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11342
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Pewność będzie wtedy, kiedy zniknie na stronie dopisek o tym zatwierdzeniu regulacyjnym.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
becek uważa post za pomocny.
 
      
#2223 PostWysłany: 25 Lip 2018 12:08 

Po ostatnich wyskokach Wizzair pewności nie ma nigdy :!:

Już ktoś pisał i otrzymał info, iż rezerwować i planować można, ale np. hotele z opcją darmowej bardzo późnej anulacji itp itd

Zmienili z dwóch lotów na jeden tygodniowo i raczej ruszy oraz się ostanie, ale patrz zdanie pierwsze
Góra
 PM off
Peteross lubi ten post.
Peteross uważa post za pomocny.
 
      
#2224 PostWysłany: 25 Lip 2018 12:28 

Rejestracja: 06 Lut 2017
Posty: 53
Loty: 10
Kilometry: 28 626
ok gorny77 to już jakiś konkret, dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2225 PostWysłany: 25 Lip 2018 14:05 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
jesli kupiles Marrakesh, to startuja pod koniec pazdziernika, wiec mozna obserwowac. najwyzej przeboookuja na Agadir :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2226 PostWysłany: 29 Lip 2018 10:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1437
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
Czy mozna odprawic siw przez aplikacje (bez drukowania karty pokladowej) i na lotnisku w Reykiawiku KEF będzie honorowana karta w aplikacji przy odprawie?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez lendziro, 30 Lip 2018 00:52, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2227 PostWysłany: 29 Lip 2018 10:37 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
lendziro napisał(a):
będzie chonorowana karta w aplikacji przy odprawie?


Honorują.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2228 PostWysłany: 30 Lip 2018 08:12 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 709
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
czy ktoś się orientuje dlaczego przesyłając maila z rezerwacją Wizzair do Checkmytrip, niektóre rezerwacje są dodawane bez problemu, a niektóre pomimo kilkukrotnego wysłania, nigdy nie są dodawane?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2229 PostWysłany: 30 Lip 2018 16:07 

Rejestracja: 30 Lip 2018
Posty: 3
Witam,

mam taki problem. W dniu dzisiejszym kupiłem bilety na lot z Warszawy do Brukseli na Wrzesień, niestety szybko się okazało że jednak w tym terminie nie mogę jechać i poprosiłem o anulowanie biletów. Człowiek na infolinii poinformował mnie o możliwości anulowania z pełnym zwrotem kosztów. Po ponownym kontakcie z infolinią w celu informacji dlaczego lot nie został jeszcze odwołany, dostałem informacje, że nie ma możliwości anulowania przy pełnym zwrocie bo zostanie mi potrącona opłaca za usługę Wizz Discount Club niestety po moim ostrym tonie pracownik rozłączył się w momencie gdy powiedziałem mu, że nie obchodzi mnie to jak załatwią sprawę ale nie mam ochoty ponosić kosztów ze względu na błędy ich pracowników. Zadzwoniłem na infolinię po raz 3 a tym razem już Pani na infolinii powiedziała, że tego lotu nie widzi i został anulowany i że nie ma żadnej informacji czy pieniądze mi zwrócą czy nie i odesłała do reklamacji przez formularz na ich stronie. W mocnym zdenerwowaniu napisałem do nich reklamacje o następującej treści:

"Pragnę zgłosić skargę na trzech pracowników infolinii, pierwsza ze skarg dotyczy mojej prośby dotyczącej odwołania lotu, zgodnie z informacją jaką uzyskałem od pracownika waszych linii lot zostanie odwołany a na moje konto zostanie zwrócona pełna kwota rezerwacji 315zł, po godzinie gdy próbowałem dodzwonić się i dowiedzieć dlaczego lot nie został odwołany dostałem informację, że odwołanie lotu jest możliwe natomiast nie dostanę zwrotu pełnej kwoty a jedynie opłatę za bilety bez usługi wizz discount club, po mojej informacji do pracownika, że takie załatwianie spraw mi się nie podoba i nie obchodzi mnie błąd pracownika oraz nie mam zamiaru ponosić kosztów braku w wiedzy pracownika linii, po moim wyraźnym zdenerwowaniu pracownik po prostu się rozłączył. Trzecia sprawa dotyczy pracownicy, która podczas 15 minutowej rozmowy raczyła mnie tylko poinformować, że lot jest odwołany ale nie wie co dalej z kosztami czy zostaną mi zwrócone oraz czy w ogóle będą zwrócone odsyłając mnie do działu reklamacji. Jeszcze raz powtarzam nie mam zamiaru ponosić kosztów błędów waszych pracowników skoro ktoś mnie informuje o możliwości odwołania lotu i zwrotu pełnych kosztów lotu to ja takiego zwrotu z państwa strony oczekuje pracownicy pracują na waszą markę i opinię na wasz temat skoro ktoś popełnia błąd to wyciągnijcie konsekwencje po stronie pracownika a nie klienta bo nie mam obowiązku a także chęci by płacić za błędy waszych pracowników. LICZĘ TAKŻE NA BARDZO SZYBKIE ROZWIĄZANIE KWESTII REKLAMACJI"

Proszę was o informację czy ktoś z was miał podobne doświadczenia z WizzAir i wie na co mogę liczyć w trakcie rozpatrywania reklamacji? w tym momencie nie wiem nic lot został odwołany a ja nawet nie wiem co i ile mi zostanie zwrócone. Z góry dziękuje za odpowiedź
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2230 PostWysłany: 30 Lip 2018 16:43 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11342
Loty: 482
Kilometry: 757 010
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... odowania#/
Koszt członkostwa WDC nie jest zwracany. Być może pracownik poinformował cię o zwrocie kosztów biletu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Bruner lubi ten post.
 
      
#2231 PostWysłany: 30 Lip 2018 16:48 

Rejestracja: 30 Lip 2018
Posty: 3
Pytałem 3x pracownika czy zostanie mi zwrócona pełna kwota czyli te 315zł na co on 3x powiedział, że zostanie zwrócona w ciągu 7 dni na moją kartę płatniczą. Drugi z pracowników oświadczył mi że pierwszy się pomylił w związku z czym złożyłem reklamację. Dobrze że nie ponoszę kosztów rozmowy bo ilość czasu spędzonego na infolinii równałaby się kosztom biletów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2232 PostWysłany: 30 Lip 2018 17:01 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11342
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Pracownicy infolinii Wizzair ostatnio koncertowo popisywali się nieznajomością siatki połączeń Wizzair (wątek odwołane loty Wizzair na sezon zimowy), nie byłbym więc zdziwiony, gdyby niektórzy nie znali dokładnie zasad anulowania rezerwacji. Zwrot za same loty powinien wpłynąć, co do zwrotu za członkostwo WDC szanse moim zdaniem nikłe (prawdopodobnie zasłonią się błędem pracownika infolinii i wskażą warunki, o których napisałem), ale musisz poczekać aż odpowiedzą.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2233 PostWysłany: 30 Lip 2018 20:22 

Rejestracja: 30 Lip 2018
Posty: 3
z tego co czytam opinie z WizzAir są wieczne problemy, nie rozumiem takiego postępowania, pełno skarg nałożone kary za niedozwolone praktyki to jest śmieszne jak można mieć takie podejście do klienta a wspomniana przeze mnie infolinia z kwestią "info" ma niewiele wspólnego :( bardzo dziękuje za odpowiedź będę czekał zobaczymy jak sprawa się skończy:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2234 PostWysłany: 31 Lip 2018 07:36 

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 360
Pierwszy raz się odprawialem w wizzair. Czy jeżeli moja narzeczona ma nazwisko z Polskim znakiem np. Jałowska i będzie na karcie pokladowej Jalowska przez L, to nic się niestanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2235 PostWysłany: 31 Lip 2018 07:43 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1614
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Może użyć L zamiast Ł. Wszystko będzie ok.

Moja dziewczyna w nazwisku ma ma Ł i za granicą zawsze używa L :D Przy zakupie biletów w Wizz również.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2236 PostWysłany: 31 Lip 2018 07:49 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Nawet powinna użyć "L"
Góra
 Profil Relacje PM off
wiater uważa post za pomocny.
 
      
#2237 PostWysłany: 31 Lip 2018 07:57 

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 360
Dziękuję za odpowiedź :)
Wcześniej była dyskusja o tym, czy będzie się miało miejsca obok siebie. Czy przypadkiem wizzair nie porozrzuca po samolocie. I mnie i moją narzeczona udało się usadowić obok siebie. Mało tego! Moja narzeczona leci pierwszy raz samolotem to dostała miejsce przy oknie! :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2238 PostWysłany: 31 Lip 2018 09:45 

Rejestracja: 10 Lip 2017
Posty: 76
@wiater a ile godziny przed lotem się odprawialiście, że takie fajne miejsca dostaliście? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2239 PostWysłany: 31 Lip 2018 10:34 

Rejestracja: 28 Kwi 2014
Posty: 360
@AguSS, odprawiłem się 48h przed od lotem.

@zulu, jeszcze raz wielki dzięki za pomoc z tańszymi biletami! :)
Góra
 Profil Relacje PM off
AguSS uważa post za pomocny.
 
      
#2240 PostWysłany: 01 Sie 2018 20:21 

Rejestracja: 01 Sie 2018
Posty: 1
Cześć,
Czy macie może jakiś link, dzięki któremu będę mógł zmienić rezerwację w Wizzair?
Ten podany tutaj: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zerwacji#/ nie działa.

Niestety mieliśmy lecieć w 4 osoby, ale dwójka z nas nie może w danym terminie.
Żeby nie stracić całej kasy postanowiliśmy spróbować przebukować bilety na inne dni, ale niestety nie mogę nigdzie znaleźć jak można to zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4366 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 219  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group