Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen, nie jest wymagane podanie Numeru dowodu osobistego/Paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.

Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna) :

Dubaj
Korfu
Palma de Mallorca
Saragossa

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905
Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


 [ 3216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161  Następna
Autor Wiadomość
#3181 PostWysłany: 11 Lip 2020 15:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6254
HON fly4free
Na osobnych rezerwacjach zmiana na jednym odcinku nie wpływa automatycznie na drugi lot, więc jest problem by anulować całość.Można próbować na infolinii choć też może to się nie udać.Niestety za odcinek gdzie nic nie zmieniono przy anulowaniu obowiązują spore opłaty i często nie warto anulować bo nic nie zwrócą.Cennik jest na ich stronie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3182 PostWysłany: 15 Lip 2020 08:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1205
złoty
Czy jeżeli mam kupiony bilet w W6 w najtańszej taryfie i mam możliwość - w związku z zmianami siatki - bezpłatnie podmienić na inny lot, to co się dzieje w przypadku, gdy na ten drugi lot zostały tylko wyższe taryfy - np. wizz go?
System bedzie wymagał dopłaty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3183 PostWysłany: 15 Lip 2020 08:40 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 824
platynowy
W takim przypadku podmiana za free

Być może z pomocą infolinii 221284905, ta taryfa może blokować system
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
Garmond uważa post za pomocny.
 
 
#3184 PostWysłany: 15 Lip 2020 09:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6254
HON fly4free
@Garmond Podmienisz bezpłatnie bez dzwonienia.Sprawdzone :)
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
Garmond uważa post za pomocny.
 
 
#3185 PostWysłany: 02 Sie 2020 10:27 

Rejestracja: 02 Sie 2020
Posty: 2
Na początku przyznam, że nigdy w życiu nie leciałem samolotem, tak więc pewne rzeczy są dla mnie nowe i chciałbym uzyskać poradę.
Kupiłem bilety na lot Warszawa-Rzym oraz Rzym-Warszawa w opcji Basic + dopłata za automatyczną odprawę. Mam następujące wątpliwości:
1. Jak powinienem dokonać odprawy, aby uzyskać darmowe miejsca w samolocie? Czy zakup miejsc jest obowiązkowy?
2. Czy warto dopłacić do Wizz Priority, czy wtedy uzyskam miejsce w cenie tego biletu, czy tylko możliwość wniesienia walizki kabinowej?
3. Jak linie lotnicze podchodzą do bezpłatnego bagażu podręcznego (40 x 30 x 20 cm)? Posiadam takowy plecak (gdzie producent niby deklaruje 46x30x15 cm): https://archiwum.allegro.pl/oferta/plec ... 06504.html Przejdzie czy lepiej szukać jakiś dedykowanych rozwiązań? Co byście polecili? Muszę się spakować na 4 dni.

Dziękuję z góry za wszystkie porady i odpowiedzi, tak jak wspomniałem, jest to dla mnie nowa sprawa.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 02 Sie 2020 13:43, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3186 PostWysłany: 02 Sie 2020 10:56 

Rejestracja: 28 Lip 2017
Posty: 294
niebieski
Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz na stronie Wizz
jednak:
1. jeszcze low costy nie wpadły na loty bez miejsca, cenę miejsca masz w bilecie jednak, jest to miejsce z puli "nieatrakcyjnych" czyli bez dodatkowej przestrzeni na nogi, może być w środku itp. Jeśli chcesz lepsze miejsce możesz wybrać za dopłatą.
2. W Priority możesz wybrać miejsce z udostępnionej puli i wnieść dodatkowo większą walizkę/plecak/torbę. Do tego masz pierwszeństwo wejścia na pokład, podobnie jak połowa pasażerów ;)
3. Bagaż musi się zmieścić do sizera. Najlepiej zmierz... W temacie o bagażu podręcznym pojawiają się realne rozmiary koszyków.

Na pytanie czy się spakujesz w mału bagaż na 4 dni nie odpowiem... zależy tylko od Ciebie ;)

Pamiętaj też o zasadach przewozu płynów
Góra
 Relacje PM off
MrRafik uważa post za pomocny.
 
 
#3187 PostWysłany: 02 Sie 2020 12:08 

Rejestracja: 02 Sie 2020
Posty: 2
@DaDa dziękuję za udzieloną odpowiedź.
1. Rozumiem, że aby skorzystać z darmowego miejsca to jedyną możliwością jest odprawa nie wcześniej niż 48h przed odlotem? Obecnie, gdy chcę uzupełnić kwestionariusz odprawy to zmusza mnie do kupienia miejsca (tańszego niż 50 zł nie znalazłem) pomimo wykupionej usługi automatycznej odprawy.
2. Jeżeli zdecyduję się na kupno Wizz Priority (wyświetla się opcja za 55 zł) to czy będę mógł odprawić się już teraz wraz z wyborem miejsca z puli - mam wykupioną opcję automatycznej odprawy? Wydaje mi się, że to ciekawsza opcja, bo za 55 zł mam bagaż + miejsce, niż samo miejsce za 50 zł. W mojej ocenie po prostu nie warto dopłacać do samego miejsca...

Strona Wizz odpowiada na pytania, ale... ich interfejs jest nie do końca przyjazny (np. podstępnie zmusza do wykupienia miejsca), a wtedy człowiek zaczyna się zastanawiać. Na pewno podczas drugiego lotu nie będę miał takich wątpliwości ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#3188 PostWysłany: 02 Sie 2020 12:16 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2527
złoty
Co wchodzi w zakres usługi Priority masz opisane na tej podstronie.
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... z-priority
Opłata za wybór miejsca to jest inna usługa, płatna dodatkowo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3189 PostWysłany: 02 Sie 2020 12:20 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 714
srebrny
Jeśli kupisz wizz priority nie daje ci wyboru miejsca. Zostanie automatycznie przydzielone i tak.
W sumie czy ono jest jakieś ważne?
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off  
 
#3190 PostWysłany: 02 Sie 2020 12:23 

Rejestracja: 28 Lip 2017
Posty: 294
niebieski
1. Miejsce jest Tobie przydzielane losowo ;)
2. musisz sprawdzić na ich stronie warunki odprawy. Niestety ostatnio nie leciałam z Wizz, z tego co pamiętam za ostatnim razem mogłam się odprawić 48h przed odlotem. Jednak skoro masz automatyczną odprawę, to się nie musisz chyba odprawiać, zostanie to zrobione automatycznie, dostaniesz na maila/aplikację karty pokładowe i tyle.


Co się Tobie opłaca musisz sam zdecydować ;) Większy plecak/walizka zawsze może się przydać ;)

edit: Priority rzeczywiście nie umożliwia wyboru miejsca.


Serio, szybciej znajdziesz info na stronie Wizz...
Góra
 Relacje PM off  
 
#3191 PostWysłany: 02 Sie 2020 12:56 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 824
platynowy
MrRafik napisał(a):
Witam serdecznie,
na początku przyznam, że nigdy w życiu nie leciałem samolotem, tak więc pewne rzeczy są dla mnie nowe i chciałbym uzyskać poradę.
Kupiłem bilety na lot Warszawa-Rzym oraz Rzym-Warszawa w opcji Basic + dopłata za automatyczną odprawę. Mam następujące wątpliwości:
1. Jak powinienem dokonać odprawy, aby uzyskać darmowe miejsca w samolocie? Czy zakup miejsc jest obowiązkowy?
2. Czy warto dopłacić do Wizz Priority, czy wtedy uzyskam miejsce w cenie tego biletu, czy tylko możliwość wniesienia walizki kabinowej?
3. Jak linie lotnicze podchodzą do bezpłatnego bagażu podręcznego (40 x 30 x 20 cm)? Posiadam takowy plecak (gdzie producent niby deklaruje 46x30x15 cm): https://archiwum.allegro.pl/oferta/plec ... 06504.html Przejdzie czy lepiej szukać jakiś dedykowanych rozwiązań? Co byście polecili? Muszę się spakować na 4 dni.

Dziękuję z góry za wszystkie porady i odpowiedzi, tak jak wspomniałem, jest to dla mnie nowa sprawa.


Zdecydowałeś się na automatyczną odprawę i Wizzair na stronie wszystko ładnie Ci opisał procedurę


https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... na-odprawa

Inne informacje też tam są
Góra
 Relacje PM off  
 
#3192 PostWysłany: 02 Sie 2020 17:25 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 793
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Pytanie odnośnie biletów.
Mam podstawową taryfę z priority do Lwowa na 21 - 24 sierpnia.

Jak wiadomo Ukraina wprowadza obowiązkową kwarantannę (do 21 sierpnia może coś się zmienić).

Czy bez Wizz Flex coś ugram?
Zwrot czy zmiana za opłatą mi się zwyczajnie nie opłaca.
_________________
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
#3193 PostWysłany: 02 Sie 2020 17:30 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 824
platynowy
Tylko jak coś zmienią (dni, godziny) czy lot/y anulują
Góra
 Relacje PM off  
 
#3194 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:19 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 767
niebieski
Wystąpiłem o zwrot kosztów (zmiana godzin wylotu), minęło więcej niż 72 godziny a środków nie ma. Zwykle to działało w określonym czasie. Czy teraz jest obsuwa?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3195 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:44 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 714
srebrny
tak, bywa, że trwa to ciut dłużej niż 72h
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off  
 
#3196 PostWysłany: 03 Sie 2020 13:03 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 824
platynowy
santech napisał(a):
Wystąpiłem o zwrot kosztów (zmiana godzin wylotu), minęło więcej niż 72 godziny a środków nie ma. Zwykle to działało w określonym czasie. Czy teraz jest obsuwa?

Pkt nie powinny wrócić później niż 5 minut, te 72 godziny to przy flexie

Dzwoń za darmo 22 1284905 i poproś o pomoc, choć wcześniej stan środków sprawdź na aplikacji Wizzair


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 03 Sie 2020 19:39, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
santech lubi ten post.
santech uważa post za pomocny.
 
 
#3197 PostWysłany: 03 Sie 2020 16:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6254
HON fly4free
@santech Nie wiem czy telefonicznie coś ci pomogą,bo ja czekam już blisko miesiąc i jedyna pomoc infolinii to stwierdzenie,że trzeba czekać bo teraz to trwa dłużej .Chyba trzeba będzie złożyć oficjalną reklamację na ich formularzu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3198 PostWysłany: 03 Sie 2020 16:52 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 824
platynowy
Nie inaczej, coś co trwa średnio 2 minuty u Ciebie trwa już miesiąc, a Ty się zastanawiasz nad wypełnieniem wniosku w formularzu reklamacyjnym :roll:

I jeszcze rada, by to zrobić, samemu bezczynnie czekając....

Ps. W sobotę na stronie stan konta pokazywało równe 0, zamiast pokaźnej kwoty co bardzo podnosi ciśnienie - na profilu w apce było wszystko ok


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 03 Sie 2020 19:38, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#3199 PostWysłany: 03 Sie 2020 19:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6254
HON fly4free
Gdyby te środki były mi pilnie potrzebne pewnie już dawno bym złożyła reklamację ale myślę,że nie przepadną a termin ważności będzie liczony od daty zwrotu. ;)
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#3200 PostWysłany: 03 Sie 2020 21:28 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 767
niebieski
@miriam załatwiłem od razu na infolinii, środki po paru minutach na koncie. Niestety część płaciłem voucherem i za niego nie ma zwrotu 120% tylko przywrócenie. Nie pasuje mi to, bo specjalnie go kupiłem na ten lot na OLX-ie z krótką datą ważności.
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
 [ 3216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group