Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4351 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 218  Następna
Autor Wiadomość
#2481 PostWysłany: 31 Paź 2018 14:05 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 175
samjal napisał(a):
Witam, mam pytanie mam rezerwacje na lot 23 grudnia i powrot 30 grudnia 3 osoby wszystko opłacone + miejsca zapłacone, wszystko było w porządku do czasu gdy przyszedł email "Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana rozkładu lotów, która wpływa na Twoje rezerwacje" okej rozumiem dałem akceptuj zmiany i myślałem że znów w tej cenie, ale nie znów musiałem wybrać miejsca i dopłacałem 230zł. Pierwszy raz bo nie wiedziałem. Znów spokój, lecz dziś kolejny email "Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana rozkładu lotów, która wpływa na Twoje rezerwacje" tym razem nie chce dać Akceptuj zmiany bo nie widzi mi się po raz kolejny dopłacać. Co robić ?

Pytanie Jak dam po raz kolejny akceptuj zmiany i znów będą chcieli dopłaty mogę się wycofać czy już nie ?
2. Jak zrezygnuje to zwracają całą sumę za bilety ?
3. O co chodzi z tym zwrotem 120%?
Nie powiem, jeśli uda się w tej samej cenie z miejscami to ok zaakceptuje zmiany, ale jeśli nie to wole zwrot gotówki.
Nie wiem co robic.
.
Liczę na odpowiedz pozdrawiam


@samjal
W przypadki takim na Twój, gdy miałeś zapłacone miejsca i zmieniono godzinę wylotu, wystarczy zadzwonić pod numer 22.... i konsultant przypisze Wam na nowo miejsca - za darmo. Miałam taką sama sytuację i nie poniosłam dodatkowych kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off
samjal lubi ten post.
samjal uważa post za pomocny.
 
      
Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN
Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy
#2482 PostWysłany: 31 Paź 2018 14:13 

Jak popatrzy i pomyśli patrząc na obecne ceny, a nuż opłaca mu się anulować zmienione loty z zwrotem gotówki i kupić te same loty taniej :?:
Jak oni jego mają gdzieś "bez ogródek dojąc...."
Góra
 PM off
samjal lubi ten post.
 
      
#2483 PostWysłany: 31 Paź 2018 19:15 

Rejestracja: 31 Paź 2018
Posty: 2
anka_ww napisał(a):
samjal napisał(a):
Witam, mam pytanie mam rezerwacje na lot 23 grudnia i powrot 30 grudnia 3 osoby wszystko opłacone + miejsca zapłacone, wszystko było w porządku do czasu gdy przyszedł email "Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana rozkładu lotów, która wpływa na Twoje rezerwacje" okej rozumiem dałem akceptuj zmiany i myślałem że znów w tej cenie, ale nie znów musiałem wybrać miejsca i dopłacałem 230zł. Pierwszy raz bo nie wiedziałem. Znów spokój, lecz dziś kolejny email "Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana rozkładu lotów, która wpływa na Twoje rezerwacje" tym razem nie chce dać Akceptuj zmiany bo nie widzi mi się po raz kolejny dopłacać. Co robić ?

Pytanie Jak dam po raz kolejny akceptuj zmiany i znów będą chcieli dopłaty mogę się wycofać czy już nie ?
2. Jak zrezygnuje to zwracają całą sumę za bilety ?
3. O co chodzi z tym zwrotem 120%?
Nie powiem, jeśli uda się w tej samej cenie z miejscami to ok zaakceptuje zmiany, ale jeśli nie to wole zwrot gotówki.
Nie wiem co robic.
.
Liczę na odpowiedz pozdrawiam


@samjal
W przypadki takim na Twój, gdy miałeś zapłacone miejsca i zmieniono godzinę wylotu, wystarczy zadzwonić pod numer 22.... i konsultant przypisze Wam na nowo miejsca - za darmo. Miałam taką sama sytuację i nie poniosłam dodatkowych kosztów.



Hej, mogę poprosić o ten nr tel ? bo na stronie wizzair widzę koszą jak za zboże za połączenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2484 PostWysłany: 31 Paź 2018 19:17 

ręce opadają...

Tańsza infolinia: (22)1284905

teraz może już nie działać

można też

Tanie połączenia z polska infolinią Wizzair (czyli tą pierwotnie po 4,92 zł/minuta)

- nr maltański 00356 27781054 ma pod 3 wybór język polski czyli polska infolinia
Góra
 PM off
samjal lubi ten post.
samjal uważa post za pomocny.
 
      
#2485 PostWysłany: 31 Paź 2018 22:21 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 175
Numer polski działa nawet w późnych godzinach (dzwoniłam nawet ok. 22) , tylko wtedy łączyło z anglojęzycznymi konsultantami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2486 PostWysłany: 31 Paź 2018 22:52 

-- 31 Paź 2018 21:52 --

Tzn....ze nie działa
Całodobowa jest jak piszesz angielska, ma tu miejsce klasyczne przekierowanie

-- 31 Paź 2018 21:52 --

anka_ww napisał(a):
Numer polski działa nawet w późnych godzinach (dzwoniłam nawet ok. 22) , tylko wtedy łączyło z anglojęzycznymi konsultantami.
Góra
 PM off  
      
#2487 PostWysłany: 02 Lis 2018 08:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4474
srebrny
Na stronie wizza kwiatuszki takie :)
Załącznik:
kwiatek wizz.jpg
kwiatek wizz.jpg [ 144.35 KiB | Obejrzany 1359 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
obat89 lubi ten post.
 
      
#2488 PostWysłany: 02 Lis 2018 11:46 

Same z siebie te kwiatuszki nie powstały, mają widać niedoszkolonych informatyków i tyle z ciekawostki
A że powstają z tego problemy z rezerwacją online warto korzystać z aplikacji Wizzair, jest stabilniejsze i lepsza np. do przeglądania cen "na piechotę" czyli wszystkie przed i po wyznaczonej dacie
@ wtak to ostatnio synonim chodzącego problemu ;) :) nawet wydumanego
Góra
 PM off
wtak lubi ten post.
 
      
#2489 PostWysłany: 02 Lis 2018 15:13 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 175
Anonymous napisał(a):
-- 31 Paź 2018 21:52 --

Tzn....ze nie działa
Całodobowa jest jak piszesz angielska, ma tu miejsce klasyczne przekierowanie

-- 31 Paź 2018 21:52 --

anka_ww napisał(a):
Numer polski działa nawet w późnych godzinach (dzwoniłam nawet ok. 22) , tylko wtedy łączyło z anglojęzycznymi konsultantami.

Faktycznie, mogłam doprecyzować. Dla mnie 'działa' oznacza,że dzwoniąc na zwykły numer warszawski ktokolwiek odbierze i pomoże w problemie, niezależnie czy po polsku czy po ang.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2490 PostWysłany: 02 Lis 2018 15:17 

To ok, bo wychodziło, iż wieczorem zabraniają im mówić po polsku ;)
A na poważnie jest różnica, gdyż trzeba się po angielsku w miarę dobrze komunikować, by się dogadać
Góra
 PM off  
      
#2491 PostWysłany: 02 Lis 2018 15:35 

Rejestracja: 02 Lis 2018
Posty: 2
Cześć,
1 raz lecę linią Wizzair i mam pytanie dotyczące dopłaty za rezerwację określonych miejsc w samolocie/ miejsc obok siebie. Nigdzie na stronie nie mogę znaleźć tej informacji. Przy zakupie biletów, z rozpędu nie wybrałam dodatkowo płatnych miejsc obok siebie, mając nadzieję, że będę mogła dokonać tej operacji przy odprawie. Teraz nigdzie nie mogę znaleźć informacji o takiej możliwości. Czy to oznacza, że nie mam już szansy na wybór miejsc obok siebie za dodatkową opłatą?

Pozdrawiam,
Patrycja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2492 PostWysłany: 02 Lis 2018 15:41 

Szukaj napisu Dodaj usługi w szczegóły rezerwacji
Góra
 PM off  
      
#2493 PostWysłany: 02 Lis 2018 15:51 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
W mailu potwierdzającym rezerwację masz na pewno linka.

Załączniki:
wizz.jpg
wizz.jpg [ 93.53 KiB | Obejrzany 1341 razy ]
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2494 PostWysłany: 02 Lis 2018 18:40 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 928
niebieski
Podczas odprawy przydzieli Wam miejsca. Może akurat będą obok siebie a jak nie to wtedy możesz za opłatą wybrać sobie inne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2495 PostWysłany: 04 Lis 2018 23:22 

Nie wiem kiedy zmienili, ale obecnie wykupienie priority w Wizzair to 22-67 zł/osoba/lot
Góra
 PM off  
      
#2496 PostWysłany: 19 Lis 2018 23:04 

Rejestracja: 15 Sty 2012
Posty: 113
Witam Czy cos sie zmienilo w wizz.z procedura przy zmianie godzin lotu ?. Do tej pory w przypadku zmiany godziny lotu nawet o 5 min wizz przysylal info o zmianie. rozkladu lotu i mozna bylo albo anulowac ze zwrotem 120% lub za darmo zmienic na inny termin. Teraz mam taka sytuacje na trasie WAW - LTN i brak info od wizz. Ktos pomoze ?

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2497 PostWysłany: 20 Lis 2018 00:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
@benybeny Informacje mailem są czesto wysyłane z opóźnieniem.Sprawdź po wejściu w szczegóły rezerwacji czy masz opcję zmiany lub zwrotu na konto wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2498 PostWysłany: 20 Lis 2018 01:04 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
@benybeny najwyraźniej trasa WAW-LTN rządzi się jakimiś własnymi prawami. Ja (i co najmniej jeszcze jedna osoba na forum) miałem też taką sytuację, że wylot z Luton przesunęli z 19:55 na 20:00, a nie dostałem mailowej informacji o zmianie i na koncie też nie było możliwości zmiany albo zwrotu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2499 PostWysłany: 20 Lis 2018 08:41 

Rejestracja: 15 Sty 2012
Posty: 113
Sprawa dotyczy wlasnie tej zmainy z1955 na 2000 . co do. Info w rezerwacji mam tylko mozliwosc akceptacji lub anulowania umowy. W zwiazku ze zmiana. Limitow bagazu.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2500 PostWysłany: 23 Lis 2018 15:05 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1760
srebrny
Czy ktoś może spotkał się ze statusem "waiting" dla rezerwacji w Wizz ?
Przeprowadziłem ją jak zwykle, przeszedłem przez płatność (z 3D Secure). Karta nie obciążona, mail z potwierdzeniem nie przyszedł ale na swoim koncie widzę rezerwację z takim właśnie statusem.
Chyba nie mają problemu z tym, żeby nadążyć z obciążaniem kart klientów:-) A tak na poważnie - ktoś wie o co chodzi i czy coś z tym robić czy po prostu najlepiej będzie poczekać (może to "waiting" dotyczy się też mnie) ?

Załącznik:
wizz_waiting.jpg
wizz_waiting.jpg [ 59.1 KiB | Obejrzany 813 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4351 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 218  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: barbo oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group