Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair odmówił wypłaty odszkodowania, a chcemy się bić dalej:
ODR - nieskuteczne (dla Wizzair to jest wypełenienie formularza)
ULC - dawno się tym nie zajmuje
Sądowa - można występować samodzielnie lub przez pośredników.

Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


 [ 3105 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 156  Następna
Autor Wiadomość
#2981 PostWysłany: 20 Sty 2023 02:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2017
Posty: 116
niebieski
Czy ktoś ma pomysł co zrobić jak w dwóch przeglądarkach oraz na telefonie wyświetla się "Najpierw otwórz swój plan podróży." ?


Do tego dziwna sprawa lot W61598 RAK - WAW z 16.01 podczas kołowania wyszła awaria, zawieźli nas do hotelu, przełożyli lot na następny dzień.
Następnego dnia po odprawie itd. przyjechała załoga, przedłużało się i przedłużało niestety ponowne odwołanie i przełożenie na następny dzień :lol:
Ale dziwne rzeczy zaczęły się dziać na mojej rezerwacji - każda z czterech osób dostała nowy numer rezerwacji i teraz na stronie wizza są pokazywane każda osobno.
Sprawdziłem inną rezerwację na innym koncie i nie została rozdzielona. Ktoś miał kiedyś taką sytuację? xD
Góra
 Relacje PM off  
 
#2982 PostWysłany: 20 Sty 2023 19:50 

Rejestracja: 20 Mar 2014
Posty: 28
Miałem opóźniony lot z Luton do Katowic o ponad 24h. Oficjalnie z powodu opadów śniegu - jednak sprawa jest bardziej złożona - samolot zbyt późno przyleciał do Luton, a potem były jakieś opóźnienia w tankowaniu, potem okazało się, że jest już zbyt późno, by wylecieć bo załodze już kończył się czas pracy, a w międzyczasie zaczęło sypac.
Miałem zrobione trzy rezerwacje, a leciało nas w sumie 10 osób. Złożyłem reklamację do wszystkich trzech. Jedna odrzucili, a dwóch nie rozpatrzyli w terminie 30 dni. Strona rządowa mówi tak:
"Jeżeli przewoźnik lotniczy, organizator turystyki albo sprzedawca biletów nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że uznał reklamację.".
Więc co teraz? Czy przekroczenie tego terminu konczy temat i Wizz powinien mi wypłacić odszkodowanie? Co dalej?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2983 PostWysłany: 20 Sty 2023 20:01 

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 297
Loty: 178
Kilometry: 329 695
niebieski
Jeśli przeczytasz ten temat, choc jedna lub dwie ostatnie strony to będziesz mieć odpowiedź na swoje pytania. Wizzair rzadko się wyrabia w 30 dni, to są tygodnie, miesiące czekania. Nie chcesz czekać idź do pośrednika
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2984 PostWysłany: 21 Sty 2023 18:43 

Rejestracja: 27 Paź 2017
Posty: 21
Loty: 143
Kilometry: 331 793
Wybaczcie jeśli było, ale siedzę na lotnisku w Dammam i nie jestem w stanie przeczytać 150 stron wątku. Mój lot DMM-VIE jest opóźniony 14 godzin (rescheduled) na następny dzień. Mogę coś uzyskać od Wizzair? Na stronie piszą, że należy mi się voucher na jedzenie i hotel, ale jak go uzyskać? Nikogo z Wizz tu oczywiście nie ma, informacja na lotnisku każe dzwonić do Wizz, ale na rozmowę wydam przecież majątek... Przerabiał ktoś podobną sytuację i szybko pomoże?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2985 PostWysłany: 21 Sty 2023 18:52 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19827
To zadzwoń pod ten numer: +48221284905
Co do jedzenia, jak nie ma nikogo, to zawsze mozesz kupić coś, zatrzymać paragony i potem wysłać W6 zeby zwrócił hajs. Jak kolejny lot za 14h, to przysługuje nocleg/hotel oraz odszkodowanie (jeżeli powód opóźnienia to awaria samolotu)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2986 PostWysłany: 21 Sty 2023 19:24 

Rejestracja: 27 Paź 2017
Posty: 21
Loty: 143
Kilometry: 331 793
Dzięki, zadzwoniłem, ale polska infolinia teraz nie pracuje. Zanim przebiję się przez menu i dogadam po angielsku to już lepiej przemęczę się na lotnisku i powalczę o odszkodowanie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2987 PostWysłany: 21 Sty 2023 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1351
Loty: 98
Kilometry: 133 748
niebieski
@Pt47-112 Z odszkodowaniem może być różnie, ale opieka Ci się należy. Zbieraj rachunki np. z lotniskowej restauracji, za noc w hotelu czy za przejazd taxi do i z hotelu. Zwrot tych udokumentowanych kosztów jest do wywalczenia od Wizzair niezależnie od przyczyny opóźnienia lotu i ewentualnego odszkodowania.
Góra
 Relacje PM off
agnieszka.s11 uważa post za pomocny.
 
 
#2988 PostWysłany: 22 Sty 2023 11:52 

Rejestracja: 19 Gru 2021
Posty: 21
Loty: 57
Kilometry: 101 072
Ile minęło u Was czasu od otrzymania od Wizza maila z prośbą o wysłanie danych do przelewu? Wysłałam im ponad miesiąc temu, ale odpowiedzi brak a status na stronie to cały czas "Praca w toku"
Góra
 Relacje PM off  
 
#2989 PostWysłany: 22 Sty 2023 18:13 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 24
Wojtyn napisał(a):
Jestem w szoku.

58 dnia, po dwóch mailowych ponagleniach status mojego claimu zmienił się z "registered" na "allocated".

"Your claim has now been allocated to one of our team members who will carefully review it as soon as possible".

:D


Dostałem maila z informacją, że przyznano mi odszkodowanie :).

Pytanie do osób, które wybrały wypłatę środków na konto Wizz. Jak długo można z nich korzystać? Czy można je wydatkować na wszystkie produkty/usługi, a więc bilety i bagaż, czy są jakieś ograniczenia (np. tylko bilety)?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2990 PostWysłany: 22 Sty 2023 19:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7427
srebrny
Środki możesz przeznaczyć na wszystkie ich usługi i bagaż.Nie powiem jak długo są ważne ale chyba minimum rok.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2991 PostWysłany: 22 Sty 2023 20:55 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3985
platynowy
Wojtyn napisał(a):
Wojtyn napisał(a):
Jestem w szoku.

58 dnia, po dwóch mailowych ponagleniach status mojego claimu zmienił się z "registered" na "allocated".

"Your claim has now been allocated to one of our team members who will carefully review it as soon as possible".

:D


Dostałem maila z informacją, że przyznano mi odszkodowanie :).

Pytanie do osób, które wybrały wypłatę środków na konto Wizz. Jak długo można z nich korzystać? Czy można je wydatkować na wszystkie produkty/usługi, a więc bilety i bagaż, czy są jakieś ograniczenia (np. tylko bilety)?

Z góry dziękuję za odpowiedź.


Zapewne będziesz pierwszy, który dobrowolnie wybierze wypłatę odszkodowania w pkt Wizz. Prawdopodobnie zostałeś skuszony wizją dodatkowych +20%.
Ale też nie mają prawa narzucić wypłaty odszkodowania w pkt.

Zanim się zdecydujesz spójrz na ceny lotów na interesujących trasach np w wakacje, cenie bagażu, cenie WDC itd.

Po tym co ostatnio wyprawia Wizzair ja bym się jednak mocno zastanowił.
Góra
 Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
 
#2992 PostWysłany: 24 Sty 2023 13:05 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 24
-- 24 Sty 2023 13:05 --

dg72 napisał(a):
Wojtyn napisał(a):
Wojtyn napisał(a):
Jestem w szoku.

58 dnia, po dwóch mailowych ponagleniach status mojego claimu zmienił się z "registered" na "allocated".

"Your claim has now been allocated to one of our team members who will carefully review it as soon as possible".

:D


Dostałem maila z informacją, że przyznano mi odszkodowanie :).

Pytanie do osób, które wybrały wypłatę środków na konto Wizz. Jak długo można z nich korzystać? Czy można je wydatkować na wszystkie produkty/usługi, a więc bilety i bagaż, czy są jakieś ograniczenia (np. tylko bilety)?

Z góry dziękuję za odpowiedź.


Zapewne będziesz pierwszy, który dobrowolnie wybierze wypłatę odszkodowania w pkt Wizz. Prawdopodobnie zostałeś skuszony wizją dodatkowych +20%.
Ale też nie mają prawa narzucić wypłaty odszkodowania w pkt.

Zanim się zdecydujesz spójrz na ceny lotów na interesujących trasach np w wakacje, cenie bagażu, cenie WDC itd.

Po tym co ostatnio wyprawia Wizzair ja bym się jednak mocno zastanowił.


Zamierzam dalej latać, więc nie pogardzę dodatkowymi 20%.

Ceny w wakacje zawsze są wysokie. Ale poza sezonem są naprawdę atrakcyjne. Np.teraz (styczeń-marzec), ale i jesienią (październik-listopad) przez Luton można złozyć loty na Maderę lub Teneryfę za mniej niż 200 zł z WDC. Dodatkowe 20% zawsze się przyda, np. na bagaż.

Albo można wykorzystać całość (ok. 1400 zł) na połączenie Kraków - Abu Dabi - Malediwy (Sri Lanka) i z powrotem. Wiadomo, że to ryzyko, ale ze stopoverem na 2 dniowe zwiedzanie Emiratów, to nie najgorszy pomysł. W alternatywnym scenariuszu 1100 zł w gotówce na niewiele się przyda w przypadku tradycyjnych linii lotniczych, bo za dłuższe kierunki wszyscy chcą 3-4k...
Góra
 Relacje PM off  
 
#2993 PostWysłany: 24 Sty 2023 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 294
niebieski
zielo53 napisał(a):
Moje zgłoszenie z lipca od dawna ma status "Roszczenie rozstrzygnięte" , ale nie dostałem do dziś żadnej odpowiedzi ani tym bardziej zwrotu środków.
Czy ktoś z podobnym przypadkiem doczekał się odpowiedzi albo przelewu ? co radzicie zrobić w takiej sytuacji ?


Mam taką samą sytuację, status "Roszczenie rozstrzygnięte" i nic dalej nie wiem. Jak u Ciebie sprawa się zakończyła ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2994 PostWysłany: 26 Sty 2023 17:41 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1485
niebieski
"Lot został opóźniony z powodu zarządzania przepływem ruchu lotniczego. Zgodnie z obowiązującymi przepisami takie sytuacje są poza kontrolą linii lotniczej i są uważane za nadzwyczajne okoliczności,"

jest coś takiego ? bo wg mnie to blef....
Góra
 Relacje PM off  
 
#2995 PostWysłany: 26 Sty 2023 17:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 1935
złoty
@tartal
Jest, samolot to nie autobus, że rusza z pętli i jak dojedzie to dojedzie.
Czy to blef to my nie wiemy, jeśli nie było strajku kontrolerów to >3h opóźnienia tylko z tego powodu jest mało prawdopodobne.
Co wg. Ciebie było przyczyną ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2996 PostWysłany: 30 Sty 2023 18:47 

Rejestracja: 23 Lis 2011
Posty: 84
wa793 napisał(a):
zielo53 napisał(a):
Moje zgłoszenie z lipca od dawna ma status "Roszczenie rozstrzygnięte" , ale nie dostałem do dziś żadnej odpowiedzi ani tym bardziej zwrotu środków.
Czy ktoś z podobnym przypadkiem doczekał się odpowiedzi albo przelewu ? co radzicie zrobić w takiej sytuacji ?


Mam taką samą sytuację, status "Roszczenie rozstrzygnięte" i nic dalej nie wiem. Jak u Ciebie sprawa się zakończyła ?


no właśnie niczym 🙄 zero informacji zwrotnej, zero pieniędzy
Góra
 Relacje PM off  
 
#2997 PostWysłany: 30 Sty 2023 22:19 

Rejestracja: 08 Kwi 2022
Posty: 33
agnieszka.s11 napisał(a):
Wizzair rzadko się wyrabia w 30 dni, to są tygodnie, miesiące czekania. Nie chcesz czekać idź do pośrednika

Z pośrednikiem tak samo się czeka. Ja zgłaszałem do pośrednika w październiku 2022 i póki co cisza.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2998 PostWysłany: 05 Lut 2023 10:42 

Rejestracja: 05 Lut 2023
Posty: 1
-- 05 Lut 2023 10:31 --

Cześć. Piszę tutaj bo nie wiem gdzie mogę napisać w tej sprawie.
Wczoraj (04/02/2023) moja narzeczona leciała Wizzair z Eindhoven do Gdańska (14:40-16:20), ale w zasadzie od samego początku z lotem były problemy, ale nikt otwarcie nie poinformował o tym jak wygląda sytuacja. Podejrzewam, że wtedy zapewne niektórzy nie wsiedliby do tego samolotu.

Opóźnione otwarcie bramek, opóźniony start a ostatecznie lądowanie w Warszawie o 18:15 ze względu na złe warunki pogodowe panujące na lotnisku w Gdańsku (zaśnieżony pas). Miało być tankowanie (brak wystarczającej ilości paliwa aby czekać w powietrzu na odśnieżenie pasa) i powrót do Gdańska.
Ostatecznie (o godzinie 19:00) skończyło się na wysadzeniu ludzi z samolotu w Warszawie aby coś zjedli na lotnisku na WŁASNY KOSZT i zorganizowanie przez Wizzair transportu autobusem z Warszawy do Gdańska. Autobus dotarł na lotnisko w Gdańsku 05/02/2023 o godzinie 00:20 więc poniekąd opóźnienie było ośmiogodzinne.

Masa ludzi miała problem z zabraniem się do domu z lotniska w Gdańsku, bo odwołali swoje wcześniej zorganizowane środki transportu po lądowaniu w Warszawie, bo przecież nikt nie będzie czekał tyle godzin na lotniskowym parkingu, chociaż gorzej mieli Ci którzy spóźnili się na pociąg.

Wizzair odcina się od odpowiedzialności za to co się tam działo a złożenie jakiegokolwiek formularzu jest zablokowane i niemożliwe a infolinia oraz strona internetowa informują że za ten lot nie przysługuje odszkodowanie, ponieważ opóźnienie lotu wynosiło tylko "54 minuty na podstawie przybycia na lotnisko docelowe" (???) .
Znalazłem jakiegoś pośrednika, który pomaga uzyskać odszkodowanie za lot ale ten podaje informacje, że powodem opóźnienia był strajk pracowników a co za tym idzie lotnisko nie bierze za to odpowiedzialności.

Gdzie i czy w ogóle mogę coś zdziałać w tej sytuacji? Dziewczyna bardzo się zestresowała, bo z Gdańska jechała we własnym zakresie do Bydgoszczy a nikomu nie życzę poszukiwania transportu o 00:20 na 170 kilometrowej trasie.
Pozdrawiam.

-- 05 Lut 2023 10:42 --

Załączam zdjęcie formularza ze strony internetowej:
Image
https://zapodaj.net/fcb0516116ee5.jpg.html
Góra
 Relacje PM off  
 
#2999 PostWysłany: 05 Lut 2023 10:45 

Rejestracja: 14 Sty 2023
Posty: 6
Ves123 napisał(a):
Sprawa u pośrednika. Wszystko wyjaśni się wkrótce



Daj później znać na czym stanęło
Góra
 Relacje PM off  
 
#3000 PostWysłany: 05 Lut 2023 11:04 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 294
niebieski
Kamil G napisał(a):
-- 05 Lut 2023 10:31 --

Cześć. Piszę tutaj bo nie wiem gdzie mogę napisać w tej sprawie.
Wczoraj (04/02/2023) moja narzeczona leciała Wizzair z Eindhoven do Gdańska (14:40-16:20), ale w zasadzie od samego początku z lotem były problemy, ale nikt otwarcie nie poinformował o tym jak wygląda sytuacja. Podejrzewam, że wtedy zapewne niektórzy nie wsiedliby do tego samolotu.

Opóźnione otwarcie bramek, opóźniony start a ostatecznie lądowanie w Warszawie o 18:15 ze względu na złe warunki pogodowe panujące na lotnisku w Gdańsku (zaśnieżony pas). Miało być tankowanie (brak wystarczającej ilości paliwa aby czekać w powietrzu na odśnieżenie pasa) i powrót do Gdańska.
Ostatecznie (o godzinie 19:00) skończyło się na wysadzeniu ludzi z samolotu w Warszawie aby coś zjedli na lotnisku na WŁASNY KOSZT i zorganizowanie przez Wizzair transportu autobusem z Warszawy do Gdańska. Autobus dotarł na lotnisko w Gdańsku 05/02/2023 o godzinie 00:20 więc poniekąd opóźnienie było ośmiogodzinne.

Masa ludzi miała problem z zabraniem się do domu z lotniska w Gdańsku, bo odwołali swoje wcześniej zorganizowane środki transportu po lądowaniu w Warszawie, bo przecież nikt nie będzie czekał tyle godzin na lotniskowym parkingu, chociaż gorzej mieli Ci którzy spóźnili się na pociąg.



tragedia, pisze do mediow bo przez pare godziny ktos nie mogl wytrzymac bez jedzenia.

co wizzair mial zrobic jesli otrzymal zakaz ladowania?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3105 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 156  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group