Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2703 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136  Następna
Autor Wiadomość
#2621 PostWysłany: 16 Sie 2022 14:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2014
Posty: 1326
Loty: 154
Kilometry: 347 723
srebrny
@boots skontaktowałem telefonicznie i powiedzieli ze mam ogarniać hotel i brać rachunek - zobaczymy w praniu …
_________________
R.

Najnowsza relacja na Forum F4F: Grudzień w Kolumbii
Nasze podróże, relacje i różne opowieści znajdziecie na blogu: FiveToFly (Tajlandia, Malezja, Kolumbia, USA, Izrael, Panama, Kuba)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2622 PostWysłany: 16 Sie 2022 15:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7262
srebrny
Dobrze by było, gdybyś potem potrafił udowodnić te wskazania. Może screen z chatu, albo email?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2623 PostWysłany: 16 Sie 2022 16:39 

Rejestracja: 25 Gru 2014
Posty: 87
Loty: 187
Kilometry: 339 287
Hej, widzę, że różnie to wyglądało, ale chciałam zapytać co myślicie o mojej sytuacji. 17.07. lot odwołany, kupiłam bilet na inną trasę, opóźnienie 7 godzin, złożyłam wniosek o zwrot za odwołany lot (już dostałam na konto), odszkodowanie za opóźniony - wisi decyzja, że payment in progress i tak od 22 dni, tzn. wisiała, dzisiaj próbowałam się skontaktować ponownie z nimi to mi pokazuje na koncie: nie możemy zobaczyć historii twoich roszczeń 🙄🤔 jak gdyby chcieli się pozbyć natarczywego klienta
..
Góra
 Relacje PM off  
 
#2624 PostWysłany: 18 Sie 2022 08:19 

Rejestracja: 18 Sie 2022
Posty: 3
Cześć, anulowali nam lot 2.08.2022 z Alghero do Katowic, złożyłem wniosek o odszkodowanie na wizzair, na to wychodzi ze zaakceptowali ale nie wypłacają kasy. Status jest ze "płatność w trakcie realizacji", napisali ze do 7 dni będzie przelew a minęło już dużo więcej, po postach jak widać nie jestem jedyny, co dalej robic? czekać? czy działać cos dalej?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2625 PostWysłany: 18 Sie 2022 09:07 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 259
niebieski
Duzo czyli ile wiecej?1-2 dni?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2626 PostWysłany: 18 Sie 2022 12:56 

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 226
Loty: 178
Kilometry: 329 695
niebieski
ja dostalam po ok 2 tygodniach albo i nawet dluzej od otrzymania maila o potwierdzeniu wykonania przelewu
Góra
 Relacje PM off  
 
#2627 PostWysłany: 18 Sie 2022 13:35 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2186
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Wizzair to nie apteka, że udziela odpowiedzi do sekundy. Jeśli macie decyzje, to dostaniecie pieniądze. Jeżeli za dwa miesiące nie otrzymacie pieniędzy, to coś jest nie tak, a nie gdy o godz. 0:01 ósmego dnia nie ma to już piszecie ponaglenie. Takich ludzi jest dziesiątki tysięcy, a te przelewy ktoś wykonuje, więc cierpliwości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
KamcioPL lubi ten post.
agnieszka.s11 uważa post za pomocny.
 
 
#2628 PostWysłany: 19 Sie 2022 14:15 

Rejestracja: 18 Sie 2022
Posty: 3
24 dni po terminie. Ja żadnego potwierdzenia na email nie dostałem. a Drugie 45.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2629 PostWysłany: 19 Sie 2022 14:46 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 3
Hej,

Mam specyficzne pytanie. Mój tata z 2 kolegami podróżowali z BGY do WAW 16 czerwca 2022 (lot odwołany). Bilety były rezerwowane przez firmę, dla której wykonywali usługę (więc nie ma możliwość zalogowania się do konta WizzAir i wypełnienia tam formularza). Czy ktoś wie jaki jest adres e-mail, na który mogę wysłać normalne pismo z wnioskiem o odszkodowanie? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji na stronie WizzAir (w sumie mnie to nie dziwi). Mail będzie wysłany z e-maila mojego taty.

Z góry dzięki za pomoc!
Góra
 Relacje PM off  
 
#2630 PostWysłany: 19 Sie 2022 15:59 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10042
Loty: 364
Kilometry: 612 208
Najprościej chyba założyć konto Wizz na dane i maila twojego taty i wtedy skorzystać z odpowiedniego formularza. W systemie będą widzieli, kto był na rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2631 PostWysłany: 19 Sie 2022 18:26 

Rejestracja: 18 Sie 2022
Posty: 3
Trzeba kod rezerwacji i wtedy da się to połączyć
Góra
 Relacje PM off  
 
#2632 PostWysłany: 26 Sie 2022 15:34 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 21
overbooking na locie z Kazachstanu do Abu Dhabi (NQZ-AUH) spowodował u mnie ogromne problemy, m.in.:

- przepadnięcie lotu AUH-KRK (na innym bilecie wizz, lot 2 dni później);
- konieczność wykupienia last minute drogich czarterów NQZ-AYT i AYT-WWA.

Jedyne co się wydarzyło to Wizz zaproponował lot NQZ-AUH 4 dni poźniej i dał do wyboru 3 opcje: akceptacja, zwrot kasy, zwrot 120% na konto wizz. Wybrałem zwrot kasy.

Napisałem reklamację. Wiem że tego lotu nie obejmuje dyrektywa UE. Czy ktoś wie na jakie przepisy się powoływać? Jakie są szanse na uzyskanie czegokolwiek?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2633 PostWysłany: 26 Sie 2022 15:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1190
Loty: 46
Kilometry: 94 446
niebieski
A obsługiwał to Wizzair Hungary czy Wizzair Abu Dhabi?
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#2634 PostWysłany: 26 Sie 2022 17:29 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 21
5w, Wizzair Abu Dhabi
Góra
 Relacje PM off  
 
#2635 PostWysłany: 26 Sie 2022 21:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1190
Loty: 46
Kilometry: 94 446
niebieski
To raczej lipa.
Gdyby był to Wizzair Hungary to na Twoim miejscu zażądałbym po prostu zwrotu kosztów w ramach poniesionego świadczenia zastępczego. Ale jako, że jest to przewoźnik z siedzibą w ZEA, to ewentualna późniejsza droga sądowa jest niezbyt możliwa. Możesz i tak spróbować żądać od nich zwrotu tych kosztów, ale szanse, że odpowiedzą pozytywnie, są bliskie zeru.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#2636 PostWysłany: 26 Sie 2022 22:33 

Rejestracja: 23 Lis 2011
Posty: 74
Dziś mija 50 dzień od złożenia reklamacji do Wizzaira za odwołany lot z Dubrownika do Warszawy i dalej cisza, zastanawiam się czy nie złożyć skargi do chorwackiego odpowiednika ULC, czy ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2637 PostWysłany: 27 Sie 2022 00:44 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2186
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
kozioleq napisał(a):
Hej,

Mam specyficzne pytanie. Mój tata z 2 kolegami podróżowali z BGY do WAW 16 czerwca 2022 (lot odwołany). Bilety były rezerwowane przez firmę, dla której wykonywali usługę (więc nie ma możliwość zalogowania się do konta WizzAir i wypełnienia tam formularza). Czy ktoś wie jaki jest adres e-mail, na który mogę wysłać normalne pismo z wnioskiem o odszkodowanie? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji na stronie WizzAir (w sumie mnie to nie dziwi). Mail będzie wysłany z e-maila mojego taty.

Z góry dzięki za pomoc!



Pismo na adres oddziału w Polsce
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2638 PostWysłany: 29 Sie 2022 18:04 

Rejestracja: 29 Sie 2022
Posty: 2
Witam serdecznie.
Mamy z mężem taki problem. W lipcu byliśmy na urlopie na Cyprze, niestety nasz lot powrotny został odwołany, czego dowiedzieliśmy się dopiero w drodze na lotnisko. Lot powrotny miał odbyć się w sobotę do Wrocławia, niestety nie odbył się a nam przebukowali lot dopiero na środę 4 dni później i to nie do Wrocławia tylko do Katowic. Oczywiście od razu po powrocie złożyłam wniosek o odszkodowanie. Dziś mija dokładnie 31 dzień i zero odpowiedzi ze strony Wizzaira. Pomóżcie co dalej robić ? Nie odpuszczę im. Ja jeszcze rozumiem lot opóźniony o kilka godzin , ale nasz był odwołany a nowy termin lotu był 4 dni później, nie wspomnę o tym, ze byliśmy zmuszeni z mężem do wzięcia 3 bezpłatnych dni urlopu, oraz mieliśmy z tego powodu nieprzyjemności. Co robić w tej sytuacji ??
Proszę o podpowiedz.
Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#2639 PostWysłany: 29 Sie 2022 18:42 

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 226
Loty: 178
Kilometry: 329 695
niebieski
Paciaa czekać dalej. Jak już wyżej napisano parę razy, Wizzair odpowiada nie po 30 ale czasem 40,50... dniach. Jeśli nie odpisali ze się nie należy jest nadzieja ze kasę dostaniesz. Ja dostałam po 2 miesiącach
Góra
 Relacje PM off  
 
#2640 PostWysłany: 29 Sie 2022 19:01 

Rejestracja: 29 Sie 2022
Posty: 2
Ok, dziękuje za informacje. A czy informacje dostanę od nich na maila czy na moje konto Wizzair ? A może spróbować zadzwonić do nich na infolinie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2703 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group