Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2721 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 137  Następna
Autor Wiadomość
#2501 PostWysłany: 29 Cze 2022 21:58 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3439
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Alananiss napisał(a):
Dotarłem ...
Wizz zapewnił transfer do hotelu spanie z all inclusive i powrót na lotnisko, chapaux bas

@ansbach1 nie warto pisać dyrdymałów o 1 w nocy... Kolejny już dzień.

ansbach1 napisał(a):
Alananiss napisał(a):
Siema, jestem właśnie na lotnisku w funchal, lot przełożony na dzien jutrzejszy na 10, na lotnisku info ze linia załatwia hotel i ze mamy czekać, czy jest szansa na zwrot kosztów w przypadku samodzielnej rezerwacji hotelu?


Doświadczenie uczy, że nie zobaczysz tego noclegu.


Ostatnio edytowany przez dg72, 29 Cze 2022 22:03, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2502 PostWysłany: 29 Cze 2022 22:01 

Rejestracja: 01 Sty 2018
Posty: 108
@dg72 dokładnie. Aktualnie 01:25. Z tego co wiem nalezy nam sie odszkodowanie. Czy musze uzyskac jaloes papiery z lotniska/linii lotniczej?czy ciezko dostac takie odszkodowanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2503 PostWysłany: 29 Cze 2022 22:05 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3439
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
U góry strony masz wiki czyli instrukcje

Wystartował z Pyrzowic 21:58, tylko czy pozwolą mu zaraz wrócić....
Góra
 Relacje PM off  
 
#2504 PostWysłany: 29 Cze 2022 23:21 

Rejestracja: 12 Lut 2021
Posty: 112
Kompletnym bezsensem jest sytuacja iż zmieniono prawo i ULC nie rozpatruje już wniosków pasażerów w sprawie opóźnionych o ponad 3 godziny lotów czy odwołanych. Byłą to bardzo sensowna opcja gdyż ULC wydawał decyzję administracyjną i nawet jeśli linia dalej wzbraniała się od wypłacenia należnego odszkodowania wystarczyło nadać klauzulę wykonalności i komornik ściągał. Sam miałem sytuacje gdy za opóźniony lot z 2010 po zgłoszeniu sprawy w 2016 ULC prowadził postępowanie. Wizz kompletnie zlał temat nikt się nie zgłosił z wyjaśnieniami - tu zadziałało prawo na korzyść pasażera dostałem 250 EUR. Oni zostali jeszcze ukarani jakimiś dodatkowymi kosztami także ULC nie robił tego charytatywnie. Po wydaniu decyzji pieniądze wypłacili mi bardzo szybko w ciągu 5 dni.I to była świetna opcja - niestety nie trwało to długo i obecnie pozostaje rzecznik praw konsumenta/pasażera, który nie ma kompletnie żadnych narzędzi, żeby cokolwiek wyegzekwować poza prowadzeniem mediacji. Oczywiście lowcosty kompletnie to zlewają i odmawiają wypłaty bo wiedzą, że mogą. Kompletnie nie rozumiem tej mega niekorzystnej dla poszkodowanych pasażerów zmiany, która nastąpiła.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2505 PostWysłany: 29 Cze 2022 23:45 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7271
srebrny
Czy to jedyny bezsens, jaki dostrzegasz w otaczającej rzeczywistości?
I czy piszesz we właściwym temacie?
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
 
 
#2506 PostWysłany: 29 Cze 2022 23:52 

Rejestracja: 12 Lut 2021
Posty: 112
niestety nie jedyny boots a napisałem tak poprostu na marginesie bo szlag mnie trafia jak niszczy się coś co było dobre i działało
Góra
 Relacje PM off  
 
#2507 PostWysłany: 29 Cze 2022 23:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7271
srebrny
No bo złego nie da się zniszczyć ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#2508 PostWysłany: 30 Cze 2022 01:12 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2186
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
-- 30 Cze 2022 01:09 --

dg72 napisał(a):
Alananiss napisał(a):
Dotarłem ...
Wizz zapewnił transfer do hotelu spanie z all inclusive i powrót na lotnisko, chapaux bas

@ansbach1 nie warto pisać dyrdymałów o 1 w nocy... Kolejny już dzień.

ansbach1 napisał(a):
Alananiss napisał(a):
Siema, jestem właśnie na lotnisku w funchal, lot przełożony na dzien jutrzejszy na 10, na lotnisku info ze linia załatwia hotel i ze mamy czekać, czy jest szansa na zwrot kosztów w przypadku samodzielnej rezerwacji hotelu?


Doświadczenie uczy, że nie zobaczysz tego noclegu.


Nie jesteś pępkiem świata i nie oceniaj postępowania przewoźnika z własnej perspektywy. W ostatnich tygodniach ludzie przeżywają dramat, bo ich loty są anulowane tuż przed wylotem i pozostawiani są sami sobie i śpią na lotnisku czy za własne pieniądze wracają busami 20 godzin, bo wspaniałomyślny przewoźnik miał ich gdzieś.

-- 30 Cze 2022 01:12 --

Adventure95 napisał(a):
Kompletnym bezsensem jest sytuacja iż zmieniono prawo i ULC nie rozpatruje już wniosków pasażerów w sprawie opóźnionych o ponad 3 godziny lotów czy odwołanych. Byłą to bardzo sensowna opcja gdyż ULC wydawał decyzję administracyjną i nawet jeśli linia dalej wzbraniała się od wypłacenia należnego odszkodowania wystarczyło nadać klauzulę wykonalności i komornik ściągał. Sam miałem sytuacje gdy za opóźniony lot z 2010 po zgłoszeniu sprawy w 2016 ULC prowadził postępowanie. Wizz kompletnie zlał temat nikt się nie zgłosił z wyjaśnieniami - tu zadziałało prawo na korzyść pasażera dostałem 250 EUR. Oni zostali jeszcze ukarani jakimiś dodatkowymi kosztami także ULC nie robił tego charytatywnie. Po wydaniu decyzji pieniądze wypłacili mi bardzo szybko w ciągu 5 dni.I to była świetna opcja - niestety nie trwało to długo i obecnie pozostaje rzecznik praw konsumenta/pasażera, który nie ma kompletnie żadnych narzędzi, żeby cokolwiek wyegzekwować poza prowadzeniem mediacji. Oczywiście lowcosty kompletnie to zlewają i odmawiają wypłaty bo wiedzą, że mogą. Kompletnie nie rozumiem tej mega niekorzystnej dla poszkodowanych pasażerów zmiany, która nastąpiła.


Linie lotnicze mają inne zdanie.

Pochwalę Rzecznika, bo pomógł w beznadziejnej sprawie i bez niego odszkodowania nigdy nie udałoby się uzyskać.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2509 PostWysłany: 30 Cze 2022 01:57 

Rejestracja: 01 Sty 2018
Posty: 108
@dg72 wykrakałeś😃lot przesuniety na jutro. W ogole tutaj sytuacja to jakas masakra. Sa tutaj ludzie ktorzy mieli wyleciec w zeszla niedziele. Przesuneli im na dzisiaj i tez nie wylecieli. Jak wspolczesne latanie ma tak wygladac to ja dziekuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2510 PostWysłany: 30 Cze 2022 08:36 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 79
Loty: 13
Kilometry: 35 509
Wczoraj słyszałem utyskiwania na ten opóźniony lot. Siedzę na Maderze do soboty. Zobaczymy, jak enter będzie wracał. Oby o czasie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2511 PostWysłany: 30 Cze 2022 08:56 

Rejestracja: 15 Gru 2020
Posty: 22
ansbach1 napisał(a):
-- 30 Cze 2022 01:09 --

dg72 napisał(a):
Alananiss napisał(a):
Dotarłem ...
Wizz zapewnił transfer do hotelu spanie z all inclusive i powrót na lotnisko, chapaux bas

@ansbach1 nie warto pisać dyrdymałów o 1 w nocy... Kolejny już dzień.

ansbach1 napisał(a):
Alananiss napisał(a):
Siema, jestem właśnie na lotnisku w funchal, lot przełożony na dzien jutrzejszy na 10, na lotnisku info ze linia załatwia hotel i ze mamy czekać, czy jest szansa na zwrot kosztów w przypadku samodzielnej rezerwacji hotelu?


Doświadczenie uczy, że nie zobaczysz tego noclegu.


Nie jesteś pępkiem świata i nie oceniaj postępowania przewoźnika z własnej perspektywy. W ostatnich tygodniach ludzie przeżywają dramat, bo ich loty są anulowane tuż przed wylotem i pozostawiani są sami sobie i śpią na lotnisku czy za własne pieniądze wracają busami 20 godzin, bo wspaniałomyślny przewoźnik miał ich gdzieś.

-- 30 Cze 2022 01:12 --

Adventure95 napisał(a):
Kompletnym bezsensem jest sytuacja iż zmieniono prawo i ULC nie rozpatruje już wniosków pasażerów w sprawie opóźnionych o ponad 3 godziny lotów czy odwołanych. Byłą to bardzo sensowna opcja gdyż ULC wydawał decyzję administracyjną i nawet jeśli linia dalej wzbraniała się od wypłacenia należnego odszkodowania wystarczyło nadać klauzulę wykonalności i komornik ściągał. Sam miałem sytuacje gdy za opóźniony lot z 2010 po zgłoszeniu sprawy w 2016 ULC prowadził postępowanie. Wizz kompletnie zlał temat nikt się nie zgłosił z wyjaśnieniami - tu zadziałało prawo na korzyść pasażera dostałem 250 EUR. Oni zostali jeszcze ukarani jakimiś dodatkowymi kosztami także ULC nie robił tego charytatywnie. Po wydaniu decyzji pieniądze wypłacili mi bardzo szybko w ciągu 5 dni.I to była świetna opcja - niestety nie trwało to długo i obecnie pozostaje rzecznik praw konsumenta/pasażera, który nie ma kompletnie żadnych narzędzi, żeby cokolwiek wyegzekwować poza prowadzeniem mediacji. Oczywiście lowcosty kompletnie to zlewają i odmawiają wypłaty bo wiedzą, że mogą. Kompletnie nie rozumiem tej mega niekorzystnej dla poszkodowanych pasażerów zmiany, która nastąpiła.


Linie lotnicze mają inne zdanie.

Pochwalę Rzecznika, bo pomógł w beznadziejnej sprawie i bez niego odszkodowania nigdy nie udałoby się uzyskać.
Nie oceniam przewoźnika, opisuje co mnie spotkało, może miałem szczęście może nie, wiem ze ostatnio z lotami krucho wiec trzymam kciuki żeby innym tez się udało
Góra
 Relacje PM off  
 
#2512 PostWysłany: 30 Cze 2022 09:07 

Rejestracja: 30 Cze 2022
Posty: 3
A ile się czeka na przelew odszkodowania od Wizzair po przyznaniu odszkodowania od nich? Po jakimś czasie od decyzji otrzymaliście przelew?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2513 PostWysłany: 30 Cze 2022 09:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1015
Loty: 316
Kilometry: 503 987
srebrny
W mailu o przyznaniu odszkodowania piszą, że do 14 dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2514 PostWysłany: 30 Cze 2022 09:25 

Rejestracja: 30 Cze 2022
Posty: 3
maginiak napisał(a):
W mailu o przyznaniu odszkodowania piszą, że do 14 dni.


Właśnie u mnie w mailu nie napisali nic na ten temat a na moje emaile nie odpowiadają. I dlatego chciałem zapytać was o to jak wygląda to z waszego doświadczenia z tymi liniami.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2515 PostWysłany: 30 Cze 2022 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1015
Loty: 316
Kilometry: 503 987
srebrny
Proszę
Załącznik:
W.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2516 PostWysłany: 30 Cze 2022 09:52 

Rejestracja: 30 Cze 2022
Posty: 3
Dzięki, u mnie wyglądało to w ten sposób:

Proszę o podanie w wiadomości zwrotnej, następujących danych konta bankowego w celu przesłania:



1) IBAN,
2) SWIFT,
3) nazwa banku,
4) nazwa właściciela konta,
5) waluta, w jakiej jest prowadzony rachunek.



Prosimy o przesłanie paragonów za inne wydatki w celu rozstrzygnięcia ewentualnych dodatkowych kosztów do zwrotu.


W razie pytań pozostajemy do Pana dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,





Weronika Krajewska
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd.
(member of Wizz Air Group)
wizzair.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#2517 PostWysłany: 30 Cze 2022 21:35 

Rejestracja: 01 Sty 2018
Posty: 108
Może dziwne pytanie, ale wypełniam wniosek o odszkodowanie na stronie Wizz dla 2 osób na jednej rezerwacji, Zaznaczyłem "Zgłaszam roszczenie w imieniu innego pasażera" i tam podaje tylko dane drugiej osoby, czy mam dodać też siebie? Jeśli chodzi o pełomocnictwo to Wizz ma jakiś swój wzór, czy pełna dowolność?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2518 PostWysłany: 01 Lip 2022 01:33 

Rejestracja: 14 Lis 2014
Posty: 35
Chyba dark patterns poszły jeszcze dalej (albo to przypadek).

Mam konto na stronie Wizzair, używam od lat, mam tam bardzo silne hasło, znam je na pamięć, ale trzymam je również menedżerze haseł.
Zalogowałem się dosłownie przed chwilą na moje konto, kliknąłem w moje rzerwacje po czym w lot który został anulowany. Nie było tam przycisków pozwalających na zwrot środków czy przebookowanie a tekst "Ta rezerwacja została już anulowana".

I teraz najlepsze - po jakichś 10 sekundach strona się odświeżyła i byłem wylogowany.

Moje hasło nie działa.

Nieprawidłowe hasło lub adres e-mail
Spróbuj ponownie.


Zresetowałem hasło, ustawiłem nowe - również nie działa.

Nie jestem w stanie złożyć reklamacji (wymaga logowania), ani nawet dostać się do konta które mam od wielu lat i na którym miałem wielokrotnie różne usługi w tym WDC.

Może to przypadek, ale jeśli kogoś trafi coś podobnego to zacznę się martwić... Mam nadzieję, że to tylko tymczasowy problem z serwerami i że jutro rano uda się normalnie zalogować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2519 PostWysłany: 01 Lip 2022 11:33 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1089
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
pilotbombowca napisał(a):
Może dziwne pytanie, ale wypełniam wniosek o odszkodowanie na stronie Wizz dla 2 osób na jednej rezerwacji, Zaznaczyłem "Zgłaszam roszczenie w imieniu innego pasażera" i tam podaje tylko dane drugiej osoby, czy mam dodać też siebie? Jeśli chodzi o pełomocnictwo to Wizz ma jakiś swój wzór, czy pełna dowolność?

Z tego co pamiętam, to jak wybierzesz, że zgłaszasz wniosek dla siebie to możesz też dodać innych pasażerów. Ta opcja "Zgłaszam roszczenie w imieniu innego pasażera" to chyba tylko przypadek gdy dla siebie nie zgłaszasz roszczenia
Góra
 Relacje PM off  
 
#2520 PostWysłany: 01 Lip 2022 17:51 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3439
srebrny
Ktoś się orientuje z czego wynikają dzisiejsze anulacje lotów z LTN? Wszystkie inne linie latają bez większych problemów.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2721 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 137  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot], krzqchu, ricinus78, szyderca87 oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group