Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3679 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 08 Wrz 2013 13:23 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 222
maciek88 napisał(a):
23.10 (środa) miałem planowo lecieć z Belgradu do Sztokholmu Skavsta linią Wizzair, a następnie tego samego dnia ze Skavsty do Warszawy. Otrzymałem maila, że zmienił sie rozkład lotów i mój lot BEG - NYO odbędzie się 21.10 (poniedziałek), co mi zupełnie nie odpowiada. Czy ktoś może podpowiedzieć, jakie rozwiązanie tej sytuacji będzie najlepsze?


Niestety, jesienią czesto kasują loty.
Możesz zadzwonić pod tani numer podany w mejlu i poprosić o zmianę drugiego lotu z Sztokholmu do Gdańska lub Poznania na poniedziałek 21.10. i wrócic wcześniej lub obu lotów na piątek 25.10. i wrócić później.
Jeżeli Ci nie pasuje, możesz zrezygnować i dostać pieniądze, ale niestety tylko za pierwszy lot.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Podróż na Majorkę za 1351 PLN. Loty SWISS z Wrocławia i 5 nocy w hotelu Podróż na Majorkę za 1351 PLN. Loty SWISS z Wrocławia i 5 nocy w hotelu
Loty do Johannesburga z dużym bagażem z Berlina od 2345 PLN Loty do Johannesburga z dużym bagażem z Berlina od 2345 PLN
#202 PostWysłany: 23 Wrz 2013 17:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 484
niebieski
Planowane otwarcie bramki:18:00
Planowa godzina odlotu: 18:30
Na ekranie przy gate'cie wyświetlany jest komunikat : New Time 20:20
Samolot startuje 20:35.
Przewoźnik Wizz, żadnej wcześniejszej informacji o zmianie czasu (ani późniejszej).
Na lotnisku żadnego landrynkowego przedstawiciela.

Mam pytanie.
Czy lot był opóźniony a jeśli tak to o ile był opóźniony?

Pozdrawiam
Kubutek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 23 Wrz 2013 17:43 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 928
niebieski
Ile był opóźniony to wynika z różnicy pomiędzy planowaną godziną przylotu a faktyczną (oczywiście liczą się godziny i minuty ;)
Czasem wylot się opóźnia ale nadrobi podczas lotu, u Ciebie to nierealne chyba żebyś miał dookoła świata ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#204 PostWysłany: 24 Wrz 2013 10:07 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 924
niebieski
kubutek napisał(a):
Planowane otwarcie bramki:18:00
Planowa godzina odlotu: 18:30
Na ekranie przy gate'cie wyświetlany jest komunikat : New Time 20:20
Samolot startuje 20:35.
Przewoźnik Wizz, żadnej wcześniejszej informacji o zmianie czasu (ani późniejszej).
Na lotnisku żadnego landrynkowego przedstawiciela.

Mam pytanie.
Czy lot był opóźniony a jeśli tak to o ile był opóźniony?

Pozdrawiam
Kubutek


Tak lot był opóźniony.
2:05 na odlocie daje marne szanse, żeby opóźnienie wyniosło 3h+ na przylocie, jeśli o to pytasz.
Jeśli pytasz o napoje i posiłki lub zwrot kosztów za nie to też mam wątpliwości, ponieważ przewoźnik deklarował wykonanie rejsu 1:50 po czasie, a świadczenia nie przysługują gdyby ich realizacja miała spowodować dalsze opóźnienie. Ale możesz reklamować zawsze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#205 PostWysłany: 08 Paź 2013 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 775
Znajomy leciał z Poznania do Doncaster 5.10, lot był opóźniony o przeszło 2h.
Na reklamację Wizzair odpisał:

Cytuj:
"Szanowny Panie,

W imieniu całego zespołu Wizz Air chciałam przeprosić Pana za wszystkie problemy spowodowane opóźnieniem lotu z Poznania do Doncaster 5 października br. Chciałabym podkreślić, że zależy nam by nie tylko niska cena biletów, ale przede wszystkim wysoka jakość przekonywała klientów do korzystania z naszych usług. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań by nasze loty odbywały się zgodnie z planem, niestety tak jak wszystkie linie lotnicze stajemy w obliczu okoliczności które nam to uniemożliwiają.

Zgodnie z postanowieniami Ogólnych Warunków Przewozu oraz Rozporządzenia WE nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Radyz dnia 11 lutego 2004 r. ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylającego rozporządzenie (EWG) nr 295/91 w przypadku opóźnienia lotu pasażer ma prawo do zwrotu kosztów jeśli opóźnienie jest większe niż 5 godzin, a pasażer zrezygnuje z odbycia podróży.

Według art. 15.7.2 Ogólnych Warunków Przewozu, które zostały przez Pana zaakceptowane, Jeżeli Pasażer w sposób wyraźny lub domniemany wyraził zgodę na przewóz zastępczy (określony w pkt. 16.2.1. b) i c)), wówczas nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu Ceny za Przewóz. Mimo opóźnienia skorzystał Pan z opłaconego lotu, dlatego nie możemy zwrócić jego kosztów.

Pragnę wyjaśnić, że jeżeli wykupił Pan ubezpieczenie, polecam kontakt bezpośrednio z ubezpieczycielem w celu realizacji umowy.

Mam nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji nie zrezygnuje Pan z naszych usług, zrobimy wszystko by następne loty mógł Pan zaliczyć do udanych.

Z wyrazami szacunku,"


Wizz odpisał zupełnie wymijająco, nie wspominając o odszkodowaniu (250EUR) tylko o zwrocie pieniędzy za bilet.

Czy ktoś może poradzić co dalej z tym robić?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#206 PostWysłany: 15 Paź 2013 16:28 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 381
niebieski
Mam pytanko. Czy jeśli np. zostanie odwołany (albo opóźniony > 3h) lot Wizzair-a do np. do Eindhoven z powodu mgły w Katowicach. Czy z prawnego punktu widzenia mogę domagać się od Wizzaira zapewnienia alternatywnego lotu (oczywiście na koszt Wizzaira) nawet jeśli w grę wchodzi lot obsługiwany przez innego przewoźnika np. z Ryanem Krakowa? Jak to w praktyce wygląda dla linii W6?
_________________
I visited 77 countries out of 257:
http://tinyurl.com/tomczasc77
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#207 PostWysłany: 15 Paź 2013 17:10 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 222
tomczas napisał(a):
Czy jeśli np. zostanie odwołany (albo opóźniony > 3h) lot Wizzair-a do np. do Eindhoven z powodu mgły w Katowicach. Czy z prawnego punktu widzenia mogę domagać się od Wizzaira zapewnienia alternatywnego lotu (oczywiście na koszt Wizzaira) nawet jeśli w grę wchodzi lot obsługiwany przez innego przewoźnika np. z Ryanem Krakowa? Jak to w praktyce wygląda dla linii W6?


W praktyce z niskokosztowymi przewoźnikami nie ma takiej możliwości. Możliwa jest zmiana tylko na inny lot tego samego przewoźnika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#208 PostWysłany: 15 Paź 2013 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 285
tomczas napisał(a):
Mam pytanko. Czy jeśli np. zostanie odwołany (albo opóźniony > 3h) lot Wizzair-a do np. do Eindhoven z powodu mgły w Katowicach. Czy z prawnego punktu widzenia mogę domagać się od Wizzaira zapewnienia alternatywnego lotu (oczywiście na koszt Wizzaira) nawet jeśli w grę wchodzi lot obsługiwany przez innego przewoźnika np. z Ryanem Krakowa? Jak to w praktyce wygląda dla linii W6?


Owszem, możesz. Podejrzewam, że szybciej byś wrócił pociągiem. A nawet dojechał nim na Nową Zelandię...
_________________
HUMBAK
Wherever I travel my destination is getting to know people. Prefer sitting in a café or at an airport; seeing the place I visit without any rush.
Travelling is better when it's in terms of visiting rather that having a sightseeing tour.

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#209 PostWysłany: 24 Paź 2013 07:25 

Rejestracja: 05 Lut 2012
Posty: 32
Witam. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z holenderskim odpowiednikiem ULC? Z Eindhoven do Katowic dotarłem z 4-godzinnym opóźnieniem i zdaje się, że tam powinienem się zgłosić po odrzuceniu reklamacji przez Wizzaira.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#210 PostWysłany: 24 Paź 2013 22:21 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1005
niebieski
Witam. Dalej nie mam jasności co do zasadności roszczenia ale uważam, że warto zawalczyć. Zastanawiam się nad oddaniem sprawy w "ręce" firmy refund.me. Czy znacie tą firmę, co o tym sądzicie, ktoś korzystał?
Jeszcze jedno. Czy ktoś może pomóc ustalić "tablice rejestracyjne" samolotu który miał w dniu 22.10.2013 r. o godzinie 19.40 wystartować z Katowic do Mediolan-Bergamo, linia Wizz Air, jego trasy w ten dzień i gdzie powstało opóźnienie? Będe wdzięczny. Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#211 PostWysłany: 25 Paź 2013 01:20 

Rejestracja: 25 Paź 2013
Posty: 2
A co jeśli samolot spóźni się 2,5 godziny? Co należy się pasażerom w takim wypadku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#212 PostWysłany: 25 Paź 2013 10:18 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 924
niebieski
jacek69 napisał(a):
Kamirdo napisał(a):
A co jeśli samolot spóźni się 2,5 godziny? Co należy się pasażerom w takim wypadku?

Tyle samo co orfikowi i tym wszystkim, ktorych samolot spoznil sie o 1, 1.5, 2h!


No mylisz się. Należą się posiłki i napoje adekwatne do czasu oczekiwania przy opóźnieniu przekraczającym 2h.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#213 PostWysłany: 30 Paź 2013 15:23 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1005
niebieski
Witam. Oto odpowiedz Wizz Air:
Dotyczy rezerwacji

Szanowny Panie,


W imieniu całego zespołu Wizz Air chciałam przeprosić za wszystkie problemy spowodowane opóźnieniem lotu z Katowic do Bergamo w dniu 22.10.2013. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, by nasze loty odbywały się zgodnie z planem, niestety tak jak wszystkie linie lotnicze czasami stajemy w obliczu okoliczności, które nam to uniemożliwiają. Pragnę wyjaśnić, że lot został opóźniony z przyczyn technicznych samolotu obsługującego przedmiotowy rejs.

Uprzejmie informujemy, że ponieważ zrezygnowali Państwo z lotu, a opóźnienie wyniosło poniżej 5 godzin nie możemy dokonać zwrotu za niewykorzystany bilet. Rozporządzenie UE nr 261/04 oraz warunki przewozu nie przewidują pełnego zwrotu w przypadku opóźnienia poniżej 5 godzin.

W tym przypadku ma zastosowanie artykuł 9.1



W przypadku, gdy Pasażer (a) nie dopełni procedur odprawy w Terminie Odprawy lub (b) nie stawi się na stanowisku odprawy lub przy bramce wejściowej w odpowiednim czasie z dowolnego powodu, jego rezerwacja zostanie anulowana przez Wizz Air, Pasażer nie zostanie przyjęty na pokład, a Wizz Air zwróci Pasażerowi Cenę Całkowitą po potrąceniu Opłat za Inne Usługi oraz Opłaty za Niewykorzystane Miejsce. Wizz Air zaleca wykupienie ubezpieczenia pokrywającego straty spowodowane brakiem możliwości odbycia podróży lub dotarcia na lotnisko przed odpowiednim Terminem Odprawy z jakichkolwiek powodów.



Opłata za niewykorzystane miejsce to 336PLN , a więc przewyższa taryfy biletów. Nie możemy zatem wystosować zwrotu za niewykorzystane bilety.

Jednocześnie informujemy, że Regulamin UE nr 261/04 przewiduje dla Pasażerów następujące formy opieki:

posiłki oraz napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania w trakcie opóźnienia,
2 rozmowy telefoniczne lub 2 telexy, faxy lub 2 maile,
udzielenie informacji o przysługujących pasażerom prawach.

Według raportu otrzymanego od managera Wizz Air koordynującego pracę na lotnisku, pasażerom, którzy zgłosili się do agentów lotniskowych, zostały wydane vouchery i prawa pasażera. Pasażerowi byli też informowani na bieżąco o statusie lotu. W związku z powyższym wszystkie formy opieki przysługujące pasażerom przedmiotowego lotu zostały przez Wizz Air zapewnione. Jednocześnie pragnę wyjaśnić że w sytuacjach opóźnienia lotów agent lotniskowy występuje jako przedstawiciel linii lotniczej a wartość voucherów rozdawanych każdorazowo przy opóźnieniu nie jest regulowana przez Rozporządzenie czy przepisy IATA a wyłącznie przez przepisy wewnętrzne firmy.

Jeżeli w czasie oczekiwania na lot Wizz Air ponieśli Państwo koszty dodatkowe wymienione w Regulaminie UE nr 261/04, proszę o przesłanie w mailu zwrotnym kopii rachunków.

W nawiązaniu do Pana zapytania dotyczącego odszkodowania uprzejmie informuję, że zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 261/2004 zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku, gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Usterka techniczna samolotu regularnie serwisowanego jest uważana za „nadzwyczajną okoliczność” i w tym przypadku przewoźnik jest zwolniony z wypłaty odszkodowania.

Ustęp (14) Rozporządzenia stanowi :"Podobnie jak w konwencji montrealskiej, zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Okoliczności te mogą, w szczególności, zaistnieć w przypadku destabilizacji politycznej, warunków meteorologicznych uniemożliwiających dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwanych wad mogących wpłynąć na bezpieczeństwo lotu oraz strajków mających wpływ na działalność przewoźnika."

Usterka będąca przyczyną opóźnienia lotu W6 1131 w dniu 22 października br. miała bezsprzecznie charakter vis maior, dlatego przykro nam, ale w zaistniałej sytuacji nie jesteśmy władni uznać Pana żądania i wypłacić odszkodowania.

W związku z powyższym nie możemy przychylić się do Pana prośby.



Z poważaniem,

Czyli co, teraz ULC? Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#214 PostWysłany: 08 Lis 2013 07:45 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 222
orfik11 napisał(a):
Czyli co, teraz ULC?


Tak. Wypełniasz formularz i załączasz skargę do przewoźnika i jego odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#215 PostWysłany: 08 Lis 2013 09:10 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1005
niebieski
Witam. Skierowałem sprawę do ULC. O wynikach poinformuję. Przewoźnik twierdzi, że nie było 5 godzin opóźnienia. Zobaczymy. Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#216 PostWysłany: 08 Lis 2013 11:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 367
Loty: 219
Kilometry: 464 968
niebieski
sawiet napisał(a):
orfik11 napisał(a):
Witam. Skierowałem sprawę do ULC. O wynikach poinformuję. Przewoźnik twierdzi, że nie było 5 godzin opóźnienia. Zobaczymy. Pozdrawiam


Wystarcza 3 godziny...


Dla sprostowania - po 3 godzinach przysługuje prawo do odszkodowania, przy 5 godzinach można dodatkowo zrezygnować z lotu i uzyskać pełny zwrot kosztów biletu (niezależnie od odszkodowania).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 15 Lis 2013 20:04 

Rejestracja: 05 Sie 2011
Posty: 1005
niebieski
Witajcie. Pro forma wystąpiłem o wydanie zaświadczenia o opóźnieniu lotu i...napotkałem na opór materii. Oto cała korespondencja.
..........
Witam. Uprzejmie proszę o wydanie zaświadczenia o opóźnieniu lotu. Pozdrawiam

W dniu 2013-11-13 09:34:02 użytkownik Wizz Air Customer Relations PL 2 <customerrelations.pl2@wizzair.com> napisał:

Dotyczy rezerwacji X6
Szanowny Panie,

Uprzejmie prosimy o informację w emailu zwrotnym, czy zaświadczenie ma zostać wystawione w języku polskim czy angielskim. Po otrzymaniu wiadomości wystawimy dokument.
Z poważaniem,
Mira R............

ODPOWIEDZ.
Witam. Uprzejmie proszę o wystawienie zaświadczenia w języku polskim. Pozdrawiam O.... S......

ODPOWIEDZ WIZZ AIR: Szanowny Panie,
Uprzejmie prosimy o informację czy Pan i Pani S... M.... skorzystaliście Państwo z lotów w dniu 22 i 26 października br. Informacja jest niezbędna celem weryfikacji.
Z poważaniem,
Mira R.........

---Szanowna Pani.

Cytuję Pani wiadomość z dnia 13.11.2013 r.

Uprzejmie prosimy o informację w emailu zwrotnym, czy zaświadczenie ma zostać wystawione w języku polskim czy angielskim. Po otrzymaniu wiadomości wystawimy dokument.
Ponawiam prośbę o wydanie przedmiotowego zaświadczenia. Skoro, podałem numer lotu, numer rezerwacji, skoro podałem dane pasażera i piszę z maila przypisanego do konta Wizz Air bez wątpienia weryfikacja pasażerów została dokonana i nic nie stoi na przeszkodzie aby wydać takie zaświadczenie. Jeżeli nie możecie Państwo przesłać zaświadczenia drogą elektroniczną proszę przesłać je na adres podany w czasie zakładania konta na Wizz Air. Przypomnę adres ..-... K.... ul. ............... Pozdrawiam O.... S....

ODPOWIEDZ WIZZ AIR:
Szanowny Panie,

W celu wydania zaświadczenia niezbędne jest Pana pisemne potwierdzenie oraz żony czy skorzystali Państwo z lotu w dniu 22 października 2013 roku z Katowic do Bergamo.

Prosimy o wiadomośc w emailu zwrotnym.

Z poważaniem,

M.....

--
Udzieliłem odpowiedz, że proszę w języku polskim.
Proszę o wydanie dokumentu w języku polskim.
Jeżeli Państwo odmawiacie proszę o podanie powodu i podstawy prawnej.
Pozdrawiam
O.... S....


ODPOWIEDZ WIZZ AIR:
Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że do wystawienia zaświadczenia niezbędne jest nam Pana pisemne potwierdzenie i Pani S.... M...., procedury wewnętrze firmy od wysłania wiadomości uległy zmianie i dodatkowo wymagane jest Pana potwierdzenie.
Oczekujemy zatem na wiadomość potwierdzającą wykorzystanie lotów przez Państwa.
Z poważaniem,
M... R.......

Ja dla zasady nie napisze im tego. Przecież ich wewnętrzne procedury nie mogą stać w sprzeczności z prawem a te daje mi prawo do żądania takiego zaświadczenia i chyba bez cienia wątpliwości potwierdziłem swoją tożsamość.
Czy mieliście takie historie? W początkowej fazie wystarczyło podanie jedynie w jakim języku żądam zaświadczenia. Cóż. Poczekamy na ULC. Zobaczymy, dam znać. Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#218 PostWysłany: 15 Lis 2013 23:07 

Rejestracja: 29 Kwi 2010
Posty: 388
niebieski
orfik11 napisał(a):
Witajcie. Pro forma wystąpiłem o wydanie zaświadczenia o opóźnieniu lotu i...napotkałem na opór materii. Oto cała korespondencja.
..........
Witam. Uprzejmie proszę o wydanie zaświadczenia o opóźnieniu lotu. Pozdrawiam

W dniu 2013-11-13 09:34:02 użytkownik Wizz Air Customer Relations PL 2 <customerrelations.pl2@wizzair.com> napisał:

Dotyczy rezerwacji X6
Szanowny Panie,

Uprzejmie prosimy o informację w emailu zwrotnym, czy zaświadczenie ma zostać wystawione w języku polskim czy angielskim. Po otrzymaniu wiadomości wystawimy dokument.
Z poważaniem,
Mira R............

ODPOWIEDZ.
Witam. Uprzejmie proszę o wystawienie zaświadczenia w języku polskim. Pozdrawiam O.... S......

ODPOWIEDZ WIZZ AIR: Szanowny Panie,
Uprzejmie prosimy o informację czy Pan i Pani S... M.... skorzystaliście Państwo z lotów w dniu 22 i 26 października br. Informacja jest niezbędna celem weryfikacji.
Z poważaniem,
Mira R.........

---Szanowna Pani.

Cytuję Pani wiadomość z dnia 13.11.2013 r.

Uprzejmie prosimy o informację w emailu zwrotnym, czy zaświadczenie ma zostać wystawione w języku polskim czy angielskim. Po otrzymaniu wiadomości wystawimy dokument.
Ponawiam prośbę o wydanie przedmiotowego zaświadczenia. Skoro, podałem numer lotu, numer rezerwacji, skoro podałem dane pasażera i piszę z maila przypisanego do konta Wizz Air bez wątpienia weryfikacja pasażerów została dokonana i nic nie stoi na przeszkodzie aby wydać takie zaświadczenie. Jeżeli nie możecie Państwo przesłać zaświadczenia drogą elektroniczną proszę przesłać je na adres podany w czasie zakładania konta na Wizz Air. Przypomnę adres ..-... K.... ul. ............... Pozdrawiam O.... S....

ODPOWIEDZ WIZZ AIR:
Szanowny Panie,

W celu wydania zaświadczenia niezbędne jest Pana pisemne potwierdzenie oraz żony czy skorzystali Państwo z lotu w dniu 22 października 2013 roku z Katowic do Bergamo.

Prosimy o wiadomośc w emailu zwrotnym.

Z poważaniem,

M.....

--
Udzieliłem odpowiedz, że proszę w języku polskim.
Proszę o wydanie dokumentu w języku polskim.
Jeżeli Państwo odmawiacie proszę o podanie powodu i podstawy prawnej.
Pozdrawiam
O.... S....


ODPOWIEDZ WIZZ AIR:
Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że do wystawienia zaświadczenia niezbędne jest nam Pana pisemne potwierdzenie i Pani S.... M...., procedury wewnętrze firmy od wysłania wiadomości uległy zmianie i dodatkowo wymagane jest Pana potwierdzenie.
Oczekujemy zatem na wiadomość potwierdzającą wykorzystanie lotów przez Państwa.
Z poważaniem,
M... R.......

Ja dla zasady nie napisze im tego. Przecież ich wewnętrzne procedury nie mogą stać w sprzeczności z prawem a te daje mi prawo do żądania takiego zaświadczenia i chyba bez cienia wątpliwości potwierdziłem swoją tożsamość.
Czy mieliście takie historie? W początkowej fazie wystarczyło podanie jedynie w jakim języku żądam zaświadczenia. Cóż. Poczekamy na ULC. Zobaczymy, dam znać. Pozdrawiam


nie kop sie z koniem, daj im co chca.. Napisz ze potwierdzasz ze leciales i juz (5 sekund?).. ULC zostaw na koniec i na powazniejsze rzeczy.. To sa proceduralne sprawy, ale potem np. w sadzie, oni wykaza ze nie zlozyles do niech skutecznie zgloszenia o rozszczenie odszkodowawcze i sprawa moze sie zakonczyc zle dla Ciebie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#219 PostWysłany: 16 Lis 2013 03:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1072
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
orfik11 napisał(a):
Witam. Kolego trochę wyżej wkleiłem odpowiedz na wniosek o odszkodowanie. Gdyby kolega zerknął to by wiedział. Chodzi o to, że odmówili wypłaty odszkodowania. Poprosiłem o potwierdzenie opóźnienia i ...tu się zaczyna nowa historia. Czy mają prawo żądać tego co żądają? Mają systemy doskonale znają listę pasażerów. Potwierdziłem dane. W pierwszych dwóch mailach nie mieli żadnych obiekcji a potem...wymyślanie różnych powodów ale podstaw prawnych chyba takiego zachowania brak. Ale sprawa do ULC już poszła. Pozdrawiam


1. czytam to co piszesz i mysle ze nie wiesz co i jak

- zatem po co Ci druk o opóźnieniu lotu - ULC bada sprawę i samo występuje do portu lotniczego o dane o wylocie, wizzair dostaje decyzję - domagaj się zwrotu kosztów podróży i dodatkowo doszkodownie zgodnie z rozporzadzeniem EU za opóżnienie powyżej 5 godzin.
- jeśli usterka techniczna ich zwalnia, hahaha - owszem gdyby był wybuch wulkanu albo mgła, reszat to ich odpowiedzialność
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#220 PostWysłany: 09 Gru 2013 14:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1134
Loty: 392
Kilometry: 429 122
niebieski
W piatek mialem leciec na jednodniowke do Londynu z Gdanska Wizzairem. Lot o 6 byl caly czas przekladany, o 11 wsiedlismy do samolotu, po 1,5 h wysiedlismy, ludzie sie wykruszali, za oknem armageddon, wiadomo bylo ze nic z tego nie bedzie, a linia tylo kombinuje. O 9 dostalismy vouchery na 9 zl. Najtansza kawa 9,90 :)

Lot powrotny z Luton mielismy miec o 20.25. Stewardesy, i panie w obsludze lotniska sugerowaly, ze zwrot bedzie nalezal sie tylko za lot do Luton, za powrotny juz nie. Ostatecznie lot z Luton do Gdanska opoznil sie o 6 godzin (czyli wiecej niz magiczne 5), wiec przekonalem konsultanta Wizzair do przebukowania calej rezerwacji. I tu pytanie, jesli na jednej rezerwacji lot DO jest odwolany, a lot Z jest prawidlowy, rzeczywiscie przysluguje tylko zwrot/zamiana pierwszego odcinka?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3679 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group