Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2084 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 105  Następna
Autor Wiadomość
#1981 PostWysłany: 22 Mar 2020 11:20 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 179
niebieski
@fluu

Na forum już podali sposób: viewtopic.php?f=15&p=1320278#p1320278

Post #2531.
Góra
 Relacje PM off
fluu uważa post za pomocny.
 
 
#1982 PostWysłany: 24 Mar 2020 09:51 

Rejestracja: 11 Wrz 2017
Posty: 3
Dzień dobry, a tak z innej strony. Czy wizzaair wogole zablokował możliwość reklamacji starszych spraw? Ten formularz jest niedostępny :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#1983 PostWysłany: 24 Mar 2020 10:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6254
HON fly4free
@piasek023 Na razie ani starsze ani bieżące reklamacje przez formularz nie są dostępne,ponoć ma to się zmienić po 14.04. Sprawy reklamacji podobno nie przedawniają się przez 2 lata(tel. info. od konsultanta).
Góra
 Relacje PM off  
 
#1984 PostWysłany: 25 Mar 2020 12:23 

Rejestracja: 25 Mar 2020
Posty: 1
Hej, Mam kupiony lot Warszawa-Malta 28.04-05.05, ale do tej pory nie dostałem żadnego maila o odwołaniu lotu. Rezerwowałem przez stronę Wizzair. Infolinia nie działa. Informacji nie ma, co mam zrobić w takiej sytuacji. Jak się loguje na wizzair, to lot nadal widnieje i pokazuje 3 dni do odprawy. Jak chcę wyszukać ten lot, po nr lotu, to go nie ma. Czy ktoś ma podobno sytuacje?

Dziękuje za odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1985 PostWysłany: 25 Mar 2020 12:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6254
HON fly4free
Na razie te loty nie są odwołane ,co oczywiście w każdej chwili może się zmienić.Zostało ci spokojnie czekać na rozwój sytuacji do daty ew.wylotu jeszcze ponad miesiąc.A napisem o odprawie się nie przejmuj bo zaczyna się za 3 dni a kończy 3h przed lotem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1986 PostWysłany: 14 Kwi 2020 18:07 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 67
lukas124 napisał(a):
Biko napisał(a):
Masz na jednej rezerwacji............. a nie na 1 bilecie / niestety w takich wypadkach widać system low-costów którzy mają politykę lotów point to point.................... a nie tzw. 1 bilet jak w liniach tradycyjnych . Zawsze warto wysłać jakiegoś maila / nie telefon bo nie udokumentujesz i zapewne teraz...............bardzo długo cierpliwie czekać :idea:


Reklamacja poszła, mam od nich zwrotkę, że otrzymali. Teraz trzeba czekać, jak będę coś wiedział to dam znać jak wygląda sytuacja ;)


Wracam z informacją. Otóż Wizzair odpisał na moją reklamację i twierdzą, że oddadzą mi pieniądze za oba loty - w tym ten lot, który się odbył ale nim nie poleciałem. Napisałem im, że proszę 120% wartości rezerwacji w punktach. Czekam obecnie na sfinalizowanie transakcji.
Góra
 Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
 
#1987 PostWysłany: 17 Kwi 2020 18:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2017
Posty: 202
Loty: 135
Kilometry: 167 715
srebrny
Coś innego w tych szalonych czasach. Udało mi się uzyskać odszkodowanie za opóźniony lot 8-)
Półdniówka GDN-TKU-GDN
Samolot już przed startem z Gdańska był na jakimś przeglądzie i wyleciał z godzinnym opóźnieniem. Podczas zwiedzania pięknego Turku dostaje SMSa, że lot będzie opóźniony o kilka godzin. Okazało się, że samolot którym przelecieliśmy nie odleciał i ciągle stoi na płycie lotniska. W międzyczasie przyleciał mały samolot na węgierskiej rejestracji (prawdopodobnie z mechanikami). Panowie coś grzebali i zajęło im to kilka godzin. Tyle z wstępu. Nie wygląda to na nadzwyczajne okoliczności na które nie mieli wpływu.
1. Wysłałem przez formularz Wizzaira wniosek o odszkodowanie
2. Odpowiedź po około 40 dniach, że wystąpiły nadzwyczajne okoliczności. Odpisałem im co na ten temat myślę i jak to naprawdę wyglądało. Tutaj urwał się kontakt z Wizzair. Nigdy nie odpowiedzieli. Czekałem cierpliwie prawie 2 miesiące.
3. Postanowiłem napisać do ECK https://konsument.gov.pl/
4. Po ponad miesiącu poproszono mnie o taki zestaw dokumentów:
- potwierdzenia rezerwacji;
- potwierdzenia płatności;
- pełnej korespondencji reklamacyjnej z firmą (z widocznymi datami).
5. Minął znowu ponad miesiąc. Otrzymałem odpowiedź, że sprawa została przekazana do ECK Węgry
6. Mija 1,5 miesiąca i otrzymuje wiadomość, że Wizz zgodził się wypłacić odszkodowanie i poprosili o dane do przelewu. Po około ponad tygodniu pieniądze na koncie :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
michcioj uważa post za pomocny.
 
 
#1988 PostWysłany: 17 Kwi 2020 18:22 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1691
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Leciałeś 24 sierpnia 2019 r. prawda?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1989 PostWysłany: 17 Kwi 2020 18:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2017
Posty: 202
Loty: 135
Kilometry: 167 715
srebrny
Tak
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
 
#1990 PostWysłany: 17 Kwi 2020 22:37 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1691
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Wyjaśniłeś zagadkę. Dostałem zgłoszenie z Twojego lotu, a następnie z lotu do Tbilisi, który opóźnił się 3 godziny 2 minuty. Wiedziałem, że był kłopot już przy odlocie do Turku, a później na locie do Gdańska, ale teraz wszystko jest jasne.

Odnośnie tych lotów łącznie złożonych 7 pozwów, pierwsze wypłaty nastąpiły, na kolejne trzeba czekać przez koronawirusa. Dziwię się, że Wizz idzie tą drogą.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1991 PostWysłany: 23 Kwi 2020 20:24 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1071
złoty
Taka sytuacja. Dostałem dziś od Hiszpańskiej AESA pozytywną opinię w sprawie odwołanego lotu WIZZ.
Wizz nigdy nie odpowiedział na moją reklamację złożoną u nich.

W zasadzie opisuję tu sytuację bo na tym piśmie jest napisane też, że decyzja AESA nie jest dla linii wiążąca.
Cytuj:
You should know that AESA’ final assessment is not binding for the airline. Therefore, AESA cannot force the airline to comply with the final assessment.

Oczywiście, prześlę to pismo przewoźnikowi, który już kopię dostał od AESA, ale domyślam się, że ktokolwiek je przeczyta, to się tylko zaśmieje pod nosem i wyrzuci to do kosza.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1992 PostWysłany: 23 Kwi 2020 21:17 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1691
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Wizzair dosyć często nie odpowiada na reklamację. Satysfakcję czuję, gdy po otrzymaniu nakazu odpisują, że uznają roszczenie za zasadne. Cóż taka polityka.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1993 PostWysłany: 26 Kwi 2020 16:45 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 12
Ja także kilka dni temu otrzymałem odpowiedź z hiszpańskiego AESA (pozytywną) w związku z odszkodowaniem za lot z Fuerty do Katowic. Przesłałem ją mailem do wizzaira, po czym dziś otrzymałem taką odpowiedź:
Drogi Kliencie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z działem obsługi klienta Wizz Air.

Uprzejmie informujemy, że Pana sprawa jest prowadzona przez Dział Prawny
Wizz Air. Aby uzyskać szczegółowe informacje, proszę skontaktować się z osobą
reprezentującą Pana w zgłoszeniu.

Dziękujemy za poświęcony czas i zrozumienie.
Z poważaniem,

Co o tym myślicie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1994 PostWysłany: 26 Kwi 2020 16:50 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 824
platynowy
Kto Cię reprezentował w zgłoszeniu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1995 PostWysłany: 26 Kwi 2020 16:56 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 12
Nie wiem właśnie za bardzo o co w tym dokładnie chodzi, wszystko zgłaszałem sam, a maila wysłałem w odpowiedzi na tego samego, z którym toczyłem korespondencje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1996 PostWysłany: 26 Kwi 2020 17:03 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 824
platynowy
Czyli robią wszystko, by odszkodowania nie wypłacić

Poproś na pw osobę najczęściej tu pisząca, bo jak on Ci wysłanym pismem nie pomoże to zapewne z odszkodowania nic nie będzie
Góra
 Relacje PM off  
 
#1997 PostWysłany: 26 Kwi 2020 17:39 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1691
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
walaszek napisał(a):
Ja także kilka dni temu otrzymałem odpowiedź z hiszpańskiego AESA (pozytywną) w związku z odszkodowaniem za lot z Fuerty do Katowic. Przesłałem ją mailem do wizzaira, po czym dziś otrzymałem taką odpowiedź:
Drogi Kliencie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z działem obsługi klienta Wizz Air.

Uprzejmie informujemy, że Pana sprawa jest prowadzona przez Dział Prawny
Wizz Air. Aby uzyskać szczegółowe informacje, proszę skontaktować się z osobą
reprezentującą Pana w zgłoszeniu.

Dziękujemy za poświęcony czas i zrozumienie.
Z poważaniem,

Co o tym myślicie?


Zastanawiam się jedynie czy roszczenie już się przedawniło. Kiedy miał miejsce lot?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1998 PostWysłany: 26 Kwi 2020 18:00 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 12
19/09/2019
Pierwszy wniosek o reklamacje do wizzaira wniosłem kilka dni po powrocie do kraju, do polskiego ULC zaraz po odpowiedzi od wizzaira (negatywnej), do hiszpańskiego złożyłem jakieś 2 miesiące temu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1999 PostWysłany: 26 Kwi 2020 18:56 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1691
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
To masz jeszcze trochę czasu, dlatego możesz poczekać na wypłatę lub zacząć działać występując do sądu ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2000 PostWysłany: 26 Kwi 2020 19:00 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 12
Powiem szczerze, że jestem totalnie zielony w kwestiach sądowych itp. Nie wiem nawet od czego miałbym zacząć. Jeśli nie zapłacą to pewnie po prostu zgłoszę się do któregoś z pośredników. Chyba że jest jeszcze jakiś inny sposób (pozasądowy?), pismo/wniosek o którym Chupacabra pisał/a wyżej, ale to pewnie chodziło właśnie o wniosek do sądu.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2084 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 105  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group