Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2131 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 107  Następna
Autor Wiadomość
#1941 PostWysłany: 14 Mar 2020 13:19 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 871
Loty: 580
Kilometry: 740 082
niebieski
Masz na jednej rezerwacji............. a nie na 1 bilecie / niestety w takich wypadkach widać system low-costów którzy mają politykę lotów point to point.................... a nie tzw. 1 bilet jak w liniach tradycyjnych . Zawsze warto wysłać jakiegoś maila / nie telefon bo nie udokumentujesz i zapewne teraz...............bardzo długo cierpliwie czekać :idea:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1942 PostWysłany: 14 Mar 2020 13:21 

Rejestracja: 14 Wrz 2014
Posty: 60
Loty: 12
Kilometry: 14 496
miriam napisał(a):
Jeśli linia odwołała lot i wybierzesz opcję zwrotu 120% środki zwykle były na koncie bardzo szybko,ale obecna sytuacja z masowością odwołań mogła ten czas wydłużyć.Środki są ważne bezterminowo.


ja dzisiaj widziałem takie info:
"120 proc. pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air"
Góra
 Relacje PM off  
 
#1943 PostWysłany: 14 Mar 2020 13:27 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 68
Biko napisał(a):
Masz na jednej rezerwacji............. a nie na 1 bilecie / niestety w takich wypadkach widać system low-costów którzy mają politykę lotów point to point.................... a nie tzw. 1 bilet jak w liniach tradycyjnych . Zawsze warto wysłać jakiegoś maila / nie telefon bo nie udokumentujesz i zapewne teraz...............bardzo długo cierpliwie czekać :idea:


Reklamacja poszła, mam od nich zwrotkę, że otrzymali. Teraz trzeba czekać, jak będę coś wiedział to dam znać jak wygląda sytuacja ;)
Góra
 Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
 
#1944 PostWysłany: 14 Mar 2020 14:41 

Rejestracja: 02 Lut 2015
Posty: 6
Lukas jak zrobiłeś tą reklamację? Jak miałem ponad 3 godziny przez odlotem to w mojej rezerwacji było napisane, że lot się nie odbędzie i miałem tam opcje zwrotu pieniędzy lub zwrotu w postaci płatności na konto wizz. W tym czasie miałem problemy z internetem i gdy ponownie odpaliłem ta rezerwację było już 2,50h do odlotu i gdy klikałem na szczegóły tej rezerwacji otwiera mi się już tylko informacja, że lot został anulowany i nigdzie nie mam dostępu do tego menu, żeby jakoś zwrócili mi te środki, które było dostępne wcześniej. Co według was mam zrobić, kiedy będę mógł wybrać to, że chce zwrot?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1945 PostWysłany: 14 Mar 2020 14:46 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3699
HON fly4free
powinieneś dostać zwrot z automatu
Góra
 Relacje PM off  
 
#1946 PostWysłany: 14 Mar 2020 14:52 

Rejestracja: 02 Lut 2015
Posty: 6
Ale to znaczy zwrot gotówki na konto, czy zwrot w postaci tych złotówek na koncie wizz czy jak? Bo wcześniej teoretycznie mogłem wybrać, a teraz nie idzie nic zrobić i wyskakuje komunikat "Ta rezerwacja została już anulowana"
Co wgl wizz wybiera za pasażera w 1 kolejności, jeśli ja nawet nie mogę zdecydować, a są właśnie 3 opcje w tym ta trzecia, że sami organizują lot na inny dzień, ale to wiadomo.. Nikogo nie interesuje, bo mają teraz nie latać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1947 PostWysłany: 14 Mar 2020 15:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6276
HON fly4free
@goryczka Zgadza się.Ważność wszystkich środków zwracanych na konto wizz z odwołań spowodowanych koronavirusem ograniczyli do 2 lat.Wcześniej jeśli powód odwołania był z ich winy ważne były bezterminowo.Trudno powiedzieć czy teraz już bez względu na przyczynę to ograniczenie do 2 lat zostanie czy jest tymczasowe, to się pewnie wkrótce okaże.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1948 PostWysłany: 14 Mar 2020 16:20 

Rejestracja: 27 Sie 2017
Posty: 68
azuram napisał(a):
Lukas jak zrobiłeś tą reklamację? Jak miałem ponad 3 godziny przez odlotem to w mojej rezerwacji było napisane, że lot się nie odbędzie i miałem tam opcje zwrotu pieniędzy lub zwrotu w postaci płatności na konto wizz. W tym czasie miałem problemy z internetem i gdy ponownie odpaliłem ta rezerwację było już 2,50h do odlotu i gdy klikałem na szczegóły tej rezerwacji otwiera mi się już tylko informacja, że lot został anulowany i nigdzie nie mam dostępu do tego menu, żeby jakoś zwrócili mi te środki, które było dostępne wcześniej. Co według was mam zrobić, kiedy będę mógł wybrać to, że chce zwrot?


Tutaj jest formularz -> https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... pochwały/
Góra
 Relacje PM off  
 
#1949 PostWysłany: 14 Mar 2020 16:36 

Rejestracja: 08 Lis 2015
Posty: 699
srebrny
Martinuss napisał(a):
Związku z aktualną sytuacją jaką jest zawieszenie połączeń lotniczych a w środę miałem lecieć do Gruzji liniami Wizz to mam czekać na email od przewoźnika czy dzwonić na infolinie czy jak będzie wyglądać zwrot?

Dostaniesz maila a o anulowaniu lotu. (Rezerwacja cały czas pokazywana jako aktywna)
Po kilku, kilkudziesięciu godzinach zwrot 120% na konto Wizz ważne dwa lata. (Musisz sam sprawdzać kiedy dostaniesz zwrot, tu nie dostajesz żadnego powiadomienia o transferze środków.)
W mailu jest informacja, że w ciągu 2 tygodni dostaniesz maila z instrukcjami jak otrzymać 100% zwrotu na kartę zamiast 120% na Wizz.
Góra
 Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
 
#1950 PostWysłany: 14 Mar 2020 22:09 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 871
Loty: 580
Kilometry: 740 082
niebieski
Zwrot 120 % zupełnie nieopłacalny !!! Spróbujcie kupić teraz bilety na kwiecień czy maj nie mówię o pozostałych miesiącach w tzw. dobrych cenach / nawet z WDC / Gdyby Wizzair był ok to zaproponował by bezkosztową zmianę na tożsamy lot na przykład przez 1 rok .........NIE POZOSTAJE NIC INNEGO TYLKO ZWROT 100 % na konto karty kredytowej :idea: :idea: :idea:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1951 PostWysłany: 14 Mar 2020 23:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6276
HON fly4free
Biko napisał(a):
Zwrot 120 % zupełnie nieopłacalny !!! Spróbujcie kupić teraz bilety na kwiecień czy maj nie mówię o pozostałych miesiącach w tzw. dobrych cenach / nawet z WDC /:

Planowanie realnych podróży na kwiecień-maj uważam za wysoce optymistyczne choć bardzo Wam i sobie ich życzę :) Jeśli w czerwcu wszystko zacznie wracać do normy to będzie i tak dobrze.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1952 PostWysłany: 15 Mar 2020 01:01 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2790
platynowy
Biko napisał(a):
Zwrot 120 % zupełnie nieopłacalny !!! Spróbujcie kupić teraz bilety na kwiecień czy maj nie mówię o pozostałych miesiącach w tzw. dobrych cenach / nawet z WDC / Gdyby Wizzair był ok to zaproponował by bezkosztową zmianę na tożsamy lot na przykład przez 1 rok .........NIE POZOSTAJE NIC INNEGO TYLKO ZWROT 100 % na konto karty kredytowej :idea: :idea: :idea:


przeciez zwrocone 120% jest wazne 2 lata, mozna probowac kupic za rok ;)
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1953 PostWysłany: 15 Mar 2020 02:03 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7338
Loty: 142
Kilometry: 253 331
@biko te ceny skoczyły do góry od piątkowego wieczora. Nie na wszystkich kierunkach, ale rzeczywiście jak przejrzałem kalendarze, to da się to zauważyć.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
 
#1954 PostWysłany: 15 Mar 2020 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1131
Loty: 53
Kilometry: 106 177
srebrny
Tylko ciekawe jak będzie wyglądała siatka połączeń jak to się wszystko uspokoi. I które z linii nie upadną, a które będą w ogóle latać. Prezes wizzaira ostatnio mówił, że jego linia ma 1,5 mld euro rezerwy na trudny czas, więc ten przewoźnik nie jest pierwszy w kolejce, ale jak zmieni się rozkład lotów? Nie wiadomo.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#1955 PostWysłany: 15 Mar 2020 10:58 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 961
niebieski
"Wylot" mam za 5,5h. Dostałem wczoraj SMS, że lot anulowany i więcej informacji w mailu, ale maila nie dostałem, rezerwacja ciągle wisi, można zrobić odprawę itp. Więc niestety u mnie będzie "walka" o zwrot jak to się uspokoi, bo teraz to nie ma sensu sie z nimi kontaktować..


Ostatnio edytowany przez chris0o, 15 Mar 2020 11:35, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#1956 PostWysłany: 15 Mar 2020 11:24 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 104
Loty: 49
Kilometry: 85 041
niebieski
Czekaj na maila - 1 lot to jakieś 90-120 rezerwacji, a sypie im się cała siatka. Zanim to się przemieli "w systemie" to trochę czasu minie.
Do mnie np. maile oprócz rezerwacji i spamiarskich o bagażu od Wizz nie dochodzą. Ze 2h jeszcze możesz poczekać, ale na lotnisko bym się nie wybierał.

@Biko

Masz 20% extra i mozęsz przez dwa lata lecieć gdzie chcesz. Dla mnie to spoko opcja bo:
1. mogę przedłużyć ważnośc punktów
2. zmienić dowolnie trasę i termin
3. zamiast lotów dokupić bagaż
4. polować na niskie ceny w innym terminie

W zasadzie to nawet bym zaryzykował - że można to potraktować jako inwestycję z szybkim i w miarę pewnym zwrotem 20%
Góra
 Relacje PM off  
 
#1957 PostWysłany: 15 Mar 2020 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2908
platynowy
Dostaniecie zwrot za odwolane loty, tylko trochę cierpliwości. Sytuacja jest nadzwyczajna.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1958 PostWysłany: 15 Mar 2020 12:28 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 364
niebieski
Lot miałem 18.03, jeszcze w nocy dostałem maila z informacją o bagażu, ale przed chwilą zalogowałem się na konto, po rezerwacji śladu nie ma, na koncie Wizz środki wpłynęły, więc trzeba czekać. Co ciekawe Ryan moją rezerwację też już usunął, ale żadnej informacji nawet jeszcze nie dostałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1959 PostWysłany: 15 Mar 2020 14:04 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7338
Loty: 142
Kilometry: 253 331
@hank co znaczy, że Ryanair usunął? Po zalogowaniu na konto powinna być widoczna z adnotacją, że anulowany lot.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1960 PostWysłany: 15 Mar 2020 14:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 971
złoty
W W6 dostałem z automatu zwrot 120% na konto Wizz za jeden z lotów i wtedy ten lot zniknął.
W FR lot jeden lot miał adnotację "anulowany", po wyklikaniu zwrotu na kartę też zniknął.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2131 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 107  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group