Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 1914 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96  Następna
Autor Wiadomość
#1861 PostWysłany: 23 Sty 2020 00:02 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 58
walaszek napisał(a):
-- 23 Sty 2020 00:44 --

arturindra napisał(a):
-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy

-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy


Witam. My mieliśmy lecieć tym samolotem spowrotem z Fuerty do Katowic, został odwołany i przeniesiony na kolejny dzień, co dało w sumie ponad 15 godzin opóźnienia. Czy są tu obecni jeszcze jacyś ludzie z tego lotu? WizzAir bezczelnie odrzuca skarge, czytając ten wątek zwątpiłem w ULC choć kilka osób poleciło aby tam napisać. Proszę o kontakt może jeśli będzie nas więcej to w jakiś sposób to rozwiążemy, a może jest ktoś kto już to rozwiązał?

-- 23 Sty 2020 00:47 --

arturindra napisał(a):
-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy

-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy

Jest jakaś szansa na pomoc z Pana strony w tej sprawie?
Pozdrawiam



Jaka pomoc zapewnił przewoźnik po odwołaniu t.j hotel, posiłki , rozmowy tel ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1862 PostWysłany: 23 Sty 2020 16:14 

Rejestracja: 19 Sty 2015
Posty: 33
pkupcz napisał(a):
Ostatecznie poszedłem w konto z Revoluta, gdzie miałem dokładnie rozpisany rachunek, tak po "brytyjsku" ;)
Zobaczymy jak szybko i czy w ogóle zapłacą.


No i Revolut nie przechodzi. Wczoraj otrzymałem taką informację:
"Airline Comments: Unable to process payments to Revolut/Monese bank accounts. Please provide an alternative."

Podam im Aliora walutowe w € i zobaczymy co będzie. Plus taki, że wygląda na to, ze chcą przelać kasę ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1863 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:56 

Rejestracja: 22 Sty 2020
Posty: 4
Analsix napisał(a):
walaszek napisał(a):
-- 23 Sty 2020 00:44 --

arturindra napisał(a):
-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy

-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy


Witam. My mieliśmy lecieć tym samolotem spowrotem z Fuerty do Katowic, został odwołany i przeniesiony na kolejny dzień, co dało w sumie ponad 15 godzin opóźnienia. Czy są tu obecni jeszcze jacyś ludzie z tego lotu? WizzAir bezczelnie odrzuca skarge, czytając ten wątek zwątpiłem w ULC choć kilka osób poleciło aby tam napisać. Proszę o kontakt może jeśli będzie nas więcej to w jakiś sposób to rozwiążemy, a może jest ktoś kto już to rozwiązał?

-- 23 Sty 2020 00:47 --

arturindra napisał(a):
-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy

-- 06 Sty 2020 17:35 --

do pasażerów lotu WIZZ AIR 19 września z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197.
składam pozew o odszkodowanie do Sądu, prosze o kontakt, może przyda się wzajemne świadkowanie,
jestem prawnikiem, jak przećwiczę na sobie, to zapraszam do współpracy

Jest jakaś szansa na pomoc z Pana strony w tej sprawie?
Pozdrawiam



Jaka pomoc zapewnił przewoźnik po odwołaniu t.j hotel, posiłki , rozmowy tel ?


Hotel i bony żywieniowe do wykorzystania na lotnisku
Góra
 Relacje PM off  
 
#1864 PostWysłany: 29 Sty 2020 12:56 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 598
złoty
Jaki jest aktualny adres mailowy do Wizza ? Na który można wysłać roszczenia/ żądania dotyczące odwołanego lotu. Wszystkie dotychczas mi znane, wracają z powrotem jako niedostarczone.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1865 PostWysłany: 29 Sty 2020 13:00 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1501
złoty
@pazur - wydaje mi sie, ze skargi nalezy kierowac przez formularz na stronie a nie na e-maila. Tu: https://wizzair.com/en-gb/information-a ... omplaints/
Góra
 Relacje PM off  
 
#1866 PostWysłany: 29 Sty 2020 13:30 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 598
złoty
jakiś czas temu pisałem do nich na adres customerrelations.pl@wizzair.com i dochodziło, bo dostałem odpowiedź. Ale teraz chyba nie ma już żadnego maila.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1867 PostWysłany: 31 Sty 2020 02:46 

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 9
Witam mam lot z Petersburga przez Londyn do Warszawy, z uwagi na chore opóźnienie 12:30h nie zdążę na lot do Warszawy. Co w tym wypadku? Oba loty Wizzair, jeszcze siedzę w Petersburgu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1868 PostWysłany: 31 Sty 2020 03:22 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 65
Byłeś może już w biurze Wizzair nr pokoju 2207?
Jestem w tej samej sytuacji, tylko że następny lot mam do Katowic.
Czekam w kolejce do biura jak się coś dowiem to napisze
Góra
 Relacje PM off  
 
#1869 PostWysłany: 31 Sty 2020 03:27 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 58
dst napisał(a):
Witam mam lot z Petersburga przez Londyn do Warszawy, z uwagi na chore opóźnienie 12:30h nie zdążę na lot do Warszawy. Co w tym wypadku? Oba loty Wizzair, jeszcze siedzę w Petersburgu.



Dzień dobry,
Czy posiada pan podróż na jednym bilecie ?
Odpowiem - niestety linia lotnicza W6 jest typu point ro point,
Tym samym nie bierze odpowiedzialności za dalszy odcinek podróży który nie jest zawarty na jednym bilecie.
W tej sytuacji ryzyko nie zdążenia pozostaje na osobie która ma dalszy odcinek.
Pozostaje kupić nowy bilet na dalszy lot i tyle,
Nie widzę żadnych przesłanek aby został tutaj zastosowany free zmiana.
Pozdrawiam
Oczywiście można napisać reklamacje i próbować ale nie ma to umocowania prawnego
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1870 PostWysłany: 31 Sty 2020 07:43 

Rejestracja: 19 Maj 2014
Posty: 71
Loty: 26
Kilometry: 29 458
Jaki powód opóźnienia?
dst napisał(a):
Witam mam lot z Petersburga przez Londyn do Warszawy, z uwagi na chore opóźnienie 12:30h nie zdążę na lot do Warszawy. Co w tym wypadku? Oba loty Wizzair, jeszcze siedzę w Petersburgu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1871 PostWysłany: 31 Sty 2020 08:08 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 119
niebieski
Analsix napisał(a):
dst napisał(a):
Witam mam lot z Petersburga przez Londyn do Warszawy, z uwagi na chore opóźnienie 12:30h nie zdążę na lot do Warszawy. Co w tym wypadku? Oba loty Wizzair, jeszcze siedzę w Petersburgu.



Dzień dobry,
Czy posiada pan podróż na jednym bilecie ?
Odpowiem - niestety linia lotnicza W6 jest typu point ro point,
Tym samym nie bierze odpowiedzialności za dalszy odcinek podróży który nie jest zawarty na jednym bilecie.
W tej sytuacji ryzyko nie zdążenia pozostaje na osobie która ma dalszy odcinek.
Pozostaje kupić nowy bilet na dalszy lot i tyle,
Nie widzę żadnych przesłanek aby został tutaj zastosowany free zmiana.
Pozdrawiam
Oczywiście można napisać reklamacje i próbować ale nie ma to umocowania prawnego


Nawet gdyby linie Wizzair zachowały się nie fair i nie zmieniły za darmo drugiego lotu np na nocny do Warszawy to przy tak dużym opóźnieniu mają obowiązek zaopiekować się pasażerem na lotnisku (vouchery na posiłek) oraz w terminie późniejszym wypłacić odszkodowanie ze względu na odległość 400 euro
Góra
 Relacje PM off  
 
#1872 PostWysłany: 31 Sty 2020 08:11 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13733
Loty: 374
Kilometry: 493 634
Przepraszam ale czemu maja zagrać fair? Dobra wola, a nie fair
Góra
 Relacje PM off  
 
#1873 PostWysłany: 31 Sty 2020 08:15 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1194
niebieski
Z FR24 widać że zaraz po starcie zawrócił na Luton. Najwidoczniej jakaś usterka skoro lot aż tak sporo opóźniony
Góra
 Relacje PM off  
 
#1874 PostWysłany: 31 Sty 2020 09:25 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 119
niebieski
Zeus napisał(a):
Przepraszam ale czemu maja zagrać fair? Dobra wola, a nie fair

Oba połączenia w ramach jednej linii lotniczej Wizzair nawet jeśli mają końcówki UK czy Hungary

Po tym poznaje się profesjonalne linie lotnicze
Góra
 Relacje PM off  
 
#1875 PostWysłany: 31 Sty 2020 09:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2608
Loty: 436
Kilometry: 1 034 928
złoty
Od kiedy tanie linie sa profesjonalne i dbaja o klientow? Jak usterka techniczna, to bedzie nalezec sie odszkodowanie. Nie wiem tylko jak latwo/trudno jest je uzyskac od Wizzair, ale od tego jest osobny temat. Z Londynu trzeba bedzie wrocic na wlasny koszt. Na takie sytuacje kupuje sie ubezpieczenie podrozne, ktore obejmuje takie przypadki.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1876 PostWysłany: 31 Sty 2020 09:38 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7818
Wizzair, zgodnie z tym co napisał @Analsix jest linią, która nie sprzedaje biletów przesiadkowych, kupując bilet na lot LED-LTN-WAW przesiadka jest na ryzyko pasażera
Góra
 Relacje PM off  
 
#1877 PostWysłany: 31 Sty 2020 09:40 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 58
dg72 napisał(a):
Zeus napisał(a):
Przepraszam ale czemu maja zagrać fair? Dobra wola, a nie fair

Oba połączenia w ramach jednej linii lotniczej Wizzair nawet jeśli mają końcówki UK czy Hungary

Po tym poznaje się profesjonalne linie lotnicze



Przepraszam najmocniej, tu nie chodzi o profesjonalne linie lotnicze tylko bardziej o nieznajomość prawa szkodzi :)

Linia lotnicza otwarcie wskazuje ze jest Point - Point tym samym nie bierze odpowiedzialności za takie sytuacje.
Decydując się na podróż tym przewoźnikiem klikał z pewnością pan alceptuje regulamin :)
Na przyszłość zabezpieczenie w takich sytuacjach oferują linie np z sojuszu star aliance warunek - podróż musi być na jednym bilecie :)
Pozdrawiam ciepło
Góra
 Relacje PM off
michzak lubi ten post.
 
 
#1878 PostWysłany: 31 Sty 2020 09:50 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 119
niebieski
W każdym bądź razie taki Ryanair czynie Easyjet nie ma z tym problemu

Ale juz prawa do odszkodowania nie negujecie

Mam nadzieję oczywiście
Góra
 Relacje PM off  
 
#1879 PostWysłany: 31 Sty 2020 10:43 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7818
Raczej nie, skoro:
Cytuj:
Z FR24 widać że zaraz po starcie zawrócił na Luton. Najwidoczniej jakaś usterka skoro lot aż tak sporo opóźniony
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1880 PostWysłany: 31 Sty 2020 11:12 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 119
niebieski
Proszę napisać co znaczy krótkie nic nie znaczące raczej nie?

Ja uważam, że dla ADR będzie to dodatkowa przesłanka dodatnia dla przyznania odszkodowania dla każdego pasażera, który się o nie zgłosi

Zmiana maszyn czyli samolotu nie powinna skutkować opóźnieniem 12 godzinnym, co by tu nie napisać

A i każdy pasażer tego lotu z Peterburga za radą wcześniej piszącego powinien się zgłosić do punktu Wizzair na lotnisku celem poproszenia o zmianę lotu porannego na wieczorny do Polski ze względu na nadzwyczajne okoliczności stojące po stronie Wizzair
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1914 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group