Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 1802 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Następna
Autor Wiadomość
#1721 PostWysłany: 15 Paź 2019 15:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13450
HON fly4free
Tu NIE ma żadnej krytyki, a jedyne zwrócenie uwagi na dwa zgoła inne przypadki

Co do emaila, w sumie czemu nie kto chce niech próbuje....
Te customerrelations ma końcówki 1,2 lub 3
Góra
 Relacje PM off  
 
#1722 PostWysłany: 19 Paź 2019 20:34 

Rejestracja: 15 Wrz 2019
Posty: 3
Dobry wieczór!

Pod koniec sierpnia leciałem do Bergamo z Warszawy samolotem Wizzair, który tuż po starcie musiał zawrócić na lotnisko z uwagi na problemy techniczne. W rezultacie lot został opóźniony o ponad 3 godziny. Po powrocie z urlopu zgłosiłem reklamację, jednak mimo upływu 30 dni od zgłoszenia (termin przewidziany w regulaminie przez Wizzair) nie otrzymałem odpowiedzi.
W związku z tym chciałbym zapytać Was, jak wygląda dalsza procedura? Czy mieliście podobne doświadczenia? Gdzie powinienem się zgłosić? W sumie lecieliśmy we 4, więc, zgodnie z przepisami, przysługuje nam całkiem pokaźne odszkodowanie.
Będę wdzięczny za pomoc!
Góra
 Relacje PM off  
 
#1723 PostWysłany: 19 Paź 2019 20:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13450
HON fly4free
Odpowiedź zapewne otrzymasz i zapewne będzie negatywna

Samodzielnie lub przez pośrednika jedyne wyjście na teraz walki to pozew sądowy
Góra
 Relacje PM off  
 
#1724 PostWysłany: 19 Paź 2019 21:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5550
HON fly4free
Odpowiedź nie zawsze jest w wyżej określonym terminie.Warto im się na razie przypomnieć .Jeśli to nic nie da lub będzie odp. odmowna to j.w napisał @gorny77
Góra
 Relacje PM off  
 
#1725 PostWysłany: 21 Paź 2019 22:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6056
Loty: 127
Kilometry: 232 886
HON fly4free
Wróciłem właśnie z urlopu, podczas którego Wizzair raczył w końcu odpowiedzieć na moją reklamację. Czas reakcji - 42 dni.
I od razu mam do was pytanie: czy przyczyny techniczne mogą być niezależne od linii? :? Dla mnie to jakiś absurd. Cytuję z odpowiedzi:
"Lot został opóźniony z przyczyn technicznych.
W związku z tym, że lot nie odbył się z przyczyn niezależnych od przewoźnika, nie przysługuje Panu odszkodowanie (art. 14 Rozporządzenia WE nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r.)."
Generalnie wypinają się w moim przypadku na wszystko (kupiłem sam bilety Ryanair, bo opóźnienie było 17 godzin, a także hotel na własną rękę) oprócz oczywiście zwrotu za ich bilet.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1726 PostWysłany: 21 Paź 2019 22:44 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 603
złoty
Oczywiście, że tak.....ptak :mrgreen:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1727 PostWysłany: 22 Paź 2019 07:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13450
HON fly4free
Kashpir napisał(a):
....................
"Lot został opóźniony z przyczyn technicznych.
W związku z tym, że lot nie odbył się z przyczyn niezależnych od przewoźnika, nie przysługuje Panu odszkodowanie (art. 14 Rozporządzenia WE nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r.)."
...............


Lot Wizz Hungary z CRL, a nie z Chopina

Co stoi na przeszkodzie by kontynuować skargę przed belgijskim urzędem?

https://www.mobilit.fgov.be/application ... hts_FR.xsp
Góra
 Relacje PM off  
 
#1728 PostWysłany: 22 Paź 2019 07:38 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1472
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Nic nie stoi na przeszkodzie, tylko chodzi o skuteczność i szybkość. Jeśli przylot był do Warszawy to wydanie nakazu zapłaty trwa około miesiąca i dostajesz tytuł wykonawczy, który możesz egzekwować w Polsce. Niektórzy przewoźnicy od razu wypłacają Ci mało roztropni idą w sprzeciw i płacą dodatkowe koszty. Dlaczego? Nie rozumiem, bo jak można w kółko podnosić, że pasażer nie zapłacił za przelot skoro to na przewoźniku spoczywa ciężar dowodu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1729 PostWysłany: 22 Paź 2019 13:54 

Rejestracja: 22 Paź 2019
Posty: 1
Mam pytenie gdzie wyslac prosbe o udzielenie odszkodowania? Wyslalam do Katowic poczta polska noestety brak odpowoedzi. Zna ktos jakis emial gdzie wyslal i dostal odpowiedz?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1730 PostWysłany: 22 Paź 2019 14:04 

Rejestracja: 22 Paź 2019
Posty: 6
Loty: 8
Kilometry: 15 045
@Wera35 a jak długo czekasz na odpowiedź? Ja też wysłałem do Katowic, list dotarł 14 października i od tego czasu cisza.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1731 PostWysłany: 22 Paź 2019 16:25 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1472
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
U mnie dotarł na początku września i też cisza.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1732 PostWysłany: 23 Paź 2019 17:55 

Rejestracja: 27 Sie 2018
Posty: 1
Cześć mam pytanko do bardziej doświadczonych niż ja.
19 września mieliśmy lecieć Wizzairem z Katowic na Fuerteventure, lot W6-1197. Już na lotnisku w Katowicach mieliśmy prawie 3 godziny opóźnienia, powód? samolot był wypchany na full więc nie mogli zatankować tyle paliwa aby dolecieć na lotnisko docelowe. Siedząc 2h w samolocie na płycie dowiadywaliśmy się, że wylądujemy na tankowanie w Barcelonie lub w Maladze. Po prawie 3h wystartowaliśmy lecz faktycznie dolecieliśmy tylko do Malagi, z krótkiej przerwy na tankowanie zrobiła się noc w Maladze i kontynuacja lotu dnia kolejnego rano. Dolecieliśmy na Fuerteventure 15h później niż było w planie, dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację iż była to sytuacja nadzwyczajna i że reklamacji nie przyjmują oraz polecają następnym razem dokupić usługę "gwarancja przylotu na czas" normalnie absurd. Nie mieliśmy również zapewnionego transportu do hotelu oraz posiłku na lotnisku, wydałem na taksówkę 75€, dokumentując tą kwotę rachunkami. Również to zostało w reklamacji nie uwzględnione. Co polecacie teraz zrobić i gdzie się odwołać ?
Dzięki
Góra
 Relacje PM off  
 
#1733 PostWysłany: 23 Paź 2019 18:06 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1472
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Przeczytaj wątek
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1734 PostWysłany: 27 Paź 2019 06:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 351
złoty
@Michał Gnutek należy się odszkodowanie i zwrot wszystkich kosztów na dojazdy jedzenie etc. Wniosek składasz tutaj: https://pasazerlotniczy.ulc.gov.pl/zloz ... teraktywny (o ile masz profil zaufany).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1735 PostWysłany: 27 Paź 2019 07:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5550
HON fly4free
@Piatek W obecnej sytuacji to strata czasu.Z reguły linia nie wyraża chęci przystąpienia do negocjacji bo nie jest to obowiązkowe.Lepiej złożyć od razu pozew sądowy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1736 PostWysłany: 28 Paź 2019 11:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2346
złoty
Czy możecie podlinkować do podstrony wizzair dotyczącej roszczenia odszkodowania z tytułu odwołania lotu?
Błąkam się zarówno w tym temacie, jak i na wizzairowskim www jak dziecko we mgle. Gdzie oni to zaszyli?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1737 PostWysłany: 28 Paź 2019 12:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5550
HON fly4free
W dziale skargi ;) https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... wa%C5%82y/
Góra
 Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
 
#1738 PostWysłany: 28 Paź 2019 12:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2346
złoty
Aaa. Skargi i pochwały :)
Ciekawe ilu pasażerów chwali .
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1739 PostWysłany: 29 Paź 2019 09:43 

Rejestracja: 22 Paź 2019
Posty: 6
Loty: 8
Kilometry: 15 045
Ja z nimi do tej pory nie miałem żadnych dziwnych akcji, więc pochwała by się należała. Ale po lekturze tego wątku wydaje mi się, że zabawa z reklamacją mnie do nich zrazi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1740 PostWysłany: 05 Lis 2019 09:44 

Rejestracja: 14 Maj 2012
Posty: 54
Wczoraj, na 8 dni przez wylotem do Izraela zostały zmienione godziny wylotu (40minut przed planowanym). czy jest szansa w takim przypadku na odszkodowanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1802 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group