Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 1802 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 91  Następna
Autor Wiadomość
#1701 PostWysłany: 09 Paź 2019 07:12 

Rejestracja: 25 Lip 2019
Posty: 7
JanuszOnTour napisał(a):
Ja czekam już 6 tygodni na odpowiedź, więc mają spore opóźnienie w odpowiedziach.

Ja mogę zrozumieć opóźnienia ale żeby chociaż napisali reklamacja jest w trakcie rozpatrywania a tu cisza i tak naprawdę nie wiadomo co dalej czy czekać czy uderzać do firmy która się zajmuje reklamacjami czy....
Góra
 Relacje PM off  
 
#1702 PostWysłany: 09 Paź 2019 07:52 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 238
srebrny
a spieszy ci sie gdzies?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1703 PostWysłany: 09 Paź 2019 08:50 

Rejestracja: 28 Wrz 2019
Posty: 3
Czy ktoś kto dostał pozytywną odpowiedź od Wizzair może mi napisać, czy informację zwrotną o wyrażeniu zgody na przelew na konto Wizz lub na konto bankowe wysyłał w odpowiedzi na maila z którego został poinformowany o pozytywnym rozpatrzeniu sprawy, czy na adres jakiegoś innego maila.
Pytam ponieważ wysłałem miesiąc temu odpowiedź na adres mailowy z którego zostałem poinformowany o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, a dzisiaj otrzymałem kolejnego maila z prośbą o udzielenie odpowiedzi, bo inaczej skarga w ciągu 5 dni zostanie zamknięta.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1704 PostWysłany: 09 Paź 2019 08:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 6056
Loty: 127
Kilometry: 232 886
HON fly4free
@imdbmi A jakie to ma znaczenie? Mają regulamin, to sami również powinni go przestrzegać.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1705 PostWysłany: 10 Paź 2019 07:22 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1472
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Kuriozum, Wizzair nie ma przychodzącego emaila, a oczekuję odpowiedzi. Pod tym względem Ryanair jest niedoscigniecia.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1706 PostWysłany: 10 Paź 2019 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
srebrny
https://dziennikzachodni.pl/wizz-air-zostawil-na-lodzie-polakow-na-islandii-urzad-lotnictwa-cywilnego-wezwal-linie-lotnicza-do-zlozenia-wyjasnien-ws/ar/c7-14487227
Najciekawsze kwiatki z artykułu:
"Trzykrotnie dzwoniłam na infolinię Wizz Air i za każdym razem odniosłam wrażenie, że pracownicy są mało zorientowani w naszej sytuacji - opowiada pani Kinga. - Kiedy zapytałam, co stanie się, jeśli zdecydujemy o powrocie do kraju inną linią lotniczą, usłyszałam: "W takim razie rozwiązują państwo z nami umowę i wasz los nas już nie obchodzi".

"Zaproponowano nam lot dokładnie za tydzień od zaplanowanego, czyli 11 października!".

"Polscy turyści sami znaleźli na stronie internetowej Wizz Air możliwość powrotu do Polski tego samego lub następnego dnia. Był to lot z przesiadką w jednym z angielskich portów lotniczych. Przewoźnik nie wyraził zgody na takie rozwiązanie. Zaproponował im za to pojedyncze miejsca w samolocie do Gdańska w środę, 9 października".
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Relacje PM off  
 
#1707 PostWysłany: 10 Paź 2019 18:38 

Rejestracja: 25 Lip 2019
Posty: 7
Po ponad 6 tygodniach od złożenia reklamacji wreszcie dostałam odpowiedź. Wizz nie kwestionuje faktu, że lot opóźniony ponad 5 godzin tylko standardowa śpiewka... opóźniony z uwagi na nadzwyczajne okoliczności.
Samolot przyleciał pusty, gotowy do natychmiastowego odlotu, z relacji załogi dostali maszynę z opóźnionego wcześniej lotu. Wizz ma to jednak w głębokim poważaniu i wciska kity, że to na moim kierunku zaistniały nadzwyczajne okoliczności.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1708 PostWysłany: 10 Paź 2019 19:02 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 623
złoty
ansbach1 napisał(a):
Kuriozum, Wizzair nie ma przychodzącego emaila, a oczekuję odpowiedzi. Pod tym względem Ryanair jest niedoscigniecia.


Co masz na myśli?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1709 PostWysłany: 11 Paź 2019 07:06 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1472
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Poza zgłoszeniem wniosku przez stronę i listownie nie ma innej opcji. Nawet, gdy udziela odpowiedzi z customer to email nie akceptuje poczty przychodzacej.
W Ryanair jest formularz dostępny na stronie oraz email, na który można wysłać zgłoszenie. Wysłałem kilkanaście zgłoszeń i brak odpowiedzi. Zmuszony jestem wnieść pozew, bo nie ma innej drogi, żeby się z nimi skontaktować.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1710 PostWysłany: 11 Paź 2019 07:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 713
złoty
ansbach1 napisał(a):
Nawet, gdy udziela odpowiedzi z customer to email nie akceptuje poczty przychodzacej.

Dostawałem maile z customerrelations1@customerservices.wizzair.com i na ten sam adres odpowiadałem bez problemów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
 
#1711 PostWysłany: 11 Paź 2019 09:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 836
niebieski
Ja otrzymałem odpowiedzi z adresu customerrelations.pl2@wizzair.com i też na niego pisałem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
 
#1712 PostWysłany: 11 Paź 2019 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13450
HON fly4free
Dokładnie, te emaile działają w DWIE strony w przypadku kontynuacji reklamacji np. odpowiedź na rozstrzygnięcie ze strony Wizzair

A że sprawia wrażenie nie dzialajajacego: pracownicy Wizz są zawaleni sprawami lub w rozstrzygnięciu piszą, że sprawę uważają za ostatecznie załatwioną
Góra
 Relacje PM off
ansbach1 lubi ten post.
 
 
#1713 PostWysłany: 15 Paź 2019 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2013
Posty: 2053
Loty: 258
Kilometry: 353 671
złoty
W końcu i na mnie przyszła kolej, żeby wypowiedzieć się w tym wątku - prawie ćwierć tysiąca lotów i pierwszy raz opóźnienie >3h

Mój wczorajszy lot W6 1310 z Luton do Warszawy miał opóźnienie 4:09 na wylocie i 3:46 na przylocie.
https://www.flightradar24.com/data/flights/w61310

Opóźnienie wynikało z mocno opóźnionego wylotu z Warszawy (3:25 na wylocie i 3:21 na przylocie)
https://www.flightradar24.com/data/flights/w61309
Dodatkowo po wylądowaniu jeszcze ponad pół godziny czekali na schody.

Od stewarda (młody, rozgadany chłopak) dowiedziałem się, że najpierw w Warszawie czekali z wylotem na zmianę pogody w Luton (bo podobno była taka, że lądowanie tylko na ILS) a potem skończył się czas pracy załogi i musieli podmienić, w międzyczasie wylecieli ze slotu na Okęciu - no i stąd całe opóźnienie. Nawet chwalił się, że go ściągali z dyżuru i za te loty miał stawkę x4. Samolot przez cały dzień zrobił 2 normalne rotacje z WAW (EIN i OTP) bez opóźnień
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lxj

Faktycznie - wczoraj wieczorem w Luton było dużo opóźnień
https://www.flightradar24.com/data/airp ... n/arrivals

No i teraz pytanie ?
Uwalą czy nie uwalą odszkodowania ?
Oczywiście składam bo to nic nie kosztuje.
Pytanie mam tylko - jakie dane sobie zabezpieczyć ?
Czy printscreeny z Flightradaru są wystarczające ?
_________________
Image

"Podróżować to żyć..."
Góra
 Relacje PM off  
 
#1714 PostWysłany: 15 Paź 2019 12:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13450
HON fly4free
W przeszukaj temat wpisz ADR czy Luton i jak uważasz, że Ci się należy to działaj zaczynając od reklamacji do Wizz Hungary czy UK

Ale pogoda w Luton może być tu wiążąca czy powodem do odmowy
Góra
 Relacje PM off  
 
#1715 PostWysłany: 15 Paź 2019 12:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sie 2013
Posty: 2053
Loty: 258
Kilometry: 353 671
złoty
No cóż - złożyłem wniosek o odszkodowanie na stronie Wizzaira (swoją drogą mimo, że latam z nimi od lat to trochę potrwało zanim go znalazłem tak jest skrzętnie ukryty).
Teraz czekam na ich ruch - jakie mają mniej więcej tempo odpowiedzi ?
_________________
Image

"Podróżować to żyć..."
Góra
 Relacje PM off  
 
#1716 PostWysłany: 15 Paź 2019 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13450
HON fly4free
poczytaj kilku ostatnich stron: długo czyli przeważnie "kilka" tygodni" bdb
Góra
 Relacje PM off  
 
#1717 PostWysłany: 15 Paź 2019 13:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 713
złoty
@Tomo14 Obecnie po sezonie wakacyjnym czas odpowiedzi to ~8 tygodni, na 100% dostaniesz odmowę wypłaty odszkodowania, dlatego po 30 dniach zgłaszaj to do brytyjskiego AviationADR (co również nic nie kosztuje) z adnotacją, że nie otrzymałeś odpowiedzi na zgłoszoną reklamację.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1718 PostWysłany: 15 Paź 2019 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2014
Posty: 252
Loty: 47
Kilometry: 126 913
Piotras_5 napisał(a):
Dzięki. Napisałem do Rzecznika Praw Pasażerów. ;) Jak nie pomoże to pójdę dalej. Dzięki za szybką odpowiedź i życzę wszystkim powodzenia. :)
Pozdro!


Cześć wszystkim!
@Tomo14 Możliwe, że mój post trochę pomoże w Twojej sprawie. :)

Pisałem, że dam znać co z moim tematem w Wizzarze.

W skrócie - na mój lot z Wrocławia do Londyn Luton był overbooking, nie wszedłem wraz z żoną do samolotu i pojechaliśmy do Warszawy na inny lot Wizzair'a na Luton.

Krok 1: Napisałem przez formularz na stronie Wizzair'a oczywiście odwołanie, po 30 dniach zero odzewu. W ogóle, nic.
Krok 2: Napisałem do Rzecznika Praw Pasażera i tu nie dostałem też żadnej odpowiedzi do dziś.
W tym samym czasie wysłałem maila na: customerrelations3@customerservices.wizzair.com
I tu zaskoczenie - po kilku dniach dostałem odpowiedź.

Zostałem poproszony o dokumenty, faktury i tak dalej, kasa za wydatki z mojej kieszeni zwrócona plus 500 euro odszkodowania.
Żadnych agencji, pośredników i sądowych pozwów.

Dziękuję wszystkim, którzy udzielili mi rady w tym temacie i życzę udanych dalszych lotów. :)
Pozdrawiam serdecznie, Piotrek
Góra
 Relacje PM off  
 
#1719 PostWysłany: 15 Paź 2019 13:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13450
HON fly4free
Jak ma pomóc jak u Ciebie overbooking (proste i generalnie zero jedynkowe odszkodowanie 250 euro/osoba :!: ) do opóźnienia z powodu pogody, mgły itp itd :roll: :shock: :roll:

Na tego e-maila: customerrelations3@customerservices.wizzair.com poza odpowiedzią na reklamację czy jak u Ciebie na overbooking zapewne nie odpowiedzą odsyłając do formularza skargi
Góra
 Relacje PM off  
 
#1720 PostWysłany: 15 Paź 2019 15:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2014
Posty: 252
Loty: 47
Kilometry: 126 913
Napisałem, że może "trochę pomoże". Zawsze łatwo coś skrytykować. Maila napisać nigdy nie zaszkodzi.

Powodzenia i miłego dnia życzę,
Piotrek
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1802 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 91  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group