Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109


 [ 2748 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 138  Następna
Autor Wiadomość
#1201 PostWysłany: 17 Paź 2018 20:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7181
platynowy
Pomogli innym pomogą i tobie.Trzeba mieć dostęp do lotów starszych niż tydzień ,sama nie mam bo bym ci sprawdziła ale @gorny77 pisał,że było 3.05 opóźnienia więc raczej tak to będzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1202 PostWysłany: 17 Paź 2018 22:17 

Rejestracja: 03 Wrz 2018
Posty: 32
Uzyskałam tam historię lotu i jest tam wyraźnie napisane, że lądowanie było po godzinie 19. Ten dział operacyjny policzył chyba te 2,5 godziny patrząc na godzinę planowaną wylotu czyli 14.30 a faktyczną czyli 17.15 (pominąwszy już to iż wyleciałam trochę później),a z tego co przeczytałam w tym regulaminie powinni patrzeć na planowany czas przylotu do Gdańska czyli 16.05 a rzeczywisty czyli gdzieś 19.10. Napisałam do nich o ponowne rozpatrzenie sprawy, opisałam tym razem dokładnie to co wam tutaj i dołączyłam tą historię lotu. Zobaczymy co odpiszą i poprosiłam o dokładne udokumentowanie takiej decyzji działu technicznego i jeśli decyzja będzie nadal odmowna to poprosiłam aby to także konkretnie mi udokumentowali.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1203 PostWysłany: 17 Paź 2018 22:21 

nie ma "czyli gdzieś" tylko rzeczywisty odnotowany czas lądowania 19:10 czyli opóźnienie 3:05 :!:
Góra
 PM off  
 
#1204 PostWysłany: 21 Paź 2018 20:58 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 4
Witam,
Pytanie do mądrzejszych.
Dziś zauważyłem w systemie , że moje godziny wylotów się zmieniły i mam możliwość anulowania lotu.
Ponieważ nowe godziny mi nie pasują chciałbym dokonać rezygnacji i otrzymać zwrot na kartę lub konto bankowe (konto wizz mnie nie interesuje).

Niestety poprzez stronę dostaję info, że jeśli chcę zwrot na kartę to mam zrobić to zgodnie z informacjami w mailu (których nie otrzymałem).

Proszę o info jak dokonać rezygnacji i otrzymać zwrot środków.

Czy zwracana jest cała kwota jak na fakturze łacznie z dołączeniem do WizzDiscount ?

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam


Ostatnio edytowany przez Abcn, 21 Paź 2018 23:51, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1205 PostWysłany: 21 Paź 2018 21:03 

Jak rezerwowałeś za gotówkę to.i zwrócą gotówkę, ale chcą to robić w ich terminach pozostających do lotu
Zadzwoń jutro na infolinię przez maltański numer lub przez formularz reklamacyjny zawnioskuj o anulację i zwrot
Góra
 PM off  
 
#1206 PostWysłany: 21 Paź 2018 21:06 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 4
Na stronie przy anulowaniu mam:

"Jeśli chcesz otrzymać zwrot środków przelewem bankowym lub na kartę użytą podczas rezerwacji, przeczytaj punkt trzeci e-maila z powiadomieniem o zmianie rozkładu lotów."
(tyle że tego maila nie otrzymałem)

Co znaczy przez maltański numer?
Czy dzwonienie do telecentrum ze złodziejskimi stawkami jest konieczne czy formularz reklamacyjny powinien wystarczyć.

Dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#1207 PostWysłany: 21 Paź 2018 21:10 

Email dostaniesz w odpowiednim dla Wizzair czasie, formularz reklamacyjny jest ok
Góra
 PM off  
 
#1208 PostWysłany: 21 Paź 2018 21:10 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 4
maltański numer już wiem :)
dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#1209 PostWysłany: 21 Paź 2018 22:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7181
platynowy
andrejrach napisał(a):
Czy zwracana jest cała kwota jak na fakturze, łącznie z dołączeniem do WizzDiscount?

Za wykupienie członkostwa w WDC nie dostaniesz niestety zwrotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1210 PostWysłany: 24 Paź 2018 19:13 

Rejestracja: 03 Wrz 2018
Posty: 32
Dzisiaj otrzymałam odpowiedź od WIZZAIR w sprawie mojej reklamacji lotu. Rozpatrzyli ją ponownie i co mnie miło zaskoczyło przyznali mi odszkodowanie. Dostałam maila o takiej treści:

Szanowna Pani,



Kontaktujemy się z Panią w sprawie opóźnionego lotu W6-1642 o numerze rezerwacji RHIJ8E. Jest nam niezmiernie przykro z powodu niedogodności wynikłych w związku z opóźnieniem Pani lotu. Dokładamy wszelkich starań aby nasze loty zawsze spełniały najwyższe standardy oraz odbywały się zgodnie z harmonogramem. Niestety, czasem, spotkamy się z sytuacjami które mogą nam to uniemożliwić.
Niniejszym pragniemy poinformować, iż po ponownej analizie Pani sprawy, reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Chcielibyśmy zaoferować odszkodowanie zgodne z rozporządzeniem 261/2004 Parlamentu Europejskiego, które, w wysokości 120% kwoty odszkodowania, może zostać przesłane w formie kredytu na indywidualne konto Wizz.
Kredyt powyższy jest bezterminowy. Kredyt błyskawicznie trafi na Pani konto Wizz i będzie można go wykorzystać na przyszłe loty oraz wszystkie dodatkowe usługi.
Zgodnie z wyżej wymienioną ofertą, odszkodowanie przesłane na konto Wizz będzie wynosiło łącznie 300 EUR.
Gdy zdecyduje się Pani na skorzystanie z opcji odszkodowania w formie kredytu na konto Wizz dostępne środki będą aktywne natychmiast po zaakceptowaniu oferty.
Proszę o uważne zapoznanie się z warunkami i zasadami korzystania z konta Wizz, dostępne pod adresem: https://wizzair.com/static/docs/default ... 8b6071.pdf
Zaakceptowanie odszkodowania w formie kredytu na konto Wizz będzie uznawane za obustronne porozumienie w sprawie wniosku o odszkodowanie na podstawie Rozporządzenia 261/2004 Parlamentu Europejskiego między Panią a Wizz Air Hungary Kft (‘’Wizz Air’’).
Aby już teraz otrzymać kredyt prosimy o zalogowanie się do swojego profilu na naszej stronie wizzair.com i zaakceptowanie oferty.
Dziękujemy za wyrozumiałość i współpracę.

Jednak wolałabym aby te środki przelali mi na konto a nie w formie takiego kredytu. Wiecie może czy jest taka możliwość i czy wtedy nie zmieniają kwoty odszkodowania, czy muszę koniecznie się na ten kredyt zgodzić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1211 PostWysłany: 24 Paź 2018 19:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 1630
złoty
Odpisz im, że nie zgadzasz się na taką formę zwrotu i podaj dane do przelewu. Dostaniesz 250EUR (zgodnie z EU261).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1212 PostWysłany: 25 Paź 2018 09:42 

Rejestracja: 03 Wrz 2018
Posty: 32
Więc jeśli chce się wypłatę na konto to zmniejszają kwotę do wyplaty
Góra
 Relacje PM off  
 
#1213 PostWysłany: 25 Paź 2018 09:47 

Nie zmniejszają, tylko w gotówce jak Ci napisano zgodnie z EU261 odszkodowanie wynosi 250/400 euro osoba w zależności od długości trasy

Wizzair ma swój program pkt, jak zamierzasz z nimi latać wtedy proponują 120% kwoty biletu czy j/w odszkodowania w pkt wizz w ważnością bezterminowo do wykorzystania na ich loty czy usługi
Góra
 PM off  
 
#1214 PostWysłany: 25 Paź 2018 10:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 1630
złoty
Meegi napisał(a):
Więc jeśli chce się wypłatę na konto to zmniejszają kwotę do wyplaty

Odwrotnie, jeśli chcesz odszkodowanie w formie środków na koncie Wizz to dostajesz 20% więcej w prezencie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1215 PostWysłany: 13 Lis 2018 21:05 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1
Witam, leciałem ostatnio linią wizzair z LTN do KTW i przy odprawie zostałem zapytany czy zgodziłbym się polecieć późniejszym lotem (6h różnicy). Powodem był niesprawny do lotu samolot i podstawili mniejszy po czym szukali 30 chętnych do zmiany lotu na ten późniejszy oferując 250€ odszkodowania. Nie zależało mi na czasie więc się zgodziłem na zmianę lotu po czym podpisałem wszystkie papiery, (wizz air denied boarding compensation) w których zgodziłem się na ochotnika na zmianę lotu na późniejszy w zamian za 250€ odszkodowania. Pani na lotnisku zapewniała, że do 5 dni roboczych pieniądze bedą na moim koncie. Minęło jednak sporo więcej czasu (wylot 8/10/2018 a powrót 22/10/2018) a pieniędzy dalej nie ma. Co mogę w takim razie zrobić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1216 PostWysłany: 13 Lis 2018 21:09 

Formularz reklamacyjny Wizz, zapewne jest jakiś kłopot z kontem bankowym
Góra
 PM off  
 
#1217 PostWysłany: 03 Sty 2019 16:44 

Rejestracja: 02 Sty 2019
Posty: 1
Cześć,

Mam pytanie do znawców tematu: czy do odszkodowania liczy się opóźnienie wylotu, czy też przylotu? Wydaje mi się logiczne, że powinno chodzić o przylot, ktoś jeszcze wspomniał, że powinno liczyć się czas do otwarcia drzwi... ? Czy mogę prosić o poradę w sprawie przedstawionej na załączonym zdjęciu?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1218 PostWysłany: 03 Sty 2019 16:48 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1769
platynowy
Liczy się czas opóźnienia na przylocie. Odszkodowanie się nie należy bo jest poniżej 3h chyba że udowodnisz że otwarto drzwi w 180 minucie lub później od planowanego przylotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1219 PostWysłany: 04 Sty 2019 19:40 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2191
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Po pierwsze musisz sprawdzić czy screen dotyczy godziny lądowania czy otwarcia drzwi w co wątpię. Odszkodowanie liczy od momentu otwarcia drzwi, a raczej momentu, w którym pasażerowie mogą opuścić pokład, znak stewardesy. Czy czekałeś na autobus, bo to mogło przedłużyć czas? Zawsze możesz iść w zaparte, że u Ciebie na zegarku w momencie otwarcia drzwi było 181 min, a niech oni obalą dowód i przedstawią dokumenty, że było inaczej. Co to był za linia?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1220 PostWysłany: 04 Sty 2019 19:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7181
platynowy
ansbach1 napisał(a):
. Czy czekałeś na autobus, bo to mogło przedłużyć czas?

Na autobus czekamy po opuszczeniu samolotu i nie zaliczają takiego oczekiwania do czasu uprawniającego do odszkodowania. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2748 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 138  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group