Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#881 PostWysłany: 08 Mar 2018 10:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7344
HON fly4free
Króciutka sprawa: znajomi poprosili o poradę, co zrobić z odrzuconą reklamacją dotyczącą opóźnionego lotu W6 z Bergamo do Gdańska. Jeśli zdecydują się na skargę do ULC, to do którego ją wysłać? Włoskiego, polskiego, a może dowolnego z tych dwóch?

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
#882 PostWysłany: 08 Mar 2018 10:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Jak wyślesz do polskiego, to i tak zgodnie z właściwością zostanie przekazana do włoskiego.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
#883 PostWysłany: 12 Mar 2018 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2013
Posty: 614
Loty: 65
Kilometry: 157 723
niebieski
Na jaki email słać reklamację wizz? Musze załączyć skany dokumentów więc nie mogę tego zrobić przez ich stronę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#884 PostWysłany: 12 Mar 2018 18:36 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Musisz wysłać zgłoszenie przez formularz, a skany dołączysz dopiero wtedy, gdy Ci odpiszą - w odpowiedzi na maila od nich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#885 PostWysłany: 16 Mar 2018 11:37 

Rejestracja: 16 Mar 2018
Posty: 5
Piszę w sprawie opóźnionego lotu z Katanii do Warszawy dnia 24.02.2018. Opóźnienie na lotnisku wyniosło prawie 3,5 h, natomiast dolecieliśmy do Warszawy 2 h 50 min po czasie. Pilot poinformował, że przyczyną opóźnienia była opieszałość poprzednich pilotów z tego dnia pilotujących ten samolot. Napisałem reklamacje do wizzair'a i odpisali mi po 3 tyg, że powodem opóźnienia były "przyczyny operacyjne" i nie przysługuje mi żadne odszkodowanie.

Myślicie, że jest sens jeszcze walczyć coś w tym temacie czy raczej nie ma to sensu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#886 PostWysłany: 16 Mar 2018 11:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Jeżeli nie podali, że opóźnienie było poniżej 3h i z tego powodu nie ma odszkodowanie to pisz skargę do ULC - opóźnienia na poprzednich rotacjach nie jest skutecznym usprawiedliwieniem do braku wypłaty odszkodowania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#887 PostWysłany: 16 Mar 2018 11:45 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
@Maniek262
Cytuj:
dolecieliśmy do Warszawy 2 h 50 min po czasie

A zatem dlaczego oczekujesz odszkodowania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#888 PostWysłany: 16 Mar 2018 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Może Maniek262 liczył czas przyziemienia a nie otwarcia drzwi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#889 PostWysłany: 16 Mar 2018 13:47 

boots napisał(a):
@Maniek262
Cytuj:
dolecieliśmy do Warszawy 2 h 50 min po czasie

A zatem dlaczego oczekujesz odszkodowania?


Prawda leży po środku i nie warto stanowczo póki np. Ty nie podasz rzeczywistego czasu opóźnienia

Może ktoś ma dostęp do archiwum flight24 lotu w61454 z 24.02.2018r. i po chwili po sprawdzeniu oraz tu podaniu będziemy wiedzieli, czy warto pisać skargę do włoskiego odpowiednika ulc
Góra
 PM off  
      
#890 PostWysłany: 16 Mar 2018 14:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2010
Posty: 475
Loty: 188
Kilometry: 360 656
niebieski
Proszę:
Załącznik:
scrreen.jpg
scrreen.jpg [ 105.91 KiB | Obejrzany 935 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
dmirstek lubi ten post.
 
      
#891 PostWysłany: 16 Mar 2018 14:06 

Czyli wszystko jasne 2:49 ma się niestety nijak do 3:00 i więcej (że też musiał mieć A320 wiatr od ogona :D )
Góra
 PM off  
      
#892 PostWysłany: 16 Mar 2018 14:39 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3562
złoty
Samo życie czasem jest 2.49 a czasem 3.02 jak w moim przypadku ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#893 PostWysłany: 17 Mar 2018 15:04 

Rejestracja: 22 Wrz 2015
Posty: 19
Hej Społeczności, szybkie pytanie. Opóźniony lot wizzair, dostałem odpowiedź że mogę dostać odszkodowanie w formie środków na koncie Wizz (do wykorzystania bezterminowo). Jest sens wykłócać się o zwrot na konto bankowe, czy regulacje nic tutaj nie mówią i pozostaje mi nic tylko się zgodzić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#894 PostWysłany: 17 Mar 2018 15:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
3. Odszkodowanie określone w ust. 1 jest wyplacane w
gotówce, elektronicznym przelewem bankowym, przekazem
bankowymi lub czekami bankowymi albo, za pisemną zgodą
pasażera, w bonach podróżnych i/lub w formie innych uslug.


Pisz, że chcesz odszkodowanie elektronicznym przelewem bankowym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#895 PostWysłany: 17 Mar 2018 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
Anonymous napisał(a):
Czyli wszystko jasne 2:49 ma się niestety nijak do 3:00 i więcej (że też musiał mieć A320 wiatr od ogona :D )

Jak już niejednokrotnie było tu podkreślane flight24 wskazuje czas przyziemienia samolotu, a nie możliwość jego skutecznego opuszczenia przez pasażerów. Całkiem prawdopodobne, że kołowanie i otwieranie drzwi mogło trwać 11 minut.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#896 PostWysłany: 17 Mar 2018 17:16 

Nikomu nie jestem w stanie zabronić wątpliwej przyjemności złożenia skargi do włoskiego ULC.
Ponadto z praktyki z porównaniem czasów rzeczywistych odbytych lotów nie jestem też pewny tego co piszesz, ale ok przyjmuję do wiadomości jako pewnik
Góra
 PM off  
      
#897 PostWysłany: 22 Mar 2018 23:37 

Rejestracja: 22 Mar 2018
Posty: 1
Witam serdecznie :)

mam pytanie odnosnie opoznionego lotu lini lotniczych Wizzair a bylo to tak : 13 kwietnia 2016 roku o godz 18:55 moja mama miala miec wylot z Gdanska i ladowac w Londyn Luton o godz 20:15 ,nie pamietam przyczyny jaka wtedy zaistniala- lot sie nie odbyl i wszystkich pasazerow wieziono na lotnisko do Bydgoszczy ,na lotnisku w Londyn Luton wyladowala ok godz 24 albo i po ( nie wiem gdzie mozna sprawdzic historie tego lotu) i czy po tak dlugim czasie mozna sie starac o odszkodowanie za niedogodnosci spowodowane opoznionym lotem ? Czy moze ktos cos poradzic :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#898 PostWysłany: 23 Mar 2018 00:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@olidda Możesz napisać wniosek i zobaczyć jaka będzie odpowiedź linii.Jeśli przyczyna opóźnienia nie wyklucza odpowiedzialności przewoźnika, szansa jest, mimo upływu tak długiego czasu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#899 PostWysłany: 23 Mar 2018 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
@olidda
Zajrzyj do wątku https://www.fly4free.pl/forum/lot-odwolany-lub-opozniony,1498,2646&p=1063408#p1063408
Nawet na ostatnich stronach jest poruszany temat długości wymagalności roszczenia. W skrócie: można się starać, składaj wniosek, a jeśli dostaniesz odmowę od wizzaira to pisz skargę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#900 PostWysłany: 22 Kwi 2018 10:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 490
Pytanie o 120% zwrotu na konto Wizz - to jest 120% całej kwoty wydanej czy też może 120% ceny samego biletu (mniejsza częśc) bez opłat dodatkowych (wiadomo że większa część)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group