Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3680 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#661 PostWysłany: 25 Wrz 2017 16:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Nati0803 napisał(a):
to łącznie wysyłam 3 reklamacje? Jak sprawdzić odległość żeby wiedzieć o jaką kwotę odszkodowania się ubiegać?

Odległość sprawdź korzystając z linków podanych w pierwszym poście tego tematu lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646 Reklamacje raczej 3,choć pewności nie mam.Zacznij od zwrotu za niewykorzystane bilety bo na to jest chyba 7 dni od zdarzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#662 PostWysłany: 28 Wrz 2017 16:30 

Rejestracja: 28 Wrz 2017
Posty: 1
Witam

Sytuacja wygląda następująco wykupiłem lot z Katowic do Neapolu 31.10.2017 i powrót z Bari do Katowic 4.11.2017

Obydwie rezerwację zrobione w tym samym dniu przewoźnik Wizzair . W międzyczasie otrzymałem informację że godziny wylotu pierwszego lotu są zmienione w związku z czym miałem możliwość zmiany lub zwrotu środków z czego skorzystałem ( zwrot środków na konto WIZZ ) wystąpiłem do Wizzair również z reklamacją o zwrot środków za bilet powrotny z Bari do Katowic , który jest w tej chwili bezużyteczny był związany z pierwotnym planem podróży .


Otrzymałem odpowiedź

"W obecnej sytuacji opłata za rezygnację wynosi 60 euro za każdego pasażera i odcinek lotu. W związku z powyższym informuję, że nie przysługuje Panu zwrot za rezerwację (kod xxx).

Proszę o informację zwrotną czy powinniśmy usunąć tę rezerwację mimo braku zwrot "

Przerabiał ktoś podobny temat ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#663 PostWysłany: 28 Wrz 2017 16:34 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22450
Nic nie zrobisz. Możesz ewentualnie poczekać, bo może też ci zmienią godziny z Bari do Polski
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#664 PostWysłany: 28 Wrz 2017 16:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 1052
Loty: 328
Kilometry: 456 296
niebieski
Jakby to była jedna rezerwacja - Katowice -Neapol -Katowice to by zwrócili za oba loty, tak to są dwie różne wycieczki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#665 PostWysłany: 28 Wrz 2017 17:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
wolan666 napisał(a):
wystąpiłem do Wizzair również z reklamacją o zwrot środków za bilet powrotny z Bari do Katowic , który jest w tej chwili bezużyteczny był związany z pierwotnym planem podróży .


Otrzymałem odpowiedź

"W obecnej sytuacji opłata za rezygnację wynosi 60 euro za każdego pasażera i odcinek lotu. W związku z powyższym informuję, że nie przysługuje Panu zwrot za rezerwację (kod xxx).

Proszę o informację zwrotną czy powinniśmy usunąć tę rezerwację mimo braku zwrot "

Przerabiał ktoś podobny temat ?

Nie bardzo rozumiem.Masz tą rezerwację aktywną,czy anulowaną bez zwrotu środków z racji,że opłaty za anulację przewyższały jej wartość?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#666 PostWysłany: 29 Wrz 2017 01:44 

Rejestracja: 29 Wrz 2017
Posty: 2
Cześć,

Miałem kupionych kilka biletów na loty Wizzair Warszawa-Paryż Beauvais od listopada do stycznia, które zostały odwołane, a konkretnie zmienili mi trasę na Warszawa-Eindhoven, co mnie nijak nie urządza. Czy wie może ktoś jakie prawa mi przysugują, oprócz tych napisanych przez Wizzair, to jest zmiana trasy na podobny w przeciągu iluśtam następnych dni lub zwrot kosztów biletu (ewentualnie 120% na konto WizzAir)?

Czy jest jakaś opcja, żebym kupił bilety na innego przewoźnika na ten dzień na tej samej trasie co pierwotnie (Ryanair, LOT, AirFrance) i poprosić WizzAir o zwrot kosztów biletów?

Z góry dzięki za pomoc :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#667 PostWysłany: 29 Wrz 2017 07:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@endrju258 Właściwie to co napisałeś wyczerpuje możliwości.Sprawdź jeszcze ,czy np. nie pasowała by ci zmiana lotniska wylotu z Polski np.zamiast KTW to WRO a lądowanie w Beauvais.To o czym piszesz teoretycznie jest możliwe,ale to droga dłuuuga,męcząca i z niepewnym finałem,bo sami od siebie nie zwrócą za bilety innymi liniami i trzeba dochodzić poprzez ULC ,lub w procesie cywilnym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#668 PostWysłany: 01 Paź 2017 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 527
Loty: 239
Kilometry: 272 276
niebieski
Wczoraj tj. 30 września lot Stavanger-Gdańsk WIZZem
Pierwotna godzina wylotu 12:45. Samolot wyleciał 23:45 czyli 11 godzin koczowania na lotnisku.
Pięć razy zmieniano godzinę odlotu.
Jak sądzicie na jakiej podstawie można dochodzić odszkodowania? Ptak nie ptak, usterka nie usterka, pilot lub jego brak, ale czy 11 godzin to już nie jest przesada?
_________________
I have a dream: Poland free people's country!
Andora*Austria*Białoruś*Bułgaria*Chorwacja*Czechy*Dania*Estonia*Francja*Irlandia*Niemcy*Grecja*Gruzja*Hiszpania*Holandia*Mołdawia*Norwegia*Litwa*Łotwa*Portugalia*Rosja*Rumunia*Słowacja*Szwajcaria*Szwecja*Ukraina*Węgry*Wielka Brytania*Włochy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#669 PostWysłany: 01 Paź 2017 11:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Składasz wniosek na ich formularzu i czekasz co odpiszą ,jak coś to jeszcze można potem do ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off
Maktravel lubi ten post.
 
      
#670 PostWysłany: 03 Paź 2017 09:57 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 12
Cześć
Mam pytanie do osób trochę obeznanych z postępowaniem Wizzair`a w sprawie reklamacji za odwołany lot.
Miałem w niedzielę właśnie taką nieprzyjemność utknięcia w Eindhoven. Poleciałem z Katowic i czekałem na lot do Gdańska (potem z Gdańska miałem wrócić przez Warszawę do Katowic). Niestety, wpierw lot był opóźniony o 2h, potem o trzy (dostałem voucher na 4Euro) a w końcu odwołany "z przyczyn technicznych" (bez większych wyjaśnień). Zostaliśmy skierowani do części ogólnodostępnej lotniska i informacji. Na infolinie Wizz`a nie udało mi się dodzwonić ale przy rozdawaniu voucherów dali nam informację o naszych prawach a tam był numer telefonu stacjonarnego. Na szczęście udało mi się zmienić rezerwację na poniedziałek do Katowic ale miałem jeszcze w zapasie 24h czekania. Jako, że kolejka do Info była ciągle ogromna (a ja w jej połowie) to znalazłem na bookingu hotel i olałem cała kolejkę i Info.
Moje pytanie brzmi, jaka jest szansa na zwrot kosztów hotelu, ale także dwóch niewykorzystanych biletów lotniczych ??
Dodam, że przed lotem do Eindhoven odwołano Mamoe, potem już wszystko latało.
Pozdrawiam
Bartosz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#671 PostWysłany: 03 Paź 2017 10:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Szansa jest na podstawie EU 261/2004.Piszesz do nich o odszkodowanie(250 E) i o zwrot kosztów czyli hotel ,jedzenie i utracone bilety.Dołącz na wszystko rachunki, ew. scan biletów.Może być problem za odcinek GDN-KTW ,ale zawsze masz prawo odwołać się potem do ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off
bjbax uważa post za pomocny.
 
      
#672 PostWysłany: 03 Paź 2017 10:14 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 12
Dzięki, a ja sobie chciałem tylko polatać :)
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#673 PostWysłany: 03 Paź 2017 10:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@bjbax Jak dostaniesz odszkodowanie to sobie znowu polatasz,może tym razem nawet dalej ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
bjbax lubi ten post.
 
      
#674 PostWysłany: 03 Paź 2017 12:19 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 3
Witam, czy wie ktoś na jaki adres wysłać do Wizzaira pismo o odszkodowanie za odwołany lot. W lipcu z małym dzieckiem utknęliśmy na lotnisku w Bari, najpierw info o opoznieniu lot miał być o 20:30 a o 1:00 informacja że odwołany. Piszę do nich poprzez ich stronę i na każdego maila odpowiadają po 30 dniach. Po dwóch miesiącach uzyskałem info że zwrócą mi kase za dodatkowe bilety. Na razie czekam na przelew. Chcę wysłać pisemnie a nigdzie nie jest podany adres oraz w jakim języku im to wysłać, chcę sam spróbować powalczyć o kase.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#675 PostWysłany: 03 Paź 2017 13:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Przemo_2882 napisał(a):
Na razie czekam na przelew. Chcę wysłać pisemnie a nigdzie nie jest podany adres oraz w jakim języku im to wysłać, chcę sam spróbować powalczyć o kase.

Słabo szukałeś ;) Na ich stronie jest adres siedziby i tam kierujesz korespondencję. Wyślij list na adres Laurus Offices | Kőér street 2/A | Building B | H-1103 | Budapest, Hungary.Najlepiej po węgiersku-zrobisz większe wrażenie :P .Ale może też być uniwersalna ,łagodna łacina lub angielski ;) Powodzenia :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#676 PostWysłany: 03 Paź 2017 14:25 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1263
niebieski
Możesz wysłać do polskiego oddziału Wizz:
WIZZ AIR Hungary Legikozlekedesi KFT Sp. z o.o.
ul. Wolności 90
42-625 Pyrzowice

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#677 PostWysłany: 03 Paź 2017 16:54 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 3
Dzięki za pomoc. A orientujecie się może jak długo trwa taka akcja o odszkodowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#678 PostWysłany: 03 Paź 2017 17:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Tego nawet najstarsi górale ci nie powiedzą,bo to zależy czy sami przyznają,czy musisz się dalej odwoływać do ULC.Zdarzają się przypadki,że ponad rok to trwa ;) Pamiętaj,że w wypadku odszkodowania ważna jest przyczyna opóźnienia, bądź odwołania lotu,musi być z winy przewoźnika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#679 PostWysłany: 03 Paź 2017 23:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1050
Loty: 271
Kilometry: 540 311
niebieski
@Przemo_2882 Ostatnio właśnie skladalam wniosek o odszkodowanie za opozniony lot, normalnie przez forumlarz online a potem już korespondencja mailowa. Wniosek oczywiscie odrzucili, wiec teraz mnie czeka wysłanie skargi do ULC, ale reklamacja w WizzAir poszła szybko, ponad tydzień czekałam na rozpatrzenie, a potem na mailowe odwołania dostawałam odpowiedzi po jednym dniu.
Może jednak probuj kontaktu mailowego do skutku - odpisuj bezpośrednio osobie, ktora Ci odpowiadała na reklamację. Chyba jednak tak będzie szybciej niż tradycyjną pocztą.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#680 PostWysłany: 04 Paź 2017 06:38 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 3
Już opisuję jak do tej pory rozmawiałem z Wizzairem otóż w sierpniu napisałem do nich przez ich formularz o zwrot za odwołany lot, faktycznie w ciągu dwóch tygodni odpisali, przyznając mi zwrot za nowo zakupione bilety i prosili o skany poniesionych kosztów, wysłałem i dostałem zwrotke mailową że nie ma takiego odbiorcy, niezłe jaja co. Więc piszę po raz kolejny tym razem 1 września i odpowiedź uzyskałem juz 30 zgodnie z ich terminem że do trzydziestu dni mają czas na odpowiedź i się wyrobili. Przyczyną odwołania lotu była nieprzewidziana usterka techniczna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3680 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group