Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 185  Następna
Autor Wiadomość
#641 PostWysłany: 22 Sie 2017 10:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4830
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
correos napisał(a):
niebawem przekonamy sie w praktyce czy odrzuca wniosek
poinformuje co i jak - moze przyda sie innym forumowiczom


mimo zlozenia wniosku o zwrot na rachunek bankowy z linku przeslanego na moj email
zwrot rezerwacji oplaconej punktami zostal dokonany w takiej samej formie +20%
punkty przyszly .. i zaraz wyszly KTW-DWC-KTW 9-11/11/2017
Załącznik:
qqqq.JPG
qqqq.JPG [ 18.68 KiB | Obejrzany 2912 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN
#642 PostWysłany: 23 Sie 2017 08:25 

Rejestracja: 13 Mar 2012
Posty: 54
chciałem dopytać czy przy składaniu reklamacji do ULC (mam już decyzję odmowną Wizza) mogę ją złożyć do "naszego prezesa ULC" czy też jeśli opóźnienie nastąpiło w Budapeszcie to kieruje pismo do ichniejszego odpowiednika?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#643 PostWysłany: 23 Sie 2017 08:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@dalu Możesz złożyć u nas,jak będzie trzeba to i tak przekierują.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#644 PostWysłany: 23 Sie 2017 08:33 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
@dalu
Prześlij od razu do Węgrów będzie szybciej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#645 PostWysłany: 23 Sie 2017 11:55 

Rejestracja: 13 Mar 2012
Posty: 54
dziękuję, a w takim razie jeśli chciałbym od razu wysłać do węgierskiego ULC, to muszę tłumaczenie wszystkich dokumentów zrobić na węgierski/angielski (pełnomocnictwa/opłaty za pełnomocnictwa/treść reklamacji/odpowiedź Wizza itp itd) ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#646 PostWysłany: 23 Sie 2017 11:59 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
@dalu
Poszukaj na stronie jakie są wymogi. W przypadku norweskiego urzędu, tłumaczyłem sam na angielski jedynie wyciąg z korespondencji z wizzair (reklamacja, ich odpowiedź itd - najważniejsze rzeczy w punktach). Bilety wysłałem w wersji polskiej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#647 PostWysłany: 23 Sie 2017 12:41 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
@dalu
Zbierz jak najwięcej dokumentów i wyślij je w formie takiej jakie masz.
Jeżeli wniosek pisałaś do Wizzaira po polsku to wyślij w dwóch wersjach, polskiej i angielskiej.Oni sobie to przetlumaczą. Możesz też z translatora przetłumaczyć na węgierski.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#648 PostWysłany: 12 Wrz 2017 21:22 

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 55
Cześć
Przerbiał ktoś coś takiego z Wizzarem? - zapłaciłem za bilet ok. 400 zł z czego 100 zł kartą, 100 zł w punktach wizz i 200 zł voucherem. Termin lotu zmienił się ok 3 tyg przed wylotem więc wybrałem zwrot pełnej cen biletu na konto bankowe. Z samego maila Wizzaira wynika, że zwrócona będzie "pełna cena biletu". Dostałem 100 zł na kartę i 100 zł w punktach. Wartości vouchera nie zwrócili.
Napisałem reklamacje wskazując że po 30 dniach piszę do ULC, bo to co zrobili jest niezgodne z 261/04.
Co więcej dziewczyna na infolinii twierdzi, że mam pełną rację i że ona nic nie może zrobić :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#649 PostWysłany: 12 Wrz 2017 21:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
To jakieś przeoczenie i pewnie po oficjalnej mailowej reklamacji dostaniesz zwrot vouchera lub równowartość do wyboru na kartę lub w pkt.Jeśli zmiana jest po ich stronie ty nie możesz być w żaden sposób poszkodowany,to jest oczywiste.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#650 PostWysłany: 12 Wrz 2017 23:54 

Rejestracja: 07 Wrz 2017
Posty: 2
Czy mozna ubiegac sie o cokolwiek, jezeli lot zostal odwolany z powodu niedzialajacego radaru? Przez co zaden samolot nie mogl oderwac sie od ziemi? Przebookowalem lot do innego miasta, ale to liczylo sie z duzymi kosztami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#651 PostWysłany: 12 Wrz 2017 23:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Można - od tego, z czyjej winy poniosłeś szkodę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#652 PostWysłany: 13 Wrz 2017 00:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Tzn.jakimi kosztami?Bilet chyba zmienili ci bezpłatnie.Masz na myśli dojazd na inne lotnisko?Jeśli masz rachunek to możesz wystąpić o zwrot.Awaria radaru to nie wina przewoźnika i typowe odszkodowanie raczej nie wchodzi w grę.Zbyt enigmatycznie opisałeś sytuację by bardziej konkretnie udzielić odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#653 PostWysłany: 18 Wrz 2017 22:20 

Rejestracja: 18 Wrz 2017
Posty: 1
Cześć,
chciałabym prosić kogoś o odpowiedź na pytanie czy nasz przypadek kwalifikuje się do całkowitego zwrotu kosztów i odszkodowania.

Żeby pozałatwiać sprawy urzędowe (umówione spotkanie w urzędzie skarbowym i masa innych ważnych spraw) zarezerwowałam podróż:
1. Lot WizzAir 18.09 (poniedziałek) z Paryża do Gdańska
2. Powrót WizzAir 23.09 (sobota) z Gdańska do Brukseli
3. Autokar Eurolines 24.09 z Brukseli

Po dojechaniu na lotnisko pod Paryżem za 17€ lot dowiedziałam się, że lot został odwołany. Musiałam wrócić za 17€ do Paryża. Okazało się, że kolejny lot do Gdańska jest w piątek 22.09 popołudniu (czyli już żadnej sprawy urzędowej nie załatwię).

Czy w takim razie mogę ubiegać się o zwrot kosztu obydwu lotów ponieważ nie opłaca mi się jechać do Gdańska na mniej niż dobę w piątek tylko po to żeby wrócić do Brukseli?
Czy poza tym mogę starać się o odszkodowanie?
Czy odszkodowanie może być większe ze względu na to, że wiąże się z nieobecnością w skarbówce?
Czy mogę ubiegać się o zwrot kosztów autokaru z Brukseli?
A co z takimi rzeczami jak posiłek w drodze powrotnej z lotniska, czy też mogę dostać zwrot?

A może jest taka opcja żeby przebukować ten lot na koszt WizzAir na kolejny tydzień ale już bez zahaczania o Brukselę tylko prosto z Gdańska do Paryża?

Będę bardzo wdzięczna za pomoc!
Pozdrawiam serdecznie,
Asia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#654 PostWysłany: 18 Wrz 2017 23:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Joanna Brzezińska napisał(a):


A może jest taka opcja żeby przebukować ten lot na koszt WizzAir na kolejny tydzień ale już bez zahaczania o Brukselę tylko prosto z Gdańska do Paryża?


Poczytaj jak tanio do nich zadzwonić kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=978596&hilit=Wizzair+kontakt#p978596 a jak już się dodzwonisz to opowiedz o swoich problemach,wątpliwościach i zadaj te pytania.Na pewno pomogą i udzielą fachowej porady :) nie tak jak nasz nieczuły @becek ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
becek lubi ten post.
 
      
#655 PostWysłany: 24 Wrz 2017 17:15 

Rejestracja: 24 Wrz 2017
Posty: 2
Witam, jeśli ten temat był już poruszany to przepraszam ale nie znalazłam odpowiedzi na swoje pytania a pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i nie wiem co robić :( Sprawa wygląda tak: 19.09.2017 miałam lecieć z rodziną (3 osoby łącznie) wizzair z Liverpool do Katowic o 8.35, najpierw pojawiła się informacja że lot będzie opózniony (ok. 8.20 kiedy czekaliśmy już przed bramką) ok. 9.10 pojawiła się informacja że jednak lot jest odwołany podobno z powodu mgły. Po długim czekaniu w kolejce do okienka obsługi klienta Pani stwierdziła że może przebukować lot na tej samej trasie najwcześniej na sobotę a jeśli chcę wcześniej to muszę sama wykupić bilety na inny przelot- najszybciej był lot Liverpool- Wrocław Rayanairem o 19.55 tego samego dnia więc wykupiłam trzy bilety za ponad 300 funtów na ten lot.
I teraz moje pytanie: jak mam odzyskać zwrot pieniędzy za bilety do Wrocławia plus koszty przejazdu na lotnisko w Katowicach i koszty posiłków i napojów w czasie podróży? Wizzair nie zapewnił nam totalnie nic na lotnisku- żadnych posiłków, napojów, przejazdu z lotniska we Wrocławiu do Katowic za wszystko musiałam płacić sama i na pytanie jak mam się ubiegać o zwrot kosztów usłyszałam tylko że mailowo, wysłałam formularz skargi przez stonę wizzair ale nie wiem czy powinnam zrobić coś jeszcze?
Czy przysługuje mi zwrot kosztów biletów za lot wizzairem, który się nie odbył?
Czy jest jakiś bezpośredni adres mail na który mogę wysłać wniosek/formularz o odszkodowanie i zwrot kosztów, jak najlepiej to napisać żeby odzyskać pieniądze? z góry dziękuję za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#656 PostWysłany: 24 Wrz 2017 17:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
sandraaaa napisał(a):
Wizzair nie zapewnił nam totalnie nic na lotnisku- żadnych posiłków, napojów, przejazdu z lotniska we Wrocławiu do Katowic za wszystko musiałam płacić sama i na pytanie jak mam się ubiegać o zwrot kosztów usłyszałam tylko że mailowo, wysłałam formularz skargi przez stonę wizzair ale nie wiem czy powinnam zrobić coś jeszcze?
Czy przysługuje mi zwrot kosztów biletów za lot wizzairem, który się nie odbył?
Czy jest jakiś bezpośredni adres mail na który mogę wysłać wniosek/formularz o odszkodowanie i zwrot kosztów, jak najlepiej to napisać żeby odzyskać pieniądze? z góry dziękuję za pomoc.

Przysługuje ci zwrot za bilety,których z racji odwołania nie wykorzystaliście-termin wniosku 7 dni na formularzu z ich strony.Inne udokumentowane koszty po załączeniu skanu rachunków,biletów itp.też.O odszkodowanie 250 E/os też napisz mimo,że jako powód podano warunki atmosferyczne(mgła) tyle,że mogło być inaczej-napisać nie zaszkodzi.Poczytaj lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646 i lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646 Powodzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#657 PostWysłany: 24 Wrz 2017 20:58 

Rejestracja: 24 Wrz 2017
Posty: 2
A mogę prosić link do formularza, bo ten który znalazłam na stronie nie ma możliwości dodania załączników, chyba że te skany rachunków jakoś inaczej się przesyła?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#658 PostWysłany: 25 Wrz 2017 10:57 

Rejestracja: 25 Wrz 2017
Posty: 2
Hej,
jak ubiegać się o zwrot kosztów za biletów za odwołany lot w wizzair? Przez formularz z skargą? Jak sprawdzić przyczynę odwołania lotu?Na lotnisku nie podali przyczyny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#659 PostWysłany: 25 Wrz 2017 12:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@Nati0803 Na dole tego artykułu masz link do formularza https://www.fly4free.pl/poradnik-odwola ... ore-330348 Jeśli nie podano przyczyny piszesz i czekasz co odpowiedzą, a potem albo cię to zadowala albo dalej ULC. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#660 PostWysłany: 25 Wrz 2017 15:47 

Rejestracja: 25 Wrz 2017
Posty: 2
-- 25 Wrz 2017 15:47 --

Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze kilka pytań. Jak wchodzę na formularz Wizzair to muszę wybrać powód. Są min do wyboru: odwołanie lotu z przyczyn technicznych lub atmosferycznych albo druga opcja odwołanie lotu/ zmiana rozkładu z przyczyn komercyjnych. Rozumiem że wybieram tą drugą opcje?
Czy jeśli chcę się ubiegać o zwrot za bilety, zwrot kosztów (musieliśmy lecieć droższy samolotem innej linii i dodatkowo kupić bilety na pociąg) oraz odszkodowanie to łącznie wysyłam 3 reklamacje? Jak sprawdzić odległość żeby wiedzieć o jaką kwotę odszkodowania się ubiegać?


Ostatnio edytowany przez krasnal, 25 Wrz 2017 17:40, edytowano w sumie 1 raz
Zdublowana treść
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 185  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group