Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 185  Następna
Autor Wiadomość
#621 PostWysłany: 16 Sie 2017 13:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4830
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
zarezerwowany przyjemny weekendowy wypad
KTW-IEV-KTW sobota niedziela 28-29pazdziernik

nastepnie email
Witaj MARIUSZ XXXXX
Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana rozkładu lotów, która wpływa na Twoje rezerwacje potwierdzone kodem XXXXX.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją.

w niedziele nie latamy .....
wkurza mnie juz ta furtka w regulaminach, kase za rezerwacje Ci oddamy, a reszta to Twoj problem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka na Filipiny: Panglao, Bohol i Luzon w jednej podróży z Warszawy za 3064 PLN Wycieczka na Filipiny: Panglao, Bohol i Luzon w jednej podróży z Warszawy za 3064 PLN
Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto
#622 PostWysłany: 16 Sie 2017 14:05 

Skoro ma być weekend to może zmiana za free na Budapeszt - Kijów -14/+30 dni od pierwotnego terminu

Taki urok latania często gęsto za pkt za free tanimi liniami....., ostatecznie 120% ceny w pkt
Góra
 PM off  
      
#623 PostWysłany: 16 Sie 2017 14:31 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 874
Loty: 457
Kilometry: 674 989
srebrny
correos napisał(a):
wkurza mnie juz ta furtka w regulaminach, kase za rezerwacje Ci oddamy, a reszta to Twoj problem

lecielibyśmy razem. a teraz zero opcji na weekendowy wypad, czy to z Wro, Ktw czy Waw. słabo. bardzo.
no ale coż. kilkadziesiąt PLN się "zarobi"
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#624 PostWysłany: 16 Sie 2017 22:10 

Rejestracja: 11 Sie 2017
Posty: 2
Mam do Was pytanie. Wizzair zmienil mój lot i dał możliwość zmiany dat wylotu/powrotu. Od kilku godz próbuje to zrobić i wszystko wydaje się być dobrze, ale po naciśnięciu przycisku Kontynuuj strona dalej się nie przeładowuje i wszystko zostaje bez zmian. Miał ktoś z Was podobny przypadek?

Dzięki za odpowiedz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#625 PostWysłany: 16 Sie 2017 22:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Ta nowa strona ma swoje fanaberie,spróbuj przez aplikację lub polski nr tel.221284905
Góra
 Profil Relacje PM off
Wojtek Kozak uważa post za pomocny.
 
      
#626 PostWysłany: 17 Sie 2017 00:24 

Rejestracja: 07 Mar 2013
Posty: 27
witam, ja też otrzymałam info o zmianie terminu lotu, mam w związku z tym pytanie czy jeśli zaproponowany przez Wizz termin mi nie pasuje, to mogę go po prostu wymienić na inny? (nawet jeśli bilety są droższe niż te kupione przeze mnie?) Czy dopłacam coś w tej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#627 PostWysłany: 17 Sie 2017 00:26 

Za darmo ta czy podobna trasa -14 dni/+30 dni od DATY PIERWOTNEJ
Góra
 PM off  
      
#628 PostWysłany: 17 Sie 2017 00:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Nie dopłacasz nawet jak bilet dużo droższy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#629 PostWysłany: 17 Sie 2017 08:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4830
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
goldziak. napisał(a):
lecielibyśmy razem. a teraz zero opcji na weekendowy wypad, czy to z Wro, Ktw czy Waw. słabo. bardzo.
no ale coż. kilkadziesiąt PLN się "zarobi"

Cieszylismy sie na wspolny wypad cala ekipa i jak to w grupie nie ma szans na uzgodnienie nowego terminu/kierunku wyjazdu pasujacego wszystkim. Zepsulo nam to skutecznie humory wrrr :(
Płatnosc punktami wiec zloze wniosek o zwrot calosci kwoty rezerwacji na rachunek bankowy - przynajmniej spienieze czesc punktow.

Trzeba mi zaczac prowadzic dziennik lotow na F4F wiedzialbym czy ktos leci ze mna przy okazji :)
do nastepnego @goldziak. pozdrawiam


Ostatnio edytowany przez correos, 17 Sie 2017 08:23, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#630 PostWysłany: 17 Sie 2017 08:22 

A tak się da????
Bo wedlug mnie pkt za pkt tyle, że 120%
Góra
 PM off  
      
#631 PostWysłany: 17 Sie 2017 08:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4830
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
niebawem przekonamy sie w praktyce czy odrzuca wniosek
poinformuje co i jak - moze przyda sie innym forumowiczom
Załącznik:
1.JPG
1.JPG [ 36.22 KiB | Obejrzany 1180 razy ]

Załącznik:
2.JPG
2.JPG [ 58.04 KiB | Obejrzany 1180 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#632 PostWysłany: 17 Sie 2017 09:10 

Rejestracja: 22 Mar 2010
Posty: 132
niebieski
Mnie także dotknęła ta zmiana, miał być prezent dla rodziców :evil:
Wiadomo jak długo się czeka na zwrot na konto Wizz? Znalazłem coś innego, ale w formularzu zmiany nie ma tej opcji, a dziś jest -20. Zdążę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#633 PostWysłany: 17 Sie 2017 09:11 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 874
Loty: 457
Kilometry: 674 989
srebrny
zwrot na konto wizz następuje w ciągu 5 minut.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#634 PostWysłany: 17 Sie 2017 09:12 

Raptem kilka postów wyzej masz telefon do nich DARMOWY
Góra
 PM off  
      
#635 PostWysłany: 17 Sie 2017 13:28 

Rejestracja: 17 Sie 2017
Posty: 2
Witajcie,

Ostatnio zabookowałem bilety dla mojej siostry (lat 11) oraz babci. Lot został odwołany o czym dowiedzieli się na lotnisku po ponad godzinnym opóźnianiu. Jak mi wiadomo była to awaria samolotu (na lotnisku nie podali żadnej przyczyny). Hotel był zapewniony + przebookowali bilety na następny termin jeszcze na lotnisku.

Jak wygląda procedura składania reklamacji w przypadku osoby niepełnoletniej? Mogę to zrobić ja za pomocą formularza na ich stronie? I czy mogę od razu uwzględnić w tym równie reklamację za babcię na jednym formularzu? Czy powinny to zrobić same osobno? Czy w przypadku siostry muszę mamę poprosić? Czy jak wypełnię sam też będzie OK?

W przypadku babci doszedł też dodatkowy koszt przebookowania biletu powrotnego na inny termin. Na lotnisku WizzAir odmówił przebukowania biletu, ponieważ były zakupione osobno. Dlatego musiałem je sam przebookować, co wiązało się z dodatkową opłatą. Rozumiem, że to też WizzAir powinien zwrócić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#636 PostWysłany: 17 Sie 2017 13:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
YbiT napisał(a):
W przypadku babci doszedł też dodatkowy koszt przebookowania biletu powrotnego na inny termin. Na lotnisku WizzAir odmówił przebukowania biletu, ponieważ były zakupione osobno. Dlatego musiałem je sam przebookować, co wiązało się z dodatkową opłatą. Rozumiem, że to też WizzAir powinien zwrócić?

W tym przypadku Wizzair ma rację.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
YbiT uważa post za pomocny.
 
      
#637 PostWysłany: 17 Sie 2017 16:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
YbiT napisał(a):
Jak wygląda procedura składania reklamacji w przypadku osoby niepełnoletniej? Mogę to zrobić ja za pomocą formularza na ich stronie? I czy mogę od razu uwzględnić w tym równie reklamację za babcię na jednym formularzu? Czy powinny to zrobić same osobno? Czy w przypadku siostry muszę mamę poprosić? Czy jak wypełnię sam też będzie OK?....

co wiązało się z dodatkową opłatą. Rozumiem, że to też WizzAir powinien zwrócić?

Jeśli ty kupowałeś bilety, to wypełnij formularz podając dane babci i siostry razem,gdyż były na jednej rezerwacji.Co do zwrotu kosztów zw . ze zmianami daty powrotu dla babci,niestety nie muszą tego uwzględnić(osobna rezerwacja).
Góra
 Profil Relacje PM off
YbiT uważa post za pomocny.
 
      
#638 PostWysłany: 17 Sie 2017 16:20 

Najważniejsze, by w formularzu i OPISIE reklamacji do linii lotniczej w tym wypadku Wizzair W6 podać nr.rezerwacji mogą być 2 numery na ten sam lot, dane osób też są ważne ale są drugorzędne NAJWAŻNIEJSZE są nr. REZERWACJI
Góra
 PM off
YbiT uważa post za pomocny.
 
      
#639 PostWysłany: 18 Sie 2017 15:16 

Rejestracja: 17 Sie 2017
Posty: 2
Bardzo dziekuję Wam za odpowiedź.

Mam jeszcze jeden problem. Próbuję wysłać reklamację przez stronę: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/skargi-i-pochwa%C5%82y/#/

No i po wypełnieniu wszystkiego i kliknięciu guzika wyślij, niby strona przeładowuje się tak przez ułamek sekundy, ale nic więcej się nie dzieje. Nie otrzymałem też żadnego potwierdzenia wysłania skargi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#640 PostWysłany: 18 Sie 2017 15:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@YbiT Strona nie działa najlepiej.Spróbuj jeszcze raz to wysłać,bo w tej sytuacji nie masz pewności czy w ogóle to poszło. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3681 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 185  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group