Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3674 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#2961 PostWysłany: 12 Sty 2023 16:41 

Rejestracja: 12 Sty 2023
Posty: 5
Hose napisał(a):
@Aerostarlink nie skreślałbym od razu tych pośredników co biorą prowizję, bo Twoim kolejnym pytaniem będzie: "WizzAir odrzucił wszystkie reklamacje, co teraz ?"


Nie skreślam, ale zapytałem tylko o możliwość zrobienia tego samemu. Pełnomocnictwo każdy by mi dostarczył, łacznie z danymi itd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast
Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN
#2962 PostWysłany: 12 Sty 2023 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 852
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
update ode mnie:
- lot odwołany w maju
- w czerwcu dostałem info że reklamacja przyznana i proszą o numer konta - od razu wysłałem
- cisza przez parę miesięcy, mimo kilku ponagleń
- w grudniu odpowiedź że prześlą kasę w ciągu miesiąca
- wczoraj wpadła kasa i to nie 500EUR, a 530EUR a więc chyba z odsetkami nawet :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2963 PostWysłany: 13 Sty 2023 13:58 

Rejestracja: 13 Sty 2023
Posty: 1
Złożyłem wniosek o odszkodowanie za przesunięty o 1 dzień lot Wizzair przez Zwrotzalot, bo wolę, żeby ktoś to ogarną. Ale ta firma to jakiś żart i trwa to już 3 miesiąc, piszą, że czekają na odpowiedź itp itd.
Czy mogę jednocześnie inne firmie zlecić to samo zadanie? Czy jest jakiś prawny problem z takim działaniem?

Prośba o podpowiedź.
Dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2964 PostWysłany: 13 Sty 2023 14:03 

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 107
Takie rzeczy trochę trwają. Robiłem podobny wniosek do wizzair przez airhelp na przełomie 2020/2021 i czekałem równe 4 miesiące od wysłania wniosku do odpowiedzi i zgody wizzair. Następnie około tygodnia na przelew.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2965 PostWysłany: 13 Sty 2023 14:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
@dioptr
Cytuj:
Czy mogę jednocześnie inne firmie zlecić to samo zadanie? Czy jest jakiś prawny problem z takim działaniem?

A przeczytałeś umowę, którą zawarłeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2966 PostWysłany: 13 Sty 2023 16:00 

Rejestracja: 19 Maj 2018
Posty: 7
cześć
W czasie pandemii Wizzair kilkukrotnie przesuwał a ostatecznie odwołał mi 3 RT loty.
Wypłacili mi środki Wizzair dorzucając 20% bonusu.
Razem było tego ponad 2,8 tyś PLN.
Miesiąc temu patrzę na saldo a tam ca 1,5 tyś.
Zniknęło 1,3 tyś.
Chyba minął termin 2 lat od zwrotu.
Nie odpowiadają na roszczenie.
Nie przesyłają informacji do kiedy są ważne pozostałe środki.

Wg mnie bonusay mogą sobie brać, ale moją kasę???
Czy jest to zgodne z normami społecznymi?
Czy ktoś próbował odzyskać zawłaszczone przez Wizzaira pieniądze?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2967 PostWysłany: 13 Sty 2023 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2232
złoty
alphaton napisał(a):
Wypłacili mi środki Wizzair dorzucając 20% bonusu.

Jeśli WizzAir zrobił to z automatu to mogłeś wnioskować o zwrot kwoty (100%) na pierwotną metodę płatności.

alphaton napisał(a):
Czy jest to zgodne z normami społecznymi?

Nie jestem pewien czy sa jakiś normy społeczne dotyczące punktów do wykorzystania na usługi, ale zapewne jest to zgodne z regulaminem, który zaakceptowałeś kupując bilety.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2968 PostWysłany: 13 Sty 2023 16:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7796
złoty
Mogłeś wcześniej złożyć wniosek o zwrot w formie gotówki wtedy dostałbyś swoją kasę .A teraz postępują zgodnie z regułami konta wizz gdzie środki tracą ważność po określonej dacie. Raczej nic nie ugrasz ,ratuj to co zostało .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2969 PostWysłany: 14 Sty 2023 12:23 

Rejestracja: 14 Sty 2023
Posty: 11
CyganskiKsiaze napisał(a):
Ves123 napisał(a):
Ja też z tego samego lotu. Mnie i ludziom obok nikt nic nie dawał do podpisu. Dostaliśmy SMSy z vouherami na 4 EUR. I to nie wszyscy. Sprawdziłem ubezpieczenie turystyczne, które miałem w Axie. U nich opóźnienie musi być powyżej 6 godz. I wtedy wypłacą 200zł odszkodowania. Tak że tutaj jest czysta sytuacja.


Podpisy zbierały dziewczyny przy odprawie. Przez głośnik koło 23 informowali o tym. Ja w końcu nic nie podpisałem. Jak czysta sytuacja? Samolot wylądował z opóźnieniem 3h i 4 minut. W takim wypadku masz prawo do złożenia wniosku o odszkodowanie w kwocie 400 euro.[/quote

Hej mam pytanie do Ciebie albo kogoś z tego lotu czy składałeś już wniosek o odszkodowanie i czy coś odpowiedzieli w sprawie. Leciałam tym samym lotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2970 PostWysłany: 14 Sty 2023 19:20 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 36
Jestem w szoku.

58 dnia, po dwóch mailowych ponagleniach status mojego claimu zmienił się z "registered" na "allocated".

"Your claim has now been allocated to one of our team members who will carefully review it as soon as possible".

:D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2971 PostWysłany: 15 Sty 2023 12:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2014
Posty: 1689
Loty: 205
Kilometry: 463 041
srebrny
@Wojtyn - na jaki mail ich 'gnałeś'. Mi przyznali zwrot za hotel i jedzenie, poprosili o numer konta 1.11 i tyle - kasy ani widu ani słychu.
_________________
R.

Pierwsze raz w Afryce: https://www.fly4free.pl/forum/a-na-koniec-ktos-ci-powie-ze-nic-z-tej-afryki-nie-widziales,213,175117
Pojechaliśmy z nastolatkami w kilkumiesięczną podróż dookoła świata: W sto dni dookoła świata
Góra
 Profil Relacje PM off
Ves123 lubi ten post.
 
      
#2972 PostWysłany: 15 Sty 2023 14:49 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 165
Shar- moje działanie opisane w postach#2948 i#2951
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2973 PostWysłany: 15 Sty 2023 16:10 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 36
zawiert napisał(a):
@Wojtyn - na jaki mail ich 'gnałeś'. Mi przyznali zwrot za hotel i jedzenie, poprosili o numer konta 1.11 i tyle - kasy ani widu ani słychu.


Odpisujesz na mail, z którego przyszło potwierdzenie złożenia claimu: noreply@wizzair.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2974 PostWysłany: 15 Sty 2023 17:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2232
złoty
Zgodnie z instrukcją zawartą w samym adresie :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#2975 PostWysłany: 16 Sty 2023 21:39 

Rejestracja: 14 Sty 2023
Posty: 11
Ves123 napisał(a):
Shar- moje działanie opisane w postach#2948 i#2951


O kurczaki przegapiłam. No ja złożyłam dziś 30 dzień i bez odpowiedzi. Pogoda była igła to fakt. Ehh.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2976 PostWysłany: 17 Sty 2023 22:11 

Rejestracja: 17 Sty 2023
Posty: 7
Ta odpowiedź to typowy bełkot. Napisz do nich i poproś o podanie konkretnych przyczyn. Przypomnij im, że maja wobec Ciebie OBOWIĄZEK INFORMACYJNY. Alarm bombowy, burza z piorunami i silnym wiatrem uniemożliwiająca start czy co? Zapewniam, że w każdej odmowie znajdziesz informację, że to "okoliczności nadzwyczajne". Odpowiedź by Cię zbyć, żadnych precyzyjnych informacji, które możesz np. zweryfikować lub później przytoczyć w sądzie czy odpowiednim urzędzie. Mi np. lot wciskał, że "warunki pogodowe" choć na lotnisku w Warszawie i Los Angeles byłą wręcz idealna pogoda. Gdy sprawę skierowałem do sądu, wyszło na jaw, ze była usterka techniczna, opóźniony przylot z poprzedniego lotu i do tego jeszcze zmiana rozmieszczenia pasażerów w samolocie. Sąd już wie, że kantowali mnie na etapie rozpatrywania reklamacji. Jeśli czujesz, że kręcą, ponękaj ich mailami z konkretnymi pytaniami i zobacz co dalej. Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2977 PostWysłany: 18 Sty 2023 08:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2232
złoty
@lucek10 Nie ma sensu do nich pisać, dopytywać czy czekać na wyjaśnienia. Jeśli w ogóle odpiszą i podadzą jakikolwiek powód, to z adnotacją, że nie ich wina. Zdania nie zmienią a Ty stracisz tylko czas. Tak jak Ci poradzono wcześniej - droga sądowa, do czego sam byś doszedł gdybyś przeczytał ten temat.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2978 PostWysłany: 18 Sty 2023 11:09 

Rejestracja: 17 Sty 2023
Posty: 7
Doszedłem do tego bez czytania forum, 15 lat temu składając pierwszy pozew. Samodzielnie, w niemieckim sądzie, bez żadnego adwokata. Wcześniej pognębiłem easyjeta i napisał mi, że opóźnienie w drodze z Berlina do Madrytu było spowodowane brakiem personelu, a z powrotem usterką techniczną. Wcześniej pisali tylko ogólnie o okolicznościach nadzwyczajnych. Z takimi informacjami wiedziałem już, że mam ogromne szanse. Nawet gdyby nie podali konkretnych przyczyn, to sąd wie, że mnie zlewają. Napisanie maila, w którym pasażer domaga się podania konkretnej przyczyny opóźnienia trwa może 3 minuty, więc nie przesadzajmy, że jest to strata czasu. Dosłownie jedno zdanie wystarczy. Reakcja linii może nam dać nowe informacje. Piszę o moich osobistych doświadczeniach, z których wynika, że warto pytać o konkrety po tym jak dostanie się standardową odmowę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2979 PostWysłany: 18 Sty 2023 11:20 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4790
platynowy
Po pierwsze to tu ci tylko napisali, że zapewne już nie doczekasz się kolejnego emaila.
Po drugie, nigdy pasażerom oficjalnie nie podali faktycznej przyczyny, co innego na żądanie sądu.

A co było, a nie jest....
Pozew do sądu to jedyna słuszna droga.

Ps. Czemu tego jeszcze nie włączono do właściwego tematu :?: :!:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2980 PostWysłany: 18 Sty 2023 11:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2232
złoty
@lucek10
Autor tematu odnosi się do lotu WizzAir z 2022r. a nie EasyJet sprzed 15 lat.
Może napisanie maila to 3 minuty, ale oczekiwanie na odpowiedź to, jak możesz się dowiedzieć z pierwszego posta wynosi 40 dni a to już spora strata czasu.
Zakładając, że w ogóle otrzyma odpowiedź to co ona niby zmieni ? Cokolwiek nie odpiszą i tak jedyna droga to sąd.
Tego się pewnie nie dowiemy bo @lukecz81 zarejestrował się tylko po to, żeby zadawać pytania o odszkodowania, a Ty wykopałeś post sprzed kilku miesięcy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3674 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Z6GD9 oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group