Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#2941 PostWysłany: 04 Sty 2023 01:15 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Sam fakt, że zapewnili lot dopiero za trzy dni skutkuje odpowiedzialnością, choć dobrze byłoby znać przyczynę. Zwrot kosztów należy się bez wątpienia. Sprawdziłbym czy urząd hiszpański może egzekwować odszkodowanie, bo roszczenie się przedawni, a Ty zostaniesz z decyzją jak Himilsbach z angielskim...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kacper Szymanski uważa post za pomocny.
 
      
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
#2942 PostWysłany: 04 Sty 2023 10:49 

Rejestracja: 25 Gru 2014
Posty: 91
Loty: 232
Kilometry: 401 776
U mnie telenowela trwa nadal. W październiku przyznali kase, miala byc za max 10 dni roboczych. Oczywiscie nadal jej nie ma. Zlozylam service complaint, jakoś kilka dni przed sylwestrem na koncie zobaczyłam, ze sprawa zakończona. Przedwczoraj mail, wczoraj odpowiedź, ze jak zakończona to zakończona dosłownie "na c*j drazysz dziewczyno temat, jak ci coś nie pasuje to pisz wyżej." Wchodzę na konto wizz, a tam znów widnieje sprawa w toku. Jak mi ktoś wyjaśni o co tu chodzi to stawiam piwo. A CS nie ogarnia kompletnie, nawet się im nie chciało sprawdzić, skoro sprawa dalej w toku, a pani pisze, żebym się bujała... :evil:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2943 PostWysłany: 04 Sty 2023 13:39 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Dostałaś maila od Wizza dosłownie z powyższym cytatem? Bo jeśli tak to ja bym to wysłał do prasy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2944 PostWysłany: 04 Sty 2023 13:47 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
efffka napisał(a):
....Przedwczoraj mail, wczoraj odpowiedź, ze jak zakończona to zakończona dosłownie "na c*j drazysz dziewczyno temat, jak ci coś nie pasuje to pisz wyżej." Wchodzę na konto wizz, a tam znów widnieje sprawa w toku. Jak mi ktoś wyjaśni o co tu chodzi to stawiam piwo. A CS nie ogarnia kompletnie, nawet się im nie chciało sprawdzić, skoro sprawa dalej w toku, a pani pisze, żebym się bujała... :evil:

@SPLDER serio zaświtało Ci, że dosłownie coś tej treści może ktoś wysłać

Raczej czy na pewno Eiffla napisała co pomyślała jak ją traktują :)

A Wizz, jak to Wizz wykorzystuje strach klientów przez pozwem czy drogą sądową.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2945 PostWysłany: 04 Sty 2023 14:31 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Owszem. Mało prawdopodobne ale może się zdarzyć że pracownik też już miał dosyć swojej firmy, nawet tak wspaniałej jak WIZZ
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2946 PostWysłany: 04 Sty 2023 22:48 

Rejestracja: 25 Gru 2014
Posty: 91
Loty: 232
Kilometry: 401 776
Obyło się bez niecenzuralnych słów, ale wydźwięk jak napisałam. Mam dość, ale nie odpuszczę, bo dwa dni wyjęte z życia i powrót prawie autostopem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2947 PostWysłany: 04 Sty 2023 22:58 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Tobie można doradzić jakiegoś pośrednika czy forumowicza prawnika stąd, który pomoże w napisaniu przedsądowego wezwania do zapłaty. Może jakiś napisze pw do Ciebie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2948 PostWysłany: 04 Sty 2023 23:39 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Rolą CS jest zmniejszyć odpowiedzialność klienta (W6), a nie zadowolić pasażera, bo Ty i tak polecisz samolotem. Emocjonowanie się odpowiedziami przewoźników jest jak opowiadanie historii życia na pytanie Amerykanina "hi, how are you?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#2949 PostWysłany: 05 Sty 2023 20:40 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 405
niebieski
do MajaSk

to też mój problem z 18/09/2022 , tyle że w drugą stronę KTW-CDT. Wizzair odrzucił wniosek. Obecnie sprawa w firmie ....air.... i złożona przez nich do przewoźnika. Napiszę o wyniku. Zaglądaj na :
Prawa pasażera , Wypłacone odszkodowanie - lista lotów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2950 PostWysłany: 08 Sty 2023 11:04 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 165
Właśnie otrzymałem odpowiedź na reklamację lotu W6 5052 LCA-KRK 12/12/2022. Odrzucona z powodu restrykcji pogodowych. Czują się widać bardzo pewnie ponieważ odpowiedź przyszła błyskawicznie (na drugi dzień). Nadmienię tylko,że loty z Larnaki odbywały się normalnie. Zastanawiam się czy warto jeszcze zawracać sobie głowę z pośrednikami? Jest ktoś na forum co zamierza jeszcze z nimi walczyć? Z tego co pamiętam kilkanaście postów wyżej był poruszany temat tego lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2951 PostWysłany: 08 Sty 2023 11:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2217
złoty
@Ves123 Zgłoszenie sprawy do któregoś z pośredników zajęło by Ci niewiele więcej czasu niż napisanie tego posta i kosztowało dokładnie tyle samo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2952 PostWysłany: 08 Sty 2023 19:05 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Ves123 napisał(a):
Właśnie otrzymałem odpowiedź na reklamację lotu W6 5052 LCA-KRK 12/12/2022. Odrzucona z powodu restrykcji pogodowych. Czują się widać bardzo pewnie ponieważ odpowiedź przyszła błyskawicznie (na drugi dzień). Nadmienię tylko,że loty z Larnaki odbywały się normalnie. Zastanawiam się czy warto jeszcze zawracać sobie głowę z pośrednikami? Jest ktoś na forum co zamierza jeszcze z nimi walczyć? Z tego co pamiętam kilkanaście postów wyżej był poruszany temat tego lotu.


Nie zawsze odszkodowanie przysługuje, bo zła pogoda mogłaby być na poprzedzających rotacjach
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2953 PostWysłany: 09 Sty 2023 14:12 

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 165
Sprawa u pośrednika. Wszystko wyjaśni się wkrótce
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2954 PostWysłany: 10 Sty 2023 11:05 

Rejestracja: 15 Mar 2022
Posty: 21
Witam

W piątek mialem mieć lot o 19.00 z Katowic do Rzymu, powrot do Krakowa.
O godzinie 11.30 dostaje takiego maila jak w załączniku czyli zmienili samolot na mniejszy i dla mnie brakło miejsca:) Nie zdążyłem się jeszcze odprawić i jako dowód mam tylko potwierdzenie rezerwacji/kupna biletow plus fakturę którą przesyłają na maila. Czy w tym wypadku przysługuje mi odszkodowanie i jak to najlepiej załatwić?

Załączniki:
20230110_095746.jpg
20230110_095746.jpg [ 177.89 KiB | Obejrzany 1129 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2955 PostWysłany: 10 Sty 2023 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2217
złoty
@Sepppuku wg. mnie śmiało możesz się ubiegać o zwrot kosztu biletu (o ile go nie wykorzystałeś) i odszkodowanie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2956 PostWysłany: 11 Sty 2023 19:23 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 35
Cały czas czekam na odpowiedź od WizzAira (55 dzień).

W międzyczasie zastanawiam się nad jedną sprawą.

Czy w razie przyznania odszkodowania (wybrałem środki Wizz 120%) trafią one na moje konto łącznie za 2 pasażerów (ja byłem rezerwującym, os. tow. nie ma konta), czy powinienem założyć konto os. tow.?

Odpowiedź wydaje mi się oczywista ale wolę dopytać :).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2957 PostWysłany: 11 Sty 2023 19:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 1698
Loty: 261
Kilometry: 277 323
złoty
@Wojtyn
Raczej za 1 osobę jeśli nie załączyłeś pełnomocnictwa drugiej osoby.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2958 PostWysłany: 11 Sty 2023 19:30 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 35
Załączyłem.


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 13 Sty 2023 21:22, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2959 PostWysłany: 12 Sty 2023 16:11 

Rejestracja: 12 Sty 2023
Posty: 5
Hej, mam zagwozdkę z nasza ulubiona linia lotnicza.

Niemal cała moja rodzina mieszka w Norwegii. Sa to rodzice, różne ciotki, wujkowie, ogółem ludzie w sile wieku. Oczywiście każdy ma inne konto, logistyczny bałagan.

Policzyliśmy ostatnio, że z dwóch lat mamy razem chyba z 25 rezerwacji z lotów opoznionych wiecej niż 3h. Pewnie połowa bedzie odrzucona, bo wizz wymyśli mgły i inne niespodzianki, ale nawet jeśli, to jest o co zawalczyć.

Pytanie, jak to ugryźć. Mogę zebrac dane, numery rezerwacji i wysłac to zbiorczo na jakiegos maila wizzair? Jeśli tak, to jakiego? Wiadomo, ze nie chce tez zadnego 120% wizz credits. Osobne logowania z 8 kont wizzair to już będzie dużo chaosu.

Nie chce płacić 35% za jakies air help, wiec dziekuje za takie sugestie.

Bede wdzieczny za kazda rade.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2960 PostWysłany: 12 Sty 2023 16:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2217
złoty
@Aerostarlink nie skreślałbym od razu tych pośredników co biorą prowizję, bo Twoim kolejnym pytaniem będzie: "WizzAir odrzucił wszystkie reklamacje, co teraz ?"
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group