Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3687 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 185  Następna
Autor Wiadomość
#2461 PostWysłany: 27 Cze 2022 14:52 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22496
Było powyżej 3h?
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
Urlop na Malcie za 1549 PLN. Loty z Katowic + 4 noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop na Malcie za 1549 PLN. Loty z Katowic + 4 noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Loty na Kubę w dobrej cenie: Hawana z dużym bagażem z Krakowa od 2471 PLN Loty na Kubę w dobrej cenie: Hawana z dużym bagażem z Krakowa od 2471 PLN
#2462 PostWysłany: 27 Cze 2022 14:54 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4804
platynowy
Opóźnienie przylot co najmniej o 3 godziny!

Po dwóch vouchery na posiłek na lotnisku.

I się ciesz, że poleciał. Wczorajszy do Krakowa kazali odwołać.

bruce09lili napisał(a):
My mieliśmy loty WAW-FCO-WAW 16.06-26.06 i oba opóźnione powyżej 2h. W Warszawie siedzieliśmy w samolocie i czekaliśmy na rozwiązanie sytuacji w Czechach, bo ponoć nie było obsady kontrolerów. Na powrocie opóźnił się samolot z Warszawy i tutaj jeszcze nie znam przyczyny. Ponoć miał opóźnienie na poprzedniej rotacji. Wieczorem złożę wniosek o odszkodowanie x2 i zobaczymy. Najwyżej odwołanie przez kancelarię.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2463 PostWysłany: 27 Cze 2022 15:21 

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 432
Loty: 86
Kilometry: 133 664
niebieski
U mnie Waw-Dvb w poniedziałek 20.06 opóznienie 3h łącznie, a powrot 24.06 odwołany całkowicie (zapewniony hotel z wyżywieniem) ale następnego dnia rano info z lotniska (infolinie wizz nieosiągalne przez kilkanaście osób ktore próbowały sie połączyć) ze mamy sobie radzić na własną rękę bo nikt po nas nie przyleci.
Zamierzam dzisiaj zlozyc reklamacje na wylot z Warszawy, zobaczymy jak do tego podejdą (brak voucherow na jedzenie i brak jakiejkolwiek informacji oprócz dwóch smsow o przesunięciu).
Druga reklamacja pójdzie na to ze nas zostawili i wracaliśmy LOTem za 1500/os. Czyli zwrot za przelot + 250e?
Jak myślicie, co da sie w tej sytuacji ugrać ?


Pierwszą reklamacje to wyślę bez większych oczekiwań ale z tym powrotem to mam nadzieje ze oddadzą przynajmniej za te bilety.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2464 PostWysłany: 27 Cze 2022 15:28 

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 2357
Loty: 237
Kilometry: 321 205
złoty
@konrad91
WAW-DBV 20 czerwca przylot opóźniony o 2h 25min - możesz sobie darować.
DBV-WAW zwrot za alternatywny lot się należy; odszkodowanie zależnie od przyczyny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2465 PostWysłany: 27 Cze 2022 15:32 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4804
platynowy
Napisz mu co ma zrobić, by mu zwrócili te 1500 zł za lot LOT-em.
Bez wcześniejszych uzgodnień z linią, choć zapewne nie z jego winy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2466 PostWysłany: 27 Cze 2022 15:33 

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 432
Loty: 86
Kilometry: 133 664
niebieski
Wydaje mi sie ze złoże reklamacje zamieszczając koszta poniesione w związku z rezerwacją nowych biletów, czy to nie wystarczy ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2467 PostWysłany: 27 Cze 2022 15:39 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4804
platynowy
Zobaczymy!?!?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2468 PostWysłany: 27 Cze 2022 16:14 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 594
Loty: 65
Kilometry: 132 127
niebieski
Zeus napisał(a):
Było powyżej 3h?
Muszę to dokładnie sprawdzić, bo na razie siedzę w pociągu do domu. Wg wstępnych obliczeń wychodzi że braknie po 5-10 minut.
Czy liczy się moment posadzenia samolotu na płycie czy wpuszczenia pasażerów?

Muszę się zarejestrować na fr24
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2469 PostWysłany: 27 Cze 2022 16:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
Liczy się moment otwarcia drzwi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2470 PostWysłany: 27 Cze 2022 17:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
mzagro napisał(a):
Ja mam to przećwiczone. Nie czekać na hotel od wizz bo tylko człowiek traci czas na lotnisku. Od razu zarezerwować sobie coś, iść na obiad/kolację a potem przesłać rachunki do wizz. Mnie wszystko zwrócili.

Powyższe to akurat dotyczy chyba wszystkich linii.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2471 PostWysłany: 27 Cze 2022 22:28 

Rejestracja: 27 Cze 2022
Posty: 4
Dzień dobry,

Mój lot w dniu 24/06/2022 z Warszawy do Dubrownika został odwołany, kiedy czekaliśmy na lotnisku (najpierw była informacja o opóźnieniu, później o odwołaniu).
Dodzwoniłem się na infolinię w sprawie zwrotu za bilety, który mam otrzymać w ciągu 7 dni, nie chcieli natomiast podać przyczyny odwołania lotu.
Dzisiaj złożyłem wniosek o odszkodowanie przez system WizzAir i sekundę po wysłaniu wniosku przyszedł email z odmową (czyli mają już ustawiony automat)...
Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić w pierwszym kroku? Odwoływać się przez ODR, jak sugerują?
Zwrot jest o tyle istotny dla nas, że ledwie pozwoli pokryć koszty niewykorzystanych noclegów oraz wynajmu auta...

Poniżej główna treść maila z odmową:
"Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Bardzo nam przykro z powodu tej niefortunnej sytuacji i po szczegółowej analizie Twojej sprawy potwierdzamy, że lot W6 1329 WAW - DBV 24/06/2022 był opóźniony/anulowany w związku z ograniczeniami w kontroli ruchu powietrznego.

Wyżej wspomniane okoliczności, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady, wpisują się w kategorię nadzwyczajnych okoliczności w związku z czym informujemy że niestety nie przysługuje żadne odszkodowanie.

(...)

Jeśli chcesz wnosić o zwrot za koszty dodatkowe jak posiłki, transport czy zakwaterowanie, prosimy o złożenie nowej skargi na naszej stronie w temacie Dobrobyt.

Jeśli nie satysfakcjonuje Cię rozwiązanie, możesz przesłać skargę na platformę Online Dispute Resolution (ODR). Więcej informacji znajduje się nat\ http://ec.europa.eu/consumers/.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2472 PostWysłany: 28 Cze 2022 00:46 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
-- 28 Cze 2022 00:42 --

Opóźnienie powyżej 2 h jest niewystarczające.

-- 28 Cze 2022 00:46 --

dg72 napisał(a):
daabbeer napisał(a):
A tak na marginesie - co to się dzieje z Wizzem na trasie WAW - BCN? Piątek i niedziela odwołane...

Z Wizzair nic, dostosowuje się do przepustowości Airport Barcelona i poleceń odwołania lotu/ów :cry:


Trochę to naciągane. Wizzair odwołuje loty, gdy pasażer czeka w rękawie na wejście na pokład. Odwoływanie ma charakter losowy, większość lotów się odbywa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2473 PostWysłany: 28 Cze 2022 09:23 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4804
platynowy
To napisz co jest tego przyczyną, zamiast nocami się wymądrzać, że nieco naciągane.
Masa przypadków tylko z tego weekendu, wielu czeka na Twoją wykładnię czemu np. Wizzair na etapie odbywającego się boardingu odwołuje lot.

A i tak bez pójścia do sądu się nie obejdzie.

Strasznie ciężki szykuje się sezon podróży lotniczych przez strajki, przeciążenie kontrolerów i ruchu lotniczego zatory na lotniskach, braki kadrowe itd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2474 PostWysłany: 28 Cze 2022 11:40 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
Mój niedzielny lot BCN-KRK został odwołany. Jako że nie było alternatyw na ten i kolejne dni do Polski (brak miejsc) to poprosiłem o przebukowanie na BCN-BUD na kolejny dzień. Ceny noclegów były astronomiczne na ostatni moment, zabukowałem więc hotel w IHG za punkty. Będę pisał do Wizzair o zwrot kosztów (przede wszystkim pociąg z Budapesztu do Polski) ale czy jest szansa że zwrócą mi za hotel, chociaż jakiś ryczałt?
Lot odwołany w związku ze strajkiem kontrolerów w południowej Francji więc na 250€ nie ma szans :/
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#2475 PostWysłany: 28 Cze 2022 11:43 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4804
platynowy
Jest, ale musisz zacząć od złożenia reklamacji na ich stronie. W opisie dodajesz jakie faktury i rachunki z ich nr posiadasz i na jakie kwoty.
Nie pamiętam czy na tym etapie można dołączyć zeskanowany plik z rachunkami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2476 PostWysłany: 28 Cze 2022 11:49 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
@dg72 ja wiem że mając rachunek na kwotę w EUR powinni zwrócić, ale co jeśli hotel opłaciłem punktami? Uznają że był "darmowy" i pewnie nic nie przyznają? W formularzu reklamacji jest opcja dodania załączników już na początku.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2477 PostWysłany: 28 Cze 2022 11:59 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4804
platynowy
To wszystko zależy co jest na rachunku tj jak kwota w euro to tak, jak pkt to nie.
Chyba, że na podstawie mediacji te pkt zamienią na pkt Wizzair :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2478 PostWysłany: 28 Cze 2022 12:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8595
złoty
@mucha
Nie zaoferowali Ci noclegu?

@dg72
Cytuj:
To wszystko zależy co jest na rachunku tj jak kwota w euro to tak, jak pkt to nie.

Ale co nie? Nie muszą zwracać kosztów noclegu opłaconego punktami?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2479 PostWysłany: 28 Cze 2022 12:17 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4804
platynowy
W regulaminie np ubezpieczenia KK widzę kwoty w walucie np równowartość 500 euro.

Napisz jak fizycznie rozliczą rachunek wyłącznie z kwotą wyrażoną w pkt lojalnościowych tej sieci hotelowej :?:
Góra
 Profil Relacje PM off
witekkowal lubi ten post.
lukas.mataczynsk uważa post za pomocny.
 
      
#2480 PostWysłany: 28 Cze 2022 12:21 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8595
złoty
Pobyt można opłacić punktami, lub gotówką. A zatem wartość tych punktów stanowi równowartość ceny pobytu wyrażonej w pieniądzu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3687 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 185  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group